Er Frans uvodi Puket kao novu destinaciju

25. apr 2025

Direktorat civilnog vazduhoplovstva na ICAO konferenciji o olakšicama u vazdušnom saobraćaju u Dohi

19. apr 2025

CAPA analizira Er Srbiju: Poslovni put srpske nacionalne avio-kompanije i preokret nakon 2018. godine

8. apr 2025

„Prince Aviation“ izlaže svoju Cesnu XLS na sajmu AERO u Fridrishafenu: Prva instalacija Kolinsovog satelitskog interneta na YU-SVL

7. apr 2025

[ANALIZA] Šta će novi ekonomski vandalizam Donalda Trampa u formi uvođenja novih carina uraditi srpskoj a šta globalnoj avio-industriji

7. apr 2025

ICAO „cyber security“ seminar u Beogradu: Inovacije, izazovi i regulativa u oblasti vazduhoplovne sajber bezbednosti

1. apr 2025

KLM letnji red letenja: Holanđani ne smanjuju broj letova za Beograd

31. mar 2025

„La Premier“: Er Frans predstavio redizajniranu kabinu prve klase

24. mar 2025

Dodatni luksuz: Er Srbija otvorila „Premium Check-in“ zonu za putnike biznis klase

18. mar 2025

Poseta novog direktora SMATSA-e Nišu: Kontrolni toranj na „Konstantinu Velikom“ ponovo na dnevnom redu

12. mar 2025

[EKSKLUZIVNO] CAE „full motion level D“ A320 NEO simulator isporučen Vazduhoplovnoj akademiji

4. mar 2025

IATA izveštaj o bezbednosti letenja u 2024. godini: Sedam udesa sa smrtnim ishodom u okviru 40,6 miliona bezbedno obavljenih letova

26. feb 2025

Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

10. feb 2025

Er Srbija najavila rekordni profit od 50 miliona evra: „Miki Manojlović“, „Dejan Stanković“ i još jedan A319 od sada u vlasništvu kompanije

31. jan 2025

[POSLEDNJA VEST] Viz er u Beogradu prva žrtva američkih sankcija protiv NIS-a: Od juče u 15 časova mađarska avio-kompanija prestala da toči gorivo na „Nikoli Tesli“

22. jan 2025

Vozilo koje je danas upalo na aerodrom „Nikola Tesla“ – džip sa rotacionim svetlima, sa oznakama neidentifikovanog obezbeđenja

20. jan 2025

Posledice današnjeg upada neovlašćenog automobila na platforme „Nikole Tesle“ : Privremeno zatvoren prolaz kod Jat Tehnike, DCV menja granice aerodromskih zona i njihove pristupe

20. jan 2025

[EKSKLUZIVNO] Imenovan novi direktor Kontrole letenja Srbije i Crne Gore (SMATSA)

17. jan 2025

[INTERVJU] Jirži Marek za Tango Six: Ekspanzija na tržištu Kine, poslovni rezultati i razmišljanja o globalnoj avio-industriji

17. jan 2025

KLM promotivna kampanja: Jeftiniji letovi do preko 30 destinacija

12. jan 2025
[POSLEDNJA VEST] Prve fotografije: Er Srbija predstavila svoj novi A330 „Mihajlo Pupin“
"Mihajlo Pupin" sveže ofarban / Foto: Er Srbija

[POSLEDNJA VEST] Prve fotografije: Er Srbija predstavila svoj novi A330 „Mihajlo Pupin“

Kako je srpska nacionalna avio-kompanija upravo saopštila i prikazala, drugi Erbas A330-200 ofarban je i u narednim danima trebalo bi da sleti na beogradski međunarodni aerodrom.

Kako je Tango Six prvi javio još u julu, drugi Er Srbijn širokotrupac biće namenjen za nove destinacije u Kini i Severnoj Americi.

Novi 330 dobio je registraciju YU-ARC i krasiće ga karakteristična kreativa započeta sa „Nikolom Teslom“ pre dve godine.

– Za Mihajla Pupina, slavnog naučnika srpskog porekla, pronalazača, profesora fizike na Kolumbija univerzitetu u Njujorku, jednog od osnivača NASA i dobitnika Pulicerove nagrade za autobiografiju, sticanje i deljenje znanja bili su ceo život. Baš kao i drugi veliki naučnik srpskog porekla, Tesla, Pupin je svetu dao pronalaske da se premoste velike razdaljine i život ljudi učini lakšim i lepšim. – saopštila je danas Er Srbija.

Jedinstveno kreativno rešenje tako predstavlja četvrtu šemu širokotrupaca od osnivanja kompanije

Nakon specijalne „Serbia Creates“ promotivne šeme koja je na prethodni (sada vraćen lizing kući) YU-ARA bila prikazana u februaru 2019. godine, YU-ARB je dobio prilično kreativnu i jedinstvenu šemu posvećenu Nikoli Tesli kada je isporučen u aprilu 2021.

Tango Six je u junu 2016. godine pisao o iskustvu letenja u Erbasu 330-200 i to na najinteresantniji mogući način – na letu iz Beograda do Zagreba.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Da

Air Serbia polako ali sigurno napredjuje u svaku smislu, a za livery koji su uradili prvo sa Teslom, a sada i sa Pupina su postali trendsetter-a u nacin preddtavljivanje svoju zemlju, ja sam jako ponosan na ovu aviokompaniju! Samo tako nastavite!

Odgovori
Ma

Trendsetter je Norwegian jer je on ovo zapoceo mnogo godina ranije. Air Serbia je trend follower.

Svakako odlicno, za razliku od one gluposti sa zivim legendama.

Av

K F C

Ka

Kao nekada sa DC-10, sada sam Erbasima, na sve četiri strane sveta.

Odgovori
Ma

Bilo bi dobro kada bi Air Serbia putnicima aviona omogućila da pročitaju tokom leta ili da kupe biografiju Mihajla Pupina na srpskom i/ili engleskom jeziku.

Odgovori
Sl

Odlična ideja,podržavam vas.

Mi

Pa lepote mu ne fali…
Jel on kupljen ili iznajmljen?

Go

Iznajmljen.

Do

Bravooo! Bas mi prolazi kroz glavu koji je to pun pogodak da naprave pristojan materijal o coveku cije ptica ime nosi! Ionako svi listaju ponudjeno

Al

Prosečan stranac nema predstavu kako je izgledao Nikola Tesla a kamoli Mihajlo Pupin. Farbanje aviona je fenomenalna ideja ali đora da je prati kvalitetan sadržaj u avionu, aerodromima i makar ime potpisano na avionu da bi se ljudi upoznali i zainteresovali za naše najznačajnije naučnike

DD

Postoji biografija Pupina i to je njegova knjiga Od pašnjaka do naučenjaka! Ya nju je dobio pulicera. To bi trebalo da bude u lektiri, a ne gospoda Glembajevi!

To

Najam

Odgovori
Sa

Pupin umro 1935-te a NASA osnovana 1958–te. On je bio u NACA, Ali nije mogao osnovati nesto 28 poslije svoje smrti

Odgovori
DD

NASA je te 58 promenila ime. Inace to je ista organizacija!

С

Свака част, баш ми је драго што ЕС напредује.

Odgovori
Pi

Danas je sve na leasing….nazalost…

Odgovori
Da

Bravo za erSrbiju. Još više aviona i destinacija u budućnosti..!!!.

Odgovori
Jo

@Miroslav: Svi su iznajmljeni

Odgovori
Mi

Bravo! Jos jedan “brka”. Samo napred!

Odgovori
Dr

Jedna Lufthansa uzima na lising avione ne kupuje ih ! Jer se ne isplati. Pogledajte koliko koštaju posle 20 godina eksplotacije pa će vam biti jasnije.

Odgovori
Du

Nisam siguran da se ne isplati, zasto bi banke ili lesorske kuce kupovale avione koje nakon toga iznajmljuju.
Najam aviona nije samo mesecna renta vec i ostale ugovorne obaveze koje na mesecnom nivou cesto prelaze same troskove najma.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs