Vozilo koje je danas upalo na aerodrom „Nikola Tesla“ – džip sa rotacionim svetlima, sa oznakama neidentifikovanog obezbeđenja

20. jan 2025

Posledice današnjeg upada neovlašćenog automobila na platforme „Nikole Tesle“ : Privremeno zatvoren prolaz kod Jat Tehnike, DCV menja granice aerodromskih zona i njihove pristupe

20. jan 2025

[EKSKLUZIVNO] Imenovan novi direktor Kontrole letenja Srbije i Crne Gore (SMATSA)

17. jan 2025

[INTERVJU] Jirži Marek za Tango Six: Ekspanzija na tržištu Kine, poslovni rezultati i razmišljanja o globalnoj avio-industriji

17. jan 2025

KLM promotivna kampanja: Jeftiniji letovi do preko 30 destinacija

12. jan 2025

Novi termini za „English language proficiency test“ u Trening centru kompanije „Prince Aviation“

11. jan 2025

Er Frans promocija: Jeftiniji letovi iz Beograda za dobar početak godine

10. jan 2025

Erbas isporučio 766 putničkih aviona u 2024. godini

10. jan 2025

[POSLEDNJA VEST] Ministarstvo obrazovanja smenilo direktora Vazduhoplovne akademije Gorana Cvijovića

29. dec 2024

IATA analiza komercijalnog avio-saobraćaja Srbije: Kako Er Srbija i civilni vazduhoplovni sektor oblikuju ekonomiju zemlje

24. dec 2024

Er Srbija i Embraer potpisali ugovor za održavanje E195 flote

19. dec 2024

KLM u svoju zemaljsku ketering flotu uveo električne kamione

16. dec 2024

[POSAO] Prvi „Otvoreni dan“ u Beogradu za pilot kadet program „Wizz Aira“: Od nule do zaposlenja u avio-kompaniji kroz program finansiranja otvoren i za građane Srbije

13. dec 2024

[POSAO] Wizz Air regrutuje u Beogradu: Otvoreni dan za pilote sa srpskim državljanstvom i srpskim ICAO dozvolama u ponedeljak 16. decembra

12. dec 2024

„Prince Aviation“ postaje prvi „Pratt & Whitney“ centar u Evropi za post rental inspekcije turboelisinih motora PW100 serije

6. dec 2024

Konferencija u Nišu posvećena većem učešću žena u inženjerstvu: „Menzies Aviation“ održao radionicu u okviru projekta

4. dec 2024

Direktor MTU-a Lars Vagner preuzima Erbas: Od Nove Pazove do rekordne profitabilnosti

4. dec 2024

Pregled srpske civilne vazduhoplovne industrije u brojkama

3. dec 2024

[ANALIZA] Najbitnije i najinteresantnije stavke u Izmenama zakona o vazdušnom saobraćaju

2. dec 2024

Američki magazin „Global Traveler“ proglasio Er Srbiju za „Najbolju avio-kompaniju u Istočnoj Evropi“ u 2024. godini

1. dec 2024
[PRVE FOTOGRAFIJE] Treći Embraer u bojama Er Srbije
200LR OY-GDC fotografisan juče u Velikoj Britaniji / Foto: Mark Sheen

[PRVE FOTOGRAFIJE] Treći Embraer u bojama Er Srbije

Treći Embraer koji će se uskoro pridružiti floti srpskog nacionalnog avio-prevoznika fotografisan je juče u Velikoj Britaniji nakon farbanja. Reč je o Embraeru 195 registarske oznake OY-GDC.

Avion bi trebalo da stigne u Beograd u prvoj polovini oktobra.

Letelica ima 118 sedišta i leteće uz još dva Embraera, jednog E190 i jednog E195 koji saobraćaju od letnje sezone u Er Srbiji.

Kako je javio EX-YU Aviation News, do dolaska ove letelice grčki lesor Maraton obezbediće jedan E175 koji je konfigurisan sa 88 sedišta.

Drugi Embraer u kompletnoj Er Srbija šemi bojenja / Foto: Mark Sheen
[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Pe

Planiran je da dodje i PR-AXB kao jos jedan E195 avion u JU floti.

Odgovori
Al

Ovaj ima lepo ceo ofarban winglet :)

Odgovori
ne

Zasto air serbia u rekordnoj sezoni ima potrebu da uposljava kapacitete acmi kompanija umesto da sami iznajme nekoliko aviona. Zasto piloti iz Srbije nemaju perspektivu u Srbiji i sta je sa novoskolovanom decom. Koji procenat operacija Air Srbije rade druge kompanije u wet lease aranzmanu i kako to jedan legacy carrier i nacionalna kompanija moze da dozvoli.

Odgovori
Yr

Pa baš zato što je sezona rekordna, a nije takva slučajno. Kompanija je u velikoj ekspanziji, otvoreno je mnogo linija od kojih uvek postoji verovatnoća da neke neće dugoročno opstati i zato je sigurnije krenuti sa wet lease-om dok se ne ispita tržište, operacije stabilizuju pa da znaš na čemu si i kako dugoročno razvijaš flotu. Kratkoročno profiti su manji ali su dugoročno rizici isto tako manji. Ako ekspanzija uspe, smanjiće wet lease i prebaciti na dry lease. Da ne pominjemo i činjenicu da su imali ozbiljna kašnjenja nekih aviona sa remonta pa je wet lease bio jedina opcija.

Ne

nije sporan wet lease da se zakrpe rupe u sezoni sa avionom ili dva. sporan je haotican wet lease u obimu koji je zastupljen. Koji procenat operacija ove godine je bio wet lease? mozes da eksperimentises sa linijama nije sporno ali temeljno i dugorocni planiranje flote mora da postoji. kompletno planiranje sezone, kapaciteta i posada je katastrofalno uradjeno sto ima za posledicu i odlazak dosta iskusnih pilota.

Sr

Kompanija koja nema nijedan svoj avion, pola flote je na wet lease I zarađuje novac. Očigledno da sve ostale kompanije nemaju pojma.

Odgovori
Th

Hello. Zasto se nije uzelo A220 (Bombardier) ? Sve bi bilo ispod iste kuce.
AIRBUS.
Ako me ne vara onda je EMBRAER iz Brazila. Ko tu ne sumnja na korupciju ? Mozda sto je letelica jednog svemocnog bas zbog toga
od EMBRAERa. Nesto oko farmaceoske industrije.

Odgovori
ZZ

A220 je skup i tesko ga je dobiti na trzistu jer je nov avion i jedan deo je prizemljen zbog manjka motora. To sto je Airbus ne znaci da ima commonality sa A320 serijom, jer avion je proizvod Bombardier-a poznat kao C series.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs