Direktor Avio Stara za Tango Six: Tekst na N1 mi je napravio štetu, ne vrbujemo Er Srbijine avio-mehaničare, nacionalna avio-kompanija nam nije jedini klijent

22. feb 2024

[POSLEDNJA VEST] Objavljen Preliminarni izveštaj udesa Embraera na letu JU324: Nije bilo tehničkih problema sa avionom, posada planirala da poleti sa D6

22. feb 2024

MTU Maintenance Serbia: Okončan još jedan ključni preduslov globalnom poslovanju iz Nove Pazove – dobijeni FAA, EASA i kineski sertifikati

21. feb 2024

Glavni istražitelj najavljuje kraj istrage o udesu Embraera za najmanje 3 meseca, Flajtradar objavio granularne podatke o letu JU324

21. feb 2024

[POSLEDNJA VEST] Nakon raskida saradnje Maratonovi avioni odlaze iz Beograda, avion koji je učestvovao u udesu biće rashodovan

20. feb 2024

Er Srbija raskida saradnju sa Maraton erlajnzom, uputila izvinjenje putnicima

20. feb 2024

Udes Embraera na „Nikoli Tesli“: Objavljen audio-snimak kontrole letenja, tri greške koje je posada napravila

20. feb 2024

[ANALIZA] Kako je došlo do udesa Embraera 195 na Er Srbijinom letu JU324: Kontrola letenja tri puta pokušala da upozori posadu

19. feb 2024

[POSLEDNJA VEST] Embraer 195 Maraton erlajnza bezbedno sleteo nakon vanrednog događaja po poletanju sa aerodroma Nikola Tesla

18. feb 2024

[POSLEDNJA VEST] Jat Tehnika završila drugu konverziju iz putničke u kargo konfiguraciju aviona Boing 767

14. feb 2024

Kuvari sa Mišelinovim zvezdicama pripremaće obroke za putnike Er Fransa

6. feb 2024

Koliko je srpski komercijalni avio-saobraćaj spreman za nove rekorde i EXPO 2027?

20. jan 2024

Rezultati Erbasa za 2023. godinu: „Nikada do sada nismo prodali toliko A320 i A350 aviona u jednoj godini“

17. jan 2024

MAX-u otpao deo trupne konstrukcije, Boingu ponovo otpao deo reputacije

7. jan 2024

[ANALIZA] Kako je došlo do nesreće u Tokiju i zbog čega je evakuacija Erbasa trajala 18 minuta

5. jan 2024

Air France i KLM pokrenuli promocije za putovanja do 30. novembra 2024. godine

4. jan 2024

[ANALIZA] Udes Erbasa A350 avio-kompanije Japan Airlines: „Disciplina Japanaca“ nema nikakve veze sa razlozima zbog kojih su putnici preživeli

3. jan 2024

[INTERVJU] Direktorka HR-a kompanije MTU Maintenance Serbia: „Kako i koga zapošljavamo, koje benefite nudimo i kako se kod nas napreduje“

29. dec 2023

Škola letenja Prince Aviationa objavila poziv za novi kurs obuke za PPL dozvolu: Ko se na vreme prijavi dobija besplatno kurs noćnog letenja i ICAO test engleskog

27. dec 2023

Air France – KLM grupa je najveći svetski korisnik održivog avio-goriva drugu godinu za redom

25. dec 2023
[EKSKLUZIVNO] Vazduhoplovna akademija pokrenula nabavku za A320 CEO/NEO Level D simulator i odlučila da će drugi simulator biti za Erbasov tip A220
Kada Vazduhoplovna akademija bude nabavila simulator letenja za Erbasov A220 biće tek četvrta lokacija u Evropi sa tim tipom u ponudi / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

[EKSKLUZIVNO] Vazduhoplovna akademija pokrenula nabavku za A320 CEO/NEO Level D simulator i odlučila da će drugi simulator biti za Erbasov tip A220

Pre tri dana pokrenuta je tenderska procedura za nabavku prvog Full Flight Level D simulatora za tip aviona A320CEO/NEO u ime Vazduhoplovne akademije i, kako Tango Six ekskluzivno saznaje, drugi simulator ove vrste koji će biti nabavljen za državni vazduhoplovni trening centar biće takođe za Erbasov tip i to A220. Procedura javne nabavke za A220 Level D simulator planirana je za kraj ove godine.

Kako se navodi u dokumentaciji koju je u ime Vazduhoplovne akademije pokrenula Jedinica za upravljanje projektima u javnom sektoru, simulator za Erbasov tip aviona A320 mora pokrivati i CEO i NEO verzije sa svim pratećim verzijama motora koji su trenutno u upotrebi. Rok za podnošenje ponuda je 26. jul i kako Tango Six saznaje, nakon ne ranije od 9 meseci A320 simulator može biti u donjem Dorćolu u jednoj od zgrada koje su, kako je Tango Six ranije javio, u izgradnji.

Očekuje se da se na tender prijave najveći svetski proizvođači simulatora kao što su CAE, L3 i drugi.

Svakako mnogo značajnija vest od nabavke simulatora za A320, najpopularniji planetarni uskotrupni putnički avion, je odluka da se nabavi Full Flight Level D simulator za najnoviji Erbasov avion A220. Kada se ovo bude dogodilo Srbija će biti jedna od samo pet lokacija za ovaj tip simulatora u Evropi. Trenutno su simulatori za ovaj tip aviona locirani samo u Lufthanzinom trening centru u Cirihu i Frankfurtu (za potrebe Svisa, avio-kompanije koja se nalazi u okviru Lufthanza grupe) u Rigi za potrebe avio-kompanije Er Baltik i u Parizu za Er Frans/KLM grupu.

Er Baltik, kao i većina trenutnih operatera u Evropi, poseduje samo jedan primerak A220 simulatora / Foto: Er Baltik

Imajući u vidu da je A220 trenutno najmoderniji i jedini potpuno novi tip putničkog aviona (ne evolucija postojećeg radi većeg kapaciteta ili efikasnijih motora), da je raspoloživost Level D simulatora za taj tip trenutno najmanja (nabrojane avio-kompanije će svoje simulatore dominantno koristiti za sopstvene potrebe – ne poseduju više od dva primerka) Vazduhoplovna akademija će praktično biti jedina lokacija u Evropi spremna da simulator iznajmljuje trećim licima u punom kapacitetu.

Erbasov A220 trenutno koristi 16 avio-kompanija širom sveta sa 216 letelica u upotrebi. Krajem sledeće nedelje nakon višegodišnje pauze održava se vazduhoplovni sajam u Londonu na kojem svakako možemo očekivati dodatne narudžbine za ovaj tip letelice.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Vo

Znači ništa od Super Jeta i MS-21 za Air Srbiju? :-)
Eto i nešto pozitivno za nas iz cele ove nesreće-hvala Bogu nisu uspeli da nam ih uvale!

Odgovori
Jo

Kao da je neko ubo dobar poslovni potez , a? Drago mi je .

Odgovori
Ne

Kupuju simulator za avion cija je trenutna svetska flota 216 aviona od kojih je vise od pola na drugom kontinentu. Pravi poslovni potez.

ZZ

Kupuju simulator za avion koji ce zameniti kompletnu flotu DC/MD aviona, vecih CRJ-eva i vecim uzeti veci deo kolaca EJet-u (17x/19x) .

To je vizija buducnosti jer ih nema trenutno puno, a bice sve vise zahteva za isti u skoroj buducnosti.

Mi

Nele, 220-ki je u predprodaji naručeno još 550. Očekuje se da će biti među najprodavanijim uskotrupcima u sledećim decenijama.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs