[REPORTAŽA] SEGA 2022: Održana prva konferencija posvećena generalnoj avijaciji u Beogradu

21. sep 2022

Mađarski proizvođač aviona Magnus Aircraft pravi fabriku aviona u Kini: „Planiramo proizvodnju 2800 aviona Fusion za dalekoistočno tržište“

14. sep 2022

[NAJAVA] Državno takmičenje radio-upravljanih modela jedrilica u F3K kategoriji na aerodromu Ćuprija u subotu 10. septembra

9. sep 2022

Prva misija preleta Atlantika za mađarski ultra-laki avion Fusion 212 koji se prodaje i u Srbiji

8. sep 2022

Zbog sajma „Vinska vizija Otvorenog Balkana“ na četiri dana prizemljena većina beogradske generalne avijacije

2. sep 2022

[INTERVJU ] Američki proizvođač klipnih avio-motora Lajkoming 16. i 17. septembra u Beogradu na SEGA konferenciji posvećenoj Generalnoj Avijaciji

1. sep 2022

[INTERVJU ] Kompanija Tempest Aero u Beogradu 16. i 17. septembra na SEGA konferenciji posvećenoj Generalnoj Avijaciji

24. avg 2022

[INTERVJU ] Kompanija Konkord u Beogradu 16. i 17. septembra na SEGA konferenciji posvećenoj Generalnoj Avijaciji

19. avg 2022

[EKSKLUZIVNO] Prvi ultra-laki hidro avion u Srbiji: „Legend“ amfibija kao početak novog segmenta domaće ultra-lake avijacije

17. avg 2022

[NAJAVA] Državno prvenstvo pilota ultra-lakih letelica ODLOŽENO ZA 3. SEPTEMBAR

15. avg 2022

[NAJAVA] Fly-in na aerodromu Ćuprija u subotu

3. avg 2022

[NAJAVA] SEGA 2022 – Nova konferencija u Beogradu posvećena sektoru regionalne i globalne generalne avijacije

29. jul 2022

[POSLEDNJA VEST] Hrvatski MUP izabrao: Kupuje 2 višenamenska helikoptera Bel za traganje i spasavanje

14. jun 2022

[NAJAVA] Aero-reli na aerodromu Trstenik povodom 110 godine srpske avijacije

14. jun 2022

Godišnja konferencija Federacije žena pilota Evrope održana u Srbiji

10. jun 2022

Vlasnici kompanije Pipistrel donirali 25 miliona evra lokalnoj zajednici: Sredstva za novu helikoptersku službu, muzej avijacije i uređenje zelenih površina

9. jun 2022

[VIDEO REPORTAŽA] AERO 2022: Jedini mađarski proizvođač aviona iz Srbije planira osvajanje regiona, nudi i vojni program

31. maj 2022

Međunarodni spektakl u Prijedoru: Aero-miting na Urijama uz veliku posećenost i atraktivne međunarodne goste

23. maj 2022

[NAJAVA] Peti revijalni skup RC modelara na sportskom aerodromu Divci kod Valjeva

10. maj 2022

Održan prvi Memorijal „pukovnik pilot Milenko Pavlović“: Aero-klub Trstenik osvojio prvo i drugo mesto, aero-klub Paraćin treći

9. maj 2022
[INTERVJU ] Američki proizvođač klipnih avio-motora Lajkoming 16. i 17. septembra u Beogradu na SEGA konferenciji posvećenoj Generalnoj Avijaciji
Fabrika Lajkominga u Pensilvaniji / Foto: Lycoming Engines, Avco Corporation

[INTERVJU ] Američki proizvođač klipnih avio-motora Lajkoming 16. i 17. septembra u Beogradu na SEGA konferenciji posvećenoj Generalnoj Avijaciji

Prva regionalna specijalizovana konferencija posvećena Generalnoj Avijaciji SEGA (Southeast Europe General Aviation) biće održana 16. i 17. septembra u hotelu Hilton u Beogradu.

Rezervaciju karata možete obaviti i više informacija pronaći na internet prezentaciji konferencije – SEGA (Southeast Europe General Aviation).

Događaj, u organizaciji kompanije Aviation Parts Service i Tango Six Eventsa zamišljen je kao specijalizovani skup vazduhoplovne industrije fokusiran na oblast generalne avijacije sa učešćem inostranih proizvođača i kompanija koje se bave uslugama u ovoj niši industrije iz Severne Amerike i Zapadne Evrope.

Potvrđene kompanije koje će delegatima održati prezentacije i učestvovati u B2B sastancima su Lajkoming, Tempest Aero, Konkord i Lir Kemikal.

Kompanija Lajkoming, jedna od najvećih i najpoznatijih u segmentu generalne avijacije, jedan je od sponzora konferencije. Kako je u razgovoru povodom nastupajućeg događaja za Tango Six portal kazao Piter Šrajner, direktor prodaje Lajkominga za međunarodnu prodaju, na inauguracionu SEGA-u gledaju kao priliku da unaprede komunikaciju sa mušterijama u ovom delu Evrope:

– Radujemo se upoznavanju sa postojećim i budućim mušterijama. Naša kompanija ima više aktivnosti koje su u planu, kako u pogledu povećanja kapaciteta u domenu dobavljanja, tako i optimizacije vremenskih rokova i uopšte komunikacije za zajednicom korisnika i kompanija koje nas podržavaju.

„Mnoge kompanije nisu preživele ali je generalna avijacija nakon dva do tri meseca nakon početka pandemije ponovo nastavila da funkcioniše. Posredni efekti pandemije su zapravo uzrokovali da se potražnja za klipnim avionima značajno poveća.“ / Foto: Lycoming Engines, Avco Corporation

Vaš region nam je veoma bitan jer Lajkoming trenutno ima nekoliko OEM-ova (proizvođača) koji su tu locirani i koji već prave vrednost ili će tek praviti vrednost u generalnoj avijaciji. Nastavljamo da blisko sarađujemo sa njima kako bi i ukupno tržište raslo na taj način. Naši lokalni partneri preko kojih obavljamo distribucije motora ili delova su već etablirani u ovom regionu a naš cilj je da pružimo najbolje proizvode i podršku globalno. Zaista se radujemo potencijalu za rast koji ovaj region ima. –

Šrajner podseća da je Lajkoming američki proizvođač klipnih avionskih motora sa fabrikom u Vilijamsportu u Pensilvaniji. Tu se proizvode vazdušno hlađeni, motori sa četiri, šest i osam horizontalno postavljenih cilindara uključujući i motore koji jedini imaju FAA sertifikate za akrobatske letove i upotrebu na helikopterima.

– Lajkoming proizvodi i servisira klipne motore za segment generalne avijacije i za njih proizvodi rezervne delove. Naša tradicija počinje davne 1845. godine kada smo proizvodili šivaće mašine i bicikle. Početkom 20. veka kompanija pod novim imenom Lajkoming počinje sa proizvodnjom automobilskih motora a inspirisani prekookeanskim letom Čarlsa Lindberga 1929. ulazimo u avio-industriju. –

Komentarišući trenutnu poslovnu klimu u ovom segmentu industrije Šrajner ističe da je sam početak COVID-19 pandemije svakako predstavljao najveću zabeleženu pauzu u generalnoj avijaciji ne bi li cela industrija našla način kako da nastavi da bezbedno funkcioniše.

– Mnoge kompanije nisu preživele ali je generalna avijacija nakon dva do tri meseca nakon početka pandemije ponovo nastavila da funkcioniše. Posredni efekti pandemije su zapravo uzrokovali da se potražnja za klipnim avionima značajno poveća. Ovo je opteretilo lanac snabdevanja dok su se kompanije snalazile u novoj realnosti i rešavale kako da opsluže povećanu potražnju sa limitiranim resursima.

COVID je uticao na sve nas na globalnom nivou. Dosta dobavljača je povećalo vremena isporuke zbog restrikcija kretanja i pratećih protokola radi suzbijanja pandemije. Mi smo se kao Lajkoming naporno trudili kako da bezbedno i efikasno adaptiramo lanac snabdevanja i naše proizvode isporučimo kupcima. – zaključuje Šrajner.

Komentari

M

Prvo bi pohvalio konpaniju APS koja je smogla snage da napravi jednu ovako vaznu konferenciju I pozove vecinu bitnih konpanija da uzmu svoje ucesce Imajuci u vidu na koncentraciju velikog broja aviona kod nas a i u regiji a koja pripadaju opstoj avijacije Benefiti su obostrani U to ne treba niko da sumnja Mada bi jos jednom naglasio da konpanija APS je ovim cinom na najbolji nacin prezentirala nasu Zemlju i uopste nasu Vazduhoplovnu privredu koja je uvek u ovom regionu bila vodeca Svim ucesnicima zelim uspesan i bericetan rad

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Send this to a friend