Direktor Aerodorma Crne Gore: Aerodrom Tivat je bezbedan za operacije, rekonstrukcija piste već ranije planirana

25. apr 2019

Etihad ervejz na Dan planete Zemlje: Obavljen let bez upotrebe jednokratne plastike, Do kraja 2022. smanjujemo njeno korišćenje za 80% u celoj organizaciji

24. apr 2019

[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Što se događa sa Zagrebom – 1. dio

23. apr 2019

Načelnica Nišavskog upravnog okruga: Izabran novi direktor Aerodroma Srbije; Očekujemo prebacivanje sedišta kompanije u Niš

18. apr 2019

Ponovo uspostavljen redovan avio-saobraćaj Viz era na liniji Malme-Niš-Malme; Direktor niškog aerodroma: Nastavljamo pregovore sa avio-kompanijama

17. apr 2019

Fotografije drugog Trade Air Erbasa A320

17. apr 2019

[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Bi li Ryanair mogao kupiti neku od kompanija u regiji?

16. apr 2019

Ministarstvo saobraćaja: Tender za PSO linije nije namešten za Er Srbiju

15. apr 2019

Vansi erports: „Nikola Tesla“ u prvom kvartalu 2019. opslužio skoro 1,035 miliona putnika, porast od 3,7% u odnosu na prethodnu godinu

12. apr 2019

Vlada Crne Gore povodom tvrdnji da turski TAV preuzima crnogorske aerodrome: Informacije koje otvaraju različita tumačenja o koncesionom aranžmanu neopravdane i nepotrebne

11. apr 2019

Montenegro Erlajns iznajmio dva Blu Erova Boinga 737 za potrebe letnje sezone; Avioni u službi crnogorske kompanije od 15. aprila do 15. oktobra

11. apr 2019

Siniša Mali: Nabavka 10 novih A320neo za Er Srbiju nije obustavljena već odložena; Kupovinu planiramo za period od 2022. do 2025. godine

10. apr 2019

Kompanija Viz er deo evropske kampanje „Ne na mom letu“ u cilju smanjenja broja nepristojnih putnika

9. apr 2019

[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Što se to događa u Nišu, ima li smisla natječaj za nove subvencionirane linije i tko će na njemu pobijediti?

9. apr 2019

Sky Partner dobio IATA-in sertifikat za najviši standard u oblasti zemaljskog opsluživanja

5. apr 2019

Montenegro erlajns u prvom kvartalu 2019. prevezao više od 87 hiljada putnika; Do kraja godine očekuje se oko 660 hiljada

5. apr 2019

Jet2 i Jet2holidays otvaraju dve nove linije ka Zadru iz London Stansteda i Mančestera; Ruta operativna od leta 2020.

5. apr 2019

Etihad nudi licitiranje stečenim miljama za premijum sedišta u višoj klasi

5. apr 2019

Etihad i Panasonik Avioniks najavili rad na razvoju novog wellness rešenja za smanjenje efekata džet lega

4. apr 2019

Istraživački projekat COCTA Saobraćajnog fakulteta u Beogradu dobitnik nagrade Jane’s ATC Award

4. apr 2019
[FOTO] Novi poslovni mlaznjak u srpskom registru: Challenger 350 YU-GSF kompanije Skybridge International na aerodromu Nikola Tesla
Challenger 350 YU-GSF na Aerodromu Nikola Tesla / Foto: Tango Six

[FOTO] Novi poslovni mlaznjak u srpskom registru: Challenger 350 YU-GSF kompanije Skybridge International na aerodromu Nikola Tesla

Pre nekoliko dana u registar srpskih civilnih vazduhoplova upisan je poslovni mlaznjak Challenger 350 pod registracijom YU-GSF. Kako Tango Six saznaje u pitanju je nova letelica u vlasništvu kompanije Skybridge International Balkan. Letelica najverovatnije neće biti bazirana na beogradskom aerodromu i treća je po vrednosti u našoj zemlji u svojoj kategoriji.

Vlasnik aviona, kompanija Skybridge International Balkan d.o.o. registrovana je u Beogradu za prevoz putnika u vazdušnom saobraćaju još 2015. godine. Od Direktorata civilnog vazduhoplovstva kompanija je dobila svoj AOC (Air Operator Certificate) u aprilu 2017. godine.

Skybridge u srpskom registru vazduhoplova već ima upisanu jednu letelicu u svom vlasništvu. U pitanju je Cessna 425 Conquest YU-BTS koja je 31. januara ove godine oglašena za prodaju.

Challenger 350 je nov i kako Tango Six saznaje iz više izvora moguće je da neće biti trajno baziran u Beogradu.

„Golf Fox“ je tako četvrti, interesantniji, dodatak domaćem registu u kategoriji „ozbiljnijih“ poslovnih mlaznjaka. Pored „manjih“ mlaznih Cessni u srpkom registru ili na inostranim registrima ali u vlaništvu građana Srbije u poslednje četiri godine možemo primetiti zaista interesanatan uzlazni trend.

Najveći i najskuplji poslovni mlaznjak je i dalje bez konkurencije OE-LPZ Global 5000 Filipa Ceptera (letelica je većim delom godine parkirana na Nikoli Tesli). Iza njega po vrednosti je Falcon 2000 LXS koji koristi Prince Aviation dok novom Challengeru, na „skali skupoće“ pripada treće mesto. Državni „Romeo Bravo“ je polovna letelica koja se prema nekim javnim izvorima, kada se kupuje nova, nalazi u istom cenovnom rangu kao Challenger.

Komentari

A

Svaka cast za nabaku, nek je sa srecom. Jedna kritika: sajt im je jako neozbiljan, nemaju cak ni https i slike su lose rezolucije. Treba da letis sa nekim, a na sajtu pise „not secure“….

Odgovori
P

Cinimi se da ste izostavili i avion MK grupacije, Gulfstream G450 koji je takodje vredan avion.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Send this to a friend