KLM promotivna kampanja: Jeftiniji letovi do preko 30 destinacija

12. jan 2025

Novi termini za „English language proficiency test“ u Trening centru kompanije „Prince Aviation“

11. jan 2025

Er Frans promocija: Jeftiniji letovi iz Beograda za dobar početak godine

10. jan 2025

Erbas isporučio 766 putničkih aviona u 2024. godini

10. jan 2025

[POSLEDNJA VEST] Ministarstvo obrazovanja smenilo direktora Vazduhoplovne akademije Gorana Cvijovića

29. dec 2024

IATA analiza komercijalnog avio-saobraćaja Srbije: Kako Er Srbija i civilni vazduhoplovni sektor oblikuju ekonomiju zemlje

24. dec 2024

Er Srbija i Embraer potpisali ugovor za održavanje E195 flote

19. dec 2024

KLM u svoju zemaljsku ketering flotu uveo električne kamione

16. dec 2024

[POSAO] Prvi „Otvoreni dan“ u Beogradu za pilot kadet program „Wizz Aira“: Od nule do zaposlenja u avio-kompaniji kroz program finansiranja otvoren i za građane Srbije

13. dec 2024

[POSAO] Wizz Air regrutuje u Beogradu: Otvoreni dan za pilote sa srpskim državljanstvom i srpskim ICAO dozvolama u ponedeljak 16. decembra

12. dec 2024

„Prince Aviation“ postaje prvi „Pratt & Whitney“ centar u Evropi za post rental inspekcije turboelisinih motora PW100 serije

6. dec 2024

Konferencija u Nišu posvećena većem učešću žena u inženjerstvu: „Menzies Aviation“ održao radionicu u okviru projekta

4. dec 2024

Direktor MTU-a Lars Vagner preuzima Erbas: Od Nove Pazove do rekordne profitabilnosti

4. dec 2024

Pregled srpske civilne vazduhoplovne industrije u brojkama

3. dec 2024

[ANALIZA] Najbitnije i najinteresantnije stavke u Izmenama zakona o vazdušnom saobraćaju

2. dec 2024

Američki magazin „Global Traveler“ proglasio Er Srbiju za „Najbolju avio-kompaniju u Istočnoj Evropi“ u 2024. godini

1. dec 2024

Nakon 17 meseci rekonstrukcije glavna pista aerodroma „Nikola Tesla“ ponovo u funkciji

28. nov 2024

[INTERVJU] Direktor Menzis grupe Filip Joeinig o poslovanju u Beogradu i širenju u regiji

28. nov 2024

[CAPA konferencija u Beogradu] Podaci o vazduhoplovnoj industriji u 2024: Složena slika oporavka, izazova i transformacije

27. nov 2024

San Dijego, Džordžtaun i Hajderabad nove destinacije KLM-a

26. nov 2024
Er Srbija za Tango Six povodom povlačenja Viz era iz Sarajeva: Uvodimo dodatni kapacitet, promena tipa aviona, povećavamo broj letova
Još jedna brza poslovna reakcija u nizu za srpsku nacionalnu avio-kompaniju / Foto: Dušan Atlagić, Tango Six

Er Srbija za Tango Six povodom povlačenja Viz era iz Sarajeva: Uvodimo dodatni kapacitet, promena tipa aviona, povećavamo broj letova

Kako je Viz er juče saopštio, kompanija će zatvoriti svoju bazu na aerodromu Sarajevo u novembru, manje od godinu i po dana nakon što ju je uspostavila. Viz će iz Sarajeva ukinute sve linije osim Lutona i Abu Dabija:

– S dubokim žaljenjem smo morali doneti tešku, ali odgovornu odluku da 1. novembra 2022. godine zatvorimo svoju bazu u Sarajevu. Nakon pregleda trenutnih performansi, važno nam je da svoju mrežu brzo prilagodimo promenama na tržištu i potrebama naših kupaca, kako bismo ostali otporni i konkurentni na tržištu. U skladu s tim, za sada se fokusiramo na povećanje prisutnosti naše baze u Tuzli, te ćemo stoga 1. novembra zatvoriti našu bazu u Sarajevu. – stoji u saopštenju Viz era.

Imajuću u vidu da je srpska nacionalna avio-kompanija reagovala na tržišne poremećaje u širem regionu u prethodnim mesecima i godinama, Tango Six je poslao upit kompaniji da li u ovom slučaju planira neku konkretniju reakciju. Po svemu sudeći, Er Srbija će iskoristiti priliku kao što je to uradila nedavno u Rumuniji, Crnoj Gori, Sloveniji i Turskoj.

Viz u Bosni i Hercegovini prebacuje svoj fokus sa Sarajeva na Tuzlu / Foto: Dušan Atlagić, Tango Six

– Imajući u vidu najave u medijima da će od 1. novembra 2022. godine biti ukinuti letovi između Sarajeva i većeg broja evropskih gradova, Er Srbija je odlučila da obezbedi odgovarajuće kapacitete i posebne cene da bi se svi putnici čiji su planovi za putovanje sada delimično ili potpuno ugroženi brzo i udobno prevezli do svojih krajnjih destinacija, preko Beograda.

Cene karata za pomenute letove niže su od prosečnih za ovaj period godine i, u zavisnosti od destinacije, kreću se počev od 69 evra za putovanja u jednom smeru preko Beograda. Tako su, na primer, karte u jednom smeru u ekonomskoj klasi sa uključenim ručnim prtljagom iz Sarajeva do Kopenhagena, Ciriha, Diseldorfa, Nirnberga, Salcburga, Venecije i Amsterdama, a sa presedanjem u Beogradu, dostupne počev od 69 evra, sa uključenim svim taksama. S druge strane, karte u jednom smeru u ekonomskoj klasi sa uključenim ručnim prtljagom iz Kopenhagena, Ciriha, Diseldorfa, Nirnberga, Salcburga, Venecije i Amsterdama do Sarajeva, takođe sa presedanjem u Beogradu, dostupne su počev od 79 evra, sa uključenim svim taksama.

Karte će biti u prodaji od danas popodne do 16. oktobra i važiće za putovanja počev od 1. novembra.

Mi intenzivno radimo na tome i da kapacitete prilagodimo u skladu sa očekivanom povećanom tražnjom. To se odnosi na letove između Beograda i pomenutih evropskih destinacija, ali i na letove između Sarajeva i Beograda. Kada je o tim letovima reč, razmišlja se o promeni tipa aviona i uključivanju u saobraćaj letelica sa većim kapacitetom, umesto onih koje su inicijalno planirane. Takođe razmišljamo i o eventualnom uvođenju dodatnih letova i s tim u vezi smo u stalnoj komunikaciji sa sarajevskim aerodromom, da bismo razmotrili sve mogućnosti u vezi sa potencijalnim terminima tih dodatnih letova, kao i radnim vremenom aerodroma. – stoji u odgovoru Er Srbije na upit Tango Sixa.

Er Srbija je u septembru za Tango Six potvrdila da je povodom najava o problemima rumunske kompanije Blu er reagovala promenom na veći tip letelice, dok je slično postupila u slučajevima bankrota prethodne crnogorske nacionalne avio-kompanije, slovenačke nacionalne avio-kompanije i turske kompanije AtlasGlobal.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

St

Svaka čast na brzom reagovanju. Drago mi je da razmatraju i dodatne letove. Ako su u kontaktu s aerodromom, pretpostavljam da će letovi biti noćni. Verovatno bi se ti letovi odavno uveli da je aerodrom tada otvoren.

Odgovori
Mi

Poštovanom Tango Six-u!
Penzioner sam i živim u Švedskoj sa ženom koja je isto tako penzioner. Godišnje najmanje 2 do 3 puta letim iz Geteborga za Sarajevo. Odgovorno tvrdim za ovo par godina moga putovanja do Sarajeva ana baš svaki put avion nijednom nije imao praznih mjesta. Mislim da ova destinacija Getebog-Sarajevo-Geteborg bi bila pun pogodak. Unaprijed Vam se zahvaljujem ako to na neki način malo ispitate i uvedete ovu liniju ako ste u mogućnosti. Pozdrav iz vjerrovite Švedske. Mirzo Fazić.

Odgovori
Lu

Kako moze TangoSix da uvede neku liniju? Imate Air Serbiu pa izvolite nadjite sebi odgovarajuci let iz Stokholma ili Kopenhagena preko Beograda za Sarajevo.

Ni

Luka covjek pita sto pita da li je pigresno ili nije druga je stvar. Treca stvar let iz Kopenhagena ili Stokholma nisu nikako blizu Geteborga. Uostalom zasto bi leto Air Serbia kad ima i Austria Airlines koja leti iz ovih gradova preko Beca u Sarajevo. Nemoj da ti politicki objasnjavam zasto Bosnjaci izbjegavaju let preko Beograda.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs