[PRVE FOTOGRAFIJE] Otvorena nova zagrada Vazduhoplovne akademije

27. jan 2023

Prvo „kargo sečenje“ Boinga 767 u Evropi: Jat Tehnika svečano obeležila početak radova na svojoj prvoj konverziji putničkog u kargo avion

26. jan 2023

Kompanija koja je u Srbiji registrovala do sada najluksuzniji Boing pauzira svoj AOC

25. jan 2023

Er Frans predstavio nove kabine na dugolinijskim letovima

20. jan 2023

Viz er pred srpskim medijima: Statistike poslovanja mađarske niskotarifne avio-kompanije

19. jan 2023

Pod vođstvom srpskog Direktorata civilnog vazduhoplovstva potpisan Memorandum o razumevanju u vazduhoplovstvu sa tri zemalje regiona

17. jan 2023

[POSLEDNJA VEST] Er Srbija objavila profit za 2022. godinu od 21 milion evra, bez subvencija

17. jan 2023

Erbas kroz testiranje novih tehnologija na mala vrata uvodi razmišljanja o autonomnom letu putničkih aviona

13. jan 2023

Ruske civilne vazduhoplovne vlasti odobrile domaći motor i krilo za putnički avion MC-21

13. jan 2023

Erbas u 2022. godini: 1078 naručenih i 661 isporučen putnički avion

12. jan 2023

Er Frans promocija za putovanja do 30. juna: „Rendez-vous“ posebni popust na avio-karte

11. jan 2023

KLM promocija za putovanja do 30. juna: „Real Deal Days“ posebni popust na avio-karte

5. jan 2023

[POSAO ZA PILOTE] Smartlinks u Beogradu, Zagrebu i Ljubljani zapošljava kapetane i kopilote za A320, A330 i B737

3. jan 2023

[POSLEDNJA VEST] Vlada Crne Gore imenovala novog v.d. direktora Er Montenegra

15. dec 2022

Završena proizvodnja poslednjeg Boinga 747

14. dec 2022

Air France-KLM grupa ulaže 2 milijarde evra godišnje u nove avione kako bi smanjila emisiju CO2

8. dec 2022

Kroacija erlajns i Erbas potpisali ugovor o nabavci putničkih aviona A220

30. nov 2022

Vazduhoplovna akademija upisuje novu klasu studenata za pilotsku ATP obuku u Trening centru Vršac

23. nov 2022

Er Montenegro dobio IATA-in IOSA sertifikat

22. nov 2022

[POSLEDNJA VEST] Srbija u istom danu dobila dva Erbasa: Jednu Super Pumu i jednog Mihajla Pupina

22. nov 2022
[EKSKLUZIVNO] Vazduhoplovna akademija pokrenula nabavku za A320 CEO/NEO Level D simulator i odlučila da će drugi simulator biti za Erbasov tip A220
Kada Vazduhoplovna akademija bude nabavila simulator letenja za Erbasov A220 biće tek četvrta lokacija u Evropi sa tim tipom u ponudi / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

[EKSKLUZIVNO] Vazduhoplovna akademija pokrenula nabavku za A320 CEO/NEO Level D simulator i odlučila da će drugi simulator biti za Erbasov tip A220

Pre tri dana pokrenuta je tenderska procedura za nabavku prvog Full Flight Level D simulatora za tip aviona A320CEO/NEO u ime Vazduhoplovne akademije i, kako Tango Six ekskluzivno saznaje, drugi simulator ove vrste koji će biti nabavljen za državni vazduhoplovni trening centar biće takođe za Erbasov tip i to A220. Procedura javne nabavke za A220 Level D simulator planirana je za kraj ove godine.

Kako se navodi u dokumentaciji koju je u ime Vazduhoplovne akademije pokrenula Jedinica za upravljanje projektima u javnom sektoru, simulator za Erbasov tip aviona A320 mora pokrivati i CEO i NEO verzije sa svim pratećim verzijama motora koji su trenutno u upotrebi. Rok za podnošenje ponuda je 26. jul i kako Tango Six saznaje, nakon ne ranije od 9 meseci A320 simulator može biti u donjem Dorćolu u jednoj od zgrada koje su, kako je Tango Six ranije javio, u izgradnji.

Očekuje se da se na tender prijave najveći svetski proizvođači simulatora kao što su CAE, L3 i drugi.

Svakako mnogo značajnija vest od nabavke simulatora za A320, najpopularniji planetarni uskotrupni putnički avion, je odluka da se nabavi Full Flight Level D simulator za najnoviji Erbasov avion A220. Kada se ovo bude dogodilo Srbija će biti jedna od samo pet lokacija za ovaj tip simulatora u Evropi. Trenutno su simulatori za ovaj tip aviona locirani samo u Lufthanzinom trening centru u Cirihu i Frankfurtu (za potrebe Svisa, avio-kompanije koja se nalazi u okviru Lufthanza grupe) u Rigi za potrebe avio-kompanije Er Baltik i u Parizu za Er Frans/KLM grupu.

Er Baltik, kao i većina trenutnih operatera u Evropi, poseduje samo jedan primerak A220 simulatora / Foto: Er Baltik

Imajući u vidu da je A220 trenutno najmoderniji i jedini potpuno novi tip putničkog aviona (ne evolucija postojećeg radi većeg kapaciteta ili efikasnijih motora), da je raspoloživost Level D simulatora za taj tip trenutno najmanja (nabrojane avio-kompanije će svoje simulatore dominantno koristiti za sopstvene potrebe – ne poseduju više od dva primerka) Vazduhoplovna akademija će praktično biti jedina lokacija u Evropi spremna da simulator iznajmljuje trećim licima u punom kapacitetu.

Erbasov A220 trenutno koristi 16 avio-kompanija širom sveta sa 216 letelica u upotrebi. Krajem sledeće nedelje nakon višegodišnje pauze održava se vazduhoplovni sajam u Londonu na kojem svakako možemo očekivati dodatne narudžbine za ovaj tip letelice.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Vo

Znači ništa od Super Jeta i MS-21 za Air Srbiju? :-)
Eto i nešto pozitivno za nas iz cele ove nesreće-hvala Bogu nisu uspeli da nam ih uvale!

Odgovori
Jo

Kao da je neko ubo dobar poslovni potez , a? Drago mi je .

Odgovori
Ne

Kupuju simulator za avion cija je trenutna svetska flota 216 aviona od kojih je vise od pola na drugom kontinentu. Pravi poslovni potez.

ZZ

Kupuju simulator za avion koji ce zameniti kompletnu flotu DC/MD aviona, vecih CRJ-eva i vecim uzeti veci deo kolaca EJet-u (17x/19x) .

To je vizija buducnosti jer ih nema trenutno puno, a bice sve vise zahteva za isti u skoroj buducnosti.

Mi

Nele, 220-ki je u predprodaji naručeno još 550. Očekuje se da će biti među najprodavanijim uskotrupcima u sledećim decenijama.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs