[POSLEDNJA VEST] Ministarstvo obrazovanja smenilo direktora Vazduhoplovne akademije Gorana Cvijovića

29. dec 2024

IATA analiza komercijalnog avio-saobraćaja Srbije: Kako Er Srbija i civilni vazduhoplovni sektor oblikuju ekonomiju zemlje

24. dec 2024

Er Srbija i Embraer potpisali ugovor za održavanje E195 flote

19. dec 2024

KLM u svoju zemaljsku ketering flotu uveo električne kamione

16. dec 2024

[POSAO] Prvi „Otvoreni dan“ u Beogradu za pilot kadet program „Wizz Aira“: Od nule do zaposlenja u avio-kompaniji kroz program finansiranja otvoren i za građane Srbije

13. dec 2024

[POSAO] Wizz Air regrutuje u Beogradu: Otvoreni dan za pilote sa srpskim državljanstvom i srpskim ICAO dozvolama u ponedeljak 16. decembra

12. dec 2024

„Prince Aviation“ postaje prvi „Pratt & Whitney“ centar u Evropi za post rental inspekcije turboelisinih motora PW100 serije

6. dec 2024

Konferencija u Nišu posvećena većem učešću žena u inženjerstvu: „Menzies Aviation“ održao radionicu u okviru projekta

4. dec 2024

Direktor MTU-a Lars Vagner preuzima Erbas: Od Nove Pazove do rekordne profitabilnosti

4. dec 2024

Pregled srpske civilne vazduhoplovne industrije u brojkama

3. dec 2024

[ANALIZA] Najbitnije i najinteresantnije stavke u Izmenama zakona o vazdušnom saobraćaju

2. dec 2024

Američki magazin „Global Traveler“ proglasio Er Srbiju za „Najbolju avio-kompaniju u Istočnoj Evropi“ u 2024. godini

1. dec 2024

Nakon 17 meseci rekonstrukcije glavna pista aerodroma „Nikola Tesla“ ponovo u funkciji

28. nov 2024

[INTERVJU] Direktor Menzis grupe Filip Joeinig o poslovanju u Beogradu i širenju u regiji

28. nov 2024

[CAPA konferencija u Beogradu] Podaci o vazduhoplovnoj industriji u 2024: Složena slika oporavka, izazova i transformacije

27. nov 2024

San Dijego, Džordžtaun i Hajderabad nove destinacije KLM-a

26. nov 2024

Er Srbija počela sa upotrebom održivog avio-goriva na letovima od Pariza

25. nov 2024

Vučić o štrajku dela zaposlenih u SMATSA-i: „Oblasna kontrola nečega se pobunila pa hoće veće pare, imaju 7000 evra platu pa štrajkuju“

26. okt 2024

[POSLEDNJA VEST] Deo zaposlenih Kontrole letenja Srbije i Crne Gore sutra ipak štrajkuje na sat vremena

25. okt 2024

[EKSKLUZIVNO] Jedan dan sa timom Jat Tehnike, unutar i oko Boinga 767: Kako izgleda konverzija putničkog u kargo avion

23. okt 2024
Er Srbija testira novi inflight entertainment sistem za strimovanje sadržaja na uređaje putnika, prvi put u A320 i ATR avionima
Er Srbija će biti prva avio-kompanija u regionu koja će imati inflight entertainment sistem u regionalnim turboprop avionima / Foto: Uroš Mitrović, Tango Six

Er Srbija testira novi inflight entertainment sistem za strimovanje sadržaja na uređaje putnika, prvi put u A320 i ATR avionima

Srpska nacionalna avio-kompanija testiraće novo inflight entertainment rešenje, za početak u tri aviona, po prvi put omogućavajući putnicima koji lete i Erbasovim A320/319 ali i ATR avionima da konzumiraju multimedijalni sadržaj. Rešenje dolazi od kompanije Bluebox Aviation Systems i zove se Blueview digital passenger experience platform.

Er Srbija će u prvoj fazi dogovora testirati ovaj sistem na dve letelice iz Erbas A320 familije (APO i APS) i jednom ATR-u (ALW). Rešenje neće biti dostupno na širokotrupnim A330 letelicima budući da će one i dalje imati svoj sistem sa ekranima u sedištima u biznis i ekonomskim klasama.

Sistem ne zahteva skidanje posebne aplikacije već se sav sadržaj strimuje na browser bilo kog uređaja.

Hardver ne zahteva nikakve strukturne modifikacije letelice, jednostavno se postavi u overhead binove / Foto: Bluebox Aviation Systems

Hardverski deo sistema sastoji se od portabl kutije sa sopstvenom baterijom koja putem bežične Wi-Fi veze strimuje sadržaj na mobilne uređaje, tablete i laptopove putnika. Isksustvo će biti prilagođeno sa Er Srbijinim brendingom, biće dostupno na tri jezika, uključivaće pokretnu mapu leta, multimedijalni sadržaj (filmovi, serije i muzika) kao i ankete zadovoljstva uslugom za putnike.

Blueview rešenje bazira se na Bluebox Wow (skraćeno od Walk-on wiFE) portabl hardverskom modulu za koji proizvođač kaže da je veličine manje kutije koja se bez STC modifikacija može jednostavno instalirati u overhead bin bilo kog putničkog aviona. Uređaj može strimovati tradicionalne in-flight entertainment multimedijalne proizvode ali i sadržaj vezan za onboard kupovinu i oglašavanje.

U letelicu se postavlja više uređaja, jedan uređaj oplužuje 50 uređaja i može raditi 15 sati.

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

At

Kakvu bateriju ima ovo čudo, pošto vidim da pominju nekih 15h?
Čisto me zanima jer i sam kad unosim svoju eksternu bateriju u avion uvek se lecnem šta bih činio ako se zapali.

Odgovori
Go

Podaci su prilično šturi i nisam uspeo da nađem informaciju koja baterija se koristi. Međutim, našao sam da postoji verzija bez baterije, koja se kači na električno napajanje aviona.

S obzirom da su uređaj počele da testiraju Qantas, Play i još neke kompanije, nije baš kao da je JU pokusni kunić za ovu tehnologiju.

Lu

Piše prva kompanija u regionu.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs