Embraer (ponovo) dolazi u Beograd: E195 „E2“ i „leteći taksi“ kao opcije za prodaju, za vojni transporter je kasno?

17. sep 2024

KLM snižava cene avio-karata za letove do preko 60 destinacija

13. sep 2024

Prvi Erbas A321neo isporučen KLM-u

29. avg 2024

„Brend ambasadori“ na letovima za Kinu: Er Srbija uvela novu poziciju u okviru svoje kabinske posade

28. avg 2024

Delegacija Mašinskog fakulteta na sajmu Farnboro

2. avg 2024

[FARNBORO 20204] KLM i ZeroAvia najavljuju demonstracione letove putničkog aviona na tečni vodonik

30. jul 2024

Croatia Airlines preuzela svoj prvi Airbus A220 u Kanadi

29. jul 2024

Vučić i Vesić u Nišu prozvali SMATSA-u: Zbog čega ponovo konflikt političara i Kontrole letenja?

24. jul 2024

Biznis.rs: Evropske pare za SMATSA-u i Talesov „TopSky“ sistem

23. jul 2024

SMATSA: Istorijski rekordi u broju letova u jednom danu za Srbiju i Crnu Goru

16. jul 2024

Novi YouTube kanal Vojnofilmskog centra „Zastava Film“: Stari beogradski aerodrom, stari avioni i „Verni drugovi pilota“

11. jul 2024

Najavljena izmena Osnivačkog akta SMATSA-e, Vesić za Tango Six pojašnjava razloge

9. jul 2024

[SEAS 2024] CAPA prezentacija o stanju avio-saobraćaja u regiji: 15 ključnih stavki za dijagnozu „airline“ biznisa

8. jul 2024

Dragi Stojanovski postavljen za novog direktora makedonske Agencije za civilno vazduhoplovstvo

4. jul 2024

Air France spreman za Olimpijske igre

27. jun 2024

[POSLEDNJA VEST] Croatia Airlines predstavila svoj novi vizuelni identitet pred dolazak Erbasova A220

18. jun 2024

Kako Air France koristi veštačku inteligenciju

13. jun 2024

[REPORTAŽA] Obilazak nove infrastrukture za opsluživanje putnika aerodroma „Nikola Tesla“

11. jun 2024

[POSLEDNJA VEST] „VINCI Airports“ i mađarski državni fond preuzeli budimpeštanski aerodrom „Ferenc List“ od prethodnih koncesionara za preko 4 milijarde evra

6. jun 2024

[IATA AGM 2024] Er Srbija pristupila IATA „CO2 Connect“ programu za preciznije merenje emisija Ugljen-dioksida po putniku

4. jun 2024
[DELIMO KALENDARE] Prince Aviation poklanja 10 stonih i zidnih kalendara sa motivima poslovne avijacije
Prince Aviation kalendare delimo već 11 godina / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

[DELIMO KALENDARE] Prince Aviation poklanja 10 stonih i zidnih kalendara sa motivima poslovne avijacije

Decembar je mesec kada čitaocima Tango Six portala predstavljamo kalendare jedinica RV i PVO i civilnih vazduhoplovnih kompanija za narednu godinu i ono bitnije – delimo ih putem, često lucidnih, nadmetanja u komentarima.

Danas biramo dobitnike za prva dva kalendara (101. i 241. eskadrile) koja ćemo pokloniti ovog decembra.

Naravno, ni jedno novogodišnje deljenje kalendara sa vazduhoplovnom tematikom ne može proći bez najstarijeg domaćeg biz-jet operatera kompanije Prince Aviation.

Pod vođostvom izvršnog direktora Vladimira Jovanovića, Prince svake godine pomeri po jednu granicu predstavljanja svoje flote, zaposlenih i interesantnih lokacija na koje lete. Arhiva fotografija sa kojom raspolaže je zavidna a trud do kojeg se ide da se obave, pre svega vazduh-vazduh, foto-sešni je za svaku pohvalu.

Tradicionalno, vazduh-vazduh fotografije su najbrojnije / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

Tango Six je detaljnije ispričao priču planiranja i izvođenja slikanja u vazduhu za ovogodišnji Princov kalendar.

Kalendar ove godine krase fotografije Dušana Atlagića, Igora Salingera, Dimitrija Ostojića, Predraga Vučkovića i prvi put Luke Filipovića.

Ljubaznošću Prince Aviationa, ove godine delimo 10 zidnih i 10 stonih kalendara (jedna osoba dobija oba formata) srećnim učesnicima naše nagradne igre koji će biti u mogućnosti da podignu svoju nagradu lično u prostorijama kompanije na Novom Beogradu.

Kalendar možete dobiti ako ostavite komentar (uz ostavljanje pravog mejla) na sajtu (dakle nikako ne na Tango Six društvenim mrežama) koji će biti odgovor na pitanje:

Koji su aduti letenja poslovnim mlaznjacima sa operaterima kao što je Prince Aviation u odnosu na putničke avione i redovne avio-kompanije?

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

SP

Aduti takvog letenja su brzina, komfor, luksuz kao I nekima najbitnije, privatnost.
Ne cekate redove pri prolasku kroz aerodromske kontrole, nikada necete doziveti ono sto su juce doziveli putnici Wizz-a na letu za Tuzlu, a koji su morali prinudno da slete na Beograd.
Jos jedna prednost je sto mozete da birate prakticno bilo koju destinaciju na koju zelite da odete, a koja je u domenu minimalnih performansnih zahteva aviona.
Mana je naravno cena putovanja, jer se krece oko 3000 dolara po satu, sto bi znacilo do Atine 6 putnika koji bi podelili troskove cak , cena po osobi bi bila minimum 500 dolara, a ukoliko neko putuje sam ili sa porodicom, racun je jasan.

Jedno pitanje: Ukoliko osvojim kalendar, kako cu biti obavesten o tome, da li treba da pratim vas portal na drustvrnoj mrezi ili me obavestavate preko mejla?

Odgovori
Pe

Putem mejla.

Ml

Nemam pojma. Interesuje me samo vojna avijacija, ali zelim da sa kalendarom u kamionu proputujem svet. Hvala.

Odgovori
Ne

Aduti su pre svega komfor, luksuz, nezavisnost od reda letenja, nema presedanja letovi su direktni ako to performanse aviona dozvoljavaju.

Ja

Pre nekoliko godina sa zadovoljstvom sam čitao opise aviona kroz istoriju koje je objavljivao Zoran Modli na svom Facebook profilu.
Nadam se da plovite mirnim nebom kapetane. Uz odličnu muziku i razgovore o računarskoj tehnologiji.

Odgovori
Ci

Aduti su jer smo tako u mogucnosti! XD

Ni

U mlaznjacima kompanije Prince Aviation letenje predstavlja pravo zadovoljstvo. Dobićete i više nego što ste očekivali. Šta reći nego vrhunski kvalitet usluge, servisa i apsolutne privatnosti, koje kod ostalih avio kompanija nećete naći u potpinosti i uvek će vam nešto nedostajati. Ako birate kvalitet, onda bes sumlje izaberite Prince Aviation.

Odgovori
Al

Sa Prince Aviation mozes da letis kad hoces i gde hoces, dok su redovne kompanije kao zena (sve unapred isplanirano) :)

Odgovori
Ni

Pre svega, dobri piloti! Dakle, očekuje se komforan, udoban let, bez čekanja, gužve. Ako se poredi sa nekim kompanijama gde postoji čekiranje, 2h čekanja, nekada i otkazivanje letova, Prince je pravi izbor!

Iv

Udobnost, privatnost, luksuz…

Odgovori
Љ

Немам средства за путовање њиховим авионима, али зато имам одлично мјесто на радном столу за њихов календар!

Odgovori
Mi

Jednostavno, brzo, pouzdano, komforno i što je najbitnije u poslovnom svetu, štedi i novac i vreme

Odgovori
Pa

Ljubaznije osoblje, manje čekanja, mozemo ici gde god pozelimo, manje gužve, veći je užitak letenje avionima iz njihove flote i ono najbitnije VIŠE MESTA ZA NOGE U AVIONU!!!

Odgovori
Sa

Uvek sam zeleo da budem pilot, ali mi se nije ispunilo, a mozda dobijem kalendar kao dar.

Odgovori
Gl

Pre svega fleksibilnost oko organizacije, bez cekanja, brzo i jednostavno. Luksuzno.

Odgovori
Sr

Puno uspeha i u Novoj 2022 godini, drugarima iz Tango six-a, red je valjda da najzad dobijem kalendar, da mogu da odbrojavam dane do odlaska u penziju ! Drugarski pozdrav od Grge!

Odgovori
Pe

Ti dobijaš kalendar van konkurencije, čestitam :)

Gl

Najpre fleksibilnost u organizaciji putovanja. Brzo i jednostavno sa mnogo manje formalnosti i cekanja. Luksuzno.

Odgovori
Ni

Pre svega, dobri i iskusni piloti, što je najvažnije! Ako poredimo sa ostalim kompanijama, gde moramo čekati letove, kašnjenja, otkazivanja i dr, Prince avijacija je odličan izbor! Komfor, udobnost, privatnost, na vreme, bez gužve, čekanja, brzina, ljubaznost…

PS. Srećni novogodišnji i božićni praznici!

Odgovori
Sa

Leteti bilo gde i kada bez ikakvih ograničenja uz najviši komfor i ugođaj.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs