BEG airport status
Ima li zavod „Moma Stanojlović“ perspektivu u regiji?

Ima li zavod „Moma Stanojlović“ perspektivu u regiji?

MiG-29M/M2 – sve verzije objašnjene

MiG-29M/M2 – sve verzije objašnjene

BEOGRAD – Kako je u medijima ovih dana najavljeno, Vazduhoplovstvo i protivvazduhoplovna odbrana Vojske Srbije trebalo bi ove godine da…

29 komentara Pročitaj više
Koliko je MiG-29M2 zaista kvalitetan kao izbor za srpsko ViPVO?

Koliko je MiG-29M2 zaista kvalitetan kao izbor za srpsko ViPVO?

Ratno vazduhoplovstvo, kao jedan on najbitnijih delova oružanih snaga jedne zemlje, služi da obezbedi prevlast i dominaciju na nebu u…

110 komentara Pročitaj više
Pod lupom: DOA sertifikati Vojske Srbije i odnos DCV-a prema domaćoj vazduhoplovnoj industriji

Pod lupom: DOA sertifikati Vojske Srbije i odnos DCV-a prema domaćoj vazduhoplovnoj industriji

BEOGRAD – Jedna od najvećih travestija srpkog vazduhoplovstva, teledirigovani realizator najveceg organizovanog lanca visokoprofitabilnog nepotizma u državnoj službi, bivši direktor…

2 komentara Pročitaj više
Pilot koji je leteo preko 60 tipova letelica: G-4 je poluproizvod, G4M u startu nije dobro rešenje

Pilot koji je leteo preko 60 tipova letelica: G-4 je poluproizvod, G4M u startu nije dobro rešenje

BEOGRAD – U veoma zanimljivoj debati u komentarima na temu Novog Aviona vazduhoplovni inženjer Marko Ivanković razmenio je mišljenja sa…

66 komentara Pročitaj više
Zbog čega je prizemljen 787?

Zbog čega je prizemljen 787?

BRISTOL, VELIKA BRITANIJA – Istražitelji japanske agencije za bezbednost saobraćaja izjavili su za Rojters da je akumulator koji se nalazio…

17 komentara Pročitaj više
EKSKLUZIVNO: SFRJ nije mogla da napravi Novi Avion

EKSKLUZIVNO: SFRJ nije mogla da napravi Novi Avion

Pravilna i realna dijagnoza stanja predstavlja više od pola uspešnog rešenja problema. Ova teorija primenjuje se na isti način u…

65 komentara Pročitaj više
Regionalna (kargo) trka aerodroma

Regionalna (kargo) trka aerodroma

ZAGREB – Na konferenciji Aviation Business Arena  koja se održala od 20. do 22. novembra u Zagrebu, pored mnogih eminentnih…

0 komentara Pročitaj više
“Jatovanje“

“Jatovanje“

ZAGREB, HRVATSKA – Na marginama nedavno održane konferencije posvećene poslovanju avio-kompanija u regiji, Aviation Business Arena, razgovaralo se između ostalog…

0 komentara Pročitaj više

Najnoviji komentari

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Djuka Bojim se da vi ne znate sta su hipersonicni projektili. Nemojte samo potezati pricu oko ICBM kao dokaz bilo cega, jer nije za poredjenje. Nije za poredjenje ni cinjenica da hiperosnicni projektili nisu od juce, imaju ih od sredine 20 veka. U razvoju novih hipersonicnih sistema Rusi jesu otisli najdalje, nakon njih Kinezi, cak…

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hehehe, slazem se sva velikom vecinom napisanog. Ponarucito sa onimm prvim komentarom o slici na vrhu. Takvih slika Rafala ima u zadnje vreme na T6 bas dosta, al vazno da se podsmevaju 40 godina starom MiGu 29. Što se šarenila tiče to ima svoje pluseve i minuse. Jedna od najvaznijih stvari je i mentalni pristuo…

27. Nov 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Vladimir Zasto ne bi pogledali neke informacije o tome, o cemu pisete? Upravo Amerika je za sad imala najveci uspeh sa hipersonicnim bezmotornim bolidima koji i poticu iz americkog programa Global strike (to je ono sto lici na kljun patke), i imaju vise programa. 2013 su oborili rekord duzine leta tom spravom. Na toj tehnici…

27. Nov 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Dejanera Zapravo je procena da u nekoj tacki u buducnosti nece biti potreban fizicki covek u letelici, ali nije rec o kratkom periodu, pre kroz 50 godina i vise, a to razlika kao od 1945 do 2000, od Me 262 do F-22...

27. Nov 2024.Pogledaj