Od prošlog Petka Hrvatska je bogatija za još jednu školu letenja. Pannonia Pilot school svečano je otvorena na Osiječkom aerodromu….
Izreka kaže “What comes up, must come down”. Može se protumačiti na različite načine, ali avio-industrija će je svakako shvatiti…
U toku je okupljanje pilota i vlasnika ultralakih letelica na sportskom aerodromu u Pančevu u organizaciji tamošenjeg aerokluba „Utva“. Događaj…
Јуче је на спортском аеродрому Лисичји jарак надомак Београда у организацији Аероклуба ”Галеб” oдржана изложба фотографија и докумената посвећена првом…
Aero klub „Galeb“, pod pokroviteljstvom Ministarstva odbrane u saradnji sa Turističkom organizacijom Srbije i Olimpijskim komitetom organizuje obeležavanje 100 godina…
Deo Tango Six tima je posle proslave Dana avijacije na Lađevcima 2. Avgusta svratio do fabrike aviona „Aero East“ u…
Najnoviji komentari
Stojko na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju
ili mozda ipak helikopteri?
goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250
Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.
goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju
Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.
Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe
Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…
Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe
@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…