BEG airport status
Er Srbija: Nije goreo avion, motor se nije zapalio

Er Srbija: Nije goreo avion, motor se nije zapalio

BEOGRAD – Nasuprot netačnim prvobitnim izveštajima medija koji su kao poslednja vest emitovani danas oko 12 časova, nije bilo „drame u vazduhu“ i još bitnije – ništa nije gorelo.

 
 
screenshot
 
 
Kako su iz Er Srbije rekli za Tango Six, jutrošnji događaj je bio tehnički kvar:

– Tokom jutrošnjeg leta Air Serbia iz Beograda za Banjaluku JU 100, pet minuta nakon poletanja, posada je ustanovila tehnički problem. Svi članovi posade su postupili po relevantnim propisanim procedurama, nakon čega je kapetan doneo odluku da avion vrati na beogradski Aerodrom “Nikola Tesla”. Demantujemo sve iznete senzacionalističke navode da je avion goreo.

Iz mera predostrožnosti, sve aerodromske službe bile su u pripravnosti, što je inače standardna procedura u sličnim okolnostima. Bezbednost letenja ni u jednom trenutku nije dovedena u pitanje, a svi putnici su zbrinuti i već su stigli na svoje odredište. Uzroci tehničkog problema biće naknadno utvrđeni od strane nadležnih službi. – rekli su nam u kompaniji.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    ai

    Let jeste proglasio emergency status, ali to je u ovom slučaju, srećom, značilo samo da ima prioritet prilikom sletanja. Čudno je da ova vest izbila u prvi plan kad su već putnici, ne samo stigli u BNX, već se i ovi koji su se vratili u BEG već ručali. Nimalo nažalost čudno da medjij već drugi put senzacionalizmom pokušavaju uznemire javnost, a da niko od nadležnih ne reaguje. Naprotiv, danas im ministarka daje šlagvort!?

    Odgovori
    M.

    Jel goreo ili nije goreo?
    DCV kaze da jeste
    Zorana M. kaze da jeste ErSrb kaze da nije…
    Zato je portparol DCV rekao da je sve od strane posade uradjeno po proceduri. A kako to portparol zna bez analize FDM, FDR i CVR? IDENTICNO su se ponasale vazduhoplovne vlasti u Nigeriji nakon svakog incidenta. Istrce ministri, uposlenici CAA i kazu kako je Nigerija jako bezbedna zemlja za vazduhoplovstvo i kako je posada herojski primenila sve procedure i spasla vion koji se cudom pokvario…i sve u prvih sat posle incidenta Ajmo malo ozbiljnosti…Lepo definicija incidenta, pa istraga, pa zakljucak, pa preporuke pa mere da se ne ponovi i sve kako nam je to dobri ICAO preporucio. Ukoliko se naravno ispostavi da svi ovi sto vicu da je goreo motor, a nije, da se lepo izvine Er Srbiji. Uljudno. Ali ukoliko se ispostavi da jeste goreo a nacionalni vice da nije…E ondaaa….
    Ali ostavimo da vidimo razvoj situacije, da ipak budemo malo razliciti od njih ;)

    Odgovori
    Bo

    DCV je čudo, ali ministarka je još veće čudo…žena zmaj, pored energetike, saobraćaja, infrastrukture, građevine, sad je i vazduhoplovni stručnjak!
    Šta da se radi, kad smo zemlja sa najviše vazduhoplovnih stručnjaka na svetu!
    Da nije tužno, bilo bi smešno!

    Odgovori
    bk

    e bokane uplasio si se,sve ce biti u redu pozz line m.

    Go

    Po obicaju, prave informacije se mogu naci na Aviation Herald-u. Sve ostalo je nekompetentno senzacionalisticko nagadjanje. Da komentarisem nadlezne sluzbe, a tek politicare, ne bih, jer mi nece biti objavljan komentar ;)

    Odgovori
    Vl

    Ne zovu Ministarku džabe Margarin.

    Meša se u sve!!!

    Odgovori
    Va

    Nema razloga za strah od pozara na avionima. Direktorka DCV, Mirjana Cizmarov, pravnica opste prakse, je iskustvo stekla u preduzecu "Dimnicar". Dace ona expertske instrukcije kako treba tu da se postupi.

    Odgovori
    ki

    Ako Zorana kaže da je goreo a Zoran to stručno objasni onda TIšINA TAMO!!!

    Odgovori
    Go

    Pa kada se pomoćnik ministra obratio javnosti, bio je komentar da je "motor dobio višak goriva koje se eto zapalilo na izlazu iz motora".Pomislih da čovek ima jedno 6.000 sati na tom tipu , kada daje izjave u ime ovo komisije. A onda gle čuda ,posle dva sata na istom TV kanalu čujemo informaciju da je prvo nastao problem sa hidraulikom. A tu se umašala i PR Direktorata koja je bila STW pre 10-15 godina (sezonka ) ali ovoga puta sa zvaničnim objašnjenjem Direktorata.Sve u svemu ne ozbiljno, ali nigde da cujemo šefa pilota, ili direktora letačke ,ili izvršnog direktora ,ili šefa za bezbednost. Sigurno su bili na vikendu i nemaju mob, telefone, a za putnike oni baš i nemare. Vazno je da ih placa Etihad i da rade za jednu od naj bezbednijih kompanija na svetu. " Svak se lako igra sveca ,dok ga đavo ne upeca"….
    Da se malo potsetimo.Može biti situacija za PAN-PAN, a moze i za MAY -DAY, a može i da se nivo ozbiljnosti situacije što je i naj provesionalnije da ako nisi siguran oglasiš se sa MAY DAY a kada vidiš da nije to ,pređeš na PAN PAN.

    Odgovori
    12

    Dzabe im demanti, jednom kad neko prosiri laz, ona "postaje" istina.

    Odgovori
    M.

    Nije mi jasno odakle vam dokaz da je vest bila laz i da nije doslo do pozara na motoru? Iz demantija? Evo ja demantujem da sam ovo pisao u 6:02 u Beogradu.
    Ozbiljan odnos prema vesti koja ugrozava imidz nije demanti u 5 recenica u stilu NSA ili MI5 nego je ozbiljna konferencija za stampu sa relevantnim ucesnikom i iznosenjem DOKAZA da se nesto dogodilo ili ne. Za sada je : Bila konferencija za stampu sa Zoranom Mihajlovic i bez dokaza iznesena tvrdnja i saopstenje DCV koje je u vise medija MENJANO kako je dan odmicao, za ovo ja imam doakaze, a da bi se stelovala prvobitna vest da je doslo do pozara na motoru (ne znam sta je problem i da jeste??) i sturi demanti iz "Nacionalnog". Diletantizam koji "preliva' na sve strane je i dalje jedino sto je istina pa cak i kada se pokusa da ga nema. Potonje se narocito odnosi na "Nacionalnog" gde iza prefarbavanja i uniformi a kao sto i na ovom slucaju vidimo, stoji gomila dama i gospode koji se uce poslu na projektu koji nas kosta milione. Zasto ne uzmu nekoga kao Petar recimo da im radi PR strucnjih segmenata? Nadam se Petre da nisam preterao pa da ce da padne neobjavljivanje kao svaki put kad malo iskritikujemo "nacionalnog" m?

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    @max Slazem se sa Vama, kad bi neko strucan za PVO (Zorana Vukosavljevic?) napisao za sve nas clanak o balistickim raketama, hipersonicnim manevrisucim bojevim glavama koje imaju sve rakete jos od 1960-ih, pa do ovih novih izuma (ono sto lici na kljun patke) jer je vazna fizika i matematika, a ne izjave nekih politicara.

    27. Nov 2024.Pogledaj
    27. Nov 2024.Pogledaj

    PakleniVuk na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

    Tehnički "iskorenjenost besnila" znači da u poslednjih deset godina nije zabeležen ni jedan slučaj na teritoriji Srbije. Ali praktično ,mora se vršiti vakcinacija oralnim putem i dalje jer na Bliskom Istoku,a i u okolnim zemljama ima besnila i dalje. Ako bi prestali sa time za par godina bi se ponovo pojavilo. Jedini način potpunog iskorenjivanja…

    27. Nov 2024.Pogledaj

    Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.

    27. Nov 2024.Pogledaj