Srpski registar vazduhoplova uskoro bogatiji za još jednog Falkona starije serije „50“

27. sep 2023

Blanik kamp-kup Trstenik 2023: Do sada najmasovnije takmičenje, gosti od Rusije do Bihaća

21. sep 2023

DCV inicira izradu softvera za automatizaciju prijave i najave leta za dronove; Najavljena reforma propisa za snimanje iz vazduha

20. sep 2023

[INTERVJU] Kako je makedonska jedrilica Ilindenka spašena iz Muzeja vazduhoplovstva u Beogradu radi restauracije u Skoplju

20. sep 2023

Aero-miting Skoplje 2023: Najinteresantnija vazduhoplovna manifestacija ove godine

19. sep 2023

[POSLEDNJA VEST] Galeb G-2A izleteo sa piste nekon sletanja u Italiji

18. sep 2023

Vijesti: Nastavak drame u crnogorskoj generalnoj avijaciji – „Ćemovsko polje“ zabranilo Dragišu Raičevića

9. sep 2023

Objavljen preliminarni izveštaj o udesu ultra-lakog aviona Eskval na aerodromu „13. Maj“ kod Zemun Polja

4. sep 2023

[REPORTAŽA] Iza scene do sada najmasovnijeg Državnog prvenstva pilota ultra-lakih letelica u Ćupriji

3. sep 2023

[NAJAVA] Blanik kup u Prijedoru 18. put – takmičenje zakazano za 26. avgust

18. avg 2023

[NAJAVA] Aero-klub Trstenik zove jedriličare iz bivše Jugoslavije: Peti po redu međunarodni Blanik kup u septembru

17. avg 2023

„Sloshing Rocket Workshop 2023“ održan u Beogradu i Zrenjaninu: Mladi vazduhoplovni inženjeri iz Italije prvi, Hrvati treći

15. avg 2023

[NAJAVA] Vazduhoplovna priredba u Ćupriji: 13. Državno prvenstvo ultra-lakih letelica

15. avg 2023

[NAJAVA] Aeropicnic Varaždin: Fly-in i aero-miting

15. avg 2023

[POSLEDNJA VEST] Udes aviona Esqual na aerodromu „13. maj“ kod Zemun Polja, pilot poginuo

10. avg 2023

Epilog pomoći vazduhoplovaca aero-klubu Kraljevo: Saniran jedan deo objekata, potrebno još sredstava

9. avg 2023

Kaubojsko letenje hidroavionima u Crnoj Gori i suprostavljanje vazduhoplovnim autoritetima

8. avg 2023

Ima li civilna raketna PVO smisla: Koliko su efikasne protivgradne rakete?

7. avg 2023

Dnevnik.hr: Hrvatsko ministarstvo zdravlja izabralo pobednika tendera za HEMS službu

3. avg 2023

[ANALIZA] Koliko je Helikopterska jedinica MUP-a Srbije spremna za gašenje požara iz vazduha?

1. avg 2023
[NAJAVA] Aeropicnic Varaždin: Fly-in i aero-miting
Varaždin 2018. bio je jedan od najvećih civilnih aero-mitinga na prostoru bivše Jugoslavije u skorije vreme / Foto: Dragan Trifunović, Tango Six

[NAJAVA] Aeropicnic Varaždin: Fly-in i aero-miting

Vazduhoplovna manifestacija nazvana Aeropicnic Varaždin održaće se na varaždinskom aerodormu od petka do nedelje (18.-20. avgusta), najavio je organizator, aero-klub Varaždin. Događaj će se poklopiti sa lokalnim vestivalom Špancirfestom koji takođe počinje 18. avgusta.

Ovogodišnje vazduhoplovno okupljanje u Varaždinu predstavljaće svojevrsnu kombinaciju fly-ina za posade aviona generalne avijacije i mini aero-mitinga. Kako se navodi na prilično kvalitetno urađenom sajtu manifestacije, program će za učesnike koji dolaze vazduhoplovima uključvati participaciju od 220 evra.

Interesantno je da je organizator ove godine odlučio da naplaćuje pristup spoterima, u iznosu od 20 evra uz, kako navode, fluorescentntni prsluk na poklon.

Ove godine događaj će biti skromniji ali i koštaće entuzijaste koji planiraju da ga posete / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

Najavljeni učesnici u delu aero-mitinga su: padobranci, Extra 330 Zoltana Vereša, Galeb iz Slovenije, PC-9 takođe iz Slovenije, Bel 212 hrvatskog MUP-a i kao najatraktivniji do sada najavljeni učesnik – L-29 Delfin.

Ulaznica za posetioce biće 8 evra dok je u ponudi u VIP ulaznica iznosa 60 evra.

Tango Six je izveštavao sa nekoliko verzija vazduhoplovnih priredbi za koje se slobodno može konstatovati da su bile najinteresantniji događaji na ovom nivou na prostoru bivše Jugoslavije.

Tu posebno ističemo spektakularni aero-miting 2018. godine koji je verovatno bio do sada najposećeniji, najatraktivniji i po gostima najinteresantniji aero-miting na ovim prostorima.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Be

Nema dzabe ni u stare babe vise

Odgovori
To

Nije neki program.2018 letjeli su Mađarski Gripeni,Spanjolski F 18 koji je imao sjajan nastup,hrvatski Mig 21,Britanski Eurofighter Typhoon,Saab 105,solvenski Galeb i jos dosta starijih aviona.Bilo je i 5-6 vrsta helikoptera.Steta ocekivao sam puno vise.

Odgovori
De

U G. Stubici 10.9 je puno bolji program u najavi.. Mig 21 Hrz, F16 Ameri Aviano, Gripen mađari, Eurofighter Typhoon Austrija, Rafal Francuzi i još talijani potvrđuju dolazak(još se ne zna s čim) ulazak na aeromiting đžabe😀

To

Nažalost u Varaždinu sve u vezi letenja, ako i postoji, javnost nije baš upoznata s tim i kompletna ta civilno letačka aktivnost je skroz na marginama… Taj aerodrom se spominje kako se promijeni koja vlast – prvih par mjeseci i poslije muk. Tako da evo, ja sam sretan da još ima volje da se nešto organizira, pa nadam se s vremenom se vrati na razinu iz 2018., a još bi sretniji bio kad bi aerodrom bio „aktiviran“, pa da se vidi malo „života“ na njemu…

Li

Treba da razlikujemo manifestaciju CIAV ( Croatian International Airshow Varazdin ) od ovogodisnje. CIAV je manifestacija na puno visem organizacijskom nivou. Zadnji je koliko se secam bio 2020. Pred koronu.
Bio sam licno na dva ,zadnji puta 2018. I uvek se dobro proveo. posetio neke prijatelje i tako…
Ova menifestacija , ove godine nije isto kao CIAV pa se cini i nesto manjeg opsega. Necu stici otici ali da mogu isao bi zasta da ne.Ko moze…mislim da mu nece biti zao.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs