Er Srbija nova je MTU mušterija, saopštila je nemačka kompanija pre tri dana. Njen deo koji se bavi održavanjem motora za klijente MTU Maintenence baziran u Hanoveru u sledećih šest godina održavaće V2500 motore Er Srbijine Erbas flote. Kako su iz MTU-a rekli za Tango Six, ovaj ugovor neće imati dodirne tačke sa budućim MTU postrojenjem u Srbiji koje će se baviti, bar prvih par godina, remontom pojedinačnih delova, ne konkretnom podrškom za održavanje i remontom celih motora.
Kako je saopšteno, ugovor obuhvata monitoring rada motora Er Srbijine A319 flote u kontekstu preventivnog održavanja i raspoložive rezervne motore za zamenu kada se originalni motori budu slali na remont.
MTU je tako preuzeo dugoročno održavanje Er Srbijinih IAE motora od kompanije Pret end Vitni. Kako je Tango Six sa sajma u Buržeu 2015. godine prvi javio, Pret je tada osvojio dugogodišnji ugovor sa srpskom nacionalnom avio-kompanijom. Američki gigant i dalje ostaje zvanično u Srbiji zahvaljujući saradnji sa srpskom kompanijom Princ avijejšn.
Ako neko poznaje V2500 onda je to MTU. Kompanija je suvlasnik proizvođača IAE, za ovaj tip motora proizvodi turbinu niskog pritiska i održava gotovo trećinu V2500 motora u globalnoj floti.
Kako je MTU potvrdio za Tango Six u julu, početak izgradnje postrojenja u Srbiji pomeren je za šest meseci usled globalne pandemije.
Pratite Tango Six i na društvenim mrežama. Na Instagramu, Jutjubu, Tviteru i Fejsbuku.
Citalac
A koja je uloga Jat tehnike kod AirSerbie sada, sem eventualnog farbanja?
Mehaničar
@citalac uloga tehnike je da pruži Base maintenance za a320 i ATR flotu koje AS ne plati a posle nekog vremena država otpiše dug ili veći deo duga.
Citalac
To bas ne lici na njih. Oni su uvek sve placali
%
Nije preuzeo samo motore od asl vec i struku