CH-95: Još jedna izviđačko-borbena bespilotna letelica za Vojsku Srbije

17. sep 2021

[ANALIZA] Ako Srbija zaista kupi Pancir S1M: Sva unapređenja u odnosu na verziju sistema koju već imamo

16. sep 2021

[POSLEDNJA VEST] Vučić: Srbija nabavlja Kornet, Pancir S1M, kineske bespilotne letelice CH-95, dodatne helikoptere H145M i Talesove laserski vođene rakete vazduh-zemlja

15. sep 2021

[NAJAVA]: Ministarstvo odbrane i Vojska Srbije 15. septembra organizuju Taktičko-tehnički zbor na Ušću

13. sep 2021

Šabla 2021: “Pogođene sve mete predviđene za uništenje“

13. sep 2021

Svečanost promocije novih oficira Vojske Srbije: Do sada najveće učešće letelica RV i PVO

10. sep 2021

Armiji SAD isporučen prvi helikopter UH-72B

9. sep 2021

Protivvazduhoplovni raketni sistem Antej-2500: Izvozna verzija sistema S-300VM

9. sep 2021

Defile povodom Dana nezavisnosti Severne Makedonije: Delimičan uvid u makedonska policijska i vojna sredstva

8. sep 2021

Vazduhoplovna vežba “Šabla-2021“: Srpski MiG-ovi 29 stigli u Bugarsku

6. sep 2021

Naredne nedelje RV i PVO Vojske Srbije ponovo u Bugarskoj, učestvuju lovačka avijacija i jedinice za protivvazduhoplovna dejstva

3. sep 2021

[FOTOREPORTAŽA] Kečkemet-2021: Mađari ponovo pokazali kako se organizuje aeromiting

1. sep 2021

Bugarska započela proces nabavke još 8 borbenih aviona F-16

27. avg 2021

Srpsko ratno vazduhoplovsto posle pauze od sedam godina ponovo učestvuje na inostranom aero-mitingu

24. avg 2021

Utva prvi put učestvovala na aero-mitingu u inostranstvu sa Sovom: „Napravili smo baš ekonomičan avion, zar ne?“

24. avg 2021

[VIDEO] Srušio se prototip ruskog vojnog transportnog aviona IL-112V kod Moskve, nema preživelih

17. avg 2021

[POSTANI PILOT] Upis nove klase 15. septembra: Aeroklub „Zrenjanin“ zove sve koji su zainteresovani da postanu Sportski Piloti

12. avg 2021

[POSLEDNJA VEST] Vučić: Srbija kupuje 2 helikoptera Ka-32

11. avg 2021

[POSLEDNJA VEST] Kiparski medij: Srbija pregovara sa Kiprom o kupovini 11 borbenih helikoptera Mi-35P

9. avg 2021

Novi zapadni avioni u Ratnom vazduhoplovstvu Turkmenistana

9. avg 2021
MiG-ovi 29 u Ratnom vazduhoplovstvu Bugarske: Do sada izgubljena dva aviona, operativnost mala, uskoro zamena lovcima F-16
Jednosed MiG-29A ev. broj 39 koji je danas najverovatnije izgubljen u udesu / Foto: Anton Balakčiev

MiG-ovi 29 u Ratnom vazduhoplovstvu Bugarske: Do sada izgubljena dva aviona, operativnost mala, uskoro zamena lovcima F-16

Današnji udes lovca MiG-29 bio je, od uvođenja u naoružanje 1989. godine, treća nesreća ovog tipa aviona u Ratnom vazduhoplovstva Bugarske. Kako Tango Six saznaje reč je o jednosedu MiG-29A sa evidencijski brojem ’’39’’. Do danas je RV Bugarske u svom inventaru imalo ukupno 12 jednoseda i tri dvoseda ali se smatra da je bilo operativno svega nekoliko aviona.

Bugarska je od 15. juna 1989, kada su stigla prva dva dvoseda (ev. broj 01 i 02) do septembra 1990. godine od bivšeg SSSR-a nabavila 22 MiG-a 29, 18 jednoseda 9.12A (MiG-29A, izvozna verzija za zemlje Varšavkog ugovora) i 4 dvoseda 9.51 (MiG-29UB). Jednosedi su dobili evidencijske brojeve od 15 do 32, a dvosedi 01 do 04. Kasnije su na 7 aviona ev. brojevi promenjeni, 01 je postao 11, avion 02 12, 03 je dobio novi broj 33, 04 je postao 14, 27 37, 28 je dobio broj 38, a 29 39.

Avioni su prvo bili u sastavu 1. lovačke avijacijske eskadrile, 15. lovačkog avijacijskog puka, 2. divizije PVO u vazduhoplovnoj bazi Ravnec blizu grada Burgas (1994. godine Ravnec je postao 5. lovačka avijacijska baza, 2002. je napuštena) u istočnoj Bugarskoj, potom od 1999. godine u 2. lovačkoj avijacijskoj eskadrili, 3. lovačke vazduhoplovne baze Graf Ignjatijevo, Korpusa PVO blizu grada Plovdiva (centralna Bugarska), a danas lete u 1/3 lovačkoj avijacijskoj eskadrili, takođe 3. lovačke vazduhoplovne baze Graf Ignjatijevo.

Operativnost ovih aviona je u proteklih desetak godina bila veoma mala, obično je zbog malih finansijskih ulaganja bilo aktivno svega 4-8 aviona / Foto: Anton Balakčiev

U udesima su do danas izgubljena dva aviona, jednosed 29. septembra 1994. (evidencijski broj 25, pilot potpukovnik Ivan Daev je poginuo) i dvosed 26. aprila 2012. godine (evidencijski broj 11, izgubljen tokom vežbe Thracian Star 2012 na kojoj su učestvovali i američki F-16, piloti su se katapultirali). Jedan avion je bez motora prodat 2015. godine Poljskoj. Generalni remont je tokom 2006. i 2007. prošlo 12 9.12A i 9.51 kada je ruska kompanija RSK MiG produžila životni vek na 40 godina ili 4000 sati naleta.

Operativnost ovih aviona je u proteklih desetak godina bila veoma mala, obično je zbog malih finansijskih ulaganja bilo aktivno svega 4-8 primeraka, državni vrh je lutao u pokušaju rešenja problema a krajem decembra 2018. godine konačno su odobrena novčana sredstva koja je omogućilo podizanje operativnosti 6 jednoseda i dva dvoseda koji bi mogli ostati u upotrebi do 2030. godine. Trenutni ugovor sa RSG MiG o održavanju postojeće flote ističe sledeće godine.

Obzirom da 8 naručenih F-16 sasvim sigurno nije dovoljan broj borbenih aviona za RV Bugarske, ovakav potez je sasvim očekivan, a MiG-ovi 29 bi mogli biti potpuno zamenjeni tek kada eskadrila aviona F-16 postigne punu operativnu sposobnost. Međutim ne zna se kada će se to dogoditi jer drugih 8 planiranih F-16 još nije ugovoreno, za sada je naručeno samo 6 jednoseda i dva dvoseda Block 70 koji su plaćeni 1,256 milijardi dolara što je plaćeno odjednom. Prvi avioni bi trebali stići 2023. godine, a poslednji 2024.

Pratite Tango Six i na društvenim mrežama. Na Instagramu, Jutjubu, Tviteru i Fejsbuku.

Komentari

G

Sto ja imam utisak da mi necemo.nove avione nabavljati nego cemo sa ovim krntijama ostati jos dugo.Evo zasto mislim ne znam kolika ce nam sredstva biti,ali ako se odlicimo za su 30 dovicemo sankcije,a da kupimo zapadni avion nece nam dati, a da izaberemo kineske dobicemo sankcije i od amera i od rusa jer su kineski avioni kopije i jednih i drugih

Odgovori
D

#Gladius
Zašto mislite da nam ne bih prodali Rafale? Mislim da bi nam Francuzi bez ikakvih problema prodali Rafale.
Po mom mišljenju ovaj avion je idealna zamena za Migove

N

Mислим да су Срби преоптерећени санкцијама, причом о санкцијама…..
Кад си добар са западом (Америком и Енглеском и осаталом куцанијом), као што је то била власт у вријеме хапшења и испоручивања у Хаг, од 2001 до 2012, од запада си добио само нове уцјене. Кад урадиш нешто што заиста не воле онда те више цијене. Који амерички или енглески дипломата помиње Тадића или Шутановца или Коштуницу, нити један, Милошевића помињу, био је непријатељ, све остало је шупља прича.
Према томе, свој посао, ако имаш пара, купуј А бомбу ако можеш јер њихове уцјене никад неће престати док год пристајеш да будеш уцјењен.
Друго, сједење на двије-три столице, њемачкој, руској и кинеској, тренутно, можда и није лоше али никако сједити на енглеској и америчкој, њих склонити из куће јер се на њима може врат сломити.

I

#Nixon
Genijalno razmisljanje, tako da je Sloba kupovao devedesetih brdo naoruzanja i zivelo se samo tako, jer cenili su ga i spominju ga. A tek ove sadasnje sto cene…

M

Nabavljamo 24 Rafala i zavrsena prica!
Kod rusa vec ima spreman red za SU -57 ….

M

zašto ne smijete kupit rafale?
Odgovor: suradnja sa rusima i kinezima i mogućnost krađe/prodaje tehnologije istima. Posebice kinezima.

A

@Mrle

Baš nema logike. Ako idemo tom logikom Francuska nikad ne bi prodala avione Egiptu, koji aktivno sarađuje i sa Kinom i sa Rusijom na polju avijacije.

G

#mrle
Ne znam da li znas nama vrv nato ne bi dao ali generalno francuska je saradjivala sa sovjetskim savezom i prva je drzava u svetu koja je priznala sovjetski savez.Inace francuska je prva komunisticka drzava od one cuvene revolucije.Sustina price sve socijalisticke zemlje arapske su pored sovijetskog imale i francusko oruzje najvise od svih irak koji je imao i supereternard.Mirage F1 izvozna varijjnta imal je ruski klimov,a da ne govorim o saradnji lade i renoa jos u socijalisticko vreme.PS reno je vlasnik ruske lade.Sto se mene tice ne bi rafala uzimao jer ga komsije imaju.Moje misljenje je da je avion koji je najbolje resenje za vojsku Srbije Super Hornet Block III idealan za nas

T

@Alexa
Zaboravio si Indiju.

Tema nije Rafal ni Hrvatska.

T

@Gladius
Jel bi ti dao AK-47 majmunu ? Sigurno ne.
Tako otprilike misli ostatak sveta o REGIONU.

A

Žao mi je pilota, ali bojim se i reći da ovo sve liči na dobro pripremljenu predstavu. Mislim da neko ima veliku potrebu da Srbiju kao državu i njenu vojsku pokaže i prikaže u naj gorem svetlu. Svaki vid saradnje koja je na opštu korist Srbije i zemlje sa kojom Srbija ostvaruje taj kontakt je potencijalna opasnost za zapadne krugove. Njihov cilj je da se Srbija što više izoluje i da bude okružena sa neprijateljski nastrojenim komšijama. Ovo je možda i poruka samim Bugarima da što pre okončaju ovakv vid saradnje sa Srbijom. I ova tragedija će napraviti buru u Bugarskoj, pošto će ići još veći pritisak da se zamene što pre letelice koje se koriste u RV sa novim i to u punom sastvu tako da će Bugarska morati još novca da pripremi da bi postavljeno ispunila. Bez ono kako, jel mogu, zašto…. bez pogovora. Što se tiče nas uvek to napominjem, Srbija mora da kupi novo i samo novo i da prekine sa tom praksom donacija i naknadnih opravki. U tu priču i paljenje masa da su nam sankcije tik pored glave neću da verujem. I sa tim u stranu. Šta nam odgovara i zašto se opredelimo odmah i nabaviti bez ustručavanja da na nebi kolebljivci došli glave. Onako za moju dušu… pa da još samo malo doradimo naše piste za buduće eskadrile Suhoja. Srbija i sve njene zemlje su večne moja braćo samo ako su joj deca verna. Pozdrav mojoj braći Srbima.

L

@Dusan Silni Teško da će Franuczi prodati svoje najbolje avione zemlji koja nije ni EU ni NATO i još dodatno ima prijateljske, „savezničke“ odnose sa Rusijom. Sa time bi riskirali previše. Naravno da mogu bez problema prodavati Mistrale i ostale stvari Srbiji, ali avioni su ipak avioni.

I

Mrle@ Kradja tehnologije da se da Kinezima lol. E lepo me nasmeja. Kinezi vec razvijaju petu generaciju aviona i sigurno se nece vracati na cetvrtu. Siguran sam da nepostoji tehnologija koju Francuzi imaju a Kinezi ne.Bas ce Kinezi nesto da kopiraju od Francuza. Mozda pre 20/30 godina.Nama Rafal ne treba. Skup, slozen avion, godine i godine bi trebalo ako bi i ikada osvojili 70 posto kapaciteta. Mig 35 ili su 30.Dugo koristimo, znamo kako, imamo infrastrukturu. Nije samo to kupi. Videcemo kada Hrvatima pocnu grseke da se pojavljuju i kvarovi kako ce da odrzavaju, sigrno nece Francuzi svakih mesec dana dolaziti. A tehnicari nisu mogli ni mig 21 da odrzavaju. To ce trajati decenijama. Pa covek predje na novu masinu da radi pa mu trebaju godine da se privikne kamo li novi avioni. Od svih zemalja mozda samo Izrael, Rusi, Ameri, Francuzi, Indijci, Kinezi i jos par zemalja ima pilote za ozbiljne zadatke sirokog spektra.

T

@Aleksandar
LOL
Ajde bre. To nema nikakve veze sa srbijom.
Dobar „provokatorski“ text. Dao si se puno truda.

B

Gladius
To je tvoje misljenje, ali ne mora da znaci da je istinito, i da ce tako biti. Mogu ti samo reci da gresis, i da se razmislja onabavci bas novih glanc aviona i to u broju ne manjem od 14-16 aviona.

A

@Luki

Indija, Egipat, Indonezija (priča se i da oni hoće Rafal) nisu članice NATO pakta, a imaju razvijenu vojnotehničku saradnju sa Rusijom koja nije predstavljala problem za kupovinu Rafala. Da ne govorim da je upravo Francuska država koja najviše podržava obnovu odnosa EU sa Rusijom i smatra da je mesto Rusije u Evropi. Tako da vaša tvrdnja nema nikakve osnove u realnosti.

D

Ne trebaju vam novi – ovi remontirani su dovoljni da zadovolje sve potrebe trenutno…

E

Od 1989 izgibljana 2 aviona ! Od toga jedan u nekom udesu sa Nato avionom… Dakle u 32 godine 2 udesa! To znaci i pored manjeg naleta da je MIG 29 veoma dobar avion!

D

#Luki
Pa onda po toj logici ne bi ni prodali Rafale Egiptu, jer Egipat saradjuje i sa Rusijom i sa Kinom.
Politika je nekada veoma čudna stvar(da se tako izrazim) jer danas možete sa nekom zemljom biti u odličnim odnosima a već sutra možete postati ljuti neprijatelji.
Sto se tiče odabira novog aviona koji će zameniti Migove ima još dosta vremena, ali bi nam svakako dobro dosla saradnja sa Francuskom, koja je druga po jačini ekonomija u Evropi i nuklearna sila, pa kad već imamo dobre odnose sa Rusijom i Kinom, verujte da bi bilo odlicno imati za prijatelja ekonomsku i vojnu silu unutar Evrope kakva je Francuska. Verujem da ima mesta za nastavak još bolje saradnje sa Francuskom pa iz tog konteksta se i nadam da bi oni mogli da nam za par godina prodaju Rafale?
Ovo je samo moje skromno mišljenje a što ne znači da bi u stvarnosti moglo da bude tako.
U svakom slucaju nekako bih stvarno bio presrećan kada bi ovih 14 Migova zamenili sa isto toliko Rafala.
Sve najbolje vam želim

A

T. H.
Ja sam za tebe provokator. Ako sam naveo da je moguća zloupotreba ovog tragičnog događaja koji može vrlo lako da se odrazi i na samu Srbiju, kod tebe sam odmah izazvao nekontrolisani smeh i potrebu da naglasiš moj trud. Vidi legendo sad u Bugarskoj postoji sumlja da je njihov avion oborila američka vojska. Ako se potvrde crne slutnje bugara posledice mogu biti nesagledive.

D

#Gladius
Zašto mislite da nam ne bih prodali Rafale? Francuzi bi nam bez ikakvih problema prodali Rafale.
Po mom misljenju ovaj avion je idealna zamena za Migove

Odgovori
S

Za te pare kupti Su-57 a ne Rafale,

D

#Sasa
Ufff ovo sa Su-57 je mnogo drugačija priča, jer Rafal leti i već je testiran u ratnim uslovima a Su-57 se još nije pomerio ni korak dalje od prototipova, ispravite me ako grešim?
Mislim da bi nam pre Francuzi prodali Rafala nego Rusi Su-57 i ako mi u ovom trenutku deluju poprilicno daleko oba aviona, sto zbog našeg nedostatka finansija, sto zbog političkih i mnogih drugih okolnosti. Ali ajde da se bar nadamo da bi neki od ova dva aviona mogao jednog dana da zameni Migove

B

Za 8 F-16 Block 70 platili 1,256 miliardi dolara? Pfuuu

Bolje su onda Hrvati prosli sa 999 miliona (€?) za 12 Rafala. Doduse polovnih ali opet je Rafale nesto drugo.

Odgovori
s

Cena po raspolozivom satu naleta:
Bugarski F16: 13.100USD po raspolozivom satu naleta
Hrvatski Rafale: 16.650USD po raspolozivom satu naleta

Pri tome, Hrvatska ce tek morati da plati produzenje resursa (radove) za 2.000h, te ih cena po trenutno raspolozivom satu naleta iznese oko 25.000USD.

U isto vreme: F16 prosecna cena sata naleta 8-10.000USD za USA i koalicione operatere, a Rafala 14-15.000USD

IHS Janes stavlja troskove: F16 oko 7.000USD, Rafale 16.500USD…
Istovremeno, troskovi odrzavanja su nesto veci za F16, ali su delovi daleko povoljniji jer ima dosta proizvodjaca i operatera…

P

@slavke

CPFH za francuske Rafale u francuskoj po zadnjem izvješću francuskog ratnog zrakoplovstva i ratne mornarice Senatu i Skupštini se kreće od 18 do 19 000 eura a ne dolara uz prosječnu godišnju satnicu od 280 sati naleta.

Grci su za sebe izračunali da će ih to za 180 sati koliko planiraju u prosjeku letjeti na Rafalu godišnje koštati nešto više od 32 000 eura po satu.

Za razliku od toga sat leta na F-16 i Mirage 2000 Grke košta od 10 do 12 000 eura.

Amerčko ministarstvo obrane (DoD) u svojem fiskalnim izvješću za 2021. (FY2021) navodi da FMS – Foreign Military Sale korisnici CPFH za F-16C trebaju računati 10 463 dolara, a za F-16D 10 473 dolara.

M

Cena sata naleta F-16 Blok 70/72 je oko $20,000.00!

Te niske cenesto spominjete su mozda neki minimumi starijih varijanti sa promo flajera.

M

Ni Bog otac nezna sta Hrvatska treba da plati sto se Rafala tice. Ne znaju ni oni sami jer jos nisu ni poceli pregovore. Za sad su izrazili samo zelju da kupe Rafal, kao sto su ze opredelili za Barak.

Odgovori
G

De nisu dali su milijardu potpisan je ugovor i sve vec 2024 dolazi prvih 6 a 2025 drugih 6.Jedino sto ce ih infrastruktura kostati iahhaj ali je i pitanje obuke kako ce se navici sa sovjetskog aviona druge generacije na zapadni 4/5

m

O kakvom ugovoru pricas :D ? Tek treba da potpisu ugovor, navodno do kraja ove godine.

M

Sve se zna. Rafali koštaju 999 mil eura, a u cijenu je uključen osnovni komplet naoružanja, obuka pilota i produženje resursa za 2000 sati. Najstariji avion bit će u trenutku isporuke star najviše 10 godina. Ovo je ponuda koja se nije mogla odbiti, a Francuzi je daju samo zemljama u EU i NATO-u. Dakle sve jasno i transparentno.

B

Mario
Bas naprotiv, nista se jos ne zna osim da kostaju 1,22 milijarde dolara, i da su oni oidabrani. A ugovor tek treba krajem godine da se potpise. Stalno pominju da je transparentno, a u stvari ne zna se nista.

R

Boban
Odakle sad iznos od 1,22 milijarde?
Ili je to za ove miguše…

P

@Robi

Po sadašnjem tečaju 999 milijuna eura je 1222 milijuna dolara.

Ili 12 rabljenih aviona sa 45600 sati resursa (Hrvati) prema 8 novih aviona i 96000 sati resursa (Bugari) za isti novac.

C
S

Što i nije tako strašno, ne odskače mnogo za prosekom JRV. Ne bih nazivao „jezivim“ problemima. Ima velikih problema sa nabavkom delova, što je problem za sve avione sdelane v SSSR i Rusiji.

S

@Milos77

DoD USA report o izvrsenju budzeta za 2019 i Janes…
Pametnom dosta…

Odgovori
M

Stavite link gde pise F-16 Blok 70/72 kosta $13,600 po satu naleta.

Evo vam iz usta direktora iz Lokid Martina
https://euro-sd.com/2019/12/news/15626/we-both-will-not-live-to-see-the-last-flight-of-an-f-16/

N

Jas 39 Gripen 4 800 eura sat leta uracunato gorivo

Odgovori
G

16 500 evra ispravka

R

Kažu mađari da nije tako

M

Kod Blgara ce ispravnost F16 biti tu negde oko 40%. Oni bi i macolu pokvarili.

Odgovori
M

Dok se svi drugi resavaju ovih skalamerija nas vrhovni ih manito skuplja po otpadima..

Odgovori
M

Eto sta je MIG-29. I Rusi su digli ruke od njega, a srpski mediji govore da je MIG-29 cudo od aviona u regionu. Ako Hr nabavi Rafale, Ako Bugari kupe F-16, Rumuni takodje, Madzari Gripene… Srbija je onda zadnja u regionu. Ako moze HR da kupi 12 Rafala, onda Srbija moze bez problema da plati barem 24 ili 36 Rafala. Odakle Hrvatima pare? Srbija je duplo veca, sa duplo vise stanovnistva. Dakle moze bez problema 30 Rafala Srbija da kupi i da Hrvati padnu u depresiju. Sto prije ove raspale MIG-29 treba u muzej. To nemoze da se nosi ni sa Rafale, ni sa Gripen, ni sa rumunskim i bugarskim F-16. Na sta je Srbija pala. Prije 30 godina imali smo preko 200 borbenih aviona, Hrvati 0, a danas nas Hrvati, Madzari i Bugari prestigose u kvalitetu.

Odgovori
m

Jugoslavija je imala 200 aviona, a ne Srbija. Njih su kupili i Hrvati i Slovenci i BiH i Makedonija i Crna Gora i Kosovo. Druga je stvar kako je to sve završilo u Srbiji i to pitanje sukcesije je pravno ostavljeno za kasnije (kad završi sve drugo)- tj pitanje te imovine će tek doći na red.

T

Mile Mile Ukupni Hr bdp za 2021g 65 milijardi e. Srpski 61 milijardu. Za 2022g Hrvatski 71 milijardu, Srpski 65 milijardi. Per Capita (po glavi) Srpski 8 800,Hrvatski 15 000.Podaci mmfa i svjetske bankke.

M

Mile vasi ih tek osposobili dodatni radovi na isti model kao neka modernizacija . Zadnji tek sto su sletili u eskadrilu a vi pricate o prelaznom rijesenju. Ovo ce se kotrljat desetak godina sve dok neostane se na par koji budu u letnom stanju kao trenutna prica sa nasim MIG21 tek onda ce se krenut u potragu sto kako itd . Znaci brat bratu novije od ovih mozete ocekivat za 15 godina da budu operativni. Zar mislis da Vucic ovolike novce utukli na sve strane se pise velika modernizacija +4 generacija itd da bi to bilo za prelazno rijesenje. Sa tim p[ricama je narodu rekao ovo sad imamo moderne zrakoplove modernizirane bla bla bla i mirni smo 15 godina. Eto zivi bili pa vidili.

V

Marin,
Naše 29-ke se minimalno modernizuju i osnovna svrha celog posla je obuka pilota i dežurstava. I za to su idealni…
Ali, sa obzirom da sada dosta lete brzo će se potrošiti resursi tako da je 10 godina upotrebe baš optimistično. Moje je mišljenje da će se oko 2025 (a možda i godinu, dve ranije) morati krenuti u pregovore za kupovinu novih aviona. Ti avioni se moraju napraviti, uvesti u naoružanje, obučiti piloti i tehničko osoblje a za sve to treba minimum 4 godine…
Lično, mislim da bi nam i Mig 29 M / M2 odlično legao za naše potrebe (normalno sa novim motorima i unapređenim radarima i elektronikom).
Uz eskadrilu ovog aviona idealno bi bilo kupiti i eskadrilu teškaša iz Su 27 familije. Za obuku normalno YAK 130 (ako se kupuju ruski avioni) ali nemam ništa protov ni protiv T 50 ili M 346.

M

Mile vasi ih tek osposobili dodatni radovi na isti model kao neka modernizacija . Zadnji tek sto su sletili u eskadrilu a vi pricate o prelaznom rijesenju. Ovo ce se kotrljat desetak godina sve dok neostane se na par koji budu u letnom stanju kao trenutna prica sa nasim MIG21 tek onda ce se krenut u potragu sto kako itd . Znaci brat bratu novije od ovih mozete ocekivat za 15 godina da budu operativni. Zar mislis da Vucic ovolike novce utukli na sve strane se pise velika modernizacija +4 generacija itd da bi to bilo za prelazno rijesenje. Sa tim p[ricama je narodu rekao ovo sad imamo moderne zrakoplove modernizirane bla bla bla i mirni smo 15 godina. Eto zivi bili pa vidili.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Send this to a friend