Saopštenje aero-kluba Prijedor o udesu Citabrije: Avion je nakon 100-časovnog pregleda naleteo samo 3 sata

6. jan 2023

[POSLEDNJA VEST] Srušila se Citabria kod Prijedora, oba putnika poginula

31. dec 2022

Ponovo incident aviona kompanije GAS Aviation, ponovo na letu bacanja mamaca za lisice, ponovo u inostranstvu, u drugoj godini bez fatalnih udesa za srpsku generalnu avijaciju

15. dec 2022

[INTERVJU] Direktor mađarske kompanije Magnus Aircraft Laslo Boroš: Tim iz Srbije bio je ključan za našu ekspertizu sa kompozitima, baza za prodaju naših aviona Balkanu biće u vašoj zemlji

8. dec 2022

Uspešno okončan projekat „Biću pilot“ aero-kluba Vazduhoplovci Niša i Ministarstva odbrane

1. dec 2022

[EKSKLUZIVNO] APS Aviation Parts Service preuzeo Grappolo Aviation: Spajanje dve vodeće beogradske kompanije koje posluju u oblasti generalne avijacije

23. nov 2022

12. Državno prvenstvo ultra-lakih letelica u Blacu: Dominacija aero-kluba Ćuprija

31. okt 2022

Da li ste čuli za letelicu naziva „Duh Teksasa“? Ne, nije u pitanju bombarder B-2A

11. okt 2022

[EKSKLUZIVNO] Srpski startap Poleti Aerospace predstavio projekat svog kompozitnog dvoseda: „Exterra će biti najbrži LSA avion na svetu, proizveden u Srbiji“

10. okt 2022

[REPORTAŽA] SEGA 2022: Održana prva konferencija posvećena generalnoj avijaciji u Beogradu

21. sep 2022

Mađarski proizvođač aviona Magnus Aircraft pravi fabriku aviona u Kini: „Planiramo proizvodnju 2800 aviona Fusion za dalekoistočno tržište“

14. sep 2022

[NAJAVA] Državno takmičenje radio-upravljanih modela jedrilica u F3K kategoriji na aerodromu Ćuprija u subotu 10. septembra

9. sep 2022

Prva misija preleta Atlantika za mađarski ultra-laki avion Fusion 212 koji se prodaje i u Srbiji

8. sep 2022

Zbog sajma „Vinska vizija Otvorenog Balkana“ na četiri dana prizemljena većina beogradske generalne avijacije

2. sep 2022

[INTERVJU ] Američki proizvođač klipnih avio-motora Lajkoming 16. i 17. septembra u Beogradu na SEGA konferenciji posvećenoj Generalnoj Avijaciji

1. sep 2022

[INTERVJU ] Kompanija Tempest Aero u Beogradu 16. i 17. septembra na SEGA konferenciji posvećenoj Generalnoj Avijaciji

24. avg 2022

[INTERVJU ] Kompanija Konkord u Beogradu 16. i 17. septembra na SEGA konferenciji posvećenoj Generalnoj Avijaciji

19. avg 2022

[EKSKLUZIVNO] Prvi ultra-laki hidro avion u Srbiji: „Legend“ amfibija kao početak novog segmenta domaće ultra-lake avijacije

17. avg 2022

[NAJAVA] Državno prvenstvo pilota ultra-lakih letelica ODLOŽENO ZA 3. SEPTEMBAR

15. avg 2022

[NAJAVA] Fly-in na aerodromu Ćuprija u subotu

3. avg 2022
[INTERVJU ] Američki proizvođač klipnih avio-motora Lajkoming 16. i 17. septembra u Beogradu na SEGA konferenciji posvećenoj Generalnoj Avijaciji
Fabrika Lajkominga u Pensilvaniji / Foto: Lycoming Engines, Avco Corporation

[INTERVJU ] Američki proizvođač klipnih avio-motora Lajkoming 16. i 17. septembra u Beogradu na SEGA konferenciji posvećenoj Generalnoj Avijaciji

Prva regionalna specijalizovana konferencija posvećena Generalnoj Avijaciji SEGA (Southeast Europe General Aviation) biće održana 16. i 17. septembra u hotelu Hilton u Beogradu.

Rezervaciju karata možete obaviti i više informacija pronaći na internet prezentaciji konferencije – SEGA (Southeast Europe General Aviation).

Događaj, u organizaciji kompanije Aviation Parts Service i Tango Six Eventsa zamišljen je kao specijalizovani skup vazduhoplovne industrije fokusiran na oblast generalne avijacije sa učešćem inostranih proizvođača i kompanija koje se bave uslugama u ovoj niši industrije iz Severne Amerike i Zapadne Evrope.

Potvrđene kompanije koje će delegatima održati prezentacije i učestvovati u B2B sastancima su Lajkoming, Tempest Aero, Konkord i Lir Kemikal.

Kompanija Lajkoming, jedna od najvećih i najpoznatijih u segmentu generalne avijacije, jedan je od sponzora konferencije. Kako je u razgovoru povodom nastupajućeg događaja za Tango Six portal kazao Piter Šrajner, direktor prodaje Lajkominga za međunarodnu prodaju, na inauguracionu SEGA-u gledaju kao priliku da unaprede komunikaciju sa mušterijama u ovom delu Evrope:

– Radujemo se upoznavanju sa postojećim i budućim mušterijama. Naša kompanija ima više aktivnosti koje su u planu, kako u pogledu povećanja kapaciteta u domenu dobavljanja, tako i optimizacije vremenskih rokova i uopšte komunikacije za zajednicom korisnika i kompanija koje nas podržavaju.

„Mnoge kompanije nisu preživele ali je generalna avijacija nakon dva do tri meseca nakon početka pandemije ponovo nastavila da funkcioniše. Posredni efekti pandemije su zapravo uzrokovali da se potražnja za klipnim avionima značajno poveća.“ / Foto: Lycoming Engines, Avco Corporation

Vaš region nam je veoma bitan jer Lajkoming trenutno ima nekoliko OEM-ova (proizvođača) koji su tu locirani i koji već prave vrednost ili će tek praviti vrednost u generalnoj avijaciji. Nastavljamo da blisko sarađujemo sa njima kako bi i ukupno tržište raslo na taj način. Naši lokalni partneri preko kojih obavljamo distribucije motora ili delova su već etablirani u ovom regionu a naš cilj je da pružimo najbolje proizvode i podršku globalno. Zaista se radujemo potencijalu za rast koji ovaj region ima. –

Šrajner podseća da je Lajkoming američki proizvođač klipnih avionskih motora sa fabrikom u Vilijamsportu u Pensilvaniji. Tu se proizvode vazdušno hlađeni, motori sa četiri, šest i osam horizontalno postavljenih cilindara uključujući i motore koji jedini imaju FAA sertifikate za akrobatske letove i upotrebu na helikopterima.

– Lajkoming proizvodi i servisira klipne motore za segment generalne avijacije i za njih proizvodi rezervne delove. Naša tradicija počinje davne 1845. godine kada smo proizvodili šivaće mašine i bicikle. Početkom 20. veka kompanija pod novim imenom Lajkoming počinje sa proizvodnjom automobilskih motora a inspirisani prekookeanskim letom Čarlsa Lindberga 1929. ulazimo u avio-industriju. –

Komentarišući trenutnu poslovnu klimu u ovom segmentu industrije Šrajner ističe da je sam početak COVID-19 pandemije svakako predstavljao najveću zabeleženu pauzu u generalnoj avijaciji ne bi li cela industrija našla način kako da nastavi da bezbedno funkcioniše.

– Mnoge kompanije nisu preživele ali je generalna avijacija nakon dva do tri meseca nakon početka pandemije ponovo nastavila da funkcioniše. Posredni efekti pandemije su zapravo uzrokovali da se potražnja za klipnim avionima značajno poveća. Ovo je opteretilo lanac snabdevanja dok su se kompanije snalazile u novoj realnosti i rešavale kako da opsluže povećanu potražnju sa limitiranim resursima.

COVID je uticao na sve nas na globalnom nivou. Dosta dobavljača je povećalo vremena isporuke zbog restrikcija kretanja i pratećih protokola radi suzbijanja pandemije. Mi smo se kao Lajkoming naporno trudili kako da bezbedno i efikasno adaptiramo lanac snabdevanja i naše proizvode isporučimo kupcima. – zaključuje Šrajner.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Mi

Prvo bi pohvalio konpaniju APS koja je smogla snage da napravi jednu ovako vaznu konferenciju I pozove vecinu bitnih konpanija da uzmu svoje ucesce Imajuci u vidu na koncentraciju velikog broja aviona kod nas a i u regiji a koja pripadaju opstoj avijacije Benefiti su obostrani U to ne treba niko da sumnja Mada bi jos jednom naglasio da konpanija APS je ovim cinom na najbolji nacin prezentirala nasu Zemlju i uopste nasu Vazduhoplovnu privredu koja je uvek u ovom regionu bila vodeca Svim ucesnicima zelim uspesan i bericetan rad

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs