[POSAO] Wizz Air regrutuje u Beogradu: Otvoreni dan za pilote sa srpskim ICAO dozvolama

29. nov 2023

Aerodrom „Nikola Tesla“ danas prešao broj od 7 miliona opsluženih putnika

28. nov 2023

Er Srbija testira novi inflight entertainment sistem za strimovanje sadržaja na uređaje putnika, prvi put u A320 i ATR avionima

27. nov 2023

Beogradski aerodrom dobio novu traku za preuzimanje prtljaga iz širokotrupnih aviona

24. nov 2023

Direktorat civilnog vazduhoplovstva objavio prvu praktičnu odluku radi smanjenja buke prilikom preleta mlaznih aviona iznad Bežanijske Kose

21. nov 2023

[VIDEO] Prince Aviation iz Beograda na vazduhoplovnom sajmu u Dubaiju: Nastavljamo sa ulaganjem u sve aspekte operacija

16. nov 2023

[POSLEDNJA VEST] Etihad u potpunosti izlazi iz suvlasništva Er Srbije

13. nov 2023

Sejbr u Beogradu: Er Srbija prva na svetu počela da koristi sistem dinamičnog određivanja cena „Sabre Air IQ“

9. nov 2023

Predavanje tehničke direktorke „Flightradar24“ servisa Mine Bostrom Nakićenović: Kako radi najpopularniji svetski sajt za praćenje aviona

6. nov 2023

Zimski red letenja KLM-a zadržava dva dnevna leta na liniji Beograd – Amsterdam

30. okt 2023

Da vam objasnim nešto u vezi novih Er Srbijinih uniformi (…i kako su piloti nacionalne avio-kompanije prestali da budu žrtve Etihad estetike)

27. okt 2023

Flightradar 24 u Beogradu: Iza scene kargo konverzije drugog Boinga 767 u Jat Tehnici

24. okt 2023

[INTERVJU] Jedan na jedan sa direktorom Er Srbije Jiržijem Marekom: Kako je srpska nacionalna avio-kompanija za 10 godina porasla 3 puta, detaljnije o poslovnim performansama i planovima

19. okt 2023

Direktorat civilnog vazduhoplovstva inicirao predlog za smanjenje buke prilikom poletanja putničkih aviona sa aerodroma „Nikola Tesla“

10. okt 2023

Nova destinacija Er Montenegra uz promotivne cene avio-karata

7. okt 2023

Er Frans – KLM grupa kupuje 50 aviona Erbas A350

6. okt 2023

[NAJAVA] IATA i Er Srbija organizuju jednodnevnu vazduhoplovnu konferenciju u Beogradu 17. oktobra

5. okt 2023

[PRVE FOTOGRAFIJE] Treći Embraer u bojama Er Srbije

26. sep 2023

Željko Mitrović najavio ulazak Er Pinka u redovni avio-saobraćaj: „U narednih 6 meseci ćemo probati da se okušamo u regionalnom „low-cost“ saobraćaju sa Embraerima“

25. sep 2023

Vazduhoplovna akademija i indijska avio-kompanija Džet vingz ervejz potpisali ugovor o obuci pilota: Cilj je obuka 800 indijaca u Vršcu u narednih 5 godina

21. sep 2023
Flightradar 24 u Beogradu: Iza scene kargo konverzije drugog Boinga 767 u Jat Tehnici
"IKAR" je drugi Boing 767 koji će u Beogradu biti konvertovan iz putničk u kargo konfiguraciju / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

Flightradar 24 u Beogradu: Iza scene kargo konverzije drugog Boinga 767 u Jat Tehnici

Deo content tima jednog od najpopularnijih globalnih web servisa FlightRadar 24 posetio je Beograd i Jat Tehniku kako bi snimili 20-minutnu reportažu o procesu konverzije drugog Boinga 767-3Q8(ER) trenutne registracije VQ-BTQ u srpskom MRO-u.

Kako je Tango Six prvi javio početkom avgusta, Jat Tehnika je kompletirala svoju inauguralnu konverziju za šest meseci. Kako se može čuti u video reportaži Flightradara, kompanija planira da drugu letelicu završi za četiri meseca.

Flajt radarac je obišao i engine shop Jat Tehnike kao i sramotu srpskog vazduhoplovstva, koju stranci verovatno karakterišu kao interesantnu egzotiku, nekadašnje Jatove Boinge koji i dalje trunu, neevakusiani, pored velikog hangara.

Flightradar 24, pored svog glavnog web servisa od sadržaja, osim YouTube kanala, vodi blog ali i interesantan podcast.

Kako je Tango Six eskluzivno obradio u martu, jedna od direktorki zadužena za tehnologiju u švedskoj kompaniji je Srpkinja poreklom.

Pogledajte ovu interesantnu video reportažu:

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Ma

Bas je interesantan video!
Bas su u losem stanju AKF i ANP, neznam koji je onaj beli B727?

Odgovori
Ro

Ne sumnjam u sposobnost osoblja u remontu i odrzavanju motora u takvim uslovima. Medjutim da se videti sredina iz osamdesetih godina proslog veka. Ocigledno da vlasnik JAT Tehnike nije investirao mnogo u unapredjenje uslova. Posmatrajuci tamne prostorije remontnog centra motora. Kao i odeljenja procesnih sluzbi…
Da ne pominjem prolazak kroz groblje Boingovih i Daglasovih aviona iz sedamdesetih godina proslog veka. Sve decenije od kada ti stari avioni leze pored hangara i remontnog centra su lica odgovornih do danasnjeg dana. Sramota i grehota za Aerodrom Beograd sto ne menjaju imidz koji se vidi na kratkom filmu. I uticu na vlasnika ovih „fosila“ poredjanih na tarmak-u… pa makar to bilo i ministarstvo saonracaja?…
Rodney Marinkovic ✈🌐🛬

Odgovori
Ma

Odličan i jako interesantan video uz jutarnju kafu. Hvala T6! Puno sreće i uspeha u daljem radu.

Odgovori
К

Не знам где и како заврши ентеријер путничких авиона који се конвертују у теретне. Може ли се где купити нешто, седишта и слично?

Хвала.

Bo

Ovi mladi inzinjeri su fantasticni.
A MROu i vlasnicima objekata bi porucio da malo pomeri taj enterijer i izgled dalje od Severno Korejske arhitekture i atmosfere

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs