BEOGRAD – Jedna od najvećih travestija srpkog vazduhoplovstva, teledirigovani realizator najveceg organizovanog lanca visokoprofitabilnog nepotizma u državnoj službi, bivši direktor…
BEOGRAD – U veoma zanimljivoj debati u komentarima na temu Novog Aviona vazduhoplovni inženjer Marko Ivanković razmenio je mišljenja sa…
BRISTOL, VELIKA BRITANIJA – Istražitelji japanske agencije za bezbednost saobraćaja izjavili su za Rojters da je akumulator koji se nalazio…
Pravilna i realna dijagnoza stanja predstavlja više od pola uspešnog rešenja problema. Ova teorija primenjuje se na isti način u…
ZAGREB – Na konferenciji Aviation Business Arena koja se održala od 20. do 22. novembra u Zagrebu, pored mnogih eminentnih…
ZAGREB, HRVATSKA – Na marginama nedavno održane konferencije posvećene poslovanju avio-kompanija u regiji, Aviation Business Arena, razgovaralo se između ostalog…
Najnoviji komentari
Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
@Djuka Bojim se da vi ne znate sta su hipersonicni projektili. Nemojte samo potezati pricu oko ICBM kao dokaz bilo cega, jer nije za poredjenje. Nije za poredjenje ni cinjenica da hiperosnicni projektili nisu od juce, imaju ih od sredine 20 veka. U razvoju novih hipersonicnih sistema Rusi jesu otisli najdalje, nakon njih Kinezi, cak…
Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
Hehehe, slazem se sva velikom vecinom napisanog. Ponarucito sa onimm prvim komentarom o slici na vrhu. Takvih slika Rafala ima u zadnje vreme na T6 bas dosta, al vazno da se podsmevaju 40 godina starom MiGu 29. Što se šarenila tiče to ima svoje pluseve i minuse. Jedna od najvaznijih stvari je i mentalni pristuo…
Hind-E na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
Bato tvoj komentar bi komotno mogao poseban clanak da bude, a mozda i neku knjigu da pises
Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
@Vladimir Zasto ne bi pogledali neke informacije o tome, o cemu pisete? Upravo Amerika je za sad imala najveci uspeh sa hipersonicnim bezmotornim bolidima koji i poticu iz americkog programa Global strike (to je ono sto lici na kljun patke), i imaju vise programa. 2013 su oborili rekord duzine leta tom spravom. Na toj tehnici…
Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
@Dejanera Zapravo je procena da u nekoj tacki u buducnosti nece biti potreban fizicki covek u letelici, ali nije rec o kratkom periodu, pre kroz 50 godina i vise, a to razlika kao od 1945 do 2000, od Me 262 do F-22...