Gađanje 101. eskadrile iznad poligona Šabla odigraće se sutra u dva termina, prepodnevnom (10h) i popodnevnom (15h). Današnje fotografije naših…
Načelnik generalštaba Vojske Srbije general Miloje Miletić započeo je juče svoju višednevnu posetu Bugarskoj sastavši se prvo sa svojim kolegom,…
Deo 101. lovačko-avijacijske eskadrile ViPVO na pola je svog boravka u Bugarskoj i kao što sam najavio u ponedeljak, nestrpljivo…
Zanimlivo saopštenje jutros u mail-u Eurofighter konzorcijuma sa pratećim fotografijama: „On Monday the 22nd of August, after Vienna’s Mayor Dr….
Dva aviona MiG-29 (102 i 108) 101. lovačko-avijacijske eskadrile Vazduhoplovstva i protivvazduhoplovne odbrane Vojske Srbije sletela su danas u 12:30…
Kada ste dnevne novine Kurir i kada godinama svesno plasirate vulgarni senzacionalizam koji ciljano zadovoljava najprizemnije motive čitalaca za tuđom…
Svaka prava opčinjenost letećom spravom počinje u njenom kokpitu. Tom intimnijem delu letelice čiju ste spoljašnost videli na bezbroj fotografija…
Sedam padobranki iz padobranskih klubova širom Srbije zajedno sa pripadnicom 63. padobranskog bataljona Specijalne brigade Vojske Srbije zastavnikom Radmilom Đurić…
Najnoviji komentari
Bole na: Nakon incidenta u vazduhu EXPO Osaka zaustavlja demo letove eVTOL letelica – šansa za Srbiju i EXPO 2027?
u zemlji gde se SMS porukama sakupljaju pare za lečenje mi pričamo o letećim taksijima. zamisli zemlju gde je pšenica 2005 koštala 20 din a prošle godine 19.5. Jel to skok u budućnost ili su budućnost expo i leteći taksiji. to realno zanima 0.1% gradjana Srbije. oni koji ili vole tehnologiju ili baš lepo žive.
Miloš1977 na: Indija postaje prvi inostrani korisnik palubne verzije Rafala
Tesko ce Francuzi dozvoliti deo proizvodnje Rafala u Indiji, ali Indijci nemaju izbora za novi Palubni lovac bombarder. Rafal im je jedini kandidat jer amerikanac ne dolazi u obzir. A tek im Ameri ne bi dali neku licencu za F-35B ili F-18 :-) Rafal F4 jeste velik skok posle MiG-29K ali i bukvalno 3 puta…
Milan na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?
Prvenstveno SILA 450/750 Treba domaca avio indistrija da se ozbiljno razvija zato sto imamo potencijala u tome a ne da se daje prvenstvo stranim firmama koje proizvode avione. Misljenja sam da je domace najbolje.
Motorista na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?
Jedini logičan izbor je Sova.
Bulatovic Nebojsa na: Indija postaje prvi inostrani korisnik palubne verzije Rafala
Branko fantastična analiza i ređanje činjenica. Pogotovo za kapacitete proizvodnje i produkcije sofisticiranih sredstava vojne tehnologije Mnogoljudna zemlja je spremna da obezbedi i dovoljan broj pilota za ovoliku silu aviona. Dokle u isto vreme, (pošto pratim SAD izveštaje o stanju u njihovom RV.kao i novotarijama kod njih) Pentagonove komisije u izveštaju o stanju I sposobnostima…