Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

26. nov 2024

Hrvatska potpisala ugovor za nabavku 6 besposadnih letelica Bajraktar TB2, stigao sedmi Rafal

21. nov 2024

[ANALIZA] Da li su Srbiji zaista potrebni izraelski raketni artiljerijski sistemi PULS i besposadne letelice Hermes?

21. nov 2024

Erbas započeo sa sklapanjem prototipova besposadne letelice SIRTAP

20. nov 2024

[POSLEDNJA VEST] Vučić najavio nabavku sistema „jačeg od HIMARS-a“ i dronova; dan ranije izraelski Elbit objavio da je prodao svoj konkurentski sistem PULS i dronove Hermes 900 „neimenovanoj evropskoj zemlji“

19. nov 2024

Svetska premijera ruskog borbenog aviona Su-57 u Kini, prvi izvozni ugovori i još jedna isporuka za rusko ratno vazduhoplovstvo

18. nov 2024

Hrvatska Vlada dala zeleno svetlo za nabavke Bajraktara, tenkova Leopard 2 i održavanje Rafala

15. nov 2024

[EKSKLUZIVNO] Utva iz Pančeva i kineska kompanija ALIT na sajmu u Žuhaiju potpisali memorandum o formiranju Centra za održavanje vojnih dronova srpske i kineske proizvodnje

13. nov 2024

Uloga Egipta u procesu srpske nabavke Rafala

13. nov 2024

EDGE potpisao ugovor sa Erbasom o serijskoj proizvodnji modularnih paletizovanih rezervoara goriva za avion C295

12. nov 2024

[POSLEDNJA VEST] Nastavak isporuke druge tranše: Srbiji počeli da stižu i naoružani helikopteri H145M

8. nov 2024

U Hrvatskoj u toku zajednička francusko-hrvatska vazduhoplovna vežba sa borbenim avionima Rafal

7. nov 2024

Makedonija vraća u upotrebu dva helikoptera Mi-8MT remontovana u Češkoj: Let kući preko Mađarske i Niša

6. nov 2024

Prvih 50 godina Orla: Od prototipa do modernizacije jugoslovenskog jurišnika

5. nov 2024

Spekulacije o opremljenosti i naoružanju Rafala širom sveta kao dokaz o “degradiranju“ sposobnosti borbenog aviona

4. nov 2024

Prva javna potvrda: Mistrali 3+ u jedinicima Kopnene vojske

1. nov 2024

Pola veka od prvog leta IAR-93: Obeležen zlatni jubilej jugoslovensko-rumunskog jurišnika

31. okt 2024

FPV dronovi proizvedeni u Hrvatskoj biće integrisani na tursku besposadnu letelicu Bajraktar TB2

31. okt 2024

[NOVA KNJIGA] 50 godina od prvog leta Orla: Foto-monografija „J-22 Orao, Prototip“

30. okt 2024

Rebalans budžeta otkriva iznose prvih rata za Rafale: Naoružanje ključno za konačnu cenu nabavke

30. okt 2024
4. Vazduhoplovni samit jugoistočne Evrope – SEAS: Najveći regionalni skup vazduhoplovne industrije održan u Beogradu
Otvaranju SEAS-a 2024 prisustvovalo je preko 800 ljudi / Foto: Dimitrije Ostojić, Tango Six

4. Vazduhoplovni samit jugoistočne Evrope – SEAS: Najveći regionalni skup vazduhoplovne industrije održan u Beogradu

Četvrti vazduhoplovni samit jugoistočne Evrope SEAS održan je u hotelu Crowne Plaza 22. i 23. aprila. Sedma vazduhoplovna konferencija u organizaciji Tango Six Eventsa bila je do sada najposećeniji i medijski rekordno najpokriveniji događaj ovog tipa u domaćem i regionalnom vazduhoplovstvu. O SEAS-u se pričalo od Dnevnka 2 RTS-a, preko Avition Weeka, do gotovo svih mejnstrim medija u Srbiji i regiji.

SEAS je posetilo preko 1200 delegata iz preko 200 privatnih i državnih kompanija.

Otvaranju događaja prisustvovali su ambasadori Sjedinjenih Američkih Država, Francuske, Španije i Ujedinjenih Arapskih Emirata.

Na ovogodišnjem SEAS-u objavljeni su već potpisani ugovori ali došlo je i do potpisivanja ugovora i uspostavljanja poslovnih saradnji na samom događaju. Tango Six Events na svakom SEAS-u organizuje unapred zakazane B2B sastanke u izdvojenim prostorijama i ove godine ih je bilo preko 30.

Preko 1200 delegata posetilo je SEAS u oba dana / Foto: Dimitrije Ostojić, SEAS
Do sada najveće domaće okupljanje vazduhoplovne industrije u Srbiji i regiji / Foto: Dimitrije Ostojić, SEAS
Rekordan odaziv mejnstrim medija / Foto: Dimitrije Ostojić, SEAS

Najveća objava na SEAS-u svakako je bila ona vezana za potpisivanje ugovora o nabavci „Full Flight“ simulatora za Vazduhoplovnu akademiju. Takođe, kompanije Avionet i APS potpisale su ugovor o nabavci opreme za zamenu guma i sklapanje točkova putničkih aviona u vrednosti od 2 miliona evra.

SEAS je i ove godine imao šaroliku agendu koja je u oba dana, u trajanju od 9 sati dnevno, obrađivala teme avio-kompanija, aerodroma, proizvođača aviona, održivog poslovanja, generalne avijacije, vazduhoplovne proizvodnje i projektovanja, air-cargo biznisa i dronova u civilnoj i vojnoj upotrebi.

Agenda je bila podeljena u segmente panela i prezentacija. Renomirana CAPA bila je zadužena za deo programa posvećenog „airline“ biznisu / Foto: Dimistrije Ostojić, SEAS
Domaće kompanije izlagale su ispred glavne sale na štandovima / Foto: Dimitrije Ostojić, SEAS
Bili su prisutni i studenti sa pet fakulteta koji imaju dodira sa vazduhoplovnom industrijom / Foto: Dimitrije Ostojić, SEAS
SEAS je tradicionalno bio najbolja prilika za networking / Foto: Dimitrije Ostojić, SEAS
Učešće RV i PVO na jednom od panela posvećenom vojnim upotrebama dronova / Foto: Dimitrije Ostojić, SEAS
Štand kompanije Jugoimport / Foto: Dimitrije Ostojić, SEAS
SEAS je ugostio i klasu kadeta pilota Vojne Vazduhoplovne akademije / Foto: Dimitrije Ostojić, SEAS

Učestvovale su najveće regionalne avio-kompanije kao što su Er Srbija, Viz er, TAROM, Er Frans / KLM, dok su Erbas i Embraer već tradicionalno takođe bili prisutni.

Domaće kompanije koje se bave civilnom i vojnom vazduhoplovnom industrijom imale su i svoje štandove ispred glavne sale SEAS-a. Od Jugoimporta koji je izložio svoj vazduhoplovni program zajedno sa Utvom, preko kompaniae CENTUM, MUST Solutions, Sky Partner, PR-DC, Avionet, Asocijacije za dronove u privredi, Jat Tehnike i cargo-partnera.

Od ekskluziva imali smo predstavljanje prvog mlaznog motora u potpunosti razvijenog i proizvedenog u Srbiji, objavu planova za renoviranje Muzeja vazduhoplovstva, kao i mnoštvo drugih koji su bili pomenuti u preko 35 prezentacija i panela.

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Ne

Svaka cast. Tako se to radi. Hoce biti neki tekst o tom mlaznom motoru?

Odgovori
Mi

Bravo.
Da li ce biti objavljen video materijal sa konferencije

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs