[MEBAA 2024] Manji sajam, veće poslovne aktivnosti, AOC za manje od 60 dana i zapaženo srpsko prisustvo

14. dec 2024

[MEBAA 2024] Srpski „Green Power Turbine Systems“ prvi put izložio na sajmu poslovne avijacije u Dubaiju: Predstavljeni projekti dva nova civilna aviona

13. dec 2024

Visoka delegacija američkog „Garmina“ u poseti beogradskom „Prince Aviation-u“: Nastavak strateškog partnerstva za nove poslove modernizacije poslovnih aviona

11. dec 2024

Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

27. nov 2024

Međunarodna radionica posvećena žirokopterima okupila najiskusnije pilote iz Hrvatske, Srbije i Mađarske u Čakovcu

14. nov 2024

Rekordna godina za Aero-klub Otočac: Ostvareno 1000 operacija na Špilniku

12. nov 2024

Avio-služba Vlade Srbije: Osvežen izgled Lirdžeta 31, novi hangar u rebalansu državnog budžeta

11. nov 2024

Vazdušni saobraćaj budućnosti: Srpski i svetski stručnjaci na panelu o „letećim taksijima“

1. nov 2024

Od utopije do realnosti: Analiza izvodljivosti „letećih taksija“ za EXPO 2027 u Srbiji

31. okt 2024

ISSA simpozijum na Mašinskom fakultetu: Kompanija „Prince Aviation“ i održivo poslovanje – od „pametne zgrade“ do „chat bota“ u procesu zapošljavanja

30. okt 2024

FAA usvojila novu regulativu za eVTOL letelice: Prva nova regulatorna kategorija civilnih vazduhoplova od 1940-ih

28. okt 2024

„Prince Aviation“ produžio ugovor sa američkom kompanijom: Instalacija inovativnih vingleta za unapređenje performansi poslovnih aviona u Beogradu

25. okt 2024

[EKSKLUZIVNO] „Flying Bulls“ ispod mosta Mala Rijeka u Crnoj Gori: Negativna petlja Gripen pilota jer im je Red Bul to organizovao

24. okt 2024

Avioni Utva-75 u nepriznatoj afričkoj državi Somalilend, u projektu učestvuju i stručnjaci iz Srbije

24. okt 2024

[INTERVJU] Kanadska komercijalna korporacija: Pomoć zemljama Balkana u finansiranju kupovina aviona i helikoptera

22. okt 2024

Isporuka privatnog Air Tractora za Osijek preko Kanade, Grenlanda i većeg dela Evrope

14. okt 2024

Nakon pozajmice Skoplju radi restauracije i izlaganja jedrilica Ilindenka vraćena u Beograd

1. okt 2024

Bili smo na otvaranju novog hangara „Prince Aviationa“: Nova etapa u rastu srpskih bizjet eksperata

1. okt 2024

[NAJAVA] Trodnevni vazduhoplovni događaj u Trsteniku: Šesti po redu „Blanik Kamp Kup“ i otvoreni Letački dan

28. avg 2024

Direktorat civilnog vazduhoplovstva zabranio poletanja i sletanja ultra-lakih aviona sa „operativnih mesta na vodi“

22. avg 2024
[INTERVJU ] Američki proizvođač klipnih avio-motora Lajkoming 16. i 17. septembra u Beogradu na SEGA konferenciji posvećenoj Generalnoj Avijaciji
Fabrika Lajkominga u Pensilvaniji / Foto: Lycoming Engines, Avco Corporation

[INTERVJU ] Američki proizvođač klipnih avio-motora Lajkoming 16. i 17. septembra u Beogradu na SEGA konferenciji posvećenoj Generalnoj Avijaciji

Prva regionalna specijalizovana konferencija posvećena Generalnoj Avijaciji SEGA (Southeast Europe General Aviation) biće održana 16. i 17. septembra u hotelu Hilton u Beogradu.

Rezervaciju karata možete obaviti i više informacija pronaći na internet prezentaciji konferencije – SEGA (Southeast Europe General Aviation).

Događaj, u organizaciji kompanije Aviation Parts Service i Tango Six Eventsa zamišljen je kao specijalizovani skup vazduhoplovne industrije fokusiran na oblast generalne avijacije sa učešćem inostranih proizvođača i kompanija koje se bave uslugama u ovoj niši industrije iz Severne Amerike i Zapadne Evrope.

Potvrđene kompanije koje će delegatima održati prezentacije i učestvovati u B2B sastancima su Lajkoming, Tempest Aero, Konkord i Lir Kemikal.

Kompanija Lajkoming, jedna od najvećih i najpoznatijih u segmentu generalne avijacije, jedan je od sponzora konferencije. Kako je u razgovoru povodom nastupajućeg događaja za Tango Six portal kazao Piter Šrajner, direktor prodaje Lajkominga za međunarodnu prodaju, na inauguracionu SEGA-u gledaju kao priliku da unaprede komunikaciju sa mušterijama u ovom delu Evrope:

– Radujemo se upoznavanju sa postojećim i budućim mušterijama. Naša kompanija ima više aktivnosti koje su u planu, kako u pogledu povećanja kapaciteta u domenu dobavljanja, tako i optimizacije vremenskih rokova i uopšte komunikacije za zajednicom korisnika i kompanija koje nas podržavaju.

„Mnoge kompanije nisu preživele ali je generalna avijacija nakon dva do tri meseca nakon početka pandemije ponovo nastavila da funkcioniše. Posredni efekti pandemije su zapravo uzrokovali da se potražnja za klipnim avionima značajno poveća.“ / Foto: Lycoming Engines, Avco Corporation

Vaš region nam je veoma bitan jer Lajkoming trenutno ima nekoliko OEM-ova (proizvođača) koji su tu locirani i koji već prave vrednost ili će tek praviti vrednost u generalnoj avijaciji. Nastavljamo da blisko sarađujemo sa njima kako bi i ukupno tržište raslo na taj način. Naši lokalni partneri preko kojih obavljamo distribucije motora ili delova su već etablirani u ovom regionu a naš cilj je da pružimo najbolje proizvode i podršku globalno. Zaista se radujemo potencijalu za rast koji ovaj region ima. –

Šrajner podseća da je Lajkoming američki proizvođač klipnih avionskih motora sa fabrikom u Vilijamsportu u Pensilvaniji. Tu se proizvode vazdušno hlađeni, motori sa četiri, šest i osam horizontalno postavljenih cilindara uključujući i motore koji jedini imaju FAA sertifikate za akrobatske letove i upotrebu na helikopterima.

– Lajkoming proizvodi i servisira klipne motore za segment generalne avijacije i za njih proizvodi rezervne delove. Naša tradicija počinje davne 1845. godine kada smo proizvodili šivaće mašine i bicikle. Početkom 20. veka kompanija pod novim imenom Lajkoming počinje sa proizvodnjom automobilskih motora a inspirisani prekookeanskim letom Čarlsa Lindberga 1929. ulazimo u avio-industriju. –

Komentarišući trenutnu poslovnu klimu u ovom segmentu industrije Šrajner ističe da je sam početak COVID-19 pandemije svakako predstavljao najveću zabeleženu pauzu u generalnoj avijaciji ne bi li cela industrija našla način kako da nastavi da bezbedno funkcioniše.

– Mnoge kompanije nisu preživele ali je generalna avijacija nakon dva do tri meseca nakon početka pandemije ponovo nastavila da funkcioniše. Posredni efekti pandemije su zapravo uzrokovali da se potražnja za klipnim avionima značajno poveća. Ovo je opteretilo lanac snabdevanja dok su se kompanije snalazile u novoj realnosti i rešavale kako da opsluže povećanu potražnju sa limitiranim resursima.

COVID je uticao na sve nas na globalnom nivou. Dosta dobavljača je povećalo vremena isporuke zbog restrikcija kretanja i pratećih protokola radi suzbijanja pandemije. Mi smo se kao Lajkoming naporno trudili kako da bezbedno i efikasno adaptiramo lanac snabdevanja i naše proizvode isporučimo kupcima. – zaključuje Šrajner.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Mi

Prvo bi pohvalio konpaniju APS koja je smogla snage da napravi jednu ovako vaznu konferenciju I pozove vecinu bitnih konpanija da uzmu svoje ucesce Imajuci u vidu na koncentraciju velikog broja aviona kod nas a i u regiji a koja pripadaju opstoj avijacije Benefiti su obostrani U to ne treba niko da sumnja Mada bi jos jednom naglasio da konpanija APS je ovim cinom na najbolji nacin prezentirala nasu Zemlju i uopste nasu Vazduhoplovnu privredu koja je uvek u ovom regionu bila vodeca Svim ucesnicima zelim uspesan i bericetan rad

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs