[PRVE FOTOGRAFIJE] Otvorena nova zagrada Vazduhoplovne akademije

27. jan 2023

Prvo „kargo sečenje“ Boinga 767 u Evropi: Jat Tehnika svečano obeležila početak radova na svojoj prvoj konverziji putničkog u kargo avion

26. jan 2023

Kompanija koja je u Srbiji registrovala do sada najluksuzniji Boing pauzira svoj AOC

25. jan 2023

Er Frans predstavio nove kabine na dugolinijskim letovima

20. jan 2023

Viz er pred srpskim medijima: Statistike poslovanja mađarske niskotarifne avio-kompanije

19. jan 2023

Pod vođstvom srpskog Direktorata civilnog vazduhoplovstva potpisan Memorandum o razumevanju u vazduhoplovstvu sa tri zemalje regiona

17. jan 2023

[POSLEDNJA VEST] Er Srbija objavila profit za 2022. godinu od 21 milion evra, bez subvencija

17. jan 2023

Erbas kroz testiranje novih tehnologija na mala vrata uvodi razmišljanja o autonomnom letu putničkih aviona

13. jan 2023

Ruske civilne vazduhoplovne vlasti odobrile domaći motor i krilo za putnički avion MC-21

13. jan 2023

Erbas u 2022. godini: 1078 naručenih i 661 isporučen putnički avion

12. jan 2023

Er Frans promocija za putovanja do 30. juna: „Rendez-vous“ posebni popust na avio-karte

11. jan 2023

KLM promocija za putovanja do 30. juna: „Real Deal Days“ posebni popust na avio-karte

5. jan 2023

[POSAO ZA PILOTE] Smartlinks u Beogradu, Zagrebu i Ljubljani zapošljava kapetane i kopilote za A320, A330 i B737

3. jan 2023

[POSLEDNJA VEST] Vlada Crne Gore imenovala novog v.d. direktora Er Montenegra

15. dec 2022

Završena proizvodnja poslednjeg Boinga 747

14. dec 2022

Air France-KLM grupa ulaže 2 milijarde evra godišnje u nove avione kako bi smanjila emisiju CO2

8. dec 2022

Kroacija erlajns i Erbas potpisali ugovor o nabavci putničkih aviona A220

30. nov 2022

Vazduhoplovna akademija upisuje novu klasu studenata za pilotsku ATP obuku u Trening centru Vršac

23. nov 2022

Er Montenegro dobio IATA-in IOSA sertifikat

22. nov 2022

[POSLEDNJA VEST] Srbija u istom danu dobila dva Erbasa: Jednu Super Pumu i jednog Mihajla Pupina

22. nov 2022
Prva zgrada Vazduhoplovne akademije na Dorćolu u kojoj će se nalaziti Full Flight Level D simulator dobija svoj konačni izgled
Izgradnja prve nove zgrade u dvorištu Vazduhoplovne akademije na Dorćolu privodi se kraju. Prepoznatljiv "sim bay" u kojem će se nalaziti Level D simulator za putničke avione Erbas A319/320 / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

Prva zgrada Vazduhoplovne akademije na Dorćolu u kojoj će se nalaziti Full Flight Level D simulator dobija svoj konačni izgled

Kako je Tango Six prvi javio u avgustu prošle godine, Vazduhoplovna akademija započela je projekat formiranja nove visoke strukovne škole, preuzela je upravljanje pilotskom školom u Vršcu koja je preimenovana u Trening centar Vazduhoplovne akademije, dok je u bazi institucije na Dorćolu u planu izgradnja tri nove zgrade.

Celokupna investicija u opremu, proširenje infrastrukture i kupovinu novih letelica iznosi 65 miliona evra. Jedan od ključnih segmenata ovog projekta svakako će biti kupovina dva „Full flight Level D“ simulatora. Kako je do sada bilo komunicirano od strane državnih zvaničnika i same Akademije, jedan simulator biće za Erbasovu porodicu A319/320, dok tip drugog i dalje nije poznat.

Pored simulatora u zgradi će biti i učionice visoke strukovne škole / Foto: Petar Vojinović, Tango Six
Crvenu zgradu zameniće identična zgrada onoj koja se trenutno gradi na levom delu fotografije. Zgrade će biti povezane zatvorenim pešačkim prelazom / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

Ono što je poznato i u poslednjih nekoliko nedelja prepoznatljivo je izgled prve nove zgrade u dvorišu škole na Dorćolu u kojoj će se nalaziti prvi simulator Erbas letelica. Kako su iz Akademije rekli za Tango Six, izgradnja prve zgrade je u završnoj fazi i očekuje se da bude završena do 1. jula. Prvo što se, u ovoj fazi izgradnje, primećuje je „sim bay“, odnosno prostor gde će biti smešten simulator. Kako iz Akademije kažu za naš portal, zgrada će pored simulatora biti dom i novoj visokoj strukovnoj školi. Tu će se nalaziti učionice, administrativne kancelarije kao i sve prateće sobe i sadržaji potrebni za korišćenje simulatora.

Svima dobro poznata crvena kuća preko puta, u kojoj su se do sada nalazili mlazni motori i druge komponente vazduhoplova kao učila, biće srušena i na njenom mestu će se izgraditi identična zgrada bliznakinja onoj koja se trenutno privodi kraju. Tu će se nalaziti drugi „Full flight Level D“ simulator. Obe zgrade biće povezane hodnikom koji će se nalaziti nekoliko metara iznad zemlje.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs