[POSAO] Wizz Air regrutuje u Beogradu: Otvoreni dan za pilote sa srpskim ICAO dozvolama

29. nov 2023

Aerodrom „Nikola Tesla“ danas prešao broj od 7 miliona opsluženih putnika

28. nov 2023

Er Srbija testira novi inflight entertainment sistem za strimovanje sadržaja na uređaje putnika, prvi put u A320 i ATR avionima

27. nov 2023

Beogradski aerodrom dobio novu traku za preuzimanje prtljaga iz širokotrupnih aviona

24. nov 2023

Direktorat civilnog vazduhoplovstva objavio prvu praktičnu odluku radi smanjenja buke prilikom preleta mlaznih aviona iznad Bežanijske Kose

21. nov 2023

[VIDEO] Prince Aviation iz Beograda na vazduhoplovnom sajmu u Dubaiju: Nastavljamo sa ulaganjem u sve aspekte operacija

16. nov 2023

[POSLEDNJA VEST] Etihad u potpunosti izlazi iz suvlasništva Er Srbije

13. nov 2023

Sejbr u Beogradu: Er Srbija prva na svetu počela da koristi sistem dinamičnog određivanja cena „Sabre Air IQ“

9. nov 2023

Predavanje tehničke direktorke „Flightradar24“ servisa Mine Bostrom Nakićenović: Kako radi najpopularniji svetski sajt za praćenje aviona

6. nov 2023

Zimski red letenja KLM-a zadržava dva dnevna leta na liniji Beograd – Amsterdam

30. okt 2023

Da vam objasnim nešto u vezi novih Er Srbijinih uniformi (…i kako su piloti nacionalne avio-kompanije prestali da budu žrtve Etihad estetike)

27. okt 2023

Flightradar 24 u Beogradu: Iza scene kargo konverzije drugog Boinga 767 u Jat Tehnici

24. okt 2023

[INTERVJU] Jedan na jedan sa direktorom Er Srbije Jiržijem Marekom: Kako je srpska nacionalna avio-kompanija za 10 godina porasla 3 puta, detaljnije o poslovnim performansama i planovima

19. okt 2023

Direktorat civilnog vazduhoplovstva inicirao predlog za smanjenje buke prilikom poletanja putničkih aviona sa aerodroma „Nikola Tesla“

10. okt 2023

Nova destinacija Er Montenegra uz promotivne cene avio-karata

7. okt 2023

Er Frans – KLM grupa kupuje 50 aviona Erbas A350

6. okt 2023

[NAJAVA] IATA i Er Srbija organizuju jednodnevnu vazduhoplovnu konferenciju u Beogradu 17. oktobra

5. okt 2023

[PRVE FOTOGRAFIJE] Treći Embraer u bojama Er Srbije

26. sep 2023

Željko Mitrović najavio ulazak Er Pinka u redovni avio-saobraćaj: „U narednih 6 meseci ćemo probati da se okušamo u regionalnom „low-cost“ saobraćaju sa Embraerima“

25. sep 2023

Vazduhoplovna akademija i indijska avio-kompanija Džet vingz ervejz potpisali ugovor o obuci pilota: Cilj je obuka 800 indijaca u Vršcu u narednih 5 godina

21. sep 2023
[PRVE FOTOGRAFIJE] Treći Embraer u bojama Er Srbije
200LR OY-GDC fotografisan juče u Velikoj Britaniji / Foto: Mark Sheen

[PRVE FOTOGRAFIJE] Treći Embraer u bojama Er Srbije

Treći Embraer koji će se uskoro pridružiti floti srpskog nacionalnog avio-prevoznika fotografisan je juče u Velikoj Britaniji nakon farbanja. Reč je o Embraeru 195 registarske oznake OY-GDC.

Avion bi trebalo da stigne u Beograd u prvoj polovini oktobra.

Letelica ima 118 sedišta i leteće uz još dva Embraera, jednog E190 i jednog E195 koji saobraćaju od letnje sezone u Er Srbiji.

Kako je javio EX-YU Aviation News, do dolaska ove letelice grčki lesor Maraton obezbediće jedan E175 koji je konfigurisan sa 88 sedišta.

Drugi Embraer u kompletnoj Er Srbija šemi bojenja / Foto: Mark Sheen
[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Pe

Planiran je da dodje i PR-AXB kao jos jedan E195 avion u JU floti.

Odgovori
Al

Ovaj ima lepo ceo ofarban winglet :)

Odgovori
ne

Zasto air serbia u rekordnoj sezoni ima potrebu da uposljava kapacitete acmi kompanija umesto da sami iznajme nekoliko aviona. Zasto piloti iz Srbije nemaju perspektivu u Srbiji i sta je sa novoskolovanom decom. Koji procenat operacija Air Srbije rade druge kompanije u wet lease aranzmanu i kako to jedan legacy carrier i nacionalna kompanija moze da dozvoli.

Odgovori
Yr

Pa baš zato što je sezona rekordna, a nije takva slučajno. Kompanija je u velikoj ekspanziji, otvoreno je mnogo linija od kojih uvek postoji verovatnoća da neke neće dugoročno opstati i zato je sigurnije krenuti sa wet lease-om dok se ne ispita tržište, operacije stabilizuju pa da znaš na čemu si i kako dugoročno razvijaš flotu. Kratkoročno profiti su manji ali su dugoročno rizici isto tako manji. Ako ekspanzija uspe, smanjiće wet lease i prebaciti na dry lease. Da ne pominjemo i činjenicu da su imali ozbiljna kašnjenja nekih aviona sa remonta pa je wet lease bio jedina opcija.

Ne

nije sporan wet lease da se zakrpe rupe u sezoni sa avionom ili dva. sporan je haotican wet lease u obimu koji je zastupljen. Koji procenat operacija ove godine je bio wet lease? mozes da eksperimentises sa linijama nije sporno ali temeljno i dugorocni planiranje flote mora da postoji. kompletno planiranje sezone, kapaciteta i posada je katastrofalno uradjeno sto ima za posledicu i odlazak dosta iskusnih pilota.

Sr

Kompanija koja nema nijedan svoj avion, pola flote je na wet lease I zarađuje novac. Očigledno da sve ostale kompanije nemaju pojma.

Odgovori
Th

Hello. Zasto se nije uzelo A220 (Bombardier) ? Sve bi bilo ispod iste kuce.
AIRBUS.
Ako me ne vara onda je EMBRAER iz Brazila. Ko tu ne sumnja na korupciju ? Mozda sto je letelica jednog svemocnog bas zbog toga
od EMBRAERa. Nesto oko farmaceoske industrije.

Odgovori
ZZ

A220 je skup i tesko ga je dobiti na trzistu jer je nov avion i jedan deo je prizemljen zbog manjka motora. To sto je Airbus ne znaci da ima commonality sa A320 serijom, jer avion je proizvod Bombardier-a poznat kao C series.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs