BEG airport status
LYBE 1123:00 Z 120°08KT CAVOK 10/07 Q1013 NOSIG=
[EKSKLUZIVNO] Vlada odgovorila EADS-u u roku. Rešenja za ugovor sa Erbasom u vezi kupovine aviona i dalje nema.

[EKSKLUZIVNO] Vlada odgovorila EADS-u u roku. Rešenja za ugovor sa Erbasom u vezi kupovine aviona i dalje nema.

[EKSKLUZIVNO] Ime „Jat“ odlazi u istoriju. Na čelu nacionalne avio-kompanije biće inostrani profesionalac iz avio-biznisa

[EKSKLUZIVNO] Ime „Jat“ odlazi u istoriju. Na čelu nacionalne avio-kompanije biće inostrani profesionalac iz avio-biznisa

Novi vlasnici u saglasnosti sa državom zauvek će penzionisati staro ime koji je prevoznik nosio od 1947. godine. Vlasnička struktura…

6 komentara Pročitaj više
[EKSKLUZIVNO] Kako je prodata Jatova Pilotska akademija – ugovor o poravnanju sa SMATSOM

[EKSKLUZIVNO] Kako je prodata Jatova Pilotska akademija – ugovor o poravnanju sa SMATSOM

Na osnovu odluke Skupštine osnivača Jata od 17. septembra 2010. godine, odluke Skupštine osnivača društva sa ograničenom odgovornošću Agencija za…

11 komentara Pročitaj više
[EKSKLUZIVNO] Srbija više puta dovela u zabludu evropske države o nameri da reši ugovor sa Erbasom

[EKSKLUZIVNO] Srbija više puta dovela u zabludu evropske države o nameri da reši ugovor sa Erbasom

Tango Six danas ekskluzivno otkriva kako su zaista tekli pregovori sa Erbasom i koje je sve netačne proizvoljnosti izrekao šef…

6 komentara Pročitaj više
[EKSKLUZIVNO] Jat prestaje da leti za Francusku. Državni sekretar iz Ujedinjenih regiona Srbije sabotirao izmenu ugovora sa Erbasom. Wizz Air ubrzano radi na preuzimanju tržišnog udela Jata.

[EKSKLUZIVNO] Jat prestaje da leti za Francusku. Državni sekretar iz Ujedinjenih regiona Srbije sabotirao izmenu ugovora sa Erbasom. Wizz Air ubrzano radi na preuzimanju tržišnog udela Jata.

Kako Tango Six saznaje iz dobro obaveštenih izvora, EADS i njena ćerka firma Erbas aktivno su državi Srbiji nudili izmenu…

16 komentara Pročitaj više
Analitičar Alen Šćuric o Jatu

Analitičar Alen Šćuric o Jatu

Analitičar i zamenik urednika časopisa Aeronautka Alen Šćuric u drugom u intervjua koji sam sa njim napravio u Zagrebu tom…

3 komentara Pročitaj više
Analitičar Alen Šćuric o Croatia Airlinesu

Analitičar Alen Šćuric o Croatia Airlinesu

Jednodnevni štrajk zaposlenih Croatia Airsa bio je prilika da razgovaram sa analitičarem Alenom Šćuricom o aktuelnim problemima hrvatske nacionalne avio-kompanije…

1 komentar Pročitaj više
Jednodnevni štrajk pilota, mehaničara, kabinskog osoblja i radnika prodaje Croatia Airlinesa

Jednodnevni štrajk pilota, mehaničara, kabinskog osoblja i radnika prodaje Croatia Airlinesa

Juče je u Zagrebu ispred zgrade uprave Croatia Airsa održan jednodnevni štrajk upozorenja pilota, mehaničara, kabinskog osoblja i radnika prodaje…

0 komentara Pročitaj više
[EKSKLUZIVNO] Interne novine Jat Airways-a

[EKSKLUZIVNO] Interne novine Jat Airways-a

Jat novine

2 komentara Pročitaj više

Najnoviji komentari

hoplit na: [FOTO] Detaljne fotografije Orlova iz Muzeja vazduhoplovstva

Peskiranje?To je misaona imenica za njih.Nemaju ni farbaru.Imaju jednog farbara koji šeta od pogona do pogona sa pištoljem,farbom,razređivačem i šmirglom.

12. Nov 2019.Pogledaj

Ivan Uzice na: [FOTO] Detaljne fotografije Orlova iz Muzeja vazduhoplovstva

Treba da uzmemo i migove 17 od Albanaca i one migove 23 sto stoje jos od Iraka, i jastrebove da vratimo. E nasta smo spali, da mastamo da kupujemo ono sto jedna Rumunija ili Madjarska baca. Postali smo deponija u pravom smislu, od auta pa nadalje. Tolike silne nabavke i modernizacije, a bojeva gotovost nepromenjena…

11. Nov 2019.Pogledaj

Captain obvious na: [FOTO] Detaljne fotografije Orlova iz Muzeja vazduhoplovstva

Ja sam mislio da VTO I Moma imaju više nego dovoljno obučene radne snage da izlupaju limove po dostupnim nacrtima. Ne treba ništa revolucionaran da urade.

11. Nov 2019.Pogledaj

Angir na: [FOTO] Detaljne fotografije Orlova iz Muzeja vazduhoplovstva

Stauffenberg: Ima potrebe za jurisnicima ali nema za novim zmajevima

11. Nov 2019.Pogledaj

ID na: Ministarstvo odbrane odgovara Aleksandru Radiću i pojašnjava šta će raditi sa Orlovima iz Muzeja vazduhoplovstva

Auto koji stoji na livadi od 1996. niko živ nebi uzeo da koristi. A tek borbeni avion?!? Njegova namena nije da paradira, već najzahtevnije moguće korišćenje. Zgražavam se komentarima gde ljudi po stepenu matiranja i nestajanja boje procenjuju stanje ostatka nekadašnjeg aviona. Da li se iko pita o stanju hidraulike(na novom je pravila probleme), elektrike,…

11. Nov 2019.Pogledaj

Send this to a friend