[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Da li je FlyBosnia odskočna daska ili mlinski kamen za Sarajevo?

11. jun 2019

[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Potpuno nova vrsta avio-kompanije

4. jun 2019

[REPORTAŽA] Dva i po sata do Pakla i nazad, nova snaga Er Srbija marketinga, biznis case iz doba početka i povratak na mesto pobede nakon 12 godina

4. jun 2019

Direktor EUROCONTROL-a: Hvala SMATSA-i, porast saobraćaja iznad Srbije i Crne Gore u sledećoj godini 4,9%

3. jun 2019

Kompanije KLM, SkyNRG i SHV Energy najavile otvaranje prve evropske fabrike za proizvodnju održivog avio-goriva (OAG) u Holandiji

31. maj 2019

Austrijski FACC u Hrvatskoj gradi fabriku za proizvodnju delova za avione

30. maj 2019

[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Postaje li MEB3 uskoro MEB2, iliti umire li Etihad?

28. maj 2019

[ASCE18 VIDEO] Integralni snimak panel diskusije posvećene skenerima za telo i prtljag na aerodromima

27. maj 2019

Održana svečanost dodele priznanja i promocije novih zvanja članova Udruženja linijskih pilota Srbije u Aeroklubu u Beogradu

24. maj 2019

[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Air Serbia: Najveća ekspanzija u novijoj povijesti regije

21. maj 2019

Er Srbija proširila kabinsku i letačku posadu u susret najavljenom širenju mreže u redovnom i sezonskom saobraćaju

20. maj 2019

[ASCE18 VIDEO] Alen Šćuric: Trenutna dešavanja u vazdušnom saobraćaju zahtevaju preispitivanje funkcionisanja postojećih aerodroma

20. maj 2019

Er Srbija od sutra počinje sa prodajom karata za PSO linije iz Niša; Prvi letovi od 15. jula

16. maj 2019

AD Aerodrom Nikola Tesla prezentovao aspekte koncesije beogradskog aerodroma na Festivalu investicija u nekretnine u Crnoj Gori

15. maj 2019

Kompanija Vansi postala većinski vlasnik londonskog aerodroma Getvik

15. maj 2019

[POSAO] Akcionarsko društvo Aerodrom Nikola Tesla raspisalo konkurs za 7 radnih mesta na poslovima nadzora i kontrole sprovođenja koncesije i izvršavanja investicionih aktivnosti

14. maj 2019

Montenegro erlajns u prva četiri meseca ove godine prevezao više od 130 hiljada putnika; Do kraja 2019. očekuje se preko 660 hiljada

14. maj 2019

[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Priština dobiva prvu Eurowingsovu bazu u regiji

14. maj 2019

[ASCE18 VIDEO] Generalni direktor Aerodroma Brač: Politika bezbednosti na aerodromima često se dovodi u pitanje

14. maj 2019

Er Srbija i Ministarstvo saobraćaja potpisali Ugovor o pružanju usluge obavljanja avio-prevoza na PSO linijama iz Niša

9. maj 2019
[FOTO] Novi poslovni mlaznjak u srpskom registru: Challenger 350 YU-GSF kompanije Skybridge International na aerodromu Nikola Tesla
Challenger 350 YU-GSF na Aerodromu Nikola Tesla / Foto: Tango Six

[FOTO] Novi poslovni mlaznjak u srpskom registru: Challenger 350 YU-GSF kompanije Skybridge International na aerodromu Nikola Tesla

Pre nekoliko dana u registar srpskih civilnih vazduhoplova upisan je poslovni mlaznjak Challenger 350 pod registracijom YU-GSF. Kako Tango Six saznaje u pitanju je nova letelica u vlasništvu kompanije Skybridge International Balkan. Letelica najverovatnije neće biti bazirana na beogradskom aerodromu i treća je po vrednosti u našoj zemlji u svojoj kategoriji.

Vlasnik aviona, kompanija Skybridge International Balkan d.o.o. registrovana je u Beogradu za prevoz putnika u vazdušnom saobraćaju još 2015. godine. Od Direktorata civilnog vazduhoplovstva kompanija je dobila svoj AOC (Air Operator Certificate) u aprilu 2017. godine.

Skybridge u srpskom registru vazduhoplova već ima upisanu jednu letelicu u svom vlasništvu. U pitanju je Cessna 425 Conquest YU-BTS koja je 31. januara ove godine oglašena za prodaju.

Challenger 350 je nov i kako Tango Six saznaje iz više izvora moguće je da neće biti trajno baziran u Beogradu.

„Golf Fox“ je tako četvrti, interesantniji, dodatak domaćem registu u kategoriji „ozbiljnijih“ poslovnih mlaznjaka. Pored „manjih“ mlaznih Cessni u srpkom registru ili na inostranim registrima ali u vlaništvu građana Srbije u poslednje četiri godine možemo primetiti zaista interesanatan uzlazni trend.

Najveći i najskuplji poslovni mlaznjak je i dalje bez konkurencije OE-LPZ Global 5000 Filipa Ceptera (letelica je većim delom godine parkirana na Nikoli Tesli). Iza njega po vrednosti je Falcon 2000 LXS koji koristi Prince Aviation dok novom Challengeru, na „skali skupoće“ pripada treće mesto. Državni „Romeo Bravo“ je polovna letelica koja se prema nekim javnim izvorima, kada se kupuje nova, nalazi u istom cenovnom rangu kao Challenger.

Komentari

A

Svaka cast za nabaku, nek je sa srecom. Jedna kritika: sajt im je jako neozbiljan, nemaju cak ni https i slike su lose rezolucije. Treba da letis sa nekim, a na sajtu pise „not secure“….

Odgovori
P

Cinimi se da ste izostavili i avion MK grupacije, Gulfstream G450 koji je takodje vredan avion.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Send this to a friend