Er Srbija najavila rekordni profit od 50 miliona evra: „Miki Manojlović“, „Dejan Stanković“ i još jedan A319 od sada u vlasništvu kompanije

31. jan 2025

[POSLEDNJA VEST] Viz er u Beogradu prva žrtva američkih sankcija protiv NIS-a: Od juče u 15 časova mađarska avio-kompanija prestala da toči gorivo na „Nikoli Tesli“

22. jan 2025

Vozilo koje je danas upalo na aerodrom „Nikola Tesla“ – džip sa rotacionim svetlima, sa oznakama neidentifikovanog obezbeđenja

20. jan 2025

Posledice današnjeg upada neovlašćenog automobila na platforme „Nikole Tesle“ : Privremeno zatvoren prolaz kod Jat Tehnike, DCV menja granice aerodromskih zona i njihove pristupe

20. jan 2025

[EKSKLUZIVNO] Imenovan novi direktor Kontrole letenja Srbije i Crne Gore (SMATSA)

17. jan 2025

[INTERVJU] Jirži Marek za Tango Six: Ekspanzija na tržištu Kine, poslovni rezultati i razmišljanja o globalnoj avio-industriji

17. jan 2025

KLM promotivna kampanja: Jeftiniji letovi do preko 30 destinacija

12. jan 2025

Novi termini za „English language proficiency test“ u Trening centru kompanije „Prince Aviation“

11. jan 2025

Er Frans promocija: Jeftiniji letovi iz Beograda za dobar početak godine

10. jan 2025

Erbas isporučio 766 putničkih aviona u 2024. godini

10. jan 2025

[POSLEDNJA VEST] Ministarstvo obrazovanja smenilo direktora Vazduhoplovne akademije Gorana Cvijovića

29. dec 2024

IATA analiza komercijalnog avio-saobraćaja Srbije: Kako Er Srbija i civilni vazduhoplovni sektor oblikuju ekonomiju zemlje

24. dec 2024

Er Srbija i Embraer potpisali ugovor za održavanje E195 flote

19. dec 2024

KLM u svoju zemaljsku ketering flotu uveo električne kamione

16. dec 2024

[POSAO] Prvi „Otvoreni dan“ u Beogradu za pilot kadet program „Wizz Aira“: Od nule do zaposlenja u avio-kompaniji kroz program finansiranja otvoren i za građane Srbije

13. dec 2024

[POSAO] Wizz Air regrutuje u Beogradu: Otvoreni dan za pilote sa srpskim državljanstvom i srpskim ICAO dozvolama u ponedeljak 16. decembra

12. dec 2024

„Prince Aviation“ postaje prvi „Pratt & Whitney“ centar u Evropi za post rental inspekcije turboelisinih motora PW100 serije

6. dec 2024

Konferencija u Nišu posvećena većem učešću žena u inženjerstvu: „Menzies Aviation“ održao radionicu u okviru projekta

4. dec 2024

Direktor MTU-a Lars Vagner preuzima Erbas: Od Nove Pazove do rekordne profitabilnosti

4. dec 2024

Pregled srpske civilne vazduhoplovne industrije u brojkama

3. dec 2024
Beogradski Skaj Partner preuzeo opsluživanje Lufthanze i njenih avio-kompanija na „Tesli“: Letnja sezona kojoj se niko nije nadao
"Putnici naših klijenata mogu biti sigurni da ćemo učiniti sve što je ljudski moguće da im putovanje prođe bez problema." / Foto: Dušan Atlagić, Skaj Partner

Beogradski Skaj Partner preuzeo opsluživanje Lufthanze i njenih avio-kompanija na „Tesli“: Letnja sezona kojoj se niko nije nadao

Jedina privatna kompanija koja se bavi opsluživanjem putničkih aviona na aerodromu „Nikola Tesla“ od 1. juna preuzela je od kompanije „Belgrade Airport“ jednog od najvećih klijenata, najveću evropsku avio-kompaniju Lufthanzu, odnosno sve članice njene grupe koje saobraćaju za Beograd: Lufthanzu, Ostrijan i Svis. Time je Skaj Partner pored opsluživanja avio-kompanija Viz er i Flaj Dubai ali i nebrojanih kargo operatera, za samo 6 godina postojanja postao vodeći hendler u Beogradu.

Kako u razgovoru za Tango Six kaže gneralni direktor kompanije Vladimir Trifunović, ovogodišnja letnja sezona počela je za Skaj Partner možda i previše zanimljivo:

– U maju smo slavili novog klijenta koji svakako nije „još samo jedan klijent“. Radi se o najvećoj evropskoj erlajn grupaciji i kompaniji koja je jedan od najstarijih korisnika beogradskog aerodroma. Uprkos, uveren sam privremenim, smanjenjima saobraćaja zbog specifičnih posledica pandemije, Lufthanza grupa biće uz Viz er i Flaj Dubai stub naših operacija koje smo svakako planirali da rastu.

Oglas za zapošljavanje radnika na opsluživanju aviona i dalje je otvoren / Foto: Dušan Atlagić, Skaj Partner

Kako je vaš portal već pisao, za ovu sezonu počeli smo da se pripremamo još u martu i na vreme smo započeli proces zapošljavanja novih ljudi. Većinu pozicija smo popunili ali je radnike i dalje teško pronaći. Jednostavno rečeno jedva smo preživeli pandemiju. Zaboravlja se da je globalni avio-biznis praktično stao na godinu i po i pored svog našeg truda da zadržimo ljude i pobrinemo se da se ovoliki poremećaj što manje oseti, neke stvari zaista nisu bile pod našom kontrolom. – kaže Trifunović i naglašava da „Nikola Tesla“ i nije toliki problem ako se poredi sa velikim evropskim vazduhoplovnim čvorištima:

– Ne zaboravimo da je beogradski aerodrom po broju operacija neuporediv sa Frakfurtom, Londonom, Parizom ili Amsterdamom. Sa jedne strane smo uradili sve što je u našoj moći i borimo se svakodnevno da pre svega putnici naših klijenata dobiju uslugu na koju su navikli pre Korone. Svakako će do kraja oktobra većina avio-kompanija neznatno smanjiti saobraćaj što će rasteretiti sistem. Velika većina letova će se ipak obaviti, bez otkazivanja i na vreme. Putnici naših klijenata mogu biti sigurni da ćemo učiniti sve što je ljudski moguće da im putovanje prođe bez problema. – obećava Vladimir Trifunović, direktor Skaj Partnera.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Ne

Bravo za Vladu.Dobrom čoveku i treba da se takve stvari dešavaju.

Odgovori
I

Zaboravili ste još jednu Lufthanzinu „ćerku“ koja leti za Beograd- Eurowings.

Odgovori
Pe

Hvala na ispravci.

Ve

Komplimenti samo za Vladu Trifunović.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs