Post će biti update-ovan kako informacije budu pristizale. Fotografije sa lica mesta za Tango Six Blog: Boško Braković Policija još…
Juče je u Galeriji nauke i tehnike SANU (Đure Jakšića br. 2) svečano otvorena izložba „April 1941.“ Lovačka avijacija u…
Koliko puta ste do sada u filmovima videli ultimativni luksuz koji retki sebi mogu priuštiti? Koliko puta ste rekli jednog…
Letačka sezona počela je na sportskim aerodromima i letelištima širom zemlje sa prvim dužim intervalima lepšeg vremena. Na letelištu 13….
Mađarska Cesna 172RG (uvlačeći stajni trap) prinudno je sletela danas pre podne na beogradski aerodrom Nikola Tesla u Surčinu. Po…
Prošlog četvrtka, u restoranu Aeroklub održan je prijem povodom dodele statue Zlatnog orla, najprestižnije nagrade u srpskom vazduhoplovnom sportu. Najbolji…
Najveći domaći biz-jet čarter operater „Prince Aviation“ vam u saradnji sa Tango Six-om poklanja 10 primeraka svog kalendara za 2011….
Tango Six nastavlja sa novogodišnjim deljenjem poklona u formi vazduhoplovnih kalendara. U saradnji sa prijateljima iz Vazduhoplovnog kluba „Vihor“ poklanjamo…
Najnoviji komentari
Stojko na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju
ili mozda ipak helikopteri?
goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250
Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.
goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju
Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.
Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe
Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…
Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe
@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…