BEOGRAD – Vršilac dužnosti direktora JAT Tehnike Miroslav Musulin komentariše za naš portal nedavna dešavanja sa ruskom kompanijom Transaero i najavljuje posetu turkog CAA radi dobijanja dozvole za radove na letelicama u njihovom registru.
Kako smo ranije javili, Transaero je preživeo uz pomoć države dok je Pegasus deo svojih MRO potreba zadovoljio u Litvaniji.
Miroslav Musulin, v.d. direktora Tehnike komentariše ove vesti za naš portal i naglašava da Pegasus ni izdaleka nije izgubljena mušterija za ovu kompaniju:
– Vazduhoplovno tržiste je dosta trusno kako zbog novca koji je potreban za redovne operacije i za održavanje aviona, tako i zbog nemilih dešavanja u proteklom periodu a koja su vezana za avio-saobraćaj uopšte. Svakako, sve ovo utiče i na nas kao MRO centar koji se bavi održavanjem aviona.
Sa Transaerom imamo dugogodišnju uspešnu saradnju koja se ogleda u kvalitetno pruženim uslugama našeg centra kao i realizaciji Transaerovih obaveza prema nama. Upravo tržiste koje sam malopre pomenuo diktira realizaciju obaveza avio-kompanija čiji su avioni na radovima kod nas. Iskren da budem, bilo je malih poteškoća oko naplate naših potraživanja od pomenute kompanije ali u redovnoj komunikaciji na nivou menadžmenta obe firme, ovo se prevazilazi kao problem.
Informacija koju ste dali da, kako kažete, “Ruski Transaero dobija veštačko disanje od države” je podatak koji je svakako dobar za nas u smislu povećanja njihove platežne moći i koji će samo još više uticati na razvoj odnosa između Transaera i JAT Tehnike a koji su inače jako dobro utemeljeni.
Mi smo respektabilan i bezbedan MRO centar koji uvek teži za proširenjem svojih kapaciteta. Imperativ nam je bezbednost i obučenost kadrova koji su spremni da odgovore na sve izazove u našem poslu a koji su vezani za samo održavanje vazduhoplova.
Trenutno smo u pripremama za posetu turskih vazduhoplovnih vlasti kako bi JAT Tehnika dobila dozvolu za održavanje aviona iz turskog registra. To će nam biti praktično ulaznica za Pegasus sa kojim JAT Tehnika ima nameru da sklopi ugovor za tzv. bazno održavanje aviona.
Foto: Aviokarta.net