[FOTO REPORTAŽA] Četvrti AirVG u Zagrebu: Premijera eskadrile domaćih Rafala, inostrani gosti za atraktivniji letački program

13. maj 2025

[ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

13. maj 2025

Nakon neostvarenje saradnje sa Utvom i nezapočete proizvodnje borbenih aviona u Srbiji, „Stavatti Aerospace“ sada u Americi prodaje svoja obećanja

12. maj 2025

[FOTO REPORTAŽA] Skromnom vojnom paradom u Moskvi, Rusija obeležila Dan pobede u Drugom svetskom ratu

9. maj 2025

[ANALIZA] Borbene mogućnosti ratnog vazduhoplovstva i PVO Pakistana

9. maj 2025

Operacija “Sindoor“: Prvi borbeni gubitak Rafala; Prilikom napada na pakistanske ciljeve oborena najmanje tri indijska borbena aviona

8. maj 2025

Bugarska ima poteškoće u prijemu prvog borbenog aviona F-16: „Hardverski problem“ nije otklonjen ni nakon mesec dana

7. maj 2025

Kompanija PR-DC i američki „Raven Autonomous Technologies“ na „SOF Week“ sajmu potpisali ugovor o uspostavaljnju zajedničke kompanije za proizvodnju IKA-Bombardera

7. maj 2025

Vazduhoplovna vežba „Pégase 25“: Iznad Hrvatske izvršena prva dopuna gorivom u vazduhu Rafala HRZ-a

5. maj 2025

Albanija dodelila posao kompaniji „Elbit Systems“ za osnivanje nove Vazduhoplovne akademije i obuku vojnih i civilnih pilota

1. maj 2025

[NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

29. apr 2025

Indija postaje prvi inostrani korisnik palubne verzije Rafala

28. apr 2025

[ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

28. apr 2025

[POSLEDNJA VEST] Hrvatskoj isporučen poslednji Rafal, kompletirana eskadrila sa 12 aviona

25. apr 2025

Srpski MiG-ovi 29SM+ prvi put prikazani sa ruskim protivradarskim raketama H-31P

22. apr 2025

Makedonsko ratno vazduhoplovstvo dobilo novog komandanta, Skoplje se priprema za ponovne pregovore o sporazumu vrednom 249,9 miliona evra za helikoptere AW169M i AW149

21. apr 2025

Novi komandant RV i PVO Vojske Srbije je general-major Brane Krnjajić

18. apr 2025

Ministarstvo finansija uplatilo drugu ratu za kupovinu Rafala

17. apr 2025

[NAJAVA] Zagrebački aero-miting AIRVG održaće se 10. maja

15. apr 2025

Turska šalje Bosni i Hercegovini donacije naoružanja i vojne opreme, na spisku helikopteri i besposadne letelice

15. apr 2025
4. Vazduhoplovni samit jugoistočne Evrope – SEAS: Najveći regionalni skup vazduhoplovne industrije održan u Beogradu
Otvaranju SEAS-a 2024 prisustvovalo je preko 800 ljudi / Foto: Dimitrije Ostojić, Tango Six

4. Vazduhoplovni samit jugoistočne Evrope – SEAS: Najveći regionalni skup vazduhoplovne industrije održan u Beogradu

Četvrti vazduhoplovni samit jugoistočne Evrope SEAS održan je u hotelu Crowne Plaza 22. i 23. aprila. Sedma vazduhoplovna konferencija u organizaciji Tango Six Eventsa bila je do sada najposećeniji i medijski rekordno najpokriveniji događaj ovog tipa u domaćem i regionalnom vazduhoplovstvu. O SEAS-u se pričalo od Dnevnka 2 RTS-a, preko Avition Weeka, do gotovo svih mejnstrim medija u Srbiji i regiji.

SEAS je posetilo preko 1200 delegata iz preko 200 privatnih i državnih kompanija.

Otvaranju događaja prisustvovali su ambasadori Sjedinjenih Američkih Država, Francuske, Španije i Ujedinjenih Arapskih Emirata.

Na ovogodišnjem SEAS-u objavljeni su već potpisani ugovori ali došlo je i do potpisivanja ugovora i uspostavljanja poslovnih saradnji na samom događaju. Tango Six Events na svakom SEAS-u organizuje unapred zakazane B2B sastanke u izdvojenim prostorijama i ove godine ih je bilo preko 30.

Preko 1200 delegata posetilo je SEAS u oba dana / Foto: Dimitrije Ostojić, SEAS
Do sada najveće domaće okupljanje vazduhoplovne industrije u Srbiji i regiji / Foto: Dimitrije Ostojić, SEAS
Rekordan odaziv mejnstrim medija / Foto: Dimitrije Ostojić, SEAS

Najveća objava na SEAS-u svakako je bila ona vezana za potpisivanje ugovora o nabavci „Full Flight“ simulatora za Vazduhoplovnu akademiju. Takođe, kompanije Avionet i APS potpisale su ugovor o nabavci opreme za zamenu guma i sklapanje točkova putničkih aviona u vrednosti od 2 miliona evra.

SEAS je i ove godine imao šaroliku agendu koja je u oba dana, u trajanju od 9 sati dnevno, obrađivala teme avio-kompanija, aerodroma, proizvođača aviona, održivog poslovanja, generalne avijacije, vazduhoplovne proizvodnje i projektovanja, air-cargo biznisa i dronova u civilnoj i vojnoj upotrebi.

Agenda je bila podeljena u segmente panela i prezentacija. Renomirana CAPA bila je zadužena za deo programa posvećenog „airline“ biznisu / Foto: Dimistrije Ostojić, SEAS
Domaće kompanije izlagale su ispred glavne sale na štandovima / Foto: Dimitrije Ostojić, SEAS
Bili su prisutni i studenti sa pet fakulteta koji imaju dodira sa vazduhoplovnom industrijom / Foto: Dimitrije Ostojić, SEAS
SEAS je tradicionalno bio najbolja prilika za networking / Foto: Dimitrije Ostojić, SEAS
Učešće RV i PVO na jednom od panela posvećenom vojnim upotrebama dronova / Foto: Dimitrije Ostojić, SEAS
Štand kompanije Jugoimport / Foto: Dimitrije Ostojić, SEAS
SEAS je ugostio i klasu kadeta pilota Vojne Vazduhoplovne akademije / Foto: Dimitrije Ostojić, SEAS

Učestvovale su najveće regionalne avio-kompanije kao što su Er Srbija, Viz er, TAROM, Er Frans / KLM, dok su Erbas i Embraer već tradicionalno takođe bili prisutni.

Domaće kompanije koje se bave civilnom i vojnom vazduhoplovnom industrijom imale su i svoje štandove ispred glavne sale SEAS-a. Od Jugoimporta koji je izložio svoj vazduhoplovni program zajedno sa Utvom, preko kompaniae CENTUM, MUST Solutions, Sky Partner, PR-DC, Avionet, Asocijacije za dronove u privredi, Jat Tehnike i cargo-partnera.

Od ekskluziva imali smo predstavljanje prvog mlaznog motora u potpunosti razvijenog i proizvedenog u Srbiji, objavu planova za renoviranje Muzeja vazduhoplovstva, kao i mnoštvo drugih koji su bili pomenuti u preko 35 prezentacija i panela.

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Ne

Svaka cast. Tako se to radi. Hoce biti neki tekst o tom mlaznom motoru?

Odgovori
Mi

Bravo.
Da li ce biti objavljen video materijal sa konferencije

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs