Direktor Avio Stara za Tango Six: Tekst na N1 mi je napravio štetu, ne vrbujemo Er Srbijine avio-mehaničare, nacionalna avio-kompanija nam nije jedini klijent

22. feb 2024

[POSLEDNJA VEST] Objavljen Preliminarni izveštaj udesa Embraera na letu JU324: Nije bilo tehničkih problema sa avionom, posada planirala da poleti sa D6

22. feb 2024

MTU Maintenance Serbia: Okončan još jedan ključni preduslov globalnom poslovanju iz Nove Pazove – dobijeni FAA, EASA i kineski sertifikati

21. feb 2024

Glavni istražitelj najavljuje kraj istrage o udesu Embraera za najmanje 3 meseca, Flajtradar objavio granularne podatke o letu JU324

21. feb 2024

[POSLEDNJA VEST] Nakon raskida saradnje Maratonovi avioni odlaze iz Beograda, avion koji je učestvovao u udesu biće rashodovan

20. feb 2024

Er Srbija raskida saradnju sa Maraton erlajnzom, uputila izvinjenje putnicima

20. feb 2024

Udes Embraera na „Nikoli Tesli“: Objavljen audio-snimak kontrole letenja, tri greške koje je posada napravila

20. feb 2024

[ANALIZA] Kako je došlo do udesa Embraera 195 na Er Srbijinom letu JU324: Kontrola letenja tri puta pokušala da upozori posadu

19. feb 2024

[POSLEDNJA VEST] Embraer 195 Maraton erlajnza bezbedno sleteo nakon vanrednog događaja po poletanju sa aerodroma Nikola Tesla

18. feb 2024

[POSLEDNJA VEST] Jat Tehnika završila drugu konverziju iz putničke u kargo konfiguraciju aviona Boing 767

14. feb 2024

Kuvari sa Mišelinovim zvezdicama pripremaće obroke za putnike Er Fransa

6. feb 2024

Koliko je srpski komercijalni avio-saobraćaj spreman za nove rekorde i EXPO 2027?

20. jan 2024

Rezultati Erbasa za 2023. godinu: „Nikada do sada nismo prodali toliko A320 i A350 aviona u jednoj godini“

17. jan 2024

MAX-u otpao deo trupne konstrukcije, Boingu ponovo otpao deo reputacije

7. jan 2024

[ANALIZA] Kako je došlo do nesreće u Tokiju i zbog čega je evakuacija Erbasa trajala 18 minuta

5. jan 2024

Air France i KLM pokrenuli promocije za putovanja do 30. novembra 2024. godine

4. jan 2024

[ANALIZA] Udes Erbasa A350 avio-kompanije Japan Airlines: „Disciplina Japanaca“ nema nikakve veze sa razlozima zbog kojih su putnici preživeli

3. jan 2024

[INTERVJU] Direktorka HR-a kompanije MTU Maintenance Serbia: „Kako i koga zapošljavamo, koje benefite nudimo i kako se kod nas napreduje“

29. dec 2023

Škola letenja Prince Aviationa objavila poziv za novi kurs obuke za PPL dozvolu: Ko se na vreme prijavi dobija besplatno kurs noćnog letenja i ICAO test engleskog

27. dec 2023

Air France – KLM grupa je najveći svetski korisnik održivog avio-goriva drugu godinu za redom

25. dec 2023
Beogradski Skaj Partner preuzeo opsluživanje Lufthanze i njenih avio-kompanija na „Tesli“: Letnja sezona kojoj se niko nije nadao
"Putnici naših klijenata mogu biti sigurni da ćemo učiniti sve što je ljudski moguće da im putovanje prođe bez problema." / Foto: Dušan Atlagić, Skaj Partner

Beogradski Skaj Partner preuzeo opsluživanje Lufthanze i njenih avio-kompanija na „Tesli“: Letnja sezona kojoj se niko nije nadao

Jedina privatna kompanija koja se bavi opsluživanjem putničkih aviona na aerodromu „Nikola Tesla“ od 1. juna preuzela je od kompanije „Belgrade Airport“ jednog od najvećih klijenata, najveću evropsku avio-kompaniju Lufthanzu, odnosno sve članice njene grupe koje saobraćaju za Beograd: Lufthanzu, Ostrijan i Svis. Time je Skaj Partner pored opsluživanja avio-kompanija Viz er i Flaj Dubai ali i nebrojanih kargo operatera, za samo 6 godina postojanja postao vodeći hendler u Beogradu.

Kako u razgovoru za Tango Six kaže gneralni direktor kompanije Vladimir Trifunović, ovogodišnja letnja sezona počela je za Skaj Partner možda i previše zanimljivo:

– U maju smo slavili novog klijenta koji svakako nije „još samo jedan klijent“. Radi se o najvećoj evropskoj erlajn grupaciji i kompaniji koja je jedan od najstarijih korisnika beogradskog aerodroma. Uprkos, uveren sam privremenim, smanjenjima saobraćaja zbog specifičnih posledica pandemije, Lufthanza grupa biće uz Viz er i Flaj Dubai stub naših operacija koje smo svakako planirali da rastu.

Oglas za zapošljavanje radnika na opsluživanju aviona i dalje je otvoren / Foto: Dušan Atlagić, Skaj Partner

Kako je vaš portal već pisao, za ovu sezonu počeli smo da se pripremamo još u martu i na vreme smo započeli proces zapošljavanja novih ljudi. Većinu pozicija smo popunili ali je radnike i dalje teško pronaći. Jednostavno rečeno jedva smo preživeli pandemiju. Zaboravlja se da je globalni avio-biznis praktično stao na godinu i po i pored svog našeg truda da zadržimo ljude i pobrinemo se da se ovoliki poremećaj što manje oseti, neke stvari zaista nisu bile pod našom kontrolom. – kaže Trifunović i naglašava da „Nikola Tesla“ i nije toliki problem ako se poredi sa velikim evropskim vazduhoplovnim čvorištima:

– Ne zaboravimo da je beogradski aerodrom po broju operacija neuporediv sa Frakfurtom, Londonom, Parizom ili Amsterdamom. Sa jedne strane smo uradili sve što je u našoj moći i borimo se svakodnevno da pre svega putnici naših klijenata dobiju uslugu na koju su navikli pre Korone. Svakako će do kraja oktobra većina avio-kompanija neznatno smanjiti saobraćaj što će rasteretiti sistem. Velika većina letova će se ipak obaviti, bez otkazivanja i na vreme. Putnici naših klijenata mogu biti sigurni da ćemo učiniti sve što je ljudski moguće da im putovanje prođe bez problema. – obećava Vladimir Trifunović, direktor Skaj Partnera.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Ne

Bravo za Vladu.Dobrom čoveku i treba da se takve stvari dešavaju.

Odgovori
I

Zaboravili ste još jednu Lufthanzinu „ćerku“ koja leti za Beograd- Eurowings.

Odgovori
Pe

Hvala na ispravci.

Ve

Komplimenti samo za Vladu Trifunović.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs