BEG airport status
Ministarstvo nastavlja festival obećanja: Lađevci će biti civilni, imaće redovnog prevozioca i biće profitabilni "Lađevci" ili "Morava"? Ove godine ili sledeće?

Ministarstvo nastavlja festival obećanja: Lađevci će biti civilni, imaće redovnog prevozioca i biće profitabilni

U danu u kojem su DCV i Aerodrom „Nikola Tesla“ skromno ali konkretno pomogli niškoj vazdušnoj luci, nekoliko kilometara severnije, mešoviti vojno-civilni aerodrom „Morava“ bio je žrtva još jedne tirade političkih obećanja, u do sada nezabeleženim količinama.

Naime, potpredsednica vlade i ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović izjavila je prilikom iznenadne kontrole kraljevačke građevinske administracije da će „Morava“ imati svetlu, gotovo neverovatnu budućnost.

Ministarka je obećala prve redovne letove sa ovog aerodroma početkom 2016. godine, rekla je da „Morava“ neće dobiti ni dinara lokalnih subvencija, da će biti civilni aerodrom i da će poslovati profitabilno. Ona je naglasila da ne zna ni ko ni gde će redovno leteti sa i do „Morave“ ali je ubeđena da su za razvoj turizma u ovoj regiji potrebni direktni letovi.

Da li će ova nezabeležena količina obećanja u nekoliko vezanih rečenica postati realnost ostaje da se vidi ali brza provera dosadašnjih obećanja ministarske Mihajlović, kada su aerodromi u Srbiji u pitanju, ne ohrabruje.

Naime, pre tačno godinu dana ministarka je izjavila da će „Niš postati stecište low cost avioprevoznika“ pominjući konkretne brojke. Ona je tada obećala da će aerodrom Niš u 2015. godini opsluživati 40.000 a godinu dana kasnije 100.000 putnika.

Direktor niškog aerodroma „Konstantin Veliki“, očigledno bez deljenja ministarkine vizije, juče je objavio medijima da je njegova vazdušna luka uz pomoć Wizz Aira i njegovih linija za Malme i Bazel do sada opslužila 7.000 putnika.

Da nepoverenje u obećanja koja dolaze iz njenog ministarstva nije zlonamerna sarkastična zabava vazduhoplovne struke dokazala je sama ministarka posetom „Moravi“ u februaru ove godine. Tom prilikom su ona i njen pomoćnik za vazdušni saobraćaj Zoran Ilić dokazali da su ljudi od reči, barem kada je u pitanju formulacija obećanja. Koja, takođe, nisu ispunjena:

– Na vojnom aerodromu Lađevci u ovoj godini počeće da se realizuju i civilni letovi, a preduzeće “Aerodromi Srbije” biće formirano u naredna dva meseca, u martu ili aprilu – najavila je tada gospođa Mihajlović.

Pomoćnik ministra za vazdušni saobraćaj Zoran Ilić rekao je tada da aerodrom “Morava” već može da funkcioniše u C kategoriji, odnosno da mogu da ga koriste avioni tipa Boeing 737, Airbus 319, Airbus 320, odnosno avioni koji imaju izmedju 120 i 180 putničkih mesta.

Poslednja obećanja ministarke Mihajlović data danas:

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Al

Koji vam je sledeci rok gospodjo Mihajlovic?
Do kada ce Kraljevo da tone ?
Ako ste vi Gospodjo Mihajlovic zadovoljni radom lokalne samouparve u Kraljevu odmah mozete dole i vi sa vlasti da sidjete sa kompletnom Lokalnom Kraljevackom samoupravom.!!!

Odgovori
Al

Pa sta pustate ovu lazaru ova nikada istinu nije rekla!

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

^^ Pa najverovatnije ono sto je i najlogičnije. 1. Eliminacija cevčuge za srkanje goriva u vazduhu. Ako Gripen ima mesta naći će i za Rafala. Kreativni subto inžinjeri pa mogu nešto malo bolje da urade. 2. Comformal Fuel tanks.. uz eliminaciju starih cilindričnih spoljnih rezervoara za gorivo. Ili, kao F-22 i Izraelski F-35 dobice STEALTH…

28. Nov 2024.Pogledaj

Vaste na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksandar Zato se verovatno Alžir odlučio za Rusko oružije ? oko 5 miliona Alžiraca ima u Francusku plus Alžirci ne mirišu Francuze,toliko o južnoj pokrajini !

28. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Yoda na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@ Petrovic Dusan "Neistina je da Rusi imaku bilo lalvu prednost.“, sto se i videlo na snimku pada „Lesnikovace “ (oreshek) gde se bojeva glava raspala na vise neravnomernih komada koji padaju raznom brzinom, dok bi trebalo da su jednake i u istim intervalima (objasnjenje fizicara Marka Solomina, ne moje)." Propaganda, radi se o podmuniciji,…

27. Nov 2024.Pogledaj