[PRVE FOTOGRAFIJE] Otvorena nova zagrada Vazduhoplovne akademije

27. jan 2023

Prvo „kargo sečenje“ Boinga 767 u Evropi: Jat Tehnika svečano obeležila početak radova na svojoj prvoj konverziji putničkog u kargo avion

26. jan 2023

Kompanija koja je u Srbiji registrovala do sada najluksuzniji Boing pauzira svoj AOC

25. jan 2023

Er Frans predstavio nove kabine na dugolinijskim letovima

20. jan 2023

Viz er pred srpskim medijima: Statistike poslovanja mađarske niskotarifne avio-kompanije

19. jan 2023

Pod vođstvom srpskog Direktorata civilnog vazduhoplovstva potpisan Memorandum o razumevanju u vazduhoplovstvu sa tri zemalje regiona

17. jan 2023

[POSLEDNJA VEST] Er Srbija objavila profit za 2022. godinu od 21 milion evra, bez subvencija

17. jan 2023

Erbas kroz testiranje novih tehnologija na mala vrata uvodi razmišljanja o autonomnom letu putničkih aviona

13. jan 2023

Ruske civilne vazduhoplovne vlasti odobrile domaći motor i krilo za putnički avion MC-21

13. jan 2023

Erbas u 2022. godini: 1078 naručenih i 661 isporučen putnički avion

12. jan 2023

Er Frans promocija za putovanja do 30. juna: „Rendez-vous“ posebni popust na avio-karte

11. jan 2023

KLM promocija za putovanja do 30. juna: „Real Deal Days“ posebni popust na avio-karte

5. jan 2023

[POSAO ZA PILOTE] Smartlinks u Beogradu, Zagrebu i Ljubljani zapošljava kapetane i kopilote za A320, A330 i B737

3. jan 2023

[POSLEDNJA VEST] Vlada Crne Gore imenovala novog v.d. direktora Er Montenegra

15. dec 2022

Završena proizvodnja poslednjeg Boinga 747

14. dec 2022

Air France-KLM grupa ulaže 2 milijarde evra godišnje u nove avione kako bi smanjila emisiju CO2

8. dec 2022

Kroacija erlajns i Erbas potpisali ugovor o nabavci putničkih aviona A220

30. nov 2022

Vazduhoplovna akademija upisuje novu klasu studenata za pilotsku ATP obuku u Trening centru Vršac

23. nov 2022

Er Montenegro dobio IATA-in IOSA sertifikat

22. nov 2022

[POSLEDNJA VEST] Srbija u istom danu dobila dva Erbasa: Jednu Super Pumu i jednog Mihajla Pupina

22. nov 2022
Beogradski Skaj Partner preuzeo opsluživanje Lufthanze i njenih avio-kompanija na „Tesli“: Letnja sezona kojoj se niko nije nadao
"Putnici naših klijenata mogu biti sigurni da ćemo učiniti sve što je ljudski moguće da im putovanje prođe bez problema." / Foto: Dušan Atlagić, Skaj Partner

Beogradski Skaj Partner preuzeo opsluživanje Lufthanze i njenih avio-kompanija na „Tesli“: Letnja sezona kojoj se niko nije nadao

Jedina privatna kompanija koja se bavi opsluživanjem putničkih aviona na aerodromu „Nikola Tesla“ od 1. juna preuzela je od kompanije „Belgrade Airport“ jednog od najvećih klijenata, najveću evropsku avio-kompaniju Lufthanzu, odnosno sve članice njene grupe koje saobraćaju za Beograd: Lufthanzu, Ostrijan i Svis. Time je Skaj Partner pored opsluživanja avio-kompanija Viz er i Flaj Dubai ali i nebrojanih kargo operatera, za samo 6 godina postojanja postao vodeći hendler u Beogradu.

Kako u razgovoru za Tango Six kaže gneralni direktor kompanije Vladimir Trifunović, ovogodišnja letnja sezona počela je za Skaj Partner možda i previše zanimljivo:

– U maju smo slavili novog klijenta koji svakako nije „još samo jedan klijent“. Radi se o najvećoj evropskoj erlajn grupaciji i kompaniji koja je jedan od najstarijih korisnika beogradskog aerodroma. Uprkos, uveren sam privremenim, smanjenjima saobraćaja zbog specifičnih posledica pandemije, Lufthanza grupa biće uz Viz er i Flaj Dubai stub naših operacija koje smo svakako planirali da rastu.

Oglas za zapošljavanje radnika na opsluživanju aviona i dalje je otvoren / Foto: Dušan Atlagić, Skaj Partner

Kako je vaš portal već pisao, za ovu sezonu počeli smo da se pripremamo još u martu i na vreme smo započeli proces zapošljavanja novih ljudi. Većinu pozicija smo popunili ali je radnike i dalje teško pronaći. Jednostavno rečeno jedva smo preživeli pandemiju. Zaboravlja se da je globalni avio-biznis praktično stao na godinu i po i pored svog našeg truda da zadržimo ljude i pobrinemo se da se ovoliki poremećaj što manje oseti, neke stvari zaista nisu bile pod našom kontrolom. – kaže Trifunović i naglašava da „Nikola Tesla“ i nije toliki problem ako se poredi sa velikim evropskim vazduhoplovnim čvorištima:

– Ne zaboravimo da je beogradski aerodrom po broju operacija neuporediv sa Frakfurtom, Londonom, Parizom ili Amsterdamom. Sa jedne strane smo uradili sve što je u našoj moći i borimo se svakodnevno da pre svega putnici naših klijenata dobiju uslugu na koju su navikli pre Korone. Svakako će do kraja oktobra većina avio-kompanija neznatno smanjiti saobraćaj što će rasteretiti sistem. Velika većina letova će se ipak obaviti, bez otkazivanja i na vreme. Putnici naših klijenata mogu biti sigurni da ćemo učiniti sve što je ljudski moguće da im putovanje prođe bez problema. – obećava Vladimir Trifunović, direktor Skaj Partnera.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Ne

Bravo za Vladu.Dobrom čoveku i treba da se takve stvari dešavaju.

Odgovori
I

Zaboravili ste još jednu Lufthanzinu „ćerku“ koja leti za Beograd- Eurowings.

Odgovori
Pe

Hvala na ispravci.

Ve

Komplimenti samo za Vladu Trifunović.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs