Slobodan Stričević, osnivač i suvlasnik kompanije „Prince Aviation“ 34 godine je na čelu organizacije koja je uz pomoć privatnog kapitala i truda izrasla u kompaniju koja se bavi čarter prevozom poslovnim avionima, održavanjem i modifikacijama tih letelica, dok su nekoliko decenija vlasnici i najaktivnije privatne avio-škole u zemlji.
Kako je u intervjuu za Tango Six tokom sajma poslovne avijacije u Ženevi naglasio, najnovija vest o saradnji Princa sa vodećim globalnim kompanijama iz industrije nije slučajna. Rezultat je odluke donesene pre dvadesetak godina, kada je, tada Mali Princ, odlučio da je MRO segment biznisa podjednako, ako ne i više, isplativiji od čartera.
Trebalo je rizikovati, ulagati u ljude kojih sada, u sva tri sektora Princa ima preko 150, i donositi odluke da svaki novi projekat bude do tada nova sposobnost kompaniji (što znači – novo finansijsko ulaganje).
Tako je najnovija strukturna modifikacija, kao odluka, došla preko uvođenja „long-range“ aviona, prelaska na flotu letelica za obuku pilota od novog proizvođača i nebrojano saradnji sa najetabliranijim imenima u „maitenance“ industriji.
Kako je izgledala priča rasta kompanije „Prince Aviation“, sada bogatija za još jednog partnera, Stričević priča za naš portal na do sada najvećoj inostranoj prezentaciji kompanije, na sajmu EBACE u Ženevi: