[ASCE18] Integra: Vatrogasni proizvodi i usluge namenjene aerodromima

15. feb 2019

[POSLEDNJA VEST] Er Srbijin A330 dobio novu šemu bojenja – reklamu „Serbia Creates“ Vlade Srbije

15. feb 2019

Banjalučki aerodrom uskoro dobija kargo centar; Ministar saobraćaja RS: Do kraja godine očekujemo 200 hiljada putnika

14. feb 2019

Etihad ervejz menja narudžbine putničkih aviona zbog finansijskih problema

14. feb 2019

Gasi se program najvećeg svetskog putničkog aviona: Do 2021. godine poslednje isporuke Erbasovih A380

14. feb 2019

[POSLEDNJA VEST] Prve fotografije mogućeg novog izgleda Aerodroma Nikola Tesla: Drugi sprat aerodroma, najavljeni loukosteri i Norvidžn Er?

13. feb 2019

[FOTO REPORTAŽA] Obeležen početak koncesije „Nikole Tesle“; Predsednik Vansi erportsa: U aerodrom ćemo investirati više od 730 miliona evra

13. feb 2019

Pomoćnik ministarke Zoran Ilić: Za razliku od drugih u regiji ova koncesija aerodroma će biti bolja

13. feb 2019

Predsednik Vansi erportsa za „Novosti“: Do kraja koncesionog perioda očekujemo 15 miliona putnika godišnje; Saradnja sa Er Srbijom ključni deo strategije razvoja „Tesle“

13. feb 2019

[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Kako jednostavnije i udobnije putovati avionom – 1. dio

12. feb 2019

[ASCE18] Sony: „Nikolu Teslu“ nadzire trenutno najosetljivija 4K kamera na svetu

12. feb 2019

Novi v.d. direktora „Aerodroma Republike Srpske“ Zoran Injac: Nastavljamo sa povećanjem broja destinacija i putnika na banjalučkom aerodromu

8. feb 2019

Rajaner proslavio 500 hiljada opsluženih putnika na Aerodromu Podgorica

8. feb 2019

Vansi sledeće srede prezentuje svoje planove za „Nikolu Teslu“

8. feb 2019

[FOTO] Novi poslovni mlaznjak u srpskom registru: Challenger 350 YU-GSF kompanije Skybridge International na aerodromu Nikola Tesla

8. feb 2019

Montenegro erlajns školuje nove članove kabinskog osoblja, Prilika za 25 stjuarda i stjuardesa

7. feb 2019

[ASCE18] Dahua Technology: Širimo poslovanje u Srbiji; Velika ponuda sistema za obezbeđivanje aerodroma

7. feb 2019

Erbas i Air Race E u 2020. godini organizuju prvu trku aviona na električni pogon

6. feb 2019

[ASCE18] Nuktek: Imamo veoma dobru saradnju sa „Nikolom Teslom“; U planu još novih proizvoda za aerodrome na Balkanu

6. feb 2019

[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA ] Smanjuje se sezonalnost u regiji

5. feb 2019
[FOTO] Novi poslovni mlaznjak u srpskom registru: Challenger 350 YU-GSF kompanije Skybridge International na aerodromu Nikola Tesla
Challenger 350 YU-GSF na Aerodromu Nikola Tesla / Foto: Tango Six

[FOTO] Novi poslovni mlaznjak u srpskom registru: Challenger 350 YU-GSF kompanije Skybridge International na aerodromu Nikola Tesla

Pre nekoliko dana u registar srpskih civilnih vazduhoplova upisan je poslovni mlaznjak Challenger 350 pod registracijom YU-GSF. Kako Tango Six saznaje u pitanju je nova letelica u vlasništvu kompanije Skybridge International Balkan. Letelica najverovatnije neće biti bazirana na beogradskom aerodromu i treća je po vrednosti u našoj zemlji u svojoj kategoriji.

Vlasnik aviona, kompanija Skybridge International Balkan d.o.o. registrovana je u Beogradu za prevoz putnika u vazdušnom saobraćaju još 2015. godine. Od Direktorata civilnog vazduhoplovstva kompanija je dobila svoj AOC (Air Operator Certificate) u aprilu 2017. godine.

Skybridge u srpskom registru vazduhoplova već ima upisanu jednu letelicu u svom vlasništvu. U pitanju je Cessna 425 Conquest YU-BTS koja je 31. januara ove godine oglašena za prodaju.

Challenger 350 je nov i kako Tango Six saznaje iz više izvora moguće je da neće biti trajno baziran u Beogradu.

„Golf Fox“ je tako četvrti, interesantniji, dodatak domaćem registu u kategoriji „ozbiljnijih“ poslovnih mlaznjaka. Pored „manjih“ mlaznih Cessni u srpkom registru ili na inostranim registrima ali u vlaništvu građana Srbije u poslednje četiri godine možemo primetiti zaista interesanatan uzlazni trend.

Najveći i najskuplji poslovni mlaznjak je i dalje bez konkurencije OE-LPZ Global 5000 Filipa Ceptera (letelica je većim delom godine parkirana na Nikoli Tesli). Iza njega po vrednosti je Falcon 2000 LXS koji koristi Prince Aviation dok novom Challengeru, na „skali skupoće“ pripada treće mesto. Državni „Romeo Bravo“ je polovna letelica koja se prema nekim javnim izvorima, kada se kupuje nova, nalazi u istom cenovnom rangu kao Challenger.

Komentari

A

Svaka cast za nabaku, nek je sa srecom. Jedna kritika: sajt im je jako neozbiljan, nemaju cak ni https i slike su lose rezolucije. Treba da letis sa nekim, a na sajtu pise „not secure“….

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Send this to a friend