Helikopterska komponenta može očekivati četiri helikoptera Mi-17, najave za modernizaciju 250. raketne brigade češće su nego ranije, glasine o izdvajanju…
MC-21 novi je ruski srednjeprugaš koji će po projekciji proizvođača, Irkut korporaciji, izaći na globalnu tržišnu utakmicu početkom 2016. godine….
Uprkos jasno definisanom zakonskom roku Vlada Srbije nije imenovala Glavnog istražitelja koji bi trebao da vodi novi Centar za istraživanje…
Kako Tango Six Blog ekskluzivno saznaje, Božidar Đelić nekadašnji potpredsednik Vlade Srbije zadužen za evropske integracije, vršio je direktan pritisak…
Jučerašnja vest, koju je Tango Six prvi objavio, o zadržavanju Jatovog aviona u Parizu usled uočenih tehničkih nepravilnosti prilikom SAFA…
Jatov avion Boing 737-300 YU-AND zadržan je danas na pariskom aerodromu Šarl De Gol zbog SAFA kontrole koja je prilikom…
Ponovo je avijacija u jednoj od uloga kao i prva zena pilot mlaznog helikoptera u Vojsci Srbije: i making of:
Kako Novosti danas pišu Direktorat Civilnog Vazduhoplovstva pomoći će zainteresovanim lokalnim samoupravama prilikom registoravanja i procesa izgradnje novih heliodroma. Vest,…
Najnoviji komentari
Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica
i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?
Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.
Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…
Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?
Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
@K Ne pise tako, F3 moze na F4 samo ako je u pitanju verzija F3 sa AESA radarom, ne moze svaki F3