[POSAO] Wizz Air regrutuje u Beogradu: Otvoreni dan za pilote sa srpskim državljanstvom i srpskim ICAO dozvolama u ponedeljak 16. decembra

12. dec 2024

„Prince Aviation“ postaje prvi „Pratt & Whitney“ centar u Evropi za post rental inspekcije turboelisinih motora PW100 serije

6. dec 2024

Konferencija u Nišu posvećena većem učešću žena u inženjerstvu: „Menzies Aviation“ održao radionicu u okviru projekta

4. dec 2024

Direktor MTU-a Lars Vagner preuzima Erbas: Od Nove Pazove do rekordne profitabilnosti

4. dec 2024

Pregled srpske civilne vazduhoplovne industrije u brojkama

3. dec 2024

[ANALIZA] Najbitnije i najinteresantnije stavke u Izmenama zakona o vazdušnom saobraćaju

2. dec 2024

Američki magazin „Global Traveler“ proglasio Er Srbiju za „Najbolju avio-kompaniju u Istočnoj Evropi“ u 2024. godini

1. dec 2024

Nakon 17 meseci rekonstrukcije glavna pista aerodroma „Nikola Tesla“ ponovo u funkciji

28. nov 2024

[INTERVJU] Direktor Menzis grupe Filip Joeinig o poslovanju u Beogradu i širenju u regiji

28. nov 2024

[CAPA konferencija u Beogradu] Podaci o vazduhoplovnoj industriji u 2024: Složena slika oporavka, izazova i transformacije

27. nov 2024

San Dijego, Džordžtaun i Hajderabad nove destinacije KLM-a

26. nov 2024

Er Srbija počela sa upotrebom održivog avio-goriva na letovima od Pariza

25. nov 2024

Vučić o štrajku dela zaposlenih u SMATSA-i: „Oblasna kontrola nečega se pobunila pa hoće veće pare, imaju 7000 evra platu pa štrajkuju“

26. okt 2024

[POSLEDNJA VEST] Deo zaposlenih Kontrole letenja Srbije i Crne Gore sutra ipak štrajkuje na sat vremena

25. okt 2024

[EKSKLUZIVNO] Jedan dan sa timom Jat Tehnike, unutar i oko Boinga 767: Kako izgleda konverzija putničkog u kargo avion

23. okt 2024

Valjevac opitni inženjer letač u Flajt Radar obilasku proizvodnog pogona kompanije Erbas u Mirabelu

18. okt 2024

60 tona robe nedeljno preko Atlantika: Er Srbija i „Globe Air Cargo“ sklopili strateško partnerstvo

17. okt 2024

SMATSA objavila konkurs za stipendiranje i obuku 24 kandidata za kontrolore letenja

16. okt 2024

Odgovor SMATSA-e jednom od sindikata agencije: „Netačno je da smo odbili da pregovaramo o novom kolektivnom ugovoru“

15. okt 2024

Sindikat Kontrole letenja Srbije i Crne Gore preti štrajkom

15. okt 2024
[POSLEDNJA VEST] Prve fotografije: Er Srbija predstavila svoj novi A330 „Mihajlo Pupin“
"Mihajlo Pupin" sveže ofarban / Foto: Er Srbija

[POSLEDNJA VEST] Prve fotografije: Er Srbija predstavila svoj novi A330 „Mihajlo Pupin“

Kako je srpska nacionalna avio-kompanija upravo saopštila i prikazala, drugi Erbas A330-200 ofarban je i u narednim danima trebalo bi da sleti na beogradski međunarodni aerodrom.

Kako je Tango Six prvi javio još u julu, drugi Er Srbijn širokotrupac biće namenjen za nove destinacije u Kini i Severnoj Americi.

Novi 330 dobio je registraciju YU-ARC i krasiće ga karakteristična kreativa započeta sa „Nikolom Teslom“ pre dve godine.

– Za Mihajla Pupina, slavnog naučnika srpskog porekla, pronalazača, profesora fizike na Kolumbija univerzitetu u Njujorku, jednog od osnivača NASA i dobitnika Pulicerove nagrade za autobiografiju, sticanje i deljenje znanja bili su ceo život. Baš kao i drugi veliki naučnik srpskog porekla, Tesla, Pupin je svetu dao pronalaske da se premoste velike razdaljine i život ljudi učini lakšim i lepšim. – saopštila je danas Er Srbija.

Jedinstveno kreativno rešenje tako predstavlja četvrtu šemu širokotrupaca od osnivanja kompanije

Nakon specijalne „Serbia Creates“ promotivne šeme koja je na prethodni (sada vraćen lizing kući) YU-ARA bila prikazana u februaru 2019. godine, YU-ARB je dobio prilično kreativnu i jedinstvenu šemu posvećenu Nikoli Tesli kada je isporučen u aprilu 2021.

Tango Six je u junu 2016. godine pisao o iskustvu letenja u Erbasu 330-200 i to na najinteresantniji mogući način – na letu iz Beograda do Zagreba.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Da

Air Serbia polako ali sigurno napredjuje u svaku smislu, a za livery koji su uradili prvo sa Teslom, a sada i sa Pupina su postali trendsetter-a u nacin preddtavljivanje svoju zemlju, ja sam jako ponosan na ovu aviokompaniju! Samo tako nastavite!

Odgovori
Ma

Trendsetter je Norwegian jer je on ovo zapoceo mnogo godina ranije. Air Serbia je trend follower.

Svakako odlicno, za razliku od one gluposti sa zivim legendama.

Av

K F C

Ka

Kao nekada sa DC-10, sada sam Erbasima, na sve četiri strane sveta.

Odgovori
Ma

Bilo bi dobro kada bi Air Serbia putnicima aviona omogućila da pročitaju tokom leta ili da kupe biografiju Mihajla Pupina na srpskom i/ili engleskom jeziku.

Odgovori
Sl

Odlična ideja,podržavam vas.

Mi

Pa lepote mu ne fali…
Jel on kupljen ili iznajmljen?

Go

Iznajmljen.

Do

Bravooo! Bas mi prolazi kroz glavu koji je to pun pogodak da naprave pristojan materijal o coveku cije ptica ime nosi! Ionako svi listaju ponudjeno

Al

Prosečan stranac nema predstavu kako je izgledao Nikola Tesla a kamoli Mihajlo Pupin. Farbanje aviona je fenomenalna ideja ali đora da je prati kvalitetan sadržaj u avionu, aerodromima i makar ime potpisano na avionu da bi se ljudi upoznali i zainteresovali za naše najznačajnije naučnike

DD

Postoji biografija Pupina i to je njegova knjiga Od pašnjaka do naučenjaka! Ya nju je dobio pulicera. To bi trebalo da bude u lektiri, a ne gospoda Glembajevi!

To

Najam

Odgovori
Sa

Pupin umro 1935-te a NASA osnovana 1958–te. On je bio u NACA, Ali nije mogao osnovati nesto 28 poslije svoje smrti

Odgovori
DD

NASA je te 58 promenila ime. Inace to je ista organizacija!

С

Свака част, баш ми је драго што ЕС напредује.

Odgovori
Pi

Danas je sve na leasing….nazalost…

Odgovori
Da

Bravo za erSrbiju. Još više aviona i destinacija u budućnosti..!!!.

Odgovori
Jo

@Miroslav: Svi su iznajmljeni

Odgovori
Mi

Bravo! Jos jedan “brka”. Samo napred!

Odgovori
Dr

Jedna Lufthansa uzima na lising avione ne kupuje ih ! Jer se ne isplati. Pogledajte koliko koštaju posle 20 godina eksplotacije pa će vam biti jasnije.

Odgovori
Du

Nisam siguran da se ne isplati, zasto bi banke ili lesorske kuce kupovale avione koje nakon toga iznajmljuju.
Najam aviona nije samo mesecna renta vec i ostale ugovorne obaveze koje na mesecnom nivou cesto prelaze same troskove najma.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs