BEG airport status
Pušten u rad renovirani Terminal 1 Aerodroma Nikola Tesla Sve faze proširenja terminalnih kapaciteta Aerodrom Nikola Tesla će finansirati iz sopstvenih sredstava / Foto: Aerodrom Nikola Tesla

Pušten u rad renovirani Terminal 1 Aerodroma Nikola Tesla

Aerodrom Nikola Tesla započeo je investicioni ciklus u planiranoj vrednosti od 20 miliona evra renoviranjem Terminala 1, koji je danas pušten u rad. Putnicima je obezbeđen još jedan granični prelaz sa četiri šaltera pasoške kontrole.

Kako saopštavaju iz Aerodroma Nikola Tesla, u toku prve faze rekonstrukcije, uređeno je novih 1.450 kvadratnih metara poslovnog prostora, radi proširenja aerodromskih kapaciteta i novih komercijalnih sadržaja. Plan je da se kapacitet beogradskog aerodroma poveća za oko 40 odsto do kraja naredne godine.

IMG_0689
Aerodrom Nikola Tesla obezbedio je putnicima još jedan granični prelaz sa četiri šaltera pasoške kontrole / Foto: Aerodrom Nikola Tesla

Svim putnicima koji se na let prijavljuju u renoviranom Terminalu 1 omogućen je direktan pristup čekaonicama i fingerskim hodnicima, čime je skraćena dužina njihovog kretanja kroz aerodromsku zgradu, a proces otpreme putnika je pojednostavljen. Novitet je i posebna prostorija u okviru čekaonice za roditelje sa malom decom.

Iz Aerodroma Nikola Tesla kažu da su za posao uređenja i adaptacije angažovane domaće građevinske firme, a da sve faze proširenja terminalnih kapaciteta finansiraju iz sopstvenih sredstava.

 

 

 

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

М

Свако проширење је лепа вест па и ова!

Међутим зашто поред међународног Енглескохг језика, па где је званична ЋИРИЛИЦА.
„Покондирене тикве“ не схватају да латинице има где хоћеш, њима, гостима,бизнисменима и туристима је занимљива Ћирилица, по томе знају да су у другачијој земљи!
И они мурали ми нису баш најјаснији?

Јавно предузеће морада има и Ћириличне натписе, бре!

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj