Novi termini za „English language proficiency test“ u Trening centru kompanije „Prince Aviation“

11. jan 2025

Er Frans promocija: Jeftiniji letovi iz Beograda za dobar početak godine

10. jan 2025

Erbas isporučio 766 putničkih aviona u 2024. godini

10. jan 2025

[POSLEDNJA VEST] Ministarstvo obrazovanja smenilo direktora Vazduhoplovne akademije Gorana Cvijovića

29. dec 2024

IATA analiza komercijalnog avio-saobraćaja Srbije: Kako Er Srbija i civilni vazduhoplovni sektor oblikuju ekonomiju zemlje

24. dec 2024

Er Srbija i Embraer potpisali ugovor za održavanje E195 flote

19. dec 2024

KLM u svoju zemaljsku ketering flotu uveo električne kamione

16. dec 2024

[POSAO] Prvi „Otvoreni dan“ u Beogradu za pilot kadet program „Wizz Aira“: Od nule do zaposlenja u avio-kompaniji kroz program finansiranja otvoren i za građane Srbije

13. dec 2024

[POSAO] Wizz Air regrutuje u Beogradu: Otvoreni dan za pilote sa srpskim državljanstvom i srpskim ICAO dozvolama u ponedeljak 16. decembra

12. dec 2024

„Prince Aviation“ postaje prvi „Pratt & Whitney“ centar u Evropi za post rental inspekcije turboelisinih motora PW100 serije

6. dec 2024

Konferencija u Nišu posvećena većem učešću žena u inženjerstvu: „Menzies Aviation“ održao radionicu u okviru projekta

4. dec 2024

Direktor MTU-a Lars Vagner preuzima Erbas: Od Nove Pazove do rekordne profitabilnosti

4. dec 2024

Pregled srpske civilne vazduhoplovne industrije u brojkama

3. dec 2024

[ANALIZA] Najbitnije i najinteresantnije stavke u Izmenama zakona o vazdušnom saobraćaju

2. dec 2024

Američki magazin „Global Traveler“ proglasio Er Srbiju za „Najbolju avio-kompaniju u Istočnoj Evropi“ u 2024. godini

1. dec 2024

Nakon 17 meseci rekonstrukcije glavna pista aerodroma „Nikola Tesla“ ponovo u funkciji

28. nov 2024

[INTERVJU] Direktor Menzis grupe Filip Joeinig o poslovanju u Beogradu i širenju u regiji

28. nov 2024

[CAPA konferencija u Beogradu] Podaci o vazduhoplovnoj industriji u 2024: Složena slika oporavka, izazova i transformacije

27. nov 2024

San Dijego, Džordžtaun i Hajderabad nove destinacije KLM-a

26. nov 2024

Er Srbija počela sa upotrebom održivog avio-goriva na letovima od Pariza

25. nov 2024
Novi termini za „English language proficiency test“ u Trening centru kompanije „Prince Aviation“
"Operativni nivo znanja engleskog jezika (tzv. ICAO min Level 4) obavezan je za sve pilote i kontrolore letenja, dok se viši nivoi dodatno vrednuju." / Foto: Dušan Atlagić, "Prince Aviation"

Novi termini za „English language proficiency test“ u Trening centru kompanije „Prince Aviation“

Trening centar kompanije „Princ Aviation“ objavio je nove termine za „English language proficiency test“ proveru. Sledeći slobodni termini za proveru su 16. i 17. januar u 10:30 časova.

Kako poručuju iz Princovog trening centra, bez obzira na to da li pilotirate modernim avionom na visini od 10.000 metara ili upravljate vazdušnim saobraćajem sa kontrolnog tornja, engleski jezik nije samo prednost – on je u avijaciji obaveza.

– Međunarodna organizacija za civilno vazduhoplovstvo (ICAO) uvela je standarde za jezičku kompetenciju kako bi sprečila nesporazume koji mogu dovesti do ozbiljnih incidenata.

U Srbiji, centri za obuku poput „Prince Aviation“ trening centra pomažu pilotima da ispune ove zahteve, nudeći sertifikovane provere znanja jezika i pripremne kurseve. Ove procene nisu puka formalnost – one su test sposobnosti da se brzo i tačno reaguje u kritičnim situacijama. Sa samo 90 minuta pripreme pre provere, kandidati imaju priliku da osveže svoje znanje i pokažu da je njihov engleski dovoljno dobar da održi sigurnost u vazdušnom saobraćaju. Jer u avijaciji, reči zaista mogu spasiti živote. – poručili su iz Princa.

Sledeći slobodni termini za proveru su 16. i 17. januar u 10:30 časova. Prijave su otvorene putem mejla ato@princeaviation.com ili telefona +38163/663-500.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs