BEG airport status
Analitičar Alen Šćuric o Jatu

Analitičar Alen Šćuric o Jatu

Analitičar Alen Šćuric o Croatia Airlinesu

Analitičar Alen Šćuric o Croatia Airlinesu

Jednodnevni štrajk zaposlenih Croatia Airlinesa bio je prilika da razgovaram sa analitičarem Alenom Šćuricom o aktuelnim problemima hrvatske nacionalne avio-kompanije…

1 komentar Pročitaj više
Pogibija padobranca na Lisičjem Jarku i udes ultra-lakog aviona kod Vojke

Pogibija padobranca na Lisičjem Jarku i udes ultra-lakog aviona kod Vojke

Jučerašnja pogibija padobranca na sportskom aerodromu Lisičji Jarak i teži udes ultralakog aviona na letelištu pored Vojke obeležili su početak…

8 komentara Pročitaj više
Jednodnevni štrajk pilota, mehaničara, kabinskog osoblja i radnika prodaje Croatia Airlinesa

Jednodnevni štrajk pilota, mehaničara, kabinskog osoblja i radnika prodaje Croatia Airlinesa

Juče je u Zagrebu ispred zgrade uprave Croatia Airlinesa održan jednodnevni štrajk upozorenja pilota, mehaničara, kabinskog osoblja i radnika prodaje…

0 komentara Pročitaj više
STS Avijacija u regionalnoj akciji suzbijanja besnila kod divljih životinja iz vazduha

STS Avijacija u regionalnoj akciji suzbijanja besnila kod divljih životinja iz vazduha

Pre dve godine, na inicijativu Ministarstva poljoprivrede, trgovine, šumarstva i vodoprivrede Republike Srbije, Evropska Unija finansirala je projekat iskorenjivanja besnila…

1 komentar Pročitaj više
Završene kvalifikacije na jugu – Beograd je sledeći!

Završene kvalifikacije na jugu – Beograd je sledeći!

Šumadinci i meraklije dale svoje predstavnike za finale. Beograd je sledeći! Ako se još niste prijavili uradite to ovde i…

0 komentara Pročitaj više
Born to fold! Red Bull Paper Wings – Letenje Masama!

Born to fold! Red Bull Paper Wings – Letenje Masama!

Tango Six Blog i Red Bull predstavljaju vam najmasovnije svetsko takmičenje u bacanju papirnih aviona, Serbian Edition! Kao zemlja koja…

1 komentar Pročitaj više
Indijsko MiG-29 iskustvo

Indijsko MiG-29 iskustvo

Internet portal indijskih novina Business Standard preneo je tekst iz svog štampanog izdanja čiji je autor sažeto i u najbitnijim…

5 komentara Pročitaj više
Objavljen izveštaj švajcarske evaluacije novog višenamenskog borbenog aviona

Objavljen izveštaj švajcarske evaluacije novog višenamenskog borbenog aviona

Poverljiv izveštaj švajcarske vojske o konačnim rezultatima operativnog testiranja i evaluacije novog višenamenskog borbenog avina (NFA) objavljen je za vikend….

7 komentara Pročitaj više

Najnoviji komentari

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj