[PRVE FOTOGRAFIJE] Treći Embraer u bojama Er Srbije

26. sep 2023

Željko Mitrović najavio ulazak Er Pinka u redovni avio-saobraćaj: „U narednih 6 meseci ćemo probati da se okušamo u regionalnom „low-cost“ saobraćaju sa Embraerima“

25. sep 2023

Vazduhoplovna akademija i indijska avio-kompanija Džet vingz ervejz potpisali ugovor o obuci pilota: Cilj je obuka 800 indijaca u Vršcu u narednih 5 godina

21. sep 2023

[EKSKLUZIVNO] Prvi renderi izgleda novog dela putničkog terminala aerodroma „Konstantin Veliki“ u Nišu i planirana proširenja infrastrukture

14. sep 2023

Er Frans slavi 90. rođendan: Od Pariza do Beograda 11 sati

1. sep 2023

Kurs namenjen savladavanju straha od letenja ponovo u Zagrebu: Teorijska predavanja i praktični let u putničkom avionu protiv avio-fobije

24. avg 2023

[EKSKLUZIVNO] Poznati srpski pilot Živadinović nudi rešenje za srpsko letačko osoblje: EASA medical pregledi na granici Hrvatske i Srbije u Iloku

23. avg 2023

Er Srbija vraća u državni budžet 20 miliona evra, ističe istorijske rekorde u ostvarenom saobraćaju

10. avg 2023

Najstariji živi srpski pilot danas puni 100 godina: Avram Avramović i njegovih 22.000 sati u vazduhu

10. avg 2023

[POSLEDNJA VEST] Danas završena prva domaća konverzija puničkog u kargo avion u Jat Tehnici; Prve fotografije

9. avg 2023

Er Montenegro dobio IATA kod

7. avg 2023

Boingova procena potrebe za pilotima i mehaničarima: Do 2042. godine trebaće ih – baš baš baš mnogo

3. avg 2023

[EKSKLUZIVNO] Prva fotografija prvog Er Srbijinog Embraera E195

2. avg 2023

[POSLEDNJA VEST] Stiže prvi Embraer E195 za Er Srbiju

1. avg 2023

Šestomesečni poslovni rezultati MTU-a na globalnom nivou: Novu Pazovu očekuje deo od ukupno ugovorenog posla vrednosti do 20 milijardi evra

31. jul 2023

GoldAir prvi hendler koji se širi na „Nikoli Tesli“ nakon liberalizacije tržišta

27. jul 2023

Izmena Zakona o vazdušnom saobraćaju zbog haotične letnje sezone i spisak svih mogućih vazduhoplovnih grehova

25. jul 2023

[EKSKLUZIVNO] Rajner Beker, direktor MTU Serbia za Tango Six: Postrojenje u Novoj Pazovi biće najmodernije na svetu

19. jul 2023

Makedonska kontrola letenja kupila Rohde & Schwarz sistem glasovne komunikacije

12. jul 2023

[POSLEDNJA VEST] Direktorat civilnog vazduhoplovstva doneo odluku o slobodnom pristupu hendling tržištu na „Nikoli Tesli“

11. jul 2023
Boingova procena potrebe za pilotima i mehaničarima: Do 2042. godine trebaće ih – baš baš baš mnogo
Trenutno na planeti postoji preko 330.000 komercijalnih pilota i to je malo / Foto: Vazduhoplovna akademija

Boingova procena potrebe za pilotima i mehaničarima: Do 2042. godine trebaće ih – baš baš baš mnogo

Američki proizvođač aviona Boing objavio je svoju tradicionalnu prognozu potrebe za pilotima i mehaničarima u dugoročnom periodu. Navodi se da će globalna flota putničkih aviona do 2042. godine biti duplirana i da posledično industriji trebati oko 2,3 miliona novih zaposlenih.

Projekcije se slažu sa sličnom, takođe tradicionalnom, studijom koju je objavila kompanija CAE. Boingove projekcije obuhvataju potrebu za osobljem na letelicama sa više od 20 mesta, ne uključuju poslovnu avijaciju i operatere helikoptera.

Boing tvrdi da će komercijalni poslovni entiteti koji se bave avio-sabraćajem, na globalnom nivou, do 2042. godine trebati oko 649.000 novih pilota, 690.000 novih mehaničara i 938.000 novog kabinskog osoblja.

Civilna avio-industrija / Grafika: Boing

Kina, Evroazija i Severna Amerika apsorbovaće više od pola ovih projekcija dok će najbrže rastući regioni biti Afrika i Azija. Boing prošle godine nije obuhvatio Rusiju u ovoj analizi ali ju je za ovo izdanje vratio sa 3% učešća u navedenim projekcijama.

Studija, kao i ostatak industrije, tvrdi da će potpuno dostizanje nivoa komercijalnog avio-saobraćaja iz 2019. godine (kada su međunarodni letovi u pitanju) nastupiti sledeće godine.

Procenjuje se da trenutno globalno ima oko 333.000 pilota sa komercijalnim dozvolama (oko 103.000 u SAD). Nakon kratkotrajnog udara Korone (posmatrano od početka ere mlazne avijacije) broj putničkih aviona na nebu u svakom trenutku vraća se na staru vrednost: dupliraće se na svakih 10 godina kao što je to bio slučaj od 50-tih.

Brojke potrebnog osoblja po regionima / Izvor: Boing
[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Gr

Ne verujte u sve sto proizvodjaci aviona ili vazd. skole kazu. Uglavnom je obrnuto.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs