[PRVE FOTOGRAFIJE] Treći Embraer u bojama Er Srbije

26. sep 2023

Željko Mitrović najavio ulazak Er Pinka u redovni avio-saobraćaj: „U narednih 6 meseci ćemo probati da se okušamo u regionalnom „low-cost“ saobraćaju sa Embraerima“

25. sep 2023

Vazduhoplovna akademija i indijska avio-kompanija Džet vingz ervejz potpisali ugovor o obuci pilota: Cilj je obuka 800 indijaca u Vršcu u narednih 5 godina

21. sep 2023

[EKSKLUZIVNO] Prvi renderi izgleda novog dela putničkog terminala aerodroma „Konstantin Veliki“ u Nišu i planirana proširenja infrastrukture

14. sep 2023

Er Frans slavi 90. rođendan: Od Pariza do Beograda 11 sati

1. sep 2023

Kurs namenjen savladavanju straha od letenja ponovo u Zagrebu: Teorijska predavanja i praktični let u putničkom avionu protiv avio-fobije

24. avg 2023

[EKSKLUZIVNO] Poznati srpski pilot Živadinović nudi rešenje za srpsko letačko osoblje: EASA medical pregledi na granici Hrvatske i Srbije u Iloku

23. avg 2023

Er Srbija vraća u državni budžet 20 miliona evra, ističe istorijske rekorde u ostvarenom saobraćaju

10. avg 2023

Najstariji živi srpski pilot danas puni 100 godina: Avram Avramović i njegovih 22.000 sati u vazduhu

10. avg 2023

[POSLEDNJA VEST] Danas završena prva domaća konverzija puničkog u kargo avion u Jat Tehnici; Prve fotografije

9. avg 2023

Er Montenegro dobio IATA kod

7. avg 2023

Boingova procena potrebe za pilotima i mehaničarima: Do 2042. godine trebaće ih – baš baš baš mnogo

3. avg 2023

[EKSKLUZIVNO] Prva fotografija prvog Er Srbijinog Embraera E195

2. avg 2023

[POSLEDNJA VEST] Stiže prvi Embraer E195 za Er Srbiju

1. avg 2023

Šestomesečni poslovni rezultati MTU-a na globalnom nivou: Novu Pazovu očekuje deo od ukupno ugovorenog posla vrednosti do 20 milijardi evra

31. jul 2023

GoldAir prvi hendler koji se širi na „Nikoli Tesli“ nakon liberalizacije tržišta

27. jul 2023

Izmena Zakona o vazdušnom saobraćaju zbog haotične letnje sezone i spisak svih mogućih vazduhoplovnih grehova

25. jul 2023

[EKSKLUZIVNO] Rajner Beker, direktor MTU Serbia za Tango Six: Postrojenje u Novoj Pazovi biće najmodernije na svetu

19. jul 2023

Makedonska kontrola letenja kupila Rohde & Schwarz sistem glasovne komunikacije

12. jul 2023

[POSLEDNJA VEST] Direktorat civilnog vazduhoplovstva doneo odluku o slobodnom pristupu hendling tržištu na „Nikoli Tesli“

11. jul 2023
Direktorat odobrio Vansiju korišćenje nove umetnute piste od 6. juna
Inženjeri, pravnici i menadžeri DCV-a, Vansija, SMATSA-e i Er Srbije prilikom današnjeg preuzimanja ažuriranog Sertifikata / Foto: DCV

Direktorat odobrio Vansiju korišćenje nove umetnute piste od 6. juna

Kompaniji Belgrade Airport, operatoru aerodroma Nikola Tesla za još 20 godina, danas je u prostorijama Direktorata civilnog vazduhoplovstva uručen ažurirani Sertifikat aerodroma, saopštili su iz DCV-a.

Ovom izmenom beogradski aerodrom moći će da koristi svoju novu umetnutu 30L/12R pistu od 6. juna.

Ažurirani sertifikat operatera aerodroma znači da je DCV formalno pregledao i odobrio novu umetnutu pistu i sve ostale infrastrukturne radove koji fizički nisu postojali kada je Vansi dobio prvu verziju svog sertifikata, kako je Tango Six izvestio 2018. godine. Sertifikat operatera je ključna administrativna dozvola putem koje Vansijeva srpska kompanija Belgrade Airport d.o.o. može upravljati putničkim i infrastrukturnim operacijama najvećeg srpskog aerodroma. Sertifikat je formalno prenet 2018. godine sa državnog, akcionarskog, preduzeća Nikola Tesla kojem će biti vraćen jednom kada istekne koncesija.

Kako se navodi u saopštenju sa današnjeg događaja, DCV je u periodu od 29. decembra 2022. godine do 25. maja 2023. godine, sproveo neposrednu proveru aerodroma u obimu koji je neophodan da bi se odlučilo o zahtevu o izmeni sertifikata aerodroma.

Direktorka Direktorata Mirjana Čizmarov i generalni direktor aerodroma Nikola Tesla Fransoa Berizo / Foto: DCV

– Nakon sprovedene provere, Direktorat je utvrdio da su ispunjeni svi uslovi koji su od značaja za početak korišćenja novoizgrađene poletno-sletne staze na aerodromu Nikola Tesla Beograd, nakon čega je izdao rešenje o izmeni Sertifikata aerodroma kojim se dozvoljava korišćenje novoizgrađene poletno-sletne staze na aerodromu Nikola Tesla Beograd.

Ovom prilikom, direktorka Direktorata civilnog vazduhoplovstva Mirjana Čizmarov, izjavila je da su aktivnosti povodom izmene Sertifikata aerodroma, uspešno sprovedene zajedničkim angažovanjem i sveobuhvatnim pristupom svih nadležnih organizacija i vazduhoplovnih subjekata, a pre svega Davaoca koncesije, Direktorata, operatera aerodroma, SMATSA i Air Serbia.

AIP je ažuriran sa novim podacima nove piste

Izdavanjem rešenja o izmeni sertifikata aerodroma i njegovim stupanjem na snagu dana 6. juna 2023. godine, biće omogućeno korišćenje novoizgrađene poletno-sletne staze čime će biti ispunjen najvažniji uslov za dalje unapređenje vazdušnog saobraćaja, aerodromske infrastrukture na aerodromu kao i povećanje obima saobraćaja uz istovremeno omogućavanje bezbednog, efikasnog i održivog razvoja vazdušnog saobraćaja u našoj zemlji. – stoji u saopštenju.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Pe

Bravo !
Drzava je ozbiljna !

Odgovori
Pe

Čija? Francuska? To svakako…

De

Umetnuta pista neće moći da se koristi u paralelnom radu. Rastojanje između dve piste je manje od propisanog za takav režim rada. Ne vide se ni svetla za precizno navođeni prilaz ni na 30R ni na 12L (bar iz priloženog crteža-projekta). Ali u svakom slučaju značajan pomak na bolje!

Odgovori
Xe

To nije „crtez-projekt“ nego stanradizovani Airport Chart publikovan od strane srpskog ANSP kao AIP amandment.

De

Jok,reći će im „..be nam se za vašu pistu“.Tužno i žalosno,kao da živimo u nekom „paralelnom kocka-kocka-kockica univerzumu“.Oni njih kao pitaju,a ovi im kao dozvoljavaju,fenomenalno.

Odgovori
PS

Neće reći da ih se ne tiče pista nego proveravaju usklađenost sa propisima. Da li ta pista ispunjava uslove ili ne, bez toga ništa. Ti uslovi su međunarodni i bez njih nema ništa. Visoko uređen sistem na međunarodnom nivou, tako da vam je komentar malo više bzvz. Naravno da mogu da odbiju dok se ne usaglase sa nekim propisom. I onda nema letenja dok se ne ispravi. Što uvek može da se desi. Prilično komplikovan posao.

Av

Na ovo sto je PSA napisao bih dodao da je u interesu Francuza da im se ukaze ako nesto uslovno receno ne valja. „Deb.sefe“ izgleda ne znate kako funkcionise sistem vazdusnog saobracaja.

Odgovori
Ne

Frankestajn pista za frankestajn aerodrom u istoimenoj drzavi. Nespretno skrpljeno da sluzi svrsi do prve kise kao krov, duplo lepljeni podovi, nezavrseni radovi na dolascima, parkingu. Za okvirno isto vreme je zavrsen aerodrom u istanbulu.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs