Treći Embraer koji će se uskoro pridružiti floti srpskog nacionalnog avio-prevoznika fotografisan je juče u Velikoj Britaniji nakon farbanja. Reč je o Embraeru 195 registarske oznake OY-GDC.
Avion bi trebalo da stigne u Beograd u prvoj polovini oktobra.
Letelica ima 118 sedišta i leteće uz još dva Embraera, jednog E190 i jednog E195 koji saobraćaju od letnje sezone u Er Srbiji.
Kako je javio EX-YU Aviation News, do dolaska ove letelice grčki lesor Maraton obezbediće jedan E175 koji je konfigurisan sa 88 sedišta.
Pedja
Planiran je da dodje i PR-AXB kao jos jedan E195 avion u JU floti.
Aleksandar
Ovaj ima lepo ceo ofarban winglet :)
nele
Zasto air serbia u rekordnoj sezoni ima potrebu da uposljava kapacitete acmi kompanija umesto da sami iznajme nekoliko aviona. Zasto piloti iz Srbije nemaju perspektivu u Srbiji i sta je sa novoskolovanom decom. Koji procenat operacija Air Srbije rade druge kompanije u wet lease aranzmanu i kako to jedan legacy carrier i nacionalna kompanija moze da dozvoli.
Yrraf
Pa baš zato što je sezona rekordna, a nije takva slučajno. Kompanija je u velikoj ekspanziji, otvoreno je mnogo linija od kojih uvek postoji verovatnoća da neke neće dugoročno opstati i zato je sigurnije krenuti sa wet lease-om dok se ne ispita tržište, operacije stabilizuju pa da znaš na čemu si i kako dugoročno razvijaš flotu. Kratkoročno profiti su manji ali su dugoročno rizici isto tako manji. Ako ekspanzija uspe, smanjiće wet lease i prebaciti na dry lease. Da ne pominjemo i činjenicu da su imali ozbiljna kašnjenja nekih aviona sa remonta pa je wet lease bio jedina opcija.
Nele
nije sporan wet lease da se zakrpe rupe u sezoni sa avionom ili dva. sporan je haotican wet lease u obimu koji je zastupljen. Koji procenat operacija ove godine je bio wet lease? mozes da eksperimentises sa linijama nije sporno ali temeljno i dugorocni planiranje flote mora da postoji. kompletno planiranje sezone, kapaciteta i posada je katastrofalno uradjeno sto ima za posledicu i odlazak dosta iskusnih pilota.
SrbinX
Kompanija koja nema nijedan svoj avion, pola flote je na wet lease I zarađuje novac. Očigledno da sve ostale kompanije nemaju pojma.
Thomas
Hello. Zasto se nije uzelo A220 (Bombardier) ? Sve bi bilo ispod iste kuce.
AIRBUS.
Ako me ne vara onda je EMBRAER iz Brazila. Ko tu ne sumnja na korupciju ? Mozda sto je letelica jednog svemocnog bas zbog toga
od EMBRAERa. Nesto oko farmaceoske industrije.
ZZ
A220 je skup i tesko ga je dobiti na trzistu jer je nov avion i jedan deo je prizemljen zbog manjka motora. To sto je Airbus ne znaci da ima commonality sa A320 serijom, jer avion je proizvod Bombardier-a poznat kao C series.