Er Srbija najavila rekordni profit od 50 miliona evra: „Miki Manojlović“, „Dejan Stanković“ i još jedan A319 od sada u vlasništvu kompanije

31. jan 2025

[POSLEDNJA VEST] Viz er u Beogradu prva žrtva američkih sankcija protiv NIS-a: Od juče u 15 časova mađarska avio-kompanija prestala da toči gorivo na „Nikoli Tesli“

22. jan 2025

Vozilo koje je danas upalo na aerodrom „Nikola Tesla“ – džip sa rotacionim svetlima, sa oznakama neidentifikovanog obezbeđenja

20. jan 2025

Posledice današnjeg upada neovlašćenog automobila na platforme „Nikole Tesle“ : Privremeno zatvoren prolaz kod Jat Tehnike, DCV menja granice aerodromskih zona i njihove pristupe

20. jan 2025

[EKSKLUZIVNO] Imenovan novi direktor Kontrole letenja Srbije i Crne Gore (SMATSA)

17. jan 2025

[INTERVJU] Jirži Marek za Tango Six: Ekspanzija na tržištu Kine, poslovni rezultati i razmišljanja o globalnoj avio-industriji

17. jan 2025

KLM promotivna kampanja: Jeftiniji letovi do preko 30 destinacija

12. jan 2025

Novi termini za „English language proficiency test“ u Trening centru kompanije „Prince Aviation“

11. jan 2025

Er Frans promocija: Jeftiniji letovi iz Beograda za dobar početak godine

10. jan 2025

Erbas isporučio 766 putničkih aviona u 2024. godini

10. jan 2025

[POSLEDNJA VEST] Ministarstvo obrazovanja smenilo direktora Vazduhoplovne akademije Gorana Cvijovića

29. dec 2024

IATA analiza komercijalnog avio-saobraćaja Srbije: Kako Er Srbija i civilni vazduhoplovni sektor oblikuju ekonomiju zemlje

24. dec 2024

Er Srbija i Embraer potpisali ugovor za održavanje E195 flote

19. dec 2024

KLM u svoju zemaljsku ketering flotu uveo električne kamione

16. dec 2024

[POSAO] Prvi „Otvoreni dan“ u Beogradu za pilot kadet program „Wizz Aira“: Od nule do zaposlenja u avio-kompaniji kroz program finansiranja otvoren i za građane Srbije

13. dec 2024

[POSAO] Wizz Air regrutuje u Beogradu: Otvoreni dan za pilote sa srpskim državljanstvom i srpskim ICAO dozvolama u ponedeljak 16. decembra

12. dec 2024

„Prince Aviation“ postaje prvi „Pratt & Whitney“ centar u Evropi za post rental inspekcije turboelisinih motora PW100 serije

6. dec 2024

Konferencija u Nišu posvećena većem učešću žena u inženjerstvu: „Menzies Aviation“ održao radionicu u okviru projekta

4. dec 2024

Direktor MTU-a Lars Vagner preuzima Erbas: Od Nove Pazove do rekordne profitabilnosti

4. dec 2024

Pregled srpske civilne vazduhoplovne industrije u brojkama

3. dec 2024
[EKSKLUZIVNO] Vazduhoplovna akademija pokrenula nabavku za A320 CEO/NEO Level D simulator i odlučila da će drugi simulator biti za Erbasov tip A220
Kada Vazduhoplovna akademija bude nabavila simulator letenja za Erbasov A220 biće tek četvrta lokacija u Evropi sa tim tipom u ponudi / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

[EKSKLUZIVNO] Vazduhoplovna akademija pokrenula nabavku za A320 CEO/NEO Level D simulator i odlučila da će drugi simulator biti za Erbasov tip A220

Pre tri dana pokrenuta je tenderska procedura za nabavku prvog Full Flight Level D simulatora za tip aviona A320CEO/NEO u ime Vazduhoplovne akademije i, kako Tango Six ekskluzivno saznaje, drugi simulator ove vrste koji će biti nabavljen za državni vazduhoplovni trening centar biće takođe za Erbasov tip i to A220. Procedura javne nabavke za A220 Level D simulator planirana je za kraj ove godine.

Kako se navodi u dokumentaciji koju je u ime Vazduhoplovne akademije pokrenula Jedinica za upravljanje projektima u javnom sektoru, simulator za Erbasov tip aviona A320 mora pokrivati i CEO i NEO verzije sa svim pratećim verzijama motora koji su trenutno u upotrebi. Rok za podnošenje ponuda je 26. jul i kako Tango Six saznaje, nakon ne ranije od 9 meseci A320 simulator može biti u donjem Dorćolu u jednoj od zgrada koje su, kako je Tango Six ranije javio, u izgradnji.

Očekuje se da se na tender prijave najveći svetski proizvođači simulatora kao što su CAE, L3 i drugi.

Svakako mnogo značajnija vest od nabavke simulatora za A320, najpopularniji planetarni uskotrupni putnički avion, je odluka da se nabavi Full Flight Level D simulator za najnoviji Erbasov avion A220. Kada se ovo bude dogodilo Srbija će biti jedna od samo pet lokacija za ovaj tip simulatora u Evropi. Trenutno su simulatori za ovaj tip aviona locirani samo u Lufthanzinom trening centru u Cirihu i Frankfurtu (za potrebe Svisa, avio-kompanije koja se nalazi u okviru Lufthanza grupe) u Rigi za potrebe avio-kompanije Er Baltik i u Parizu za Er Frans/KLM grupu.

Er Baltik, kao i većina trenutnih operatera u Evropi, poseduje samo jedan primerak A220 simulatora / Foto: Er Baltik

Imajući u vidu da je A220 trenutno najmoderniji i jedini potpuno novi tip putničkog aviona (ne evolucija postojećeg radi većeg kapaciteta ili efikasnijih motora), da je raspoloživost Level D simulatora za taj tip trenutno najmanja (nabrojane avio-kompanije će svoje simulatore dominantno koristiti za sopstvene potrebe – ne poseduju više od dva primerka) Vazduhoplovna akademija će praktično biti jedina lokacija u Evropi spremna da simulator iznajmljuje trećim licima u punom kapacitetu.

Erbasov A220 trenutno koristi 16 avio-kompanija širom sveta sa 216 letelica u upotrebi. Krajem sledeće nedelje nakon višegodišnje pauze održava se vazduhoplovni sajam u Londonu na kojem svakako možemo očekivati dodatne narudžbine za ovaj tip letelice.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Vo

Znači ništa od Super Jeta i MS-21 za Air Srbiju? :-)
Eto i nešto pozitivno za nas iz cele ove nesreće-hvala Bogu nisu uspeli da nam ih uvale!

Odgovori
Jo

Kao da je neko ubo dobar poslovni potez , a? Drago mi je .

Odgovori
Ne

Kupuju simulator za avion cija je trenutna svetska flota 216 aviona od kojih je vise od pola na drugom kontinentu. Pravi poslovni potez.

ZZ

Kupuju simulator za avion koji ce zameniti kompletnu flotu DC/MD aviona, vecih CRJ-eva i vecim uzeti veci deo kolaca EJet-u (17x/19x) .

To je vizija buducnosti jer ih nema trenutno puno, a bice sve vise zahteva za isti u skoroj buducnosti.

Mi

Nele, 220-ki je u predprodaji naručeno još 550. Očekuje se da će biti među najprodavanijim uskotrupcima u sledećim decenijama.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs