BEG airport status
[BURŽE 2023] POSLEDNJA VEST: De Hevilend nastavlja sa logističkom podrškom hrvatskoj floti aviona CL-415 do 2025. godine Kraj za probleme održavanja HRZ flote Kanadera? / Foto: ZTC

[BURŽE 2023] POSLEDNJA VEST: De Hevilend nastavlja sa logističkom podrškom hrvatskoj floti aviona CL-415 do 2025. godine

Kompanija De Havilland Aircraft of Canada saopštila je danas u Parizu da je sa Ministarstvom odbrane Republike Hrvatske potpisala produžetak ugovora o održavanju u okviru programa Maintenance Plus („M+“). Prema sporazumu, De Havilland Canada će upravljati uslugama održavanja, popravke i remonta (MRO) za hrvatsku flotu od šest aviona CL-415 i obezbediti pristup De Havilendovom lancu snabdevanja i razmene. Ovaj program je prvobitno potpisan 2019. godine, a današnji aneks će ovaj rok produžiti do 2025. godine.

– Veoma smo zadovoljni zato što nastavljamo da podržavamo Ministarstvo odbrane Republike Hrvatske u našem M+ programu, i radujemo se unapređenju hrvatskih operacija u budućnosti – rekao je Leighton Storsley, potpredsednik De Havilland Canada zaduženog za razvoj poslovanja i postprodajnih usluga.

„Pouzdani Kanađanin“ / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

– Naš veoma prilagodljiv M+ program nastavlja da bude predvidljivo i efikasno rešenje za flotu aviona CL-415, i osmišljen je da omogući korisnicima da se fokusiraju na operativnu prirodu poslovanja dok se mi brinemo o njihovim zahtevima za upravljanje komponentama. –

Program De Havilland Canada M+ nudi predvidljivost troškova koja je važna u upravljanju budžetom korisnika i pruža pogodnosti, od pristupa korisnika stručnim tehničkim timovima kompanije De Havilland Canada u administraciji garancije, zatim planiranju, kao i upravljanju lancem snabdevanja.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

KK na: Nakon neostvarenje saradnje sa Utvom i nezapočete proizvodnje borbenih aviona u Srbiji, „Stavatti Aerospace“ sada u Americi prodaje svoja obećanja

Slike su odlicne i pocetak necega. Ali osim slika, da bi neko odresio kesu, stavio potpis itd, treba odraditi strahovito puno toga. A ocito je tu problem. Postoji ideja i vizija, ali nema supstance, a nema i nekoga da stavi 100 mil u stvar, za pocetak. Barem da se kupi neka oprema i pocne rad…

12. May 2025.Pogledaj

Бивши Гастос na: Operacija “Sindoor“: Prvi borbeni gubitak Rafala; Prilikom napada na pakistanske ciljeve oborena najmanje tri indijska borbena aviona

Није што је Раљал оборен. Oбарају Руси Ф16 и Хути Ф18. Ф35 не треба противник, он већ сам пада. Него што га је скинуо ЈФ17, који кошта трећину са све оружјем. Што су продали продали су.

12. May 2025.Pogledaj

Samo jedan detalj na: Operacija “Sindoor“: Prvi borbeni gubitak Rafala; Prilikom napada na pakistanske ciljeve oborena najmanje tri indijska borbena aviona

Treba samo napomenuti da je oboreni Rafal verzije F3 a ne F4. Razlika izmedju te dvije verzije je kao izmedju iPhone 4 (iz 2010.) i buduceg iPhone 18 ili 19.

12. May 2025.Pogledaj