Vučić o štrajku dela zaposlenih u SMATSA-i: „Oblasna kontrola nečega se pobunila pa hoće veće pare, imaju 7000 evra platu pa štrajkuju“

26. okt 2024

[POSLEDNJA VEST] Deo zaposlenih Kontrole letenja Srbije i Crne Gore sutra ipak štrajkuje na sat vremena

25. okt 2024

[EKSKLUZIVNO] Jedan dan sa timom Jat Tehnike, unutar i oko Boinga 767: Kako izgleda konverzija putničkog u kargo avion

23. okt 2024

Valjevac opitni inženjer letač u Flajt Radar obilasku proizvodnog pogona kompanije Erbas u Mirabelu

18. okt 2024

60 tona robe nedeljno preko Atlantika: Er Srbija i „Globe Air Cargo“ sklopili strateško partnerstvo

17. okt 2024

SMATSA objavila konkurs za stipendiranje i obuku 24 kandidata za kontrolore letenja

16. okt 2024

Odgovor SMATSA-e jednom od sindikata agencije: „Netačno je da smo odbili da pregovaramo o novom kolektivnom ugovoru“

15. okt 2024

Sindikat Kontrole letenja Srbije i Crne Gore preti štrajkom

15. okt 2024

KLM zimski red letenja: Dva dnevna leta na liniji Beograd-Amsterdam

2. okt 2024

„Air France-KLM“ nastavljaju sa ulaganjem u zeleniji prevoz vazduhom: Ugovor o isporuci 1,5 miliona tona održivog avio-goriva

1. okt 2024

Direktor saobraćaja Er Srbije: „U narednih pet godina, svako ko bude imao ATPL u Srbiji ima velike šanse za posao kod nas“

30. sep 2024

[POSLEDNJA VEST] Objavljen konkurs za upis na Er Srbijin kadet program za pilote: 10 kandidata besplatno od nule do potencijalnog zaposlenja kao piloti

27. sep 2024

[EKSKLUZIVNO] Intervju sa rukovodstvom Er Srbije: Razvoj i nastavak transformacije kompanije, kada dolaze Embraeri i rezultati ovogodišnje letnje sezone

27. sep 2024

Prva zvanična poseta visoko rangiranog funkcionera ICAO-a Srbiji, nastavak regionalne saradnje vazduhoplovnih regulatora

25. sep 2024

[POSLEDNJA VEST] Er Srbija počinje sa kadet programom za pilote u Vršcu: Stipendirano školovanje za 10 najboljih i potencijalno zaposlenje

22. sep 2024

Embraer (ponovo) dolazi u Beograd: E195 „E2“ i „leteći taksi“ kao opcije za prodaju, za vojni transporter je kasno?

17. sep 2024

KLM snižava cene avio-karata za letove do preko 60 destinacija

13. sep 2024

Prvi Erbas A321neo isporučen KLM-u

29. avg 2024

„Brend ambasadori“ na letovima za Kinu: Er Srbija uvela novu poziciju u okviru svoje kabinske posade

28. avg 2024

Delegacija Mašinskog fakulteta na sajmu Farnboro

2. avg 2024
Vučić o štrajku dela zaposlenih u SMATSA-i: „Oblasna kontrola nečega se pobunila pa hoće veće pare, imaju 7000 evra platu pa štrajkuju“
Vučić po svemu sudeći detaljno brifovan o detaljima najavljenog štrajka u SMATSA-i / Foto: Dimitrije Ostojić

Vučić o štrajku dela zaposlenih u SMATSA-i: „Oblasna kontrola nečega se pobunila pa hoće veće pare, imaju 7000 evra platu pa štrajkuju“

Sedam sati pre početka jednočasovnog štrajka upozorenja jednog dela zaposlenih u Kontroli letenja Srbije i Crne Gore predsednik Srbije izjavio je da „štrajkači žele veće plate iako se bune zbog nedostatka poštovanja (prema njima)“.

Na početku gostovanja u emisiji televizije Prva, Aleksandar Vučić je, nadovezujući se na svoju priču o makroekonomskoj situaciji Srbije nekada i sada, pomenuo i najavljeni štrajk:

– Danas nam najavljuju štrajk upozorenja SMATSA-e zato što imaju platu od samo 750.000 dinara. I to će da bude podržano (od strane javnosti/medija). Imaju 7000 evra platu pa štrajkuju.

Ali neće vam oni reći da oni štrajkuju zbog 7000 evra. Imaju oni ove što imaju male plate tamo od 250.000 dinara. Oni se manje bune nego ovi od 7000 evra. Ali se bune i ti jedni i drugi valjda zato što im je potrebno veće poštovanje. I uvek vam to počinje s poštovanjem. Ko god vam kaže da je potrebno veće poštovanje u stvari računa koliko je para potrebno. Jer nikad niko ne misli na stvarno poštovanje. A ja mislim da je potrebno mnogima dati veće poštovanje.

Oblasna kontrola nečega se pobunila pa hoće veće pare. Poštovanje. – kazao je predsednik Srbije.

Vučić je tako u samo nekoliko meseci javno i prilično direktno podjednako kritikovao i menadžment i zaposlene ove agencije.

Kako je Tango Six izveštavao krajem jula, predsednik je kritikovao menadžment SMATSA-e na temu očekivanja finansiranja izgradnje novog tornja za aerodromsku kontrolu letenja na aerodromu „Konstantin Veliki“. Tada je zaposlene u SMATSA-i označio kao „gospodu za velikim platama“ i kazao da je svestan njihovog kontraargumenta da ih (SMATSA-u) ne finansira država već EUROCONTROL.

Detalji današnjeg pominjanja kontrole letenja ilustruju da je predsednik brifovan o problematici štrajka koji, kako je menadžment agencije ranije saopštio, nema podršku svih zaposlenih.

Iz Vučićeve izjave se zaključuje da je štrajk upozorenja pokrenut od strane zaposlenih iz sektora oblasne kontrole letenja koji imaju znatno veće plate od ostalih kolega. Interesantno je i da je Vučić jutros tako indirektno pomenuo i kontrolore koji rade u aerodromskim kontrolama letenja i da, neki od njih, (posebno na manjim aerodromima u Srbiji, što u civilnom, što u vojnom okruženju) imaju oko 4000 evra manju platu. Prema njemu, „oni se manje bune“.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Zo

A zašto uopšte štrajkuju onda, zna li se? Jer predsednik očigledno nema predstavu.

Odgovori
Ko

Štrajkuju jer je par vodećih ljudi iz pomenutog sindikata (koji je pritom samo jedan od tri, koja postoje u firmi) pod direktnim uticajem jednog političara, koji radi protiv trenutnog menadžmenta SMATSA i pokušava da dovede svoje pajtose na rukovodeća mesta. Čista politička pozadina. Kolege kontrolori su ih pročitali i zato je podrška ovom štrajku nikakva.

Ko

A i predsednik sigurno to zna vrlo dobro.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs