[POSAO] „Otvoreni dan“ u Beogradu za pilot kadet program „Wizz Aira“: Od nule do zaposlenja u avio-kompaniji kroz program finansiranja otvoren i za građane Srbije

16. maj 2025

Tales: SMATSA unapredila „TopSky“ sistem sa „TopSky Sequencer“ modulom

15. maj 2025

[POSAO] Wizz Air regrutuje u Beogradu: Otvoreni dan za pilote sa srpskim državljanstvom i srpskim ICAO dozvolama u sredu 21. maja

15. maj 2025

Direktor SMATSA-e Ristivojević u poseti sedištu EUROCONTROL-a: Prošle nedelje 3.200 preleta opsluženo u jednom danu

6. maj 2025

„Prince Aviation“ ponovo na globalnoj sceni: Prva instalacija Certus 700 internet sistema na Cesni XLS predstavljena u Fridrishafenu

29. apr 2025

Er Frans uvodi Puket kao novu destinaciju

25. apr 2025

Direktorat civilnog vazduhoplovstva na ICAO konferenciji o olakšicama u vazdušnom saobraćaju u Dohi

19. apr 2025

CAPA analizira Er Srbiju: Poslovni put srpske nacionalne avio-kompanije i preokret nakon 2018. godine

8. apr 2025

„Prince Aviation“ izlaže svoju Cesnu XLS na sajmu AERO u Fridrishafenu: Prva instalacija Kolinsovog satelitskog interneta na YU-SVL

7. apr 2025

[ANALIZA] Šta će novi ekonomski vandalizam Donalda Trampa u formi uvođenja novih carina uraditi srpskoj a šta globalnoj avio-industriji

7. apr 2025

ICAO „cyber security“ seminar u Beogradu: Inovacije, izazovi i regulativa u oblasti vazduhoplovne sajber bezbednosti

1. apr 2025

KLM letnji red letenja: Holanđani ne smanjuju broj letova za Beograd

31. mar 2025

„La Premier“: Er Frans predstavio redizajniranu kabinu prve klase

24. mar 2025

Dodatni luksuz: Er Srbija otvorila „Premium Check-in“ zonu za putnike biznis klase

18. mar 2025

Poseta novog direktora SMATSA-e Nišu: Kontrolni toranj na „Konstantinu Velikom“ ponovo na dnevnom redu

12. mar 2025

[EKSKLUZIVNO] CAE „full motion level D“ A320 NEO simulator isporučen Vazduhoplovnoj akademiji

4. mar 2025

IATA izveštaj o bezbednosti letenja u 2024. godini: Sedam udesa sa smrtnim ishodom u okviru 40,6 miliona bezbedno obavljenih letova

26. feb 2025

Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

10. feb 2025

Er Srbija najavila rekordni profit od 50 miliona evra: „Miki Manojlović“, „Dejan Stanković“ i još jedan A319 od sada u vlasništvu kompanije

31. jan 2025

[POSLEDNJA VEST] Viz er u Beogradu prva žrtva američkih sankcija protiv NIS-a: Od juče u 15 časova mađarska avio-kompanija prestala da toči gorivo na „Nikoli Tesli“

22. jan 2025
Erbas u 2022. godini zaradio preko 5 milijardi evra
Za 2023. godinu Erbas predviđa isporuku 720 putničkih aviona uz zaradu u iznosu od 6 milijardi evra / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

Erbas u 2022. godini zaradio preko 5 milijardi evra

Najveći evropski proizvođač vazduhoplova Erbas objavio je juče svoje finansijske rezultate za prethodnu godinuNakon vesti o rekordnoj narudžbini za 250 putničkih aviona iz Indije, kompanija je saopštila detalje svojih poslovnih performansi.

Kako se navodi u saopštenju, Erbas je u 2022. godini isporučio 661 putnički avion. Erbas je ukupno prošle godine zaradio 5,3 milijarde evra na osnovu prihoda koji su iznosili 58,8 milijardi.

– Organizaciona jedinica kompanije koja se bavi proizvodnjom putničkih aviona u prethodnoj godini prihodovala je 41,4 milijarde evra što prestavlja povećanje prihoda u odnosu na 2021. godinu u iznosu od 15%, uz EBIT zaradu od 4,1 milijarde evra što predstavlja povećanje od 15% u odnosu na 2021. godinu.

Najinteresantniji parametri finansijskog poslovanja Erbasa prošle godine

Organizaciona jedinica kompanije koja se bavi proizvodnjom helikoptera u prethodnoj godini prihodovala je preko 7 milijardi evra, što predstavlja povećanje prihoda od 8% u odnosu na 2021. godinu, uz EBIT zaradu od 639 miliona evra, što predstavlja povećanje od 19% u odnosu na 2021. godinu. – stoji u saopštenju.

Ovim povodom direktor kompanije Erbas Žilijem Faury (Guillaume Faury) kazao je:

– Naša industrija nastavila je sa oporavkom tokom 2022. godine. Avio-saobraćaj je zabeležio rast i avio-kompanije su se vratile na dugoročno planiranje svojih flota. Postigli smo solidne finansijske rezultate uprkos izazovnom poslovnom okruženju koje je sprečilo da se lanac snabdevanja u koji se uzdamo oporavi tempom koji smo očekivali. Kompanija je stoga morala da prilagodi svoje aktivnosti što je dovelo do manjeg broja isporuka putničkih aviona nego što je to bio početni plan. Sada prilagođavamo našu proizvodnju kako bi se ona poklapala sa ponudom.

U 2023. godini fokusirani smo na naše industrijske aktivnosti i dugoročnu transformaciju naše kompanije. Solidne finansijske performanse u 2022. godini i naša vera u budućnost naveli su nas da predložimo uvećane isplate dividendi za ovu godinu. –

Erbas predviđa isporuku 720 putničkih aviona u 2023. godini uz zaradu u iznosu od 6 milijardi evra.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs