Direktor SMATSA-e Ristivojević u poseti sedištu EUROCONTROL-a: Prošle nedelje 3.200 preleta opsluženo u jednom danu

6. maj 2025

„Prince Aviation“ ponovo na globalnoj sceni: Prva instalacija Certus 700 internet sistema na Cesni XLS predstavljena u Fridrishafenu

29. apr 2025

Er Frans uvodi Puket kao novu destinaciju

25. apr 2025

Direktorat civilnog vazduhoplovstva na ICAO konferenciji o olakšicama u vazdušnom saobraćaju u Dohi

19. apr 2025

CAPA analizira Er Srbiju: Poslovni put srpske nacionalne avio-kompanije i preokret nakon 2018. godine

8. apr 2025

„Prince Aviation“ izlaže svoju Cesnu XLS na sajmu AERO u Fridrishafenu: Prva instalacija Kolinsovog satelitskog interneta na YU-SVL

7. apr 2025

[ANALIZA] Šta će novi ekonomski vandalizam Donalda Trampa u formi uvođenja novih carina uraditi srpskoj a šta globalnoj avio-industriji

7. apr 2025

ICAO „cyber security“ seminar u Beogradu: Inovacije, izazovi i regulativa u oblasti vazduhoplovne sajber bezbednosti

1. apr 2025

KLM letnji red letenja: Holanđani ne smanjuju broj letova za Beograd

31. mar 2025

„La Premier“: Er Frans predstavio redizajniranu kabinu prve klase

24. mar 2025

Dodatni luksuz: Er Srbija otvorila „Premium Check-in“ zonu za putnike biznis klase

18. mar 2025

Poseta novog direktora SMATSA-e Nišu: Kontrolni toranj na „Konstantinu Velikom“ ponovo na dnevnom redu

12. mar 2025

[EKSKLUZIVNO] CAE „full motion level D“ A320 NEO simulator isporučen Vazduhoplovnoj akademiji

4. mar 2025

IATA izveštaj o bezbednosti letenja u 2024. godini: Sedam udesa sa smrtnim ishodom u okviru 40,6 miliona bezbedno obavljenih letova

26. feb 2025

Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

10. feb 2025

Er Srbija najavila rekordni profit od 50 miliona evra: „Miki Manojlović“, „Dejan Stanković“ i još jedan A319 od sada u vlasništvu kompanije

31. jan 2025

[POSLEDNJA VEST] Viz er u Beogradu prva žrtva američkih sankcija protiv NIS-a: Od juče u 15 časova mađarska avio-kompanija prestala da toči gorivo na „Nikoli Tesli“

22. jan 2025

Vozilo koje je danas upalo na aerodrom „Nikola Tesla“ – džip sa rotacionim svetlima, sa oznakama neidentifikovanog obezbeđenja

20. jan 2025

Posledice današnjeg upada neovlašćenog automobila na platforme „Nikole Tesle“ : Privremeno zatvoren prolaz kod Jat Tehnike, DCV menja granice aerodromskih zona i njihove pristupe

20. jan 2025

[EKSKLUZIVNO] Imenovan novi direktor Kontrole letenja Srbije i Crne Gore (SMATSA)

17. jan 2025
[PRVE FOTOGRAFIJE] Treći Embraer u bojama Er Srbije
200LR OY-GDC fotografisan juče u Velikoj Britaniji / Foto: Mark Sheen

[PRVE FOTOGRAFIJE] Treći Embraer u bojama Er Srbije

Treći Embraer koji će se uskoro pridružiti floti srpskog nacionalnog avio-prevoznika fotografisan je juče u Velikoj Britaniji nakon farbanja. Reč je o Embraeru 195 registarske oznake OY-GDC.

Avion bi trebalo da stigne u Beograd u prvoj polovini oktobra.

Letelica ima 118 sedišta i leteće uz još dva Embraera, jednog E190 i jednog E195 koji saobraćaju od letnje sezone u Er Srbiji.

Kako je javio EX-YU Aviation News, do dolaska ove letelice grčki lesor Maraton obezbediće jedan E175 koji je konfigurisan sa 88 sedišta.

Drugi Embraer u kompletnoj Er Srbija šemi bojenja / Foto: Mark Sheen
[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Pe

Planiran je da dodje i PR-AXB kao jos jedan E195 avion u JU floti.

Odgovori
Al

Ovaj ima lepo ceo ofarban winglet :)

Odgovori
ne

Zasto air serbia u rekordnoj sezoni ima potrebu da uposljava kapacitete acmi kompanija umesto da sami iznajme nekoliko aviona. Zasto piloti iz Srbije nemaju perspektivu u Srbiji i sta je sa novoskolovanom decom. Koji procenat operacija Air Srbije rade druge kompanije u wet lease aranzmanu i kako to jedan legacy carrier i nacionalna kompanija moze da dozvoli.

Odgovori
Yr

Pa baš zato što je sezona rekordna, a nije takva slučajno. Kompanija je u velikoj ekspanziji, otvoreno je mnogo linija od kojih uvek postoji verovatnoća da neke neće dugoročno opstati i zato je sigurnije krenuti sa wet lease-om dok se ne ispita tržište, operacije stabilizuju pa da znaš na čemu si i kako dugoročno razvijaš flotu. Kratkoročno profiti su manji ali su dugoročno rizici isto tako manji. Ako ekspanzija uspe, smanjiće wet lease i prebaciti na dry lease. Da ne pominjemo i činjenicu da su imali ozbiljna kašnjenja nekih aviona sa remonta pa je wet lease bio jedina opcija.

Ne

nije sporan wet lease da se zakrpe rupe u sezoni sa avionom ili dva. sporan je haotican wet lease u obimu koji je zastupljen. Koji procenat operacija ove godine je bio wet lease? mozes da eksperimentises sa linijama nije sporno ali temeljno i dugorocni planiranje flote mora da postoji. kompletno planiranje sezone, kapaciteta i posada je katastrofalno uradjeno sto ima za posledicu i odlazak dosta iskusnih pilota.

Sr

Kompanija koja nema nijedan svoj avion, pola flote je na wet lease I zarađuje novac. Očigledno da sve ostale kompanije nemaju pojma.

Odgovori
Th

Hello. Zasto se nije uzelo A220 (Bombardier) ? Sve bi bilo ispod iste kuce.
AIRBUS.
Ako me ne vara onda je EMBRAER iz Brazila. Ko tu ne sumnja na korupciju ? Mozda sto je letelica jednog svemocnog bas zbog toga
od EMBRAERa. Nesto oko farmaceoske industrije.

Odgovori
ZZ

A220 je skup i tesko ga je dobiti na trzistu jer je nov avion i jedan deo je prizemljen zbog manjka motora. To sto je Airbus ne znaci da ima commonality sa A320 serijom, jer avion je proizvod Bombardier-a poznat kao C series.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs