Novi YouTube kanal Vojnofilmskog centra „Zastava Film“: Stari beogradski aerodrom, stari avioni i „Verni drugovi pilota“

11. jul 2024

[EKSKLUZIVNO] Porodica Vlašić biće prvi civilni operater Air Tractor aviona u regiji: Prvi AT-504 sleće u Osijek u avgustu

10. jul 2024

Najavljena izmena Osnivačkog akta SMATSA-e, Vesić za Tango Six pojašnjava razloge

9. jul 2024

[SEAS 2024] CAPA prezentacija o stanju avio-saobraćaja u regiji: 15 ključnih stavki za dijagnozu „airline“ biznisa

8. jul 2024

Dragi Stojanovski postavljen za novog direktora makedonske Agencije za civilno vazduhoplovstvo

4. jul 2024

Air France spreman za Olimpijske igre

27. jun 2024

[POSLEDNJA VEST] Croatia Airlines predstavila svoj novi vizuelni identitet pred dolazak Erbasova A220

18. jun 2024

Kako Air France koristi veštačku inteligenciju

13. jun 2024

[REPORTAŽA] Obilazak nove infrastrukture za opsluživanje putnika aerodroma „Nikola Tesla“

11. jun 2024

[POSLEDNJA VEST] „VINCI Airports“ i mađarski državni fond preuzeli budimpeštanski aerodrom „Ferenc List“ od prethodnih koncesionara za preko 4 milijarde evra

6. jun 2024

[IATA AGM 2024] Er Srbija pristupila IATA „CO2 Connect“ programu za preciznije merenje emisija Ugljen-dioksida po putniku

4. jun 2024

[IATA AGM 2024] Er Srbija uvrštena u „Hall of Fame“ časopisa „Air Transport World“, zajedno sa avio-kompanijama „American Airlines“, „Delta Airlines“, „Air Canada“ i „Emirates“

3. jun 2024

[EKSKLUZIVNO] Jirži Marek: Ove letnje sezone obezbedili smo dovoljno rezervnih kapaciteta da bismo bili spremni za svaki izazov, do kraja godine dve linije za Kinu i dva dodatna A330, ponovo pokrećemo kadet program za pilote

3. jun 2024

Godišnji IATA sastanak počeo u Dubaiju: Potražnja za putovanjima avionom globalno nikad veća, borba protiv klasičnog kerozina sve ozbiljnija

3. jun 2024

Novine u Air France-u: Usluga konsijerža na Šarl de Golu i novi somelijer

29. maj 2024

Air France najavio proširenje mreže letova za zimsku sezonu 2024-2025

22. maj 2024

Avio-kompanija u kojoj patike postaju deo uniforme

26. apr 2024

Muzej vazduhoplovstva u Beogradu počinje sa radom 2027. godine, na SEAS-u objavljen plan njegove rekonstrukcije

24. apr 2024

SEAS 2024: Potpisan ugovor za nabavku A320 „Full Flight“ Level D simulatora za Vazduhoplovnu akademiju, najavljena nabavka i FTD-a za tip helikoptera Erbas H145

22. apr 2024

Direktorat civilnog vazduhoplovstva domaćin ICAO kursa za nacionalne instruktore u oblasti obezbeđivanja u vazduhoplovstvu

20. apr 2024
Erbas u 2022. godini zaradio preko 5 milijardi evra
Za 2023. godinu Erbas predviđa isporuku 720 putničkih aviona uz zaradu u iznosu od 6 milijardi evra / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

Erbas u 2022. godini zaradio preko 5 milijardi evra

Najveći evropski proizvođač vazduhoplova Erbas objavio je juče svoje finansijske rezultate za prethodnu godinuNakon vesti o rekordnoj narudžbini za 250 putničkih aviona iz Indije, kompanija je saopštila detalje svojih poslovnih performansi.

Kako se navodi u saopštenju, Erbas je u 2022. godini isporučio 661 putnički avion. Erbas je ukupno prošle godine zaradio 5,3 milijarde evra na osnovu prihoda koji su iznosili 58,8 milijardi.

– Organizaciona jedinica kompanije koja se bavi proizvodnjom putničkih aviona u prethodnoj godini prihodovala je 41,4 milijarde evra što prestavlja povećanje prihoda u odnosu na 2021. godinu u iznosu od 15%, uz EBIT zaradu od 4,1 milijarde evra što predstavlja povećanje od 15% u odnosu na 2021. godinu.

Najinteresantniji parametri finansijskog poslovanja Erbasa prošle godine

Organizaciona jedinica kompanije koja se bavi proizvodnjom helikoptera u prethodnoj godini prihodovala je preko 7 milijardi evra, što predstavlja povećanje prihoda od 8% u odnosu na 2021. godinu, uz EBIT zaradu od 639 miliona evra, što predstavlja povećanje od 19% u odnosu na 2021. godinu. – stoji u saopštenju.

Ovim povodom direktor kompanije Erbas Žilijem Faury (Guillaume Faury) kazao je:

– Naša industrija nastavila je sa oporavkom tokom 2022. godine. Avio-saobraćaj je zabeležio rast i avio-kompanije su se vratile na dugoročno planiranje svojih flota. Postigli smo solidne finansijske rezultate uprkos izazovnom poslovnom okruženju koje je sprečilo da se lanac snabdevanja u koji se uzdamo oporavi tempom koji smo očekivali. Kompanija je stoga morala da prilagodi svoje aktivnosti što je dovelo do manjeg broja isporuka putničkih aviona nego što je to bio početni plan. Sada prilagođavamo našu proizvodnju kako bi se ona poklapala sa ponudom.

U 2023. godini fokusirani smo na naše industrijske aktivnosti i dugoročnu transformaciju naše kompanije. Solidne finansijske performanse u 2022. godini i naša vera u budućnost naveli su nas da predložimo uvećane isplate dividendi za ovu godinu. –

Erbas predviđa isporuku 720 putničkih aviona u 2023. godini uz zaradu u iznosu od 6 milijardi evra.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs