BEG airport status
Poslednja vest: Lisičji Jarak ostaje otvoren, DCV čeka rezultat sudskog spora Vazduhoplonog saveza Srbije i Ministarstva odbrane Uprkos netačnim informacijama koje su se juče mogle čuti Jarak ostaje otvoren.

Poslednja vest: Lisičji Jarak ostaje otvoren, DCV čeka rezultat sudskog spora Vazduhoplonog saveza Srbije i Ministarstva odbrane

Kako je Tango Sixu zvanično saopšteno iz Direktorata civilnog vazduhoplovstva, Jarak ostaje otvoren.

Kako se juče u posledpodnevnim časovima srpskom vazduhoplovnom zajednicom raširila informacija da će sportski aerodrom Lisičji Jarak danas biti zatvoren, većina operatera i korisnika najvećeg beogradskog aerodorma generalne avijacije mobilisala se u potrazi za rešenjem i pojašnjenjem spora koji traje od jula ove godine.

Eskalacija spora između Ministarstva odbrane kao vlasnika zemljišta i infrastrukture Jarka sa jedne i Vazduhoplovnog saveza Srbije kao zakupca i operatera aerodroma sa druge strane, pretila je da se slomi preko leđa nekoliko škola letenja i padobranskih klubova koji su ovde bazirani.

Međutim, kako je jutros našem portalu saopšteno iz DCV-a, srpsko vazduhoplovno regulatorno telo neće se mešati u spor dve institucije:

– Ne ulazeći u spor Ministarstva odbrane i Vazduhoplovnog saveza, Direktorat civilnog vazduhoplovstva neće zatvoriti aerodrom Lisičji Jarak.

Mi ćemo sačekati rezultat sudskog spora radi jasne pravne situacije odnosa vlasnika i operatera i shodno tome ćemo postupati po našim zakonskim nadležnostima i prevashodno po standardima bezbednosti letenja. Ali možemo potvrditi da Jarak do daljnjeg ostaje otvoren i ima dozvolu za rad. – rečeno nam je u Direktoratu.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Dr

48 godina imam, a zivim u naselju Kovilovo par kilometara od aerodroma 42 godine. Zbog cega hoce da ga zatvore? Kao klinci smo visili na tom aerodromu. Secam se da je bilo i letackih manifestacija. I sta sad. I dan danas ja i moj sin /10 godina/ koji obozava vazduhoplovstvo i sve u vezi njega, vikendom svratimo do aerodroma. Sad se ministarstvo odbrane setilo da je zemljiste njihovo. Pustite zaljubljenike u letenje da uzivaju u njemu.

Odgovori
Pa

Bravo!

La

Neće da ga zatvore, već se do sadašnji zakupac VSS nije držao ugovora. Sada je to na sudu.
Zakupac nije ulagao u održavanje aerodroma a morao je po ugovoru.
Vojska će, verovatno, potražiti drugog operatera.

Odgovori
Mi

Me moze Drustvena organizacija da izdaje tudju imovinu i da od toga pojedinci zive kao njihov sekretar a za ovih 50 godina dinara nisu ulozili I ono sto ima od infra srtuktute to su privatni klubovi odrzavali Razvoj aerodroma je ostao na nivou od pre 35 godina Vlasnik Aerodroma treba da nadje pravno lice koje ce voditi racuna o Aerodomu kroc koncesiju gde ce svi zaljubljenici u vazduhoplovstvo moci na razne nacine da ga koriste Bilo rekreativno bilo profesionalno naravno u duhu zakona o vazduhoplovstvu Inace nekada su se tu obucavali piloti padobranci i jedrilicari pod pokroviteljstvom vojske upravo na avionima i opremu koju je Vojska dala klubovima tada u celoj Jugoslaviji Sad bi Vazduhoplovni Savez Srbije hteo od toga da pravi svoju prciju Po tom pitanju Vojska je u pravu Isti slucaj je i sa zgradom u Uzun Mirkovoj ulici koja basnoslovno vredi Ona je nekada pre rata bila zgrada Vazduhoplovnog kluba Nasa Krila I nju pokusava da otme Savez pa je na sudu Toliko da se zna o istorijatu Aerodroma a i zgrade u Uzun Mirkovoj ulici

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.

27. Nov 2024.Pogledaj

ikim na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksa, nema problema. Ako je trpanje ako se nešto prokomentariše jednom u šest meseci, ili godinu dana, neću raditi ni to. Gospodina mehaničara sam znao lično, porodice su nam bile kućni prijatelji, na žalost je pokojni, nije umeo ništa da uradi ni na svom, ni na bilo kom drugom autu, osim na par kamiona za…

27. Nov 2024.Pogledaj

Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Ne ometa se to lako a i Francuzi imaju sopstvenih interesa po tom svetu pa su i ovaj mir dogovorili sa Libanom kojeg koliko toliko štite. Nije sve to crno belo.

27. Nov 2024.Pogledaj

алекса na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

ikim - "vojnog mehaničara, koji je umeo da odradi generalku na motoru TAM-150, ali je morao da zove svog kolegu da mu rešava mehaničke probleme na Zastavi 101 (pričam o 80-tim godinama prošlog veka). Jebeš takvog mehanničara" Са овим си рекао све о свом знању. Ништа не знаш, а волиш да се трпаш. Свака ти…

27. Nov 2024.Pogledaj

max na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Jako ovisno što smatrate pod "hipersonična rakete". Mnoge balističke rakete lete hipsersonično još od 1950tih, slično kao današnje ruske kojim se toliko hvale a zapravo ima samo brzinu. Ali još nitko nije uspio napraviti "pravu" hipersoničnu raketu, koja bi osim brzine >mach5 trebala biti potpuno upravljiva, postići visinu, koristiti hipsersonični motor (tipa scramjet), preciznost, stealth…

27. Nov 2024.Pogledaj