Vazduhoplovna akademija upisuje novu klasu studenata za pilotsku ATP obuku u Trening centru Vršac

23. nov 2022

Er Montenegro dobio IATA-in IOSA sertifikat

22. nov 2022

[POSLEDNJA VEST] Srbija u istom danu dobila dva Erbasa: Jednu Super Pumu i jednog Mihajla Pupina

22. nov 2022

Er Frans snižava cene avio-karata za 1000 destinacija širom sveta

14. nov 2022

[POSLEDNJA VEST] Prve fotografije: Er Srbija predstavila svoj novi A330 „Mihajlo Pupin“

29. okt 2022

SMATSA raspisala konkurs za prijem kandidata na obuku za kontrolore letenja koji će raditi u Kraljevu i Vršcu

27. okt 2022

Telegraf.rs: Država će Vazduhoplovnoj akademiji putem tendera izabrati najgoreg mogućeg proizvođača za A320 full flight level D simulator

20. okt 2022

[POSLEDNJA VEST] Avia Prime objavila detalje prvog projekta kargo konverzije aviona Boing 767 koji će se obaviti u Beogradu

19. okt 2022

Er Srbija za Tango Six povodom povlačenja Viz era iz Sarajeva: Uvodimo dodatni kapacitet, promena tipa aviona, povećavamo broj letova

6. okt 2022

[POSLEDNJA VEST] Hrvatska Kroacija erlajnz kupuje 6 novih Erbasovih A220, najbliži simulator za ovaj tip aviona nalaziće se u Beogradu

4. okt 2022

Kineski uskotrupni putnički avion C919 dobio sertifikat tipa, prve isporuke se očekuju krajem godine

4. okt 2022

[EKSKLUZIVNO] V.d. izvršne direktorke Er Montenegra Dragana Frantov Nikolić: Komplikovano ali uspešno resetovanje nacionalne avio-kompanije, nove destinacije i još aviona u planu

3. okt 2022

iziDžet nakon Er Srbije takođe bira Erbasov DPO softver za optimizaciju snižavanja na sletanje, uštedu goriva i smanjenje emisija štetnih gasova

26. sep 2022

Erbas prodaje delove ikone vazdušnog saobraćaja, Superdžamba A380: Objavljeni datumi aukcije

24. sep 2022

[POSLEDNJA VEST] MTU svečano otvara svoje postrojenje u Novoj Pazovi u petak 7. oktobra

23. sep 2022

[POSAO] MTU Srbija zapošljava Mašinske inženjere u svom budućem postrojenju u Novoj Pazovi

20. sep 2022

[NAJAVA] ISATECH 2022: Stručni simpozijum vazduhoplovne nauke na Mašinskom fakultetu od 14. do 16. septembra

13. sep 2022

Direktor Er Srbije za Tango Six o još jednoj brzoj reakciji na potencijalni bankrot susedne avio-kompanije

13. sep 2022

[POSLEDNJA VEST] Postavljena nova skulptura Ikara na mestu Jastreba ispred zgrade Vazduhoplovne akademije na Dorćolu

5. sep 2022

Kako Er Srbiji nije eksplodirao motor na avionu prilikom poletanja iz Tivta i zbog čega nije lepo a ni korisno kao putnik pretiti izlaskom u medije

18. avg 2022
Er Srbija za Tango Six povodom povlačenja Viz era iz Sarajeva: Uvodimo dodatni kapacitet, promena tipa aviona, povećavamo broj letova
Još jedna brza poslovna reakcija u nizu za srpsku nacionalnu avio-kompaniju / Foto: Dušan Atlagić, Tango Six

Er Srbija za Tango Six povodom povlačenja Viz era iz Sarajeva: Uvodimo dodatni kapacitet, promena tipa aviona, povećavamo broj letova

Kako je Viz er juče saopštio, kompanija će zatvoriti svoju bazu na aerodromu Sarajevo u novembru, manje od godinu i po dana nakon što ju je uspostavila. Viz će iz Sarajeva ukinute sve linije osim Lutona i Abu Dabija:

– S dubokim žaljenjem smo morali doneti tešku, ali odgovornu odluku da 1. novembra 2022. godine zatvorimo svoju bazu u Sarajevu. Nakon pregleda trenutnih performansi, važno nam je da svoju mrežu brzo prilagodimo promenama na tržištu i potrebama naših kupaca, kako bismo ostali otporni i konkurentni na tržištu. U skladu s tim, za sada se fokusiramo na povećanje prisutnosti naše baze u Tuzli, te ćemo stoga 1. novembra zatvoriti našu bazu u Sarajevu. – stoji u saopštenju Viz era.

Imajuću u vidu da je srpska nacionalna avio-kompanija reagovala na tržišne poremećaje u širem regionu u prethodnim mesecima i godinama, Tango Six je poslao upit kompaniji da li u ovom slučaju planira neku konkretniju reakciju. Po svemu sudeći, Er Srbija će iskoristiti priliku kao što je to uradila nedavno u Rumuniji, Crnoj Gori, Sloveniji i Turskoj.

Viz u Bosni i Hercegovini prebacuje svoj fokus sa Sarajeva na Tuzlu / Foto: Dušan Atlagić, Tango Six

– Imajući u vidu najave u medijima da će od 1. novembra 2022. godine biti ukinuti letovi između Sarajeva i većeg broja evropskih gradova, Er Srbija je odlučila da obezbedi odgovarajuće kapacitete i posebne cene da bi se svi putnici čiji su planovi za putovanje sada delimično ili potpuno ugroženi brzo i udobno prevezli do svojih krajnjih destinacija, preko Beograda.

Cene karata za pomenute letove niže su od prosečnih za ovaj period godine i, u zavisnosti od destinacije, kreću se počev od 69 evra za putovanja u jednom smeru preko Beograda. Tako su, na primer, karte u jednom smeru u ekonomskoj klasi sa uključenim ručnim prtljagom iz Sarajeva do Kopenhagena, Ciriha, Diseldorfa, Nirnberga, Salcburga, Venecije i Amsterdama, a sa presedanjem u Beogradu, dostupne počev od 69 evra, sa uključenim svim taksama. S druge strane, karte u jednom smeru u ekonomskoj klasi sa uključenim ručnim prtljagom iz Kopenhagena, Ciriha, Diseldorfa, Nirnberga, Salcburga, Venecije i Amsterdama do Sarajeva, takođe sa presedanjem u Beogradu, dostupne su počev od 79 evra, sa uključenim svim taksama.

Karte će biti u prodaji od danas popodne do 16. oktobra i važiće za putovanja počev od 1. novembra.

Mi intenzivno radimo na tome i da kapacitete prilagodimo u skladu sa očekivanom povećanom tražnjom. To se odnosi na letove između Beograda i pomenutih evropskih destinacija, ali i na letove između Sarajeva i Beograda. Kada je o tim letovima reč, razmišlja se o promeni tipa aviona i uključivanju u saobraćaj letelica sa većim kapacitetom, umesto onih koje su inicijalno planirane. Takođe razmišljamo i o eventualnom uvođenju dodatnih letova i s tim u vezi smo u stalnoj komunikaciji sa sarajevskim aerodromom, da bismo razmotrili sve mogućnosti u vezi sa potencijalnim terminima tih dodatnih letova, kao i radnim vremenom aerodroma. – stoji u odgovoru Er Srbije na upit Tango Sixa.

Er Srbija je u septembru za Tango Six potvrdila da je povodom najava o problemima rumunske kompanije Blu er reagovala promenom na veći tip letelice, dok je slično postupila u slučajevima bankrota prethodne crnogorske nacionalne avio-kompanije, slovenačke nacionalne avio-kompanije i turske kompanije AtlasGlobal.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

St

Svaka čast na brzom reagovanju. Drago mi je da razmatraju i dodatne letove. Ako su u kontaktu s aerodromom, pretpostavljam da će letovi biti noćni. Verovatno bi se ti letovi odavno uveli da je aerodrom tada otvoren.

Odgovori
Mi

Poštovanom Tango Six-u!
Penzioner sam i živim u Švedskoj sa ženom koja je isto tako penzioner. Godišnje najmanje 2 do 3 puta letim iz Geteborga za Sarajevo. Odgovorno tvrdim za ovo par godina moga putovanja do Sarajeva ana baš svaki put avion nijednom nije imao praznih mjesta. Mislim da ova destinacija Getebog-Sarajevo-Geteborg bi bila pun pogodak. Unaprijed Vam se zahvaljujem ako to na neki način malo ispitate i uvedete ovu liniju ako ste u mogućnosti. Pozdrav iz vjerrovite Švedske. Mirzo Fazić.

Odgovori
Lu

Kako moze TangoSix da uvede neku liniju? Imate Air Serbiu pa izvolite nadjite sebi odgovarajuci let iz Stokholma ili Kopenhagena preko Beograda za Sarajevo.

Ni

Luka covjek pita sto pita da li je pigresno ili nije druga je stvar. Treca stvar let iz Kopenhagena ili Stokholma nisu nikako blizu Geteborga. Uostalom zasto bi leto Air Serbia kad ima i Austria Airlines koja leti iz ovih gradova preko Beca u Sarajevo. Nemoj da ti politicki objasnjavam zasto Bosnjaci izbjegavaju let preko Beograda.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs