BEG airport status
Er Srbija: Nije goreo avion, motor se nije zapalio

Er Srbija: Nije goreo avion, motor se nije zapalio

BEOGRAD – Nasuprot netačnim prvobitnim izveštajima medija koji su kao poslednja vest emitovani danas oko 12 časova, nije bilo „drame u vazduhu“ i još bitnije – ništa nije gorelo.

 
 
screenshot
 
 
Kako su iz Er Srbije rekli za Tango Six, jutrošnji događaj je bio tehnički kvar:

– Tokom jutrošnjeg leta Air Serbia iz Beograda za Banjaluku JU 100, pet minuta nakon poletanja, posada je ustanovila tehnički problem. Svi članovi posade su postupili po relevantnim propisanim procedurama, nakon čega je kapetan doneo odluku da avion vrati na beogradski Aerodrom “Nikola Tesla”. Demantujemo sve iznete senzacionalističke navode da je avion goreo.

Iz mera predostrožnosti, sve aerodromske službe bile su u pripravnosti, što je inače standardna procedura u sličnim okolnostima. Bezbednost letenja ni u jednom trenutku nije dovedena u pitanje, a svi putnici su zbrinuti i već su stigli na svoje odredište. Uzroci tehničkog problema biće naknadno utvrđeni od strane nadležnih službi. – rekli su nam u kompaniji.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    ai

    Let jeste proglasio emergency status, ali to je u ovom slučaju, srećom, značilo samo da ima prioritet prilikom sletanja. Čudno je da ova vest izbila u prvi plan kad su već putnici, ne samo stigli u BNX, već se i ovi koji su se vratili u BEG već ručali. Nimalo nažalost čudno da medjij već drugi put senzacionalizmom pokušavaju uznemire javnost, a da niko od nadležnih ne reaguje. Naprotiv, danas im ministarka daje šlagvort!?

    Odgovori
    M.

    Jel goreo ili nije goreo?
    DCV kaze da jeste
    Zorana M. kaze da jeste ErSrb kaze da nije…
    Zato je portparol DCV rekao da je sve od strane posade uradjeno po proceduri. A kako to portparol zna bez analize FDM, FDR i CVR? IDENTICNO su se ponasale vazduhoplovne vlasti u Nigeriji nakon svakog incidenta. Istrce ministri, uposlenici CAA i kazu kako je Nigerija jako bezbedna zemlja za vazduhoplovstvo i kako je posada herojski primenila sve procedure i spasla vion koji se cudom pokvario…i sve u prvih sat posle incidenta Ajmo malo ozbiljnosti…Lepo definicija incidenta, pa istraga, pa zakljucak, pa preporuke pa mere da se ne ponovi i sve kako nam je to dobri ICAO preporucio. Ukoliko se naravno ispostavi da svi ovi sto vicu da je goreo motor, a nije, da se lepo izvine Er Srbiji. Uljudno. Ali ukoliko se ispostavi da jeste goreo a nacionalni vice da nije…E ondaaa….
    Ali ostavimo da vidimo razvoj situacije, da ipak budemo malo razliciti od njih ;)

    Odgovori
    Bo

    DCV je čudo, ali ministarka je još veće čudo…žena zmaj, pored energetike, saobraćaja, infrastrukture, građevine, sad je i vazduhoplovni stručnjak!
    Šta da se radi, kad smo zemlja sa najviše vazduhoplovnih stručnjaka na svetu!
    Da nije tužno, bilo bi smešno!

    Odgovori
    bk

    e bokane uplasio si se,sve ce biti u redu pozz line m.

    Go

    Po obicaju, prave informacije se mogu naci na Aviation Herald-u. Sve ostalo je nekompetentno senzacionalisticko nagadjanje. Da komentarisem nadlezne sluzbe, a tek politicare, ne bih, jer mi nece biti objavljan komentar ;)

    Odgovori
    Vl

    Ne zovu Ministarku džabe Margarin.

    Meša se u sve!!!

    Odgovori
    Va

    Nema razloga za strah od pozara na avionima. Direktorka DCV, Mirjana Cizmarov, pravnica opste prakse, je iskustvo stekla u preduzecu "Dimnicar". Dace ona expertske instrukcije kako treba tu da se postupi.

    Odgovori
    ki

    Ako Zorana kaže da je goreo a Zoran to stručno objasni onda TIšINA TAMO!!!

    Odgovori
    Go

    Pa kada se pomoćnik ministra obratio javnosti, bio je komentar da je "motor dobio višak goriva koje se eto zapalilo na izlazu iz motora".Pomislih da čovek ima jedno 6.000 sati na tom tipu , kada daje izjave u ime ovo komisije. A onda gle čuda ,posle dva sata na istom TV kanalu čujemo informaciju da je prvo nastao problem sa hidraulikom. A tu se umašala i PR Direktorata koja je bila STW pre 10-15 godina (sezonka ) ali ovoga puta sa zvaničnim objašnjenjem Direktorata.Sve u svemu ne ozbiljno, ali nigde da cujemo šefa pilota, ili direktora letačke ,ili izvršnog direktora ,ili šefa za bezbednost. Sigurno su bili na vikendu i nemaju mob, telefone, a za putnike oni baš i nemare. Vazno je da ih placa Etihad i da rade za jednu od naj bezbednijih kompanija na svetu. " Svak se lako igra sveca ,dok ga đavo ne upeca"….
    Da se malo potsetimo.Može biti situacija za PAN-PAN, a moze i za MAY -DAY, a može i da se nivo ozbiljnosti situacije što je i naj provesionalnije da ako nisi siguran oglasiš se sa MAY DAY a kada vidiš da nije to ,pređeš na PAN PAN.

    Odgovori
    12

    Dzabe im demanti, jednom kad neko prosiri laz, ona "postaje" istina.

    Odgovori
    M.

    Nije mi jasno odakle vam dokaz da je vest bila laz i da nije doslo do pozara na motoru? Iz demantija? Evo ja demantujem da sam ovo pisao u 6:02 u Beogradu.
    Ozbiljan odnos prema vesti koja ugrozava imidz nije demanti u 5 recenica u stilu NSA ili MI5 nego je ozbiljna konferencija za stampu sa relevantnim ucesnikom i iznosenjem DOKAZA da se nesto dogodilo ili ne. Za sada je : Bila konferencija za stampu sa Zoranom Mihajlovic i bez dokaza iznesena tvrdnja i saopstenje DCV koje je u vise medija MENJANO kako je dan odmicao, za ovo ja imam doakaze, a da bi se stelovala prvobitna vest da je doslo do pozara na motoru (ne znam sta je problem i da jeste??) i sturi demanti iz "Nacionalnog". Diletantizam koji "preliva' na sve strane je i dalje jedino sto je istina pa cak i kada se pokusa da ga nema. Potonje se narocito odnosi na "Nacionalnog" gde iza prefarbavanja i uniformi a kao sto i na ovom slucaju vidimo, stoji gomila dama i gospode koji se uce poslu na projektu koji nas kosta milione. Zasto ne uzmu nekoga kao Petar recimo da im radi PR strucnjih segmenata? Nadam se Petre da nisam preterao pa da ce da padne neobjavljivanje kao svaki put kad malo iskritikujemo "nacionalnog" m?

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    omniameamecumporto na: ASDA 2025: Makete hrvatskih Rafala ponovo naoružane samo MICA-ma i Hamerima, Turska nudi veće besposadne letelice

    K@ M84 je Jugoslavenska inačica ruskog tenka T72 . Uveden je u JNA tamo negdje osamdesetih dok sam ja bio u vojsci i poboljšavan tih godina Mislim da je radila Banjalučka firma ZRAK ili slično. Stabilizacija cijevi i optika za gađanje u pokretu. Do dana današnjega nije se gotovo ništa na njemu promijenilo ,a prošlo…

    11. Apr 2025.Pogledaj

    Thomas na: ASDA 2025: Makete hrvatskih Rafala ponovo naoružane samo MICA-ma i Hamerima, Turska nudi veće besposadne letelice

    @Ilija Mogli su vec davno prijeci na Leopard-2. Mogu se Milanovicu zahvaliti i SDP-u. Po Milanovicu nebi ni Rafale imali.

    11. Apr 2025.Pogledaj

    Aleksandar Selaković na: Aero-klub Valjevo organizuje obuku za pilote jedriličare

    Ne znam da li je moguće da još uvek leti. Ja sam na Blaniku YU-5360 završio obuku 1981-e godine. Ni tada 1981-e Blanik L-13 sa registracijom YU-5360 nije bio baš mlada jedrilica. Čini mi se da je napravljen 1972-e ili 1973-e, nisam siuran.

    11. Apr 2025.Pogledaj

    XYZZ na: ASDA 2025: Makete hrvatskih Rafala ponovo naoružane samo MICA-ma i Hamerima, Turska nudi veće besposadne letelice

    @Miloš77 To je zato što su ljudi glupi pa šalju tenkove same na bojište. Pa to je apsurd. Moraju postojati dronovi izviđači koji će otkriti sve dronove kao i optički navođene dronove koji ne mogu biti ometeni elektronički i precizna artiljerija to rješava po kratkom postupku. Tko će probijati linije nego tenk? Tko? Bradley? Patrije?…

    11. Apr 2025.Pogledaj