BESPLATNA ATPL TEORIJA: Aero Mond upisuje prvu klasu studenata pilota – ATPL teorija besplatna za sve upisane do 1. oktobra

21. avg 2019

Novi dnevni rekord za SMATSA-u: 3.201 prelet u subotu 17. avgusta

20. avg 2019

Izašao konkurs za izbor novog direktora Direktorata civilnog vazduhoplovstva Srbije

20. avg 2019

[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Da li je danas teže prodati Croatiu nego prije dvije godine?

20. avg 2019

Do sada najbolji rezultat studentskog tima Beoavia na takmičenju u Štutgartu

20. avg 2019

[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Intenzivirale se zrakoplovne aktivnosti na planetu

13. avg 2019

Nezadovoljstvo u Oblasnoj kontroli letenja Zagreb: Predsednica sindikata se prijavila za najvišu menadžersku poziciju

7. avg 2019

[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Mogu li domaće kompanije napraviti Joint Venture?

6. avg 2019

Izašao finansijski izveštaj Er Srbije za 2018. godinu: Ostvaren profit u iznosu od 12,2 miliona evra, prevezeno 2.4 miliona putnika

6. avg 2019

Direktor Agencije za civilno vazduhoplovstvo Crne Gore: Ulaganje u sigurnost predstavlja ulaganje u budućnost

2. avg 2019

Rekordan vikend za Montenegro Airlines, 360.000 prevezenih putnika za 7 meseci ove godine

31. jul 2019

[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Koliko se letjelo prije 28 godina

30. jul 2019

[POSLEDNJA VEST] Vlada Crne Gore odlučila: Aerodromi u Podgorici i Tivtu idu na koncesiju

25. jul 2019

[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Novi potez Ryanaira koji će poharati Europu – 11. dio globalnog sukoba

23. jul 2019

Direktorat civilnog vazduhoplovstva započinje inicijativu otvaranja i registracije helidroma u Srbiji

19. jul 2019

[VIDEO] Srpski letač prizemljen blizu granice sa Sirijom, prvi snimci evakuacije za Beograd avionom Turkish Airlinesa

18. jul 2019

[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Split juri prema vrhu

16. jul 2019

Predstavljen novi direktor komercijale i strategije Er Srbije Jirži Marek, od danas kompanija počinje da leti iz Niša

15. jul 2019

Montenegro Airlines: Foker 100 na letu prema Moskvi preventivno sleteo u Kalugu zbog pogoršanja zdravstvenog stanja jednog od pilota

10. jul 2019

Montenegro Airlines prevezao više od četvrt miliona putnika za šest meseci 2019. godine

10. jul 2019
[FOTO] Novi poslovni mlaznjak u srpskom registru: Challenger 350 YU-GSF kompanije Skybridge International na aerodromu Nikola Tesla
Challenger 350 YU-GSF na Aerodromu Nikola Tesla / Foto: Tango Six

[FOTO] Novi poslovni mlaznjak u srpskom registru: Challenger 350 YU-GSF kompanije Skybridge International na aerodromu Nikola Tesla

Pre nekoliko dana u registar srpskih civilnih vazduhoplova upisan je poslovni mlaznjak Challenger 350 pod registracijom YU-GSF. Kako Tango Six saznaje u pitanju je nova letelica u vlasništvu kompanije Skybridge International Balkan. Letelica najverovatnije neće biti bazirana na beogradskom aerodromu i treća je po vrednosti u našoj zemlji u svojoj kategoriji.

Vlasnik aviona, kompanija Skybridge International Balkan d.o.o. registrovana je u Beogradu za prevoz putnika u vazdušnom saobraćaju još 2015. godine. Od Direktorata civilnog vazduhoplovstva kompanija je dobila svoj AOC (Air Operator Certificate) u aprilu 2017. godine.

Skybridge u srpskom registru vazduhoplova već ima upisanu jednu letelicu u svom vlasništvu. U pitanju je Cessna 425 Conquest YU-BTS koja je 31. januara ove godine oglašena za prodaju.

Challenger 350 je nov i kako Tango Six saznaje iz više izvora moguće je da neće biti trajno baziran u Beogradu.

„Golf Fox“ je tako četvrti, interesantniji, dodatak domaćem registu u kategoriji „ozbiljnijih“ poslovnih mlaznjaka. Pored „manjih“ mlaznih Cessni u srpkom registru ili na inostranim registrima ali u vlaništvu građana Srbije u poslednje četiri godine možemo primetiti zaista interesanatan uzlazni trend.

Najveći i najskuplji poslovni mlaznjak je i dalje bez konkurencije OE-LPZ Global 5000 Filipa Ceptera (letelica je većim delom godine parkirana na Nikoli Tesli). Iza njega po vrednosti je Falcon 2000 LXS koji koristi Prince Aviation dok novom Challengeru, na „skali skupoće“ pripada treće mesto. Državni „Romeo Bravo“ je polovna letelica koja se prema nekim javnim izvorima, kada se kupuje nova, nalazi u istom cenovnom rangu kao Challenger.

Komentari

A

Svaka cast za nabaku, nek je sa srecom. Jedna kritika: sajt im je jako neozbiljan, nemaju cak ni https i slike su lose rezolucije. Treba da letis sa nekim, a na sajtu pise „not secure“….

Odgovori
P

Cinimi se da ste izostavili i avion MK grupacije, Gulfstream G450 koji je takodje vredan avion.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Send this to a friend