[ANALIZA] Da li je besmislena Vučićeva želja za „letećim taksijem“ tokom EXPO-a?

7. apr 2024

Najbolji martovski rezultat Er Srbije i prvo opsluživanje putničkog aviona sa vozilom na elektro-pogon u regionu

4. apr 2024

Unapređenje dualnog obrazovanja u avijaciji: Potpisan Memorandum o razumevanju između DCV-a i Kancelarije za dualno obrazovanje

3. apr 2024

SMATSA pustila u operativni rad dva nova Talesova radara: „Istorijski trenutak za Kontrolu letenja Srbije i Crne Gore“

22. mar 2024

Poslovni rezultati kompanije Embraer za 2023. godinu

18. mar 2024

Druga godina profita za Er Srbiju bez subvencija: Preliminarni razultat za 2023. – 40,5 miliona evra zarade

16. mar 2024

Nedeljnik Radar: Sumnja se da su Er Pink, Er Emeralds i Star Fly Wings manipulisali naletom vazduhoplova i letačkih posada, izbegavali redovne servise

14. mar 2024

ACI proglasio „Nikolu Teslu“ za jedan od najboljih aerodroma u kategoriji do 15 miliona putnika, najčistiji i aerodrom sa najposvećenijim osobljem

11. mar 2024

Odbranjen prvi doktorat na temu bespilotnih vazduhoplova u Srbiji: Dr Lidija Tomić razvila metodologiju za procenu rizika upotrebe dronova u vazdušnom saobraćaju

7. mar 2024

[EKSKLUZIVNO] Kompanija „Menzies Aviation“ preuzela zemaljsko opsluživanje aviona Er Srbije: Prvi jutarnji talas bez kašnjenja

5. mar 2024

Poslovni rezultati kompanije MTU za 2023. godinu: Profit preko 800 miliona evra, više zarade u proizvodnji nego održavanju motora

1. mar 2024

[POSLEDNJA VEST] Aerodrom Nikola Tesla privremeno zatvoren zbog istovremenih dojava o bombama u avionima dve avio-kompanije, posada Viz erovog aviona na rulnoj stazi obavila evakuaciju putnika iz letelice

29. feb 2024

Međunarodno udruženje avio-kompanija: Da poginete u putničkom avionu morali bi da letite svaki dan u sledećih 103,239 godina

28. feb 2024

KLM ne smanjuje broj letova za Beograd

27. feb 2024

[ANALIZA] Zbog čega postoje dve paralelne istrage udesa Embraera na letu JU324 i zbog čega putnici ne bi trebalo da tuže Maraton erlajnz i Er Srbiju

26. feb 2024

[POSAO] Wizz Air regrutuje u Beogradu: Otvoreni dan za pilote sa srpskim ICAO dozvolama

26. feb 2024

Sindikat avio-mehaničara Er Srbija Tehnike: Netačne tvrdnje naših anonimnih kolega o ugroženoj bezbednosti aviona Er Srbije

23. feb 2024

Direktor Avio Stara za Tango Six: Tekst na N1 mi je napravio štetu, ne vrbujemo Er Srbijine avio-mehaničare, nacionalna avio-kompanija nam nije jedini klijent

22. feb 2024

[POSLEDNJA VEST] Objavljen Preliminarni izveštaj udesa Embraera na letu JU324: Nije bilo tehničkih problema sa avionom, posada planirala da poleti sa D6

22. feb 2024

MTU Maintenance Serbia: Okončan još jedan ključni preduslov globalnom poslovanju iz Nove Pazove – dobijeni FAA, EASA i kineski sertifikati

21. feb 2024
[BURŽE 2023] Sky Trax nagrade: Air France najbolja avio-kompanija u Zapadnoj Evropi treću godinu za redom
Biznis klasa u novim Air France A350 / Foto: Air France

[BURŽE 2023] Sky Trax nagrade: Air France najbolja avio-kompanija u Zapadnoj Evropi treću godinu za redom

Ceremonija dodela Skajtraks 2023 (SkyTrax) nagrada održana je 20. juna tokom sajma u Buržeu, sa kojeg je izveštavao i Tango Six. Prema mišljenju preko 20 miliona putnika koji su bili obuhvaćeni Skajtraks anketom, Air France je najbolja avio-kompanija u Zapadnoj Evropi i to treću godinu za redom, ima najbolji laundž (aerodromski salon) prve klase, najbolju hranu u laundžu prve klase i najbolju hranu na letu u prvoj klasi, saopštili su iz ove kompanije.

– Nagrade Skajtraks, često se nazivaju i Oskarom avio-industrije, što zbog svog značaja, što zbog činjenice da nagrade obuhvataju ogroman broj kategorija i podkategorija putničkog iskustva. Od 1999, Skajtraks svake godine sprovodi najveće svetsko istraživanje o zadovoljstvu putnika uslugama avio-prevoznika i na osnovu njihovih odgovora dodeljuje nagrade avio-kompanijama. Dvadeset miliona putnika iz preko 100 zemalja je ove godine ocenjivalo avio-kompanije, a prema njihovim glasovima Air France je sedmi najbolji avio-prevoznik na svetu.

La Premier, prva klasa Air Francea, dobila je tri prve nagrade. Loundž prve klase na pariskom aerodromu Šarl de Gol, na terminalu 2E je ekskluzivan prostor veličine 1000 kvadratnih metara. Gastronomija i prestižna vina i šampanjci ovde zauzimaju centralno mesto, a osmišljava ih i uparuje Alen Dikas (Alain Ducasse), poznati francuski kuvar, višestruko nagrađivan Mišelinovim zvezdicama.

Mišelinove zvezdice i u vazduhu / Foto: Air France

Gastronomija u putničkoj kabini prve klase ne zaostaje za onom u laundžu, jer kao ambasador francuske gastronomije u oblacima, Air France sarađuje sa velikim brojem kuvara koji imaju Mišelinove zvezdice. Njihov zadatak nije samo da naprave ukusna, lepo dekorisana i nutritivno balansirana jela, već i jela koja će ukus zadržati i na visinama od 10.000 metara. Sva jela su upotpunjena vrhunskom kartom vina, koju osmišljava Paolo Baso (Paolo Basso), najbolji svetski somelijer za 2013. godinu. Putničke kabine La Premier klase imaju četiri privatna apartmana, a putnicima je na raspolaganju privatna telefonska linija sa kompanijom od trenutka bukiranja karte, pa do dolaska na odredište. – – navodi se u saopštenju za medije francuske nacionalne avio-kompanije.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Sl

Možda u prvoj klasi, a u ekonomskoj smo se smrzli supruga i ja pre par meseci, nije pomoglo ni to što se više putnika žalilo osoblju. Aerodrom Šarl de Gol katastrofalno rešenje za prelazak jednog terminala na drugi. Sa Air Fransom nikad više…

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs