Komisija za istraživanje udesa Direktorata Civilnog Vazduhoplovstva objavila je konačni izveštaj o avgustovskom vanaerodromskom ateriranju aviona PZL M18 YU-BND na…
Uprkos činjenici da je sudbina Jata tragična mnogo načina saga o (sada i produženom) tenderu nastavlja da nadražuje javno mnenje…
Danas je prvi radni dan novoproizvedenim potporucnicima avijacije 204. vazduhoplovne brigade.
Fly-in i RC priredba trenutno na sportskom aerodromu Trstenik. Hvala Nikoli Stojkoviću na javljanju i fotografijama.
Posle vesti koja je očigledno došla anonimnim putem od kontraverznog revizora da zainteresovanih nema, sinoć u doba kad joj vreme…
Vazduhoplovne Snage Bugarske kao jedne od najstarijih u Evropi i svetu, ove godine proslavljaju 100. godina od formiranja. Početak bogate…
10:00 – Danas ce zvanicno biti prihvacene nove avio-cisterne, donacija Kraljevine Danske nasem ViPVO. Donacija je bila dogovorena prilikom skore…
Komisija za istraživanje udesa DCV-a objavila je juče informaciju o vanaerodromskom ateriranju aviona za zaprašivanje komaraca Dromaderu YU-BND od 19….
Najnoviji komentari
Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica
i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?
Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.
Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…
Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?
Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
@K Ne pise tako, F3 moze na F4 samo ako je u pitanju verzija F3 sa AESA radarom, ne moze svaki F3