Prva zgrada Vazduhoplovne akademije na Dorćolu u kojoj će se nalaziti Full Flight Level D simulator dobija svoj konačni izgled

19. maj 2022

Rostec završio ispitivanje prvog prototipa motora PD-8

13. maj 2022

Posao odmah nakon završetka srednje škole: Jat Tehnika predstavila novi program prakse za studente Vazduhoplovne akademije

10. maj 2022

Vazduhoplovna akademija održala svoj tradicionalni Dan otvorenih vrata: Predstavljanje srednjeg i visokog vazduhoplovnog obrazovanja budućim đacima

9. maj 2022

Prince Aviation stipendira nove pilote u svojoj školi letenja

6. maj 2022

Najveća narudžbina putničkih letelica Erbas u istoriji australijske avijacije za avio-kompaniju Kvantas: „Konačno ispravljanje tiranije udaljenosti“

3. maj 2022

Prvo javno pominjanje problema sa Suhojem SSJ100 u Rusiji, nastavak „rusifikacije“ novog MS-21

25. apr 2022

[POSAO] Prince Aviation zapošljava nove instruktore

19. apr 2022

Aerodrom „Nikola Tesla“ predstavio mogućnosti za zapošljavanje učenicima Vazduhoplovne akademije

15. apr 2022

[FOTO REPORTAŽA] Novi izgled beogradskog aerodroma „Nikola Tesla“: Obišli smo novoizgrađene C gejtove

12. apr 2022

KLM dobio prvu ženu direktorku

1. apr 2022

[POSLEDNJA VEST] Er Montenegro objavio gubitak od 4,96 miliona evra u 2021. godini

31. mar 2022

[EKSKLUZIVNO] Jat Tehnika odmrzla evropski EASA sertifikat za održavanje aviona: Spremni smo da nastavimo sa investiranjem u ljude i opremu, učestvovaćemo u programu „Moja prva plata“

30. mar 2022

Irkut obavio uspešno opitovanje centralne sekcije krila putničkog aviona MS-21

30. mar 2022

[EKSKLUZIVNO] Iza scene brendiranja nacionalne avio-kompanije Crne Gore: Kako je izgledalo kreiranje imidža Er Montenegra

25. mar 2022

[POSAO] SKY Partner, najveći domaći hendler na beogradskom aerodromu, zapošljava radnike sa ili bez iskustva

24. mar 2022

[POSAO] Crnogorska nacionalna avio-kompanija Er Montenegro objavila konkurs za zapošljavanje novog direktora kompanije

18. mar 2022

IATA izveštaj o bezbednosti avio-kompanija u 2021. godini: Da biste doživeli nesreću u putničkom avionu morali bi da letite svaki dan sledećih 10.078 godina

9. mar 2022

Vazduhoplovna akademija upisuje novu klasu studenata za pilotsku obuku u Trening centru Vršac

23. feb 2022

Iskoristite priliku da postanete vlasnik avio-istorije: Erbas prodaje delove ikone vazdušnog saobraćaja Superdžamba A380!

22. feb 2022
[DELIMO KALENDARE] Prince Aviation poklanja 10 stonih i zidnih kalendara sa motivima poslovne avijacije
Prince Aviation kalendare delimo već 11 godina / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

[DELIMO KALENDARE] Prince Aviation poklanja 10 stonih i zidnih kalendara sa motivima poslovne avijacije

Decembar je mesec kada čitaocima Tango Six portala predstavljamo kalendare jedinica RV i PVO i civilnih vazduhoplovnih kompanija za narednu godinu i ono bitnije – delimo ih putem, često lucidnih, nadmetanja u komentarima.

Danas biramo dobitnike za prva dva kalendara (101. i 241. eskadrile) koja ćemo pokloniti ovog decembra.

Naravno, ni jedno novogodišnje deljenje kalendara sa vazduhoplovnom tematikom ne može proći bez najstarijeg domaćeg biz-jet operatera kompanije Prince Aviation.

Pod vođostvom izvršnog direktora Vladimira Jovanovića, Prince svake godine pomeri po jednu granicu predstavljanja svoje flote, zaposlenih i interesantnih lokacija na koje lete. Arhiva fotografija sa kojom raspolaže je zavidna a trud do kojeg se ide da se obave, pre svega vazduh-vazduh, foto-sešni je za svaku pohvalu.

Tradicionalno, vazduh-vazduh fotografije su najbrojnije / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

Tango Six je detaljnije ispričao priču planiranja i izvođenja slikanja u vazduhu za ovogodišnji Princov kalendar.

Kalendar ove godine krase fotografije Dušana Atlagića, Igora Salingera, Dimitrija Ostojića, Predraga Vučkovića i prvi put Luke Filipovića.

Ljubaznošću Prince Aviationa, ove godine delimo 10 zidnih i 10 stonih kalendara (jedna osoba dobija oba formata) srećnim učesnicima naše nagradne igre koji će biti u mogućnosti da podignu svoju nagradu lično u prostorijama kompanije na Novom Beogradu.

Kalendar možete dobiti ako ostavite komentar (uz ostavljanje pravog mejla) na sajtu (dakle nikako ne na Tango Six društvenim mrežama) koji će biti odgovor na pitanje:

Koji su aduti letenja poslovnim mlaznjacima sa operaterima kao što je Prince Aviation u odnosu na putničke avione i redovne avio-kompanije?

Komentari

S

Aduti takvog letenja su brzina, komfor, luksuz kao I nekima najbitnije, privatnost.
Ne cekate redove pri prolasku kroz aerodromske kontrole, nikada necete doziveti ono sto su juce doziveli putnici Wizz-a na letu za Tuzlu, a koji su morali prinudno da slete na Beograd.
Jos jedna prednost je sto mozete da birate prakticno bilo koju destinaciju na koju zelite da odete, a koja je u domenu minimalnih performansnih zahteva aviona.
Mana je naravno cena putovanja, jer se krece oko 3000 dolara po satu, sto bi znacilo do Atine 6 putnika koji bi podelili troskove cak , cena po osobi bi bila minimum 500 dolara, a ukoliko neko putuje sam ili sa porodicom, racun je jasan.

Jedno pitanje: Ukoliko osvojim kalendar, kako cu biti obavesten o tome, da li treba da pratim vas portal na drustvrnoj mrezi ili me obavestavate preko mejla?

Odgovori
P

Putem mejla.

M

Nemam pojma. Interesuje me samo vojna avijacija, ali zelim da sa kalendarom u kamionu proputujem svet. Hvala.

Odgovori
N

Aduti su pre svega komfor, luksuz, nezavisnost od reda letenja, nema presedanja letovi su direktni ako to performanse aviona dozvoljavaju.

J

Pre nekoliko godina sa zadovoljstvom sam čitao opise aviona kroz istoriju koje je objavljivao Zoran Modli na svom Facebook profilu.
Nadam se da plovite mirnim nebom kapetane. Uz odličnu muziku i razgovore o računarskoj tehnologiji.

Odgovori
C

Aduti su jer smo tako u mogucnosti! XD

N

U mlaznjacima kompanije Prince Aviation letenje predstavlja pravo zadovoljstvo. Dobićete i više nego što ste očekivali. Šta reći nego vrhunski kvalitet usluge, servisa i apsolutne privatnosti, koje kod ostalih avio kompanija nećete naći u potpinosti i uvek će vam nešto nedostajati. Ako birate kvalitet, onda bes sumlje izaberite Prince Aviation.

Odgovori
A

Sa Prince Aviation mozes da letis kad hoces i gde hoces, dok su redovne kompanije kao zena (sve unapred isplanirano) :)

Odgovori
N

Pre svega, dobri piloti! Dakle, očekuje se komforan, udoban let, bez čekanja, gužve. Ako se poredi sa nekim kompanijama gde postoji čekiranje, 2h čekanja, nekada i otkazivanje letova, Prince je pravi izbor!

I

Udobnost, privatnost, luksuz…

Odgovori
Љ

Немам средства за путовање њиховим авионима, али зато имам одлично мјесто на радном столу за њихов календар!

Odgovori
M

Jednostavno, brzo, pouzdano, komforno i što je najbitnije u poslovnom svetu, štedi i novac i vreme

Odgovori
P

Ljubaznije osoblje, manje čekanja, mozemo ici gde god pozelimo, manje gužve, veći je užitak letenje avionima iz njihove flote i ono najbitnije VIŠE MESTA ZA NOGE U AVIONU!!!

Odgovori
S

Uvek sam zeleo da budem pilot, ali mi se nije ispunilo, a mozda dobijem kalendar kao dar.

Odgovori
G

Pre svega fleksibilnost oko organizacije, bez cekanja, brzo i jednostavno. Luksuzno.

Odgovori
S

Puno uspeha i u Novoj 2022 godini, drugarima iz Tango six-a, red je valjda da najzad dobijem kalendar, da mogu da odbrojavam dane do odlaska u penziju ! Drugarski pozdrav od Grge!

Odgovori
P

Ti dobijaš kalendar van konkurencije, čestitam :)

G

Najpre fleksibilnost u organizaciji putovanja. Brzo i jednostavno sa mnogo manje formalnosti i cekanja. Luksuzno.

Odgovori
N

Pre svega, dobri i iskusni piloti, što je najvažnije! Ako poredimo sa ostalim kompanijama, gde moramo čekati letove, kašnjenja, otkazivanja i dr, Prince avijacija je odličan izbor! Komfor, udobnost, privatnost, na vreme, bez gužve, čekanja, brzina, ljubaznost…

PS. Srećni novogodišnji i božićni praznici!

Odgovori
S

Leteti bilo gde i kada bez ikakvih ograničenja uz najviši komfor i ugođaj.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Send this to a friend