Poslovni rezultati kompanije MTU za 2023. godinu: Profit preko 800 miliona evra, više zarade u proizvodnji nego održavanju motora

1. mar 2024

[POSLEDNJA VEST] Aerodrom Nikola Tesla privremeno zatvoren zbog istovremenih dojava o bombama u avionima dve avio-kompanije, posada Viz erovog aviona na rulnoj stazi obavila evakuaciju putnika iz letelice

29. feb 2024

Međunarodno udruženje avio-kompanija: Da poginete u putničkom avionu morali bi da letite svaki dan u sledećih 103,239 godina

28. feb 2024

KLM ne smanjuje broj letova za Beograd

27. feb 2024

[ANALIZA] Zbog čega postoje dve paralelne istrage udesa Embraera na letu JU324 i zbog čega putnici ne bi trebalo da tuže Maraton erlajnz i Er Srbiju

26. feb 2024

[POSAO] Wizz Air regrutuje u Beogradu: Otvoreni dan za pilote sa srpskim ICAO dozvolama

26. feb 2024

Sindikat avio-mehaničara Er Srbija Tehnike: Netačne tvrdnje naših anonimnih kolega o ugroženoj bezbednosti aviona Er Srbije

23. feb 2024

Direktor Avio Stara za Tango Six: Tekst na N1 mi je napravio štetu, ne vrbujemo Er Srbijine avio-mehaničare, nacionalna avio-kompanija nam nije jedini klijent

22. feb 2024

[POSLEDNJA VEST] Objavljen Preliminarni izveštaj udesa Embraera na letu JU324: Nije bilo tehničkih problema sa avionom, posada planirala da poleti sa D6

22. feb 2024

MTU Maintenance Serbia: Okončan još jedan ključni preduslov globalnom poslovanju iz Nove Pazove – dobijeni FAA, EASA i kineski sertifikati

21. feb 2024

Glavni istražitelj najavljuje kraj istrage o udesu Embraera za najmanje 3 meseca, Flajtradar objavio granularne podatke o letu JU324

21. feb 2024

[POSLEDNJA VEST] Nakon raskida saradnje Maratonovi avioni odlaze iz Beograda, avion koji je učestvovao u udesu biće rashodovan

20. feb 2024

Er Srbija raskida saradnju sa Maraton erlajnzom, uputila izvinjenje putnicima

20. feb 2024

Udes Embraera na „Nikoli Tesli“: Objavljen audio-snimak kontrole letenja, tri greške koje je posada napravila

20. feb 2024

[ANALIZA] Kako je došlo do udesa Embraera 195 na Er Srbijinom letu JU324: Kontrola letenja tri puta pokušala da upozori posadu

19. feb 2024

[POSLEDNJA VEST] Embraer 195 Maraton erlajnza bezbedno sleteo nakon vanrednog događaja po poletanju sa aerodroma Nikola Tesla

18. feb 2024

[POSLEDNJA VEST] Jat Tehnika završila drugu konverziju iz putničke u kargo konfiguraciju aviona Boing 767

14. feb 2024

Kuvari sa Mišelinovim zvezdicama pripremaće obroke za putnike Er Fransa

6. feb 2024

Koliko je srpski komercijalni avio-saobraćaj spreman za nove rekorde i EXPO 2027?

20. jan 2024

Rezultati Erbasa za 2023. godinu: „Nikada do sada nismo prodali toliko A320 i A350 aviona u jednoj godini“

17. jan 2024
Beogradski aerodrom dobio novu traku za preuzimanje prtljaga iz širokotrupnih aviona
Nova traka za isporuku prtljaga nalazi se u proširenom holu koji je najbliže izlazu / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

Beogradski aerodrom dobio novu traku za preuzimanje prtljaga iz širokotrupnih aviona

Na aerodromu „Nikola Tesla“, u sklopu radova na modernizaciji i rekonstrukciji pristanišne zgrade, konačno je došlo do povećanja kapaciteta za prihvat putničkog prtljaga. Novi karusel za preuzimanje prtljaga iz širokotrupnih aviona pušten je u rad., potvrđeno je Tango Six portalu iz kompanije Belgrade Airport.

– U prethodnom periodu postavljen je novi karusel za podizanje prtljaga koji svojim kapacitetima odgovara zahtevima za prihvat širokotrupnog vazduhoplova, dok je u toku postavljanje novog karusela povećanog kapaciteta kao i izmeštanje postojećeg karusela za prihvat širokotropnih vazduhoplova.

Povećanje kapaciteta za prihvat prtljaga / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

Nakon završetka radova u zoni hola za podizanje prtljaga, beogradski aerodrom povećaće prihvatno otpremne kapacitete tako da odgovaraju prognoziranom obimu saobraćaja za 2030. godinu, a to podrazumeva veći broj karusela, veću raspoloživu dužinu fronta trake za preuzumanje prtljaga koja je dostupna putnicima kao i veći prostor hola za preuzimanje prtljaga sa pratećim sadržajima. – rekli su za naš portal.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Ne

I ideemo, pljuvacina i „strucni“ komentari sveznalica za 3, 2, 1 iiiii

Odgovori
YP

Pa ni tvoj komentar ne odiše duhom stručnosti. Više je primeren za informer.

Ro

Veoma pohvalno. Da li ima dovoljno prostora za dodavanja jo karusela za prtljage. Da nebih dolazilo do zakrcenja? Sam kapacitet Aerodroma od 15 miliona putnika podrazumeva nesmetan protok. Ljudi, kargo tereta i aviona.
Drugacije nemogu zamisliti preporodjeni Aerodrom Nikola tesla. Sa VINCI International i njegovim partnerima.
✈♥️🛬🌐✈🇷🇸🛬🇫🇷✈🌐♥️✈
Rodney Marinkovic & Enthusiast Aviation Association. ✈

Odgovori
Mi

Nista lepse nego kad ugledas svoj kofer posle dugog leta, a imao si ranije suprotnih isustava :-) Svaka pohvala za ulaganje i poboljsavanje logistike i tehnologije na tom polju!

Odgovori
Be

Malo toga ta traka ima s dolaskom tvoje prtljage na finalnu destinaciju.

Ja sam imao dosta iskustava sa gubljenjem i kasnjenjem prtljaga, letova i sl ali bas nikad u Bg i nikad sa Air Serbia.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs