„Brend ambasadori“ na letovima za Kinu: Er Srbija uvela novu poziciju u okviru svoje kabinske posade

28. avg 2024

Delegacija Mašinskog fakulteta na sajmu Farnboro

2. avg 2024

[FARNBORO 20204] KLM i ZeroAvia najavljuju demonstracione letove putničkog aviona na tečni vodonik

30. jul 2024

Croatia Airlines preuzela svoj prvi Airbus A220 u Kanadi

29. jul 2024

Vučić i Vesić u Nišu prozvali SMATSA-u: Zbog čega ponovo konflikt političara i Kontrole letenja?

24. jul 2024

Biznis.rs: Evropske pare za SMATSA-u i Talesov „TopSky“ sistem

23. jul 2024

SMATSA: Istorijski rekordi u broju letova u jednom danu za Srbiju i Crnu Goru

16. jul 2024

Novi YouTube kanal Vojnofilmskog centra „Zastava Film“: Stari beogradski aerodrom, stari avioni i „Verni drugovi pilota“

11. jul 2024

Najavljena izmena Osnivačkog akta SMATSA-e, Vesić za Tango Six pojašnjava razloge

9. jul 2024

[SEAS 2024] CAPA prezentacija o stanju avio-saobraćaja u regiji: 15 ključnih stavki za dijagnozu „airline“ biznisa

8. jul 2024

Dragi Stojanovski postavljen za novog direktora makedonske Agencije za civilno vazduhoplovstvo

4. jul 2024

Air France spreman za Olimpijske igre

27. jun 2024

[POSLEDNJA VEST] Croatia Airlines predstavila svoj novi vizuelni identitet pred dolazak Erbasova A220

18. jun 2024

Kako Air France koristi veštačku inteligenciju

13. jun 2024

[REPORTAŽA] Obilazak nove infrastrukture za opsluživanje putnika aerodroma „Nikola Tesla“

11. jun 2024

[POSLEDNJA VEST] „VINCI Airports“ i mađarski državni fond preuzeli budimpeštanski aerodrom „Ferenc List“ od prethodnih koncesionara za preko 4 milijarde evra

6. jun 2024

[IATA AGM 2024] Er Srbija pristupila IATA „CO2 Connect“ programu za preciznije merenje emisija Ugljen-dioksida po putniku

4. jun 2024

[IATA AGM 2024] Er Srbija uvrštena u „Hall of Fame“ časopisa „Air Transport World“, zajedno sa avio-kompanijama „American Airlines“, „Delta Airlines“, „Air Canada“ i „Emirates“

3. jun 2024

[EKSKLUZIVNO] Jirži Marek: Ove letnje sezone obezbedili smo dovoljno rezervnih kapaciteta da bismo bili spremni za svaki izazov, do kraja godine dve linije za Kinu i dva dodatna A330, ponovo pokrećemo kadet program za pilote

3. jun 2024

Godišnji IATA sastanak počeo u Dubaiju: Potražnja za putovanjima avionom globalno nikad veća, borba protiv klasičnog kerozina sve ozbiljnija

3. jun 2024
Beogradski Skaj Partner preuzeo opsluživanje Lufthanze i njenih avio-kompanija na „Tesli“: Letnja sezona kojoj se niko nije nadao
"Putnici naših klijenata mogu biti sigurni da ćemo učiniti sve što je ljudski moguće da im putovanje prođe bez problema." / Foto: Dušan Atlagić, Skaj Partner

Beogradski Skaj Partner preuzeo opsluživanje Lufthanze i njenih avio-kompanija na „Tesli“: Letnja sezona kojoj se niko nije nadao

Jedina privatna kompanija koja se bavi opsluživanjem putničkih aviona na aerodromu „Nikola Tesla“ od 1. juna preuzela je od kompanije „Belgrade Airport“ jednog od najvećih klijenata, najveću evropsku avio-kompaniju Lufthanzu, odnosno sve članice njene grupe koje saobraćaju za Beograd: Lufthanzu, Ostrijan i Svis. Time je Skaj Partner pored opsluživanja avio-kompanija Viz er i Flaj Dubai ali i nebrojanih kargo operatera, za samo 6 godina postojanja postao vodeći hendler u Beogradu.

Kako u razgovoru za Tango Six kaže gneralni direktor kompanije Vladimir Trifunović, ovogodišnja letnja sezona počela je za Skaj Partner možda i previše zanimljivo:

– U maju smo slavili novog klijenta koji svakako nije „još samo jedan klijent“. Radi se o najvećoj evropskoj erlajn grupaciji i kompaniji koja je jedan od najstarijih korisnika beogradskog aerodroma. Uprkos, uveren sam privremenim, smanjenjima saobraćaja zbog specifičnih posledica pandemije, Lufthanza grupa biće uz Viz er i Flaj Dubai stub naših operacija koje smo svakako planirali da rastu.

Oglas za zapošljavanje radnika na opsluživanju aviona i dalje je otvoren / Foto: Dušan Atlagić, Skaj Partner

Kako je vaš portal već pisao, za ovu sezonu počeli smo da se pripremamo još u martu i na vreme smo započeli proces zapošljavanja novih ljudi. Većinu pozicija smo popunili ali je radnike i dalje teško pronaći. Jednostavno rečeno jedva smo preživeli pandemiju. Zaboravlja se da je globalni avio-biznis praktično stao na godinu i po i pored svog našeg truda da zadržimo ljude i pobrinemo se da se ovoliki poremećaj što manje oseti, neke stvari zaista nisu bile pod našom kontrolom. – kaže Trifunović i naglašava da „Nikola Tesla“ i nije toliki problem ako se poredi sa velikim evropskim vazduhoplovnim čvorištima:

– Ne zaboravimo da je beogradski aerodrom po broju operacija neuporediv sa Frakfurtom, Londonom, Parizom ili Amsterdamom. Sa jedne strane smo uradili sve što je u našoj moći i borimo se svakodnevno da pre svega putnici naših klijenata dobiju uslugu na koju su navikli pre Korone. Svakako će do kraja oktobra većina avio-kompanija neznatno smanjiti saobraćaj što će rasteretiti sistem. Velika većina letova će se ipak obaviti, bez otkazivanja i na vreme. Putnici naših klijenata mogu biti sigurni da ćemo učiniti sve što je ljudski moguće da im putovanje prođe bez problema. – obećava Vladimir Trifunović, direktor Skaj Partnera.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Ne

Bravo za Vladu.Dobrom čoveku i treba da se takve stvari dešavaju.

Odgovori
I

Zaboravili ste još jednu Lufthanzinu „ćerku“ koja leti za Beograd- Eurowings.

Odgovori
Pe

Hvala na ispravci.

Ve

Komplimenti samo za Vladu Trifunović.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs