Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

27. nov 2024

Međunarodna radionica posvećena žirokopterima okupila najiskusnije pilote iz Hrvatske, Srbije i Mađarske u Čakovcu

14. nov 2024

Rekordna godina za Aero-klub Otočac: Ostvareno 1000 operacija na Špilniku

12. nov 2024

Avio-služba Vlade Srbije: Osvežen izgled Lirdžeta 31, novi hangar u rebalansu državnog budžeta

11. nov 2024

Vazdušni saobraćaj budućnosti: Srpski i svetski stručnjaci na panelu o „letećim taksijima“

1. nov 2024

Od utopije do realnosti: Analiza izvodljivosti „letećih taksija“ za EXPO 2027 u Srbiji

31. okt 2024

ISSA simpozijum na Mašinskom fakultetu: Kompanija „Prince Aviation“ i održivo poslovanje – od „pametne zgrade“ do „chat bota“ u procesu zapošljavanja

30. okt 2024

FAA usvojila novu regulativu za eVTOL letelice: Prva nova regulatorna kategorija civilnih vazduhoplova od 1940-ih

28. okt 2024

„Prince Aviation“ produžio ugovor sa američkom kompanijom: Instalacija inovativnih vingleta za unapređenje performansi poslovnih aviona u Beogradu

25. okt 2024

[EKSKLUZIVNO] „Flying Bulls“ ispod mosta Mala Rijeka u Crnoj Gori: Negativna petlja Gripen pilota jer im je Red Bul to organizovao

24. okt 2024

Avioni Utva-75 u nepriznatoj afričkoj državi Somalilend, u projektu učestvuju i stručnjaci iz Srbije

24. okt 2024

[INTERVJU] Kanadska komercijalna korporacija: Pomoć zemljama Balkana u finansiranju kupovina aviona i helikoptera

22. okt 2024

Isporuka privatnog Air Tractora za Osijek preko Kanade, Grenlanda i većeg dela Evrope

14. okt 2024

Nakon pozajmice Skoplju radi restauracije i izlaganja jedrilica Ilindenka vraćena u Beograd

1. okt 2024

Bili smo na otvaranju novog hangara „Prince Aviationa“: Nova etapa u rastu srpskih bizjet eksperata

1. okt 2024

[NAJAVA] Trodnevni vazduhoplovni događaj u Trsteniku: Šesti po redu „Blanik Kamp Kup“ i otvoreni Letački dan

28. avg 2024

Direktorat civilnog vazduhoplovstva zabranio poletanja i sletanja ultra-lakih aviona sa „operativnih mesta na vodi“

22. avg 2024

[NAJAVA] Fly-in na aerodromu Ćuprija u subotu 7. septembra

19. avg 2024

Egzotične registracije vazduhoplovnih vatrogasaca u Makedoniji: Nakon južnoameričkih, pomogli i australijski Er Traktori

15. avg 2024

[ANALIZA] Crnogorska dilema: Treba li ukinuti policijsku helikoptersku jedinicu i šta kupiti – „mali“ ili „veliki“ Kanader?

9. avg 2024
[EBACE 2024] „Diamond“ zainteresovan za srpsko tržište, Pilotskoj akademiji u Vršcu prošle godine prikazan DA-42
Direktorka prodaje "Diamonda" Džejn Vang pored izloženog DA-52 RG na sajmu EBACE u Ženevi / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

[EBACE 2024] „Diamond“ zainteresovan za srpsko tržište, Pilotskoj akademiji u Vršcu prošle godine prikazan DA-42

Kako je na prošlonedeljnom sajmu poslovne avijacije u Ženevi za Tango Six kazala direktorka prodaje „Diamonda“ Džejn Vang (Jane Wang), Srbija je u posebnom fokusu poznate austrijske fabrike za proizvodnju aviona.

Vang je potrvdila za naš portal da je delegacija kompanije „Diamond“ posetila Vazduhoplovnu akademiju i njen trening centar u Vršcu krajem novembra prošle godine. Tada su predstavnici kompanije, na čelu sa Vang, doleteli u Vršac sa letelicom za obuku DA-42 i tom prilikom je prezentovali instruktorima i menadžmentu trening centra:

– Naš utisak sa te posete je veoma pozitivan, reč je o zaista dobroj školi letenja, kako smo tada imali prilike da vidimo. Sreli smo se sa menadžmentom, instruktorima i predstavnicima države.

Cilj naše posete tada bio je da prezentujemo naš DA-42 instruktorima pilotske akademije. Bilo nam je zadovoljstvo da je većina instruktora u Vršcu dobila priliku da obavi jedan demo let i uveri se zbog čega je DA-42 najkvalitetnije rešenje za obuku pilota kada su dvomotorni avioni ove kategorije u pitanju.

Promocija „Diamonda“ u Vršcu prošlog novembra / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

Zaista smo zainteresovani za srpsko tržište, kako za državnu instituciju Vazduhoplovnu akademiju, tako i za privatne prodaje. Već imamo jedan privatan „Diamond“ Da-42 NG koji je prodat pre par godina u Srbiji. – kazala je Vang za naš portal.

Naglašava da bi pilotska akademija u Vršcu, u slučaju da postane „fleet operator“, odnosno kupi više letelica i sama ih održava (za šta je Vršac osposobljen), dobila sve prednosi „after-market“ podrške:

– Kao „fleet operator“ ATO može da pristupi našem portalu za mušterije, odatle naruči isporuku potrebnih delova. Bez potrebe da ide do našeg centra za održavanje u Austriji. „Fleet operator“ dobija popust na kupovinu zamenskih avio-delova, kao i druge pogodnosti. Mi kao „Diamond“ u takvom odnosu sa većim klijentima, posebno školama letenja, radimo sve kako se ne bi desile AOG situacije koje su nedopustive posebno kada se radi o školama letenja. Njihove flote moraju leteti svaki dan. –

„Diamond“ DA-42 NG „Twin Star“ / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

Veng naglašava za Tango Six da „Diamond“ kompozitni avioni za obuku imaju niske operativne troškove, kao i nižu potrošnju goriva u odnosu na konkurenciju.

„Diamond“ u svojim prodajnim aktivnostima takođe često pominje i primer koji je uporediv sa trenutnom situacijom flote u Vršcu, koja se sastoji od Cesni 172 i Pajper Seneke.

– Jedan od primera je naša mušterija u Norveškoj, škola letenja. Oni su takođe trebali da zanove svoju flotu koja je bila sačinjena od Cesni 172 i Seneke. Zamenili su ih sa DA-40 i DA-42 i praktično su isplatili ove avione za kratko vreme uz pomoć uštede na troškovima goriva. Ekonomija naših aviona se vidi posebno u flotama škola letenja čije letelice obično lete do 500 sati godišnje. U toj kategoriji „Diamond“ je najbolje rešenje na tržištu. – kazali su za Tango Six iz austrijske kompanije.

„Staklo“ u kokpitu je danas obavezno ako školujete buduće pilote putničkih aviona / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

Za Vazduhoplovnu akademiju je pre tri godine obezbeđen kredit evropskih banaka u iznosu od 65 miliona evra u okviru kojeg je planirano renoviranje infrastrukture pilotske akademije u Vršcu i nabavka novih aviona. U aprilu je, na SEAS konferenciji, objavljeno i da je potpisan ugovor za nabavku prvog „Full flight Level D“ simulatora za Vazduhoplovnu akademiju.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

ma

DA 42 je bez ikakve sumnje vrhunski avion, samo kolika mu je cena u odnosu na konkurenciju i koliko mu košta održavanje su pitanja koja će struka morati da uzme u obzir pirlikom izbora novog aviona za Vazduhoplovnu Akademiju u Vršcu. Bilo bi lepo videti DA 42 u većem broju na nebu Srbije.

Odgovori
Jo

DA 42 , NE 43, MOŽDA 44 . Šta mogu,ovo je jače od mene ; – )

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs