Major Vojske Srbije, opitni pilot Centra za letna ispitivanja Tehničkog opitnog centra, Goran Savić, prijateljima i poznanicima poznatiji kao Savke, tragično je juče izgubio život u nesreći u školskim avionu Lasta. Redovi koji slede namenjeni su sećanju na prijatelja, avijatičara i pre svega sina, supruga, brata i oca dvoje dece.
Jedna zanimljivost sa američkog dela stajanke. Koje su šanse za videti ovako nešto? ——————————————————————————————————————————– Tango Six izveštavanje iz Farnborough-a pomogli…
11:35 – Danas sam na aerodromu Nikola Tesla na koji bi po planu leta u 14:15 trebalo da sleti avion…
Prošle subote, na proslavi dana letelišta „13. maj“, dogodila mi se jedna od lepših situacija u, sada već skoro četvorogodišnjoj,…
Pored toga što je zastupnik, ovlašćeni diler i serviser kompanije Robinson za Srbiju, Imtel Sky Tech zastupa i izraelsku firmu…
Share Večerašnji let zakazan za 20h! Gate: SKC! Tweet wall i #papirniavion crew čekaju na vas… pls RT da…
Šumadinci i meraklije dale svoje predstavnike za finale. Beograd je sledeći! Ako se još niste prijavili uradite to ovde i…
Tango Six Blog i Red Bull predstavljaju vam najmasovnije svetsko takmičenje u bacanju papirnih aviona, Serbian Edition! Kao zemlja koja…
Najnoviji komentari
Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.
ikim na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
Aleksa, nema problema. Ako je trpanje ako se nešto prokomentariše jednom u šest meseci, ili godinu dana, neću raditi ni to. Gospodina mehaničara sam znao lično, porodice su nam bile kućni prijatelji, na žalost je pokojni, nije umeo ništa da uradi ni na svom, ni na bilo kom drugom autu, osim na par kamiona za…
Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
Ne ometa se to lako a i Francuzi imaju sopstvenih interesa po tom svetu pa su i ovaj mir dogovorili sa Libanom kojeg koliko toliko štite. Nije sve to crno belo.
алекса na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
ikim - "vojnog mehaničara, koji je umeo da odradi generalku na motoru TAM-150, ali je morao da zove svog kolegu da mu rešava mehaničke probleme na Zastavi 101 (pričam o 80-tim godinama prošlog veka). Jebeš takvog mehanničara" Са овим си рекао све о свом знању. Ништа не знаш, а волиш да се трпаш. Свака ти…
max na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
Jako ovisno što smatrate pod "hipersonična rakete". Mnoge balističke rakete lete hipsersonično još od 1950tih, slično kao današnje ruske kojim se toliko hvale a zapravo ima samo brzinu. Ali još nitko nije uspio napraviti "pravu" hipersoničnu raketu, koja bi osim brzine >mach5 trebala biti potpuno upravljiva, postići visinu, koristiti hipsersonični motor (tipa scramjet), preciznost, stealth…