[POSAO] Wizz Air regrutuje u Beogradu: Otvoreni dan za pilote sa srpskim ICAO dozvolama

29. nov 2023

Aerodrom „Nikola Tesla“ danas prešao broj od 7 miliona opsluženih putnika

28. nov 2023

Er Srbija testira novi inflight entertainment sistem za strimovanje sadržaja na uređaje putnika, prvi put u A320 i ATR avionima

27. nov 2023

Beogradski aerodrom dobio novu traku za preuzimanje prtljaga iz širokotrupnih aviona

24. nov 2023

Direktorat civilnog vazduhoplovstva objavio prvu praktičnu odluku radi smanjenja buke prilikom preleta mlaznih aviona iznad Bežanijske Kose

21. nov 2023

[VIDEO] Prince Aviation iz Beograda na vazduhoplovnom sajmu u Dubaiju: Nastavljamo sa ulaganjem u sve aspekte operacija

16. nov 2023

[POSLEDNJA VEST] Etihad u potpunosti izlazi iz suvlasništva Er Srbije

13. nov 2023

Sejbr u Beogradu: Er Srbija prva na svetu počela da koristi sistem dinamičnog određivanja cena „Sabre Air IQ“

9. nov 2023

Predavanje tehničke direktorke „Flightradar24“ servisa Mine Bostrom Nakićenović: Kako radi najpopularniji svetski sajt za praćenje aviona

6. nov 2023

Zimski red letenja KLM-a zadržava dva dnevna leta na liniji Beograd – Amsterdam

30. okt 2023

Da vam objasnim nešto u vezi novih Er Srbijinih uniformi (…i kako su piloti nacionalne avio-kompanije prestali da budu žrtve Etihad estetike)

27. okt 2023

Flightradar 24 u Beogradu: Iza scene kargo konverzije drugog Boinga 767 u Jat Tehnici

24. okt 2023

[INTERVJU] Jedan na jedan sa direktorom Er Srbije Jiržijem Marekom: Kako je srpska nacionalna avio-kompanija za 10 godina porasla 3 puta, detaljnije o poslovnim performansama i planovima

19. okt 2023

Direktorat civilnog vazduhoplovstva inicirao predlog za smanjenje buke prilikom poletanja putničkih aviona sa aerodroma „Nikola Tesla“

10. okt 2023

Nova destinacija Er Montenegra uz promotivne cene avio-karata

7. okt 2023

Er Frans – KLM grupa kupuje 50 aviona Erbas A350

6. okt 2023

[NAJAVA] IATA i Er Srbija organizuju jednodnevnu vazduhoplovnu konferenciju u Beogradu 17. oktobra

5. okt 2023

[PRVE FOTOGRAFIJE] Treći Embraer u bojama Er Srbije

26. sep 2023

Željko Mitrović najavio ulazak Er Pinka u redovni avio-saobraćaj: „U narednih 6 meseci ćemo probati da se okušamo u regionalnom „low-cost“ saobraćaju sa Embraerima“

25. sep 2023

Vazduhoplovna akademija i indijska avio-kompanija Džet vingz ervejz potpisali ugovor o obuci pilota: Cilj je obuka 800 indijaca u Vršcu u narednih 5 godina

21. sep 2023
Er Srbija za Tango Six povodom povlačenja Viz era iz Sarajeva: Uvodimo dodatni kapacitet, promena tipa aviona, povećavamo broj letova
Još jedna brza poslovna reakcija u nizu za srpsku nacionalnu avio-kompaniju / Foto: Dušan Atlagić, Tango Six

Er Srbija za Tango Six povodom povlačenja Viz era iz Sarajeva: Uvodimo dodatni kapacitet, promena tipa aviona, povećavamo broj letova

Kako je Viz er juče saopštio, kompanija će zatvoriti svoju bazu na aerodromu Sarajevo u novembru, manje od godinu i po dana nakon što ju je uspostavila. Viz će iz Sarajeva ukinute sve linije osim Lutona i Abu Dabija:

– S dubokim žaljenjem smo morali doneti tešku, ali odgovornu odluku da 1. novembra 2022. godine zatvorimo svoju bazu u Sarajevu. Nakon pregleda trenutnih performansi, važno nam je da svoju mrežu brzo prilagodimo promenama na tržištu i potrebama naših kupaca, kako bismo ostali otporni i konkurentni na tržištu. U skladu s tim, za sada se fokusiramo na povećanje prisutnosti naše baze u Tuzli, te ćemo stoga 1. novembra zatvoriti našu bazu u Sarajevu. – stoji u saopštenju Viz era.

Imajuću u vidu da je srpska nacionalna avio-kompanija reagovala na tržišne poremećaje u širem regionu u prethodnim mesecima i godinama, Tango Six je poslao upit kompaniji da li u ovom slučaju planira neku konkretniju reakciju. Po svemu sudeći, Er Srbija će iskoristiti priliku kao što je to uradila nedavno u Rumuniji, Crnoj Gori, Sloveniji i Turskoj.

Viz u Bosni i Hercegovini prebacuje svoj fokus sa Sarajeva na Tuzlu / Foto: Dušan Atlagić, Tango Six

– Imajući u vidu najave u medijima da će od 1. novembra 2022. godine biti ukinuti letovi između Sarajeva i većeg broja evropskih gradova, Er Srbija je odlučila da obezbedi odgovarajuće kapacitete i posebne cene da bi se svi putnici čiji su planovi za putovanje sada delimično ili potpuno ugroženi brzo i udobno prevezli do svojih krajnjih destinacija, preko Beograda.

Cene karata za pomenute letove niže su od prosečnih za ovaj period godine i, u zavisnosti od destinacije, kreću se počev od 69 evra za putovanja u jednom smeru preko Beograda. Tako su, na primer, karte u jednom smeru u ekonomskoj klasi sa uključenim ručnim prtljagom iz Sarajeva do Kopenhagena, Ciriha, Diseldorfa, Nirnberga, Salcburga, Venecije i Amsterdama, a sa presedanjem u Beogradu, dostupne počev od 69 evra, sa uključenim svim taksama. S druge strane, karte u jednom smeru u ekonomskoj klasi sa uključenim ručnim prtljagom iz Kopenhagena, Ciriha, Diseldorfa, Nirnberga, Salcburga, Venecije i Amsterdama do Sarajeva, takođe sa presedanjem u Beogradu, dostupne su počev od 79 evra, sa uključenim svim taksama.

Karte će biti u prodaji od danas popodne do 16. oktobra i važiće za putovanja počev od 1. novembra.

Mi intenzivno radimo na tome i da kapacitete prilagodimo u skladu sa očekivanom povećanom tražnjom. To se odnosi na letove između Beograda i pomenutih evropskih destinacija, ali i na letove između Sarajeva i Beograda. Kada je o tim letovima reč, razmišlja se o promeni tipa aviona i uključivanju u saobraćaj letelica sa većim kapacitetom, umesto onih koje su inicijalno planirane. Takođe razmišljamo i o eventualnom uvođenju dodatnih letova i s tim u vezi smo u stalnoj komunikaciji sa sarajevskim aerodromom, da bismo razmotrili sve mogućnosti u vezi sa potencijalnim terminima tih dodatnih letova, kao i radnim vremenom aerodroma. – stoji u odgovoru Er Srbije na upit Tango Sixa.

Er Srbija je u septembru za Tango Six potvrdila da je povodom najava o problemima rumunske kompanije Blu er reagovala promenom na veći tip letelice, dok je slično postupila u slučajevima bankrota prethodne crnogorske nacionalne avio-kompanije, slovenačke nacionalne avio-kompanije i turske kompanije AtlasGlobal.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

St

Svaka čast na brzom reagovanju. Drago mi je da razmatraju i dodatne letove. Ako su u kontaktu s aerodromom, pretpostavljam da će letovi biti noćni. Verovatno bi se ti letovi odavno uveli da je aerodrom tada otvoren.

Odgovori
Mi

Poštovanom Tango Six-u!
Penzioner sam i živim u Švedskoj sa ženom koja je isto tako penzioner. Godišnje najmanje 2 do 3 puta letim iz Geteborga za Sarajevo. Odgovorno tvrdim za ovo par godina moga putovanja do Sarajeva ana baš svaki put avion nijednom nije imao praznih mjesta. Mislim da ova destinacija Getebog-Sarajevo-Geteborg bi bila pun pogodak. Unaprijed Vam se zahvaljujem ako to na neki način malo ispitate i uvedete ovu liniju ako ste u mogućnosti. Pozdrav iz vjerrovite Švedske. Mirzo Fazić.

Odgovori
Lu

Kako moze TangoSix da uvede neku liniju? Imate Air Serbiu pa izvolite nadjite sebi odgovarajuci let iz Stokholma ili Kopenhagena preko Beograda za Sarajevo.

Ni

Luka covjek pita sto pita da li je pigresno ili nije druga je stvar. Treca stvar let iz Kopenhagena ili Stokholma nisu nikako blizu Geteborga. Uostalom zasto bi leto Air Serbia kad ima i Austria Airlines koja leti iz ovih gradova preko Beca u Sarajevo. Nemoj da ti politicki objasnjavam zasto Bosnjaci izbjegavaju let preko Beograda.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs