Kao što je najavljeno u ovom intervjuu pre nekoliko meseci u Varaždinu , firma Grappolo Aviation d.o.o zvanično je počela…
Tradicionalno okupljanje generalne avijacije na verovatno jednom od najlepših sportskih aerodroma u zemlji održaće se 13. put u subotu 27.08….
Jučerašnji dan nije bio ni malo prijatan za Direktorat civilnog vazduhoplovstva i njihovu predstavnicu za odnose sa javnošću. Pogibija paraglajderiste…
Foto: B92 PZL M-18 Dromader, registarske oznake YU-BND, avion za zaprašivanje komaraca imao je danas oko 19.30 časova vanaerodromsko sletanje…
Aeroklub Mirko Todorovski iz Bitolja organizovaće Air Race i Airshow event u trajanju od tri dana 9, 10 i 11….
Sedam padobranki iz padobranskih klubova širom Srbije zajedno sa pripadnicom 63. padobranskog bataljona Specijalne brigade Vojske Srbije zastavnikom Radmilom Đurić…
Razni su likovi pisali istoriju šarlatanstva srpskog vazduhoplovstva. Od smelijih ostvarenih seniora koji se rotiraju u bomboluku društveno-političkih funkcija raznih…
Ekskluzivno iz Zadra za Tango Six Blog – Radovan Pavlić (www.fotoamater.com) Sve fotografije autor 20. jula ove godine u Zadru…
Najnoviji komentari
Stojko na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju
ili mozda ipak helikopteri?
goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250
Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.
goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju
Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.
Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe
Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…
Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe
@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…