„Predstavnici aerodroma „Konstantin Veliki“ i grada Niša potpisali su ugovor sa italijanskom avio kompanijom „Vind džet“ o otvaranju redovne linije…
Nedavni incident u Jagodini prilikom kojeg je letelica Helikopterske jedinice MUP-a nepažnjom izazvala lakše povrede dece koja su se nalazila…
Datumi za aeromiting povofom 100 godina srpskog vojnog vazduhoplovstva zakazani!
Danas je treći dan 105. Generalne konferencije FAI u Beogradu koja se odrzava od 11. do 16. oktobra. Trenutno sam…
Komisija za istraživanje udesa Direktorata Civilnog Vazduhoplovstva objavila je konačni izveštaj o avgustovskom vanaerodromskom ateriranju aviona PZL M18 YU-BND na…
Fly-in i RC priredba trenutno na sportskom aerodromu Trstenik. Hvala Nikoli Stojkoviću na javljanju i fotografijama.
Komisija za istraživanje udesa DCV-a objavila je juče informaciju o vanaerodromskom ateriranju aviona za zaprašivanje komaraca Dromaderu YU-BND od 19….
Udes Cesne 172N YU-DNK kod Mrčajevaca još je u prvim izveštajima medija sa lica mesta izgledao kao teška povreda bezbednosti…
Najnoviji komentari
Stojko na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju
ili mozda ipak helikopteri?
goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250
Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.
goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju
Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.
Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe
Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…
Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe
@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…