Novi naziv Republike Makedonije na Vladinom Learjet 60 avionu

18. mar 2019

Održan protest dela radnika „Nikole Tesle“; Sindikati: Sporne otpremnine i učešće zaposlenih u dobiti aerodroma

15. mar 2019

Etihad u 2018. poslovao sa 1,28 milijardi dolara gubitka; Ukupni prihodi manji za oko 4% nego u 2017. godini

15. mar 2019

Lufthanza naručila dodatnih 20 A350-900; Do kraja februara Erbas primio 852 porudžbine za svoj A350 XWB model

14. mar 2019

Boingovi 737 MAX 8 i 9 suspendovani i u Crnoj Gori: Propisane direktive za onemogućavanje svih letačkih operacija

14. mar 2019

Viz er od 15. juna uspostavlja redovnu liniju Beograd-Lion

14. mar 2019

Erbas isporučio easyJetu svoj prvi A320 opremljen FANS-C sistemom

14. mar 2019

SMATSA dobitnik nagrade „Jedinstveno evropsko nebo 2019“ za projekat uspostavljanja zajedničkog vazdušnog prostora jugoistočne Evrope

13. mar 2019

[POSLEDNJA VEST] Srbija zvanično privremeno zabranila letenje Boingovim 737 MAX 8 i 9

12. mar 2019

[NAJAVA] Evropski dani vazduhoplovstva „Aerodays 2019“ od 27. do 30. maja u Bukureštu

12. mar 2019

[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Kakva je bila 2018?

12. mar 2019

Mihajlović: Intenziviraćemo razgovore oko uključivanja leskovačkog aerodroma u „Aerodrome Srbije“

11. mar 2019

[POSLEDNJA VEST] Državljanin Srbije među poginulima u jutrošnjem padu aviona Etiopian erlajnza

10. mar 2019

Izvršni direktor Rajanera: Moguća narudžbina 100 Erbasovih A321 za Laudamotion; Krajem godine i smena na mestu izvršnog rukovodioca

8. mar 2019

Sindikati Aerodroma Nikola Tesla: Premijerka Brnabić ne razume prava zaposlenih na „Tesli“; Tražimo isplatu dobiti iz dela koji pripada aerodromu

8. mar 2019

Prvi od 184 naručena A321neo aviona isporučen Viz eru u Hamburgu

7. mar 2019

Mihajlović: Za Lađevce ove godine planiramo 20.000 putnika, sledeće 100.000; Od 2020. ulažemo u Aerodrom Rosulje

7. mar 2019

Putnici ocenjuju: Aerodrom Franjo Tuđman proglašen za najbolji aerodrom u Evropi u 2018. godini

6. mar 2019

[ASCE18] Nacionalni klaster bespilotnih letelica predstavio kartu trenutnih operatera i letelica sa važećim dozvolama za letenje

6. mar 2019

[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Nakon restrukturacije stanje Croatie ponovo ekstremno loše

5. mar 2019
[FOTO] Novi poslovni mlaznjak u srpskom registru: Challenger 350 YU-GSF kompanije Skybridge International na aerodromu Nikola Tesla
Challenger 350 YU-GSF na Aerodromu Nikola Tesla / Foto: Tango Six

[FOTO] Novi poslovni mlaznjak u srpskom registru: Challenger 350 YU-GSF kompanije Skybridge International na aerodromu Nikola Tesla

Pre nekoliko dana u registar srpskih civilnih vazduhoplova upisan je poslovni mlaznjak Challenger 350 pod registracijom YU-GSF. Kako Tango Six saznaje u pitanju je nova letelica u vlasništvu kompanije Skybridge International Balkan. Letelica najverovatnije neće biti bazirana na beogradskom aerodromu i treća je po vrednosti u našoj zemlji u svojoj kategoriji.

Vlasnik aviona, kompanija Skybridge International Balkan d.o.o. registrovana je u Beogradu za prevoz putnika u vazdušnom saobraćaju još 2015. godine. Od Direktorata civilnog vazduhoplovstva kompanija je dobila svoj AOC (Air Operator Certificate) u aprilu 2017. godine.

Skybridge u srpskom registru vazduhoplova već ima upisanu jednu letelicu u svom vlasništvu. U pitanju je Cessna 425 Conquest YU-BTS koja je 31. januara ove godine oglašena za prodaju.

Challenger 350 je nov i kako Tango Six saznaje iz više izvora moguće je da neće biti trajno baziran u Beogradu.

„Golf Fox“ je tako četvrti, interesantniji, dodatak domaćem registu u kategoriji „ozbiljnijih“ poslovnih mlaznjaka. Pored „manjih“ mlaznih Cessni u srpkom registru ili na inostranim registrima ali u vlaništvu građana Srbije u poslednje četiri godine možemo primetiti zaista interesanatan uzlazni trend.

Najveći i najskuplji poslovni mlaznjak je i dalje bez konkurencije OE-LPZ Global 5000 Filipa Ceptera (letelica je većim delom godine parkirana na Nikoli Tesli). Iza njega po vrednosti je Falcon 2000 LXS koji koristi Prince Aviation dok novom Challengeru, na „skali skupoće“ pripada treće mesto. Državni „Romeo Bravo“ je polovna letelica koja se prema nekim javnim izvorima, kada se kupuje nova, nalazi u istom cenovnom rangu kao Challenger.

Komentari

A

Svaka cast za nabaku, nek je sa srecom. Jedna kritika: sajt im je jako neozbiljan, nemaju cak ni https i slike su lose rezolucije. Treba da letis sa nekim, a na sajtu pise „not secure“….

Odgovori
P

Cinimi se da ste izostavili i avion MK grupacije, Gulfstream G450 koji je takodje vredan avion.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Send this to a friend