3. Državno prvenstvo Srbije pilota ultra-lakih letelica održano je posle godinu dana pauze u organizaciji Vazduhoplovnog Saveza Srbije (Komisije za Ultra-Lako…
У току припрема за Beograd Аir Show 2009, који ће се одржати у суботу 11.07.2009. у Београду на Калемегдану, Ваздухопловно…
Lisičji Jarak je u Subotu 9. Maja bio odlično mesto da ljubitelji avijacije provedu nezvanični početak leta i dobiju „miris“…
Ekskluzivno u TangoSixBlog-u danas možete videti snimak sa prvog leta prvog toplovazdušnog RC balona u Srbiji! Firma „Balon Servis“ u…
Svi koji su gledali „Pimp my ride“ na MTV-u znaju da su likovi pravili neviđene ludosti u automobilima i sa…
…na ovaj način malo njih. RedBull air-race sezona počinje. Prva lokacija je Abu-Dabi. Kao što ste već mogli pročitati na…
Uvod… Pre nekoliko dana jedan Turčin je izgleda pokušao samoubistvo tako što je planirao da ukrade Cesnu iz svoje avio-škole…
Najnoviji komentari
Stojko na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju
ili mozda ipak helikopteri?
goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250
Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.
goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju
Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.
Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe
Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…
Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe
@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…