Direktorat civilnog vazduhoplovstva pomaže „BEOAVIA“ udruženju

21. jun 2024

[FOTO-REPORTAŽA] Šesti Memorijal „pilot Mihailo Petrović“ na kragujevačkom aerodromu

17. jun 2024

[NAJAVA] Aero-reli i svečanost povodom 140 godina od rođenja prvog srpskog pilota Mihaila Petrovića

11. jun 2024

Potpisan Radni aranžman između DCV-a i EASA-e o procedurama pregleda stranih vazduhoplova koji sleću na srpske aerodrome

10. jun 2024

[EBACE 2024] „Diamond“ zainteresovan za srpsko tržište, Pilotskoj akademiji u Vršcu prošle godine prikazan DA-42

5. jun 2024

U Sloveniji primećena retka starija verzija helikoptera Delfin sa srpskom civilnom registracijom

4. jun 2024

[EKSKLUZIVNO] Utva preletela Sovu do Ankare u potrazi za novim kupcima

30. maj 2024

[EBACE 2024] Menzis akvizicijom „Flystara“ iz Crne Gore predstavio novi brend „Pearl Executive Aviation“, Ana Marojević biće zadužena i za poslovnu avijaciju u grupi

30. maj 2024

[INTERVJU] Osnivač kompanije „Prince Aviation“ Slobodan Stričević o 3 decenije poslovanja i planovima za dalje širenje

29. maj 2024

Veselin Jevrosimović za Tango Six: Od prvog putnika „Prince Aviationa“ do njegovog suvlasnika

28. maj 2024

[EBACE 2024] Srbija izlaže, „Gulfstream“ i „Bombardier“ odlučili da preskoče

28. maj 2024

„Prince Aviation“ iz Srbije zajedno sa kompanijom „Collins“ prvi na svetu u svoju Cessnu 525 ugradio najnoviji sistem Certus 700 za WiFi internet u putničkoj kabini

28. maj 2024

DCV priprema sistem nadzora i regulacije civilnih dronova: Potpisan sporazum sa Geodetskim zavodom

16. maj 2024

[POSLEDNJA VEST] Vučić: Razgovaramo sa neimenovanom kineskom kompanijom o „letećim taksijima“

8. maj 2024

Srbija želi da potpiše Memorandum o razumevanju sa Erbasom za projekat razvoja „letećih taksija“

26. apr 2024

[REPORTAŽA] Turska na vežbi u Severnoj Makedoniji prvi put u inostranstvu predstavila svoje nove vatrogasne avione Air Tractor AT-802 Fire Boss

21. mar 2024

[EKSKLUZIVNO] Iza scene vežbe helikopterskog spasavanja MUP-a i GSS-a: Kako leteti Erbasov helikopter kada otkaže jedan motor a na dizalici se nalazi povređeni skijaš

12. mar 2024

Majka ubijenog đaka škole „Vladislav Ribnikar“ obeležila njegov 15. rođendan na aerodromu „13. maj“ kod Zemun Polja

5. mar 2024

[POSLEDNJA VEST] Kompanije Er Pink, Er Emeralds i Star Flaj Vings ipak same podnele zahtev za brisanje svojih AOC-a ali tek nakon eskalacije tokom EASA odita

1. mar 2024

Direktorat civilnog vazduhoplovstva suspendovao AOC sertifikate avio-kompanijama Er Pink, Er Emeralds er i Er Poš

28. feb 2024
[EBACE 2024] „Diamond“ zainteresovan za srpsko tržište, Pilotskoj akademiji u Vršcu prošle godine prikazan DA-42
Direktorka prodaje "Diamonda" Džejn Vang pored izloženog DA-52 RG na sajmu EBACE u Ženevi / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

[EBACE 2024] „Diamond“ zainteresovan za srpsko tržište, Pilotskoj akademiji u Vršcu prošle godine prikazan DA-42

Kako je na prošlonedeljnom sajmu poslovne avijacije u Ženevi za Tango Six kazala direktorka prodaje „Diamonda“ Džejn Vang (Jane Wang), Srbija je u posebnom fokusu poznate austrijske fabrike za proizvodnju aviona.

Vang je potrvdila za naš portal da je delegacija kompanije „Diamond“ posetila Vazduhoplovnu akademiju i njen trening centar u Vršcu krajem novembra prošle godine. Tada su predstavnici kompanije, na čelu sa Vang, doleteli u Vršac sa letelicom za obuku DA-42 i tom prilikom je prezentovali instruktorima i menadžmentu trening centra:

– Naš utisak sa te posete je veoma pozitivan, reč je o zaista dobroj školi letenja, kako smo tada imali prilike da vidimo. Sreli smo se sa menadžmentom, instruktorima i predstavnicima države.

Cilj naše posete tada bio je da prezentujemo naš DA-42 instruktorima pilotske akademije. Bilo nam je zadovoljstvo da je većina instruktora u Vršcu dobila priliku da obavi jedan demo let i uveri se zbog čega je DA-42 najkvalitetnije rešenje za obuku pilota kada su dvomotorni avioni ove kategorije u pitanju.

Promocija „Diamonda“ u Vršcu prošlog novembra / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

Zaista smo zainteresovani za srpsko tržište, kako za državnu instituciju Vazduhoplovnu akademiju, tako i za privatne prodaje. Već imamo jedan privatan „Diamond“ Da-42 NG koji je prodat pre par godina u Srbiji. – kazala je Vang za naš portal.

Naglašava da bi pilotska akademija u Vršcu, u slučaju da postane „fleet operator“, odnosno kupi više letelica i sama ih održava (za šta je Vršac osposobljen), dobila sve prednosi „after-market“ podrške:

– Kao „fleet operator“ ATO može da pristupi našem portalu za mušterije, odatle naruči isporuku potrebnih delova. Bez potrebe da ide do našeg centra za održavanje u Austriji. „Fleet operator“ dobija popust na kupovinu zamenskih avio-delova, kao i druge pogodnosti. Mi kao „Diamond“ u takvom odnosu sa većim klijentima, posebno školama letenja, radimo sve kako se ne bi desile AOG situacije koje su nedopustive posebno kada se radi o školama letenja. Njihove flote moraju leteti svaki dan. –

„Diamond“ DA-42 NG „Twin Star“ / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

Veng naglašava za Tango Six da „Diamond“ kompozitni avioni za obuku imaju niske operativne troškove, kao i nižu potrošnju goriva u odnosu na konkurenciju.

„Diamond“ u svojim prodajnim aktivnostima takođe često pominje i primer koji je uporediv sa trenutnom situacijom flote u Vršcu, koja se sastoji od Cesni 172 i Pajper Seneke.

– Jedan od primera je naša mušterija u Norveškoj, škola letenja. Oni su takođe trebali da zanove svoju flotu koja je bila sačinjena od Cesni 172 i Seneke. Zamenili su ih sa DA-40 i DA-42 i praktično su isplatili ove avione za kratko vreme uz pomoć uštede na troškovima goriva. Ekonomija naših aviona se vidi posebno u flotama škola letenja čije letelice obično lete do 500 sati godišnje. U toj kategoriji „Diamond“ je najbolje rešenje na tržištu. – kazali su za Tango Six iz austrijske kompanije.

„Staklo“ u kokpitu je danas obavezno ako školujete buduće pilote putničkih aviona / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

Za Vazduhoplovnu akademiju je pre tri godine obezbeđen kredit evropskih banaka u iznosu od 65 miliona evra u okviru kojeg je planirano renoviranje infrastrukture pilotske akademije u Vršcu i nabavka novih aviona. U aprilu je, na SEAS konferenciji, objavljeno i da je potpisan ugovor za nabavku prvog „Full flight Level D“ simulatora za Vazduhoplovnu akademiju.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

ma

DA 42 je bez ikakve sumnje vrhunski avion, samo kolika mu je cena u odnosu na konkurenciju i koliko mu košta održavanje su pitanja koja će struka morati da uzme u obzir pirlikom izbora novog aviona za Vazduhoplovnu Akademiju u Vršcu. Bilo bi lepo videti DA 42 u većem broju na nebu Srbije.

Odgovori
Jo

DA 42 , NE 43, MOŽDA 44 . Šta mogu,ovo je jače od mene ; – )

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs