KLM promotivna kampanja: Jeftiniji letovi do preko 30 destinacija

12. jan 2025

Novi termini za „English language proficiency test“ u Trening centru kompanije „Prince Aviation“

11. jan 2025

Er Frans promocija: Jeftiniji letovi iz Beograda za dobar početak godine

10. jan 2025

Erbas isporučio 766 putničkih aviona u 2024. godini

10. jan 2025

[POSLEDNJA VEST] Ministarstvo obrazovanja smenilo direktora Vazduhoplovne akademije Gorana Cvijovića

29. dec 2024

IATA analiza komercijalnog avio-saobraćaja Srbije: Kako Er Srbija i civilni vazduhoplovni sektor oblikuju ekonomiju zemlje

24. dec 2024

Er Srbija i Embraer potpisali ugovor za održavanje E195 flote

19. dec 2024

KLM u svoju zemaljsku ketering flotu uveo električne kamione

16. dec 2024

[POSAO] Prvi „Otvoreni dan“ u Beogradu za pilot kadet program „Wizz Aira“: Od nule do zaposlenja u avio-kompaniji kroz program finansiranja otvoren i za građane Srbije

13. dec 2024

[POSAO] Wizz Air regrutuje u Beogradu: Otvoreni dan za pilote sa srpskim državljanstvom i srpskim ICAO dozvolama u ponedeljak 16. decembra

12. dec 2024

„Prince Aviation“ postaje prvi „Pratt & Whitney“ centar u Evropi za post rental inspekcije turboelisinih motora PW100 serije

6. dec 2024

Konferencija u Nišu posvećena većem učešću žena u inženjerstvu: „Menzies Aviation“ održao radionicu u okviru projekta

4. dec 2024

Direktor MTU-a Lars Vagner preuzima Erbas: Od Nove Pazove do rekordne profitabilnosti

4. dec 2024

Pregled srpske civilne vazduhoplovne industrije u brojkama

3. dec 2024

[ANALIZA] Najbitnije i najinteresantnije stavke u Izmenama zakona o vazdušnom saobraćaju

2. dec 2024

Američki magazin „Global Traveler“ proglasio Er Srbiju za „Najbolju avio-kompaniju u Istočnoj Evropi“ u 2024. godini

1. dec 2024

Nakon 17 meseci rekonstrukcije glavna pista aerodroma „Nikola Tesla“ ponovo u funkciji

28. nov 2024

[INTERVJU] Direktor Menzis grupe Filip Joeinig o poslovanju u Beogradu i širenju u regiji

28. nov 2024

[CAPA konferencija u Beogradu] Podaci o vazduhoplovnoj industriji u 2024: Složena slika oporavka, izazova i transformacije

27. nov 2024

San Dijego, Džordžtaun i Hajderabad nove destinacije KLM-a

26. nov 2024
Boingova procena potrebe za pilotima i mehaničarima: Do 2042. godine trebaće ih – baš baš baš mnogo
Trenutno na planeti postoji preko 330.000 komercijalnih pilota i to je malo / Foto: Vazduhoplovna akademija

Boingova procena potrebe za pilotima i mehaničarima: Do 2042. godine trebaće ih – baš baš baš mnogo

Američki proizvođač aviona Boing objavio je svoju tradicionalnu prognozu potrebe za pilotima i mehaničarima u dugoročnom periodu. Navodi se da će globalna flota putničkih aviona do 2042. godine biti duplirana i da posledično industriji trebati oko 2,3 miliona novih zaposlenih.

Projekcije se slažu sa sličnom, takođe tradicionalnom, studijom koju je objavila kompanija CAE. Boingove projekcije obuhvataju potrebu za osobljem na letelicama sa više od 20 mesta, ne uključuju poslovnu avijaciju i operatere helikoptera.

Boing tvrdi da će komercijalni poslovni entiteti koji se bave avio-sabraćajem, na globalnom nivou, do 2042. godine trebati oko 649.000 novih pilota, 690.000 novih mehaničara i 938.000 novog kabinskog osoblja.

Civilna avio-industrija / Grafika: Boing

Kina, Evroazija i Severna Amerika apsorbovaće više od pola ovih projekcija dok će najbrže rastući regioni biti Afrika i Azija. Boing prošle godine nije obuhvatio Rusiju u ovoj analizi ali ju je za ovo izdanje vratio sa 3% učešća u navedenim projekcijama.

Studija, kao i ostatak industrije, tvrdi da će potpuno dostizanje nivoa komercijalnog avio-saobraćaja iz 2019. godine (kada su međunarodni letovi u pitanju) nastupiti sledeće godine.

Procenjuje se da trenutno globalno ima oko 333.000 pilota sa komercijalnim dozvolama (oko 103.000 u SAD). Nakon kratkotrajnog udara Korone (posmatrano od početka ere mlazne avijacije) broj putničkih aviona na nebu u svakom trenutku vraća se na staru vrednost: dupliraće se na svakih 10 godina kao što je to bio slučaj od 50-tih.

Brojke potrebnog osoblja po regionima / Izvor: Boing
[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Gr

Ne verujte u sve sto proizvodjaci aviona ili vazd. skole kazu. Uglavnom je obrnuto.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs