BEG airport status
Wizz Air: Slavimo 12 godina od našeg prvog leta, povećavamo broj aviona u dve baze i imamo novi sajt 19. maja 2004. godine "Wizz Air" poleteo iz Poljske / Ilustracija: Wizz Air

Wizz Air: Slavimo 12 godina od našeg prvog leta, povećavamo broj aviona u dve baze i imamo novi sajt

„Low-cost“ prevoznik Viz er (Wizz Air) obeležio je dvanaest godina od svog prvog leta, saopštila je ova kompanija i dodala da je u planu povećavanje broja aviona u njenim bazama u Bukureštu i Sofiji, kao i da je sa radom počeo novi sajt ovog avio-prevoznika.

Mađarska kompanija osnovana je 2003. godine, a svoj prvi let imala je 19. maja 2004. godine iz Katovica u Poljskoj. Viz er trenutno ima 420 linija iz 25 baza, povezujući tako 124 destinacija u 39 zemalja. Nedavno obeleži i pet godina od uspostavljanja baze na „Nikoli Tesli“.

Kompanija je najavila povećanje kapaciteta i dodavanje novih aviona u svojim bazama u Bukureštu i Sofiji.

– Počev od decembra 2016. u rumunskoj prestonici će biti devet aviona, dok će u Sofiji biti sedam. Dodatni kapaciteti će biti iskorišćeni za nove linije kao što su Bukurešt-Tenefire, Sofija-Nirnberg, Sofija-Bazel i Sofija-Donkaster/Šefild kao i za povećanje broja na drugim dstinacijama – rečeno je u kompaniji.

Sve letove obavlja avionima A320 sa 180 putničkih mesta i A321 sa 230 sedišta. U novembru prošle godine Vizu je isporučen prvi A321 ceo, kada je organizovan i specijalni let, a osim toga, kompanija je ugovorila porudžbinu i 110 A320neo.

Prevoznik je najavio i da je sa radom počeo novi sajt Viz era koji omogućava bržu kupovinu karata i koji je prilagodljiv ekranima svih veličina, bilo da se radi o pametnom telefonu, tabletu ili desktop računaru, navode iz kompanije.

– Lakši je za korišćenje od sajtova svih drugih avio kompanija. Funkcija za ekspresno rezervisanje je prva te vrste koja omogućava putnicima da kupe kartu uz samo tri klika i u roku od 30 sekundi. Viz je prvo pokrenuo novi sajt za mobilne telefone imajući u vidu da se iz godine u godinu duplira broj transakcija koje se obave preko mobilnog telefona. U narednih nekoliko nedelja novi sajt će biti dostupan preko svih platformi, a već je sad u životu i može mu se pristupiti sa bilo kog uređaja – objašnjavaju u Vizu.

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

28. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

^^ Pa najverovatnije ono sto je i najlogičnije. 1. Eliminacija cevčuge za srkanje goriva u vazduhu. Ako Gripen ima mesta naći će i za Rafala. Kreativni subto inžinjeri pa mogu nešto malo bolje da urade. 2. Comformal Fuel tanks.. uz eliminaciju starih cilindričnih spoljnih rezervoara za gorivo. Ili, kao F-22 i Izraelski F-35 dobice STEALTH…

28. Nov 2024.Pogledaj

Vaste na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksandar Zato se verovatno Alžir odlučio za Rusko oružije ? oko 5 miliona Alžiraca ima u Francusku plus Alžirci ne mirišu Francuze,toliko o južnoj pokrajini !

28. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Yoda na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@ Petrovic Dusan "Neistina je da Rusi imaku bilo lalvu prednost.“, sto se i videlo na snimku pada „Lesnikovace “ (oreshek) gde se bojeva glava raspala na vise neravnomernih komada koji padaju raznom brzinom, dok bi trebalo da su jednake i u istim intervalima (objasnjenje fizicara Marka Solomina, ne moje)." Propaganda, radi se o podmuniciji,…

27. Nov 2024.Pogledaj