Tango Six detaljnije analizira reklamu SDPR-a oličenu u tekstu Miroslava Lazanskog za dnevne novine Politika. Kroz filter gluposti propuštamo izrečene tvrdnje uz pomoć opitnog vazduhoplovnog inženjera Marka Ivankovića.
Tango Six je bio na predpremijeri filma „Drugi susret“ Željka Mirkovića koji govori o ponovnom susretu dvojice aktera jedne vojne priče koja je predstavljena na patetični i samo na trenutke informativniji način nego do sada. Ipak, postoje razlozi zbog čega film treba pogledati…
Odnosi s javnošću i marketing u vazduhoplovstvu u Srbiji. Danas počinjem sa serijom tekstova u kojima ću analizirati kako se razne institucije i firme u ovoj oblasti nose sa tom mukom koja nikada nije u opisu njihovih radnih mesta.
Avioni koji ne postoje ili nisu potrebni, politički prebeg direktora SDPR-a i sve neozbiljnosti između. Analiza vojnog dela posete koja je reklamirana kao potencijalni spas kompletne srpske vazduhoplovne industrije.
Dve nedelje posle najdužeg kašenjenja plata za letačko osoblje u novijoj istoriji Jat Airwaysa ministar finansija Mlađan Dinkić doneo je iz Abu Dabija nekoliko obećanja za spas dve srpske industrije. Tango Six analizira predloženo i stavljamo nekoliko propuštenih tema u kontekst.
Tango Six izveštava iz Varaždina sa promocije izvanrednog višenamenskog aviona GippsAero AV-8 Airvan. Impresivne performanse i zanimljiv demonstracioni let koji smo snimili ne nadajući se da će biti i G sile.
Tango Six istražuje koja je pozadina i koliko ima istine iza vesti da bi estradni menadžer Saša Mirković mogao postati novi direktor Direktorata Civilnog Vazduhoplovstva.
Analiza izveštavanja medija o udesu Laste. O herojstvu, iskrivljenim činjenicama i potencijalnom curenju informacija.
Najnoviji komentari
Misko na: Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa
Hvala za tekst. Svi nas briju da budemo navijaci , rijetko ko da mislimo sire i sistemski.
Дарвин na: Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa
Odličan tekst, nadam se da ga je pročito i neko iz SMATSA. Pozdrav za Isu, za koga znam, ali ga nisam nikada upoznao.
max na: Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa
Bilo bi super vidjeti i mali osvrt na budućnost ATC-a, npr SESAR. Ima li kakvih konkretnih rezultata ili je to još sve teorija?
Željko Tucaković na: Prikazan prvi Rafal za Ujedinjene Arapske Emirate, Bugarskoj predat prvi F-16 Blok 70
Pa nemaju ni svi Francuski avioni taj IRST, ilit OSF, imaju samo neki noviji primerci od 2014-te pa na ovamo, srpski će imati
Aleksandar na: [EKSKLUZIVNO] Imenovan novi direktor Kontrole letenja Srbije i Crne Gore (SMATSA)
Tako je Rastko podrzavam vase misljenje u potpunosti