Prvi Erbas A321neo isporučen KLM-u

29. avg 2024

„Brend ambasadori“ na letovima za Kinu: Er Srbija uvela novu poziciju u okviru svoje kabinske posade

28. avg 2024

Delegacija Mašinskog fakulteta na sajmu Farnboro

2. avg 2024

[FARNBORO 20204] KLM i ZeroAvia najavljuju demonstracione letove putničkog aviona na tečni vodonik

30. jul 2024

Croatia Airlines preuzela svoj prvi Airbus A220 u Kanadi

29. jul 2024

Vučić i Vesić u Nišu prozvali SMATSA-u: Zbog čega ponovo konflikt političara i Kontrole letenja?

24. jul 2024

Biznis.rs: Evropske pare za SMATSA-u i Talesov „TopSky“ sistem

23. jul 2024

SMATSA: Istorijski rekordi u broju letova u jednom danu za Srbiju i Crnu Goru

16. jul 2024

Novi YouTube kanal Vojnofilmskog centra „Zastava Film“: Stari beogradski aerodrom, stari avioni i „Verni drugovi pilota“

11. jul 2024

Najavljena izmena Osnivačkog akta SMATSA-e, Vesić za Tango Six pojašnjava razloge

9. jul 2024

[SEAS 2024] CAPA prezentacija o stanju avio-saobraćaja u regiji: 15 ključnih stavki za dijagnozu „airline“ biznisa

8. jul 2024

Dragi Stojanovski postavljen za novog direktora makedonske Agencije za civilno vazduhoplovstvo

4. jul 2024

Air France spreman za Olimpijske igre

27. jun 2024

[POSLEDNJA VEST] Croatia Airlines predstavila svoj novi vizuelni identitet pred dolazak Erbasova A220

18. jun 2024

Kako Air France koristi veštačku inteligenciju

13. jun 2024

[REPORTAŽA] Obilazak nove infrastrukture za opsluživanje putnika aerodroma „Nikola Tesla“

11. jun 2024

[POSLEDNJA VEST] „VINCI Airports“ i mađarski državni fond preuzeli budimpeštanski aerodrom „Ferenc List“ od prethodnih koncesionara za preko 4 milijarde evra

6. jun 2024

[IATA AGM 2024] Er Srbija pristupila IATA „CO2 Connect“ programu za preciznije merenje emisija Ugljen-dioksida po putniku

4. jun 2024

[IATA AGM 2024] Er Srbija uvrštena u „Hall of Fame“ časopisa „Air Transport World“, zajedno sa avio-kompanijama „American Airlines“, „Delta Airlines“, „Air Canada“ i „Emirates“

3. jun 2024

[EKSKLUZIVNO] Jirži Marek: Ove letnje sezone obezbedili smo dovoljno rezervnih kapaciteta da bismo bili spremni za svaki izazov, do kraja godine dve linije za Kinu i dva dodatna A330, ponovo pokrećemo kadet program za pilote

3. jun 2024
[POSLEDNJA VEST] Jat Tehnika završila drugu konverziju iz putničke u kargo konfiguraciju aviona Boing 767
Prvi konvertovani Boing 767-300ER u hangaru 2 Jat Tehnike / Foto: Jat Tehnika

[POSLEDNJA VEST] Jat Tehnika završila drugu konverziju iz putničke u kargo konfiguraciju aviona Boing 767

Kako je danas saopštila kompanija Jat Tehnika, uspešno su kompletirali drugu konverziju iz putničke u kargo konfiguraciju aviona Boing 767-300. Kako kažu iz kompanije, konverzija je urađena isključivo od strane tima Jat Tehnike, nakon prve konverzije koja je obavljena u partnerstvu sa izraelskom kompanijom IAI.

Kompanija je najavila da uskoro počinje sa konverzijom i trećeg Boinga 767 iz putničke u kargo konfiguraciju.
 

Tim Jat Tehnike koji je radio na konverziji / Foto: Jat Tehnika

Kako je kazao Milan Marčić, menadžer projekta konverzije aviona Boing 767, ključan faktor za uspeh obavljenog posla je timski rad:

– Iskustvo koje smo stekli na prvom poslu konverzije omogućilo je mom timu da poboljša metodologiju i da sa velikom pažnjom za detalje obavi kompletan proces druge konverzije. Radujemo se što uskoro počinjemo sa konverzijom i trećeg Boinga 767 u našem hangaru. –

Prva konverzija iz putničke u kargo verziju širokotrupnog aviona u istoriji najvećeg srpskog MRO-a započela je u januaru prošle godine. Završena je u avgustu a o procesu konverzije servis Flajtradar 24 je napravio interesantnu „behind the scenes“ reportažu.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Ma

Bravo za celu ekipu…

Odgovori
Jo

Čestitam

Odgovori
Dr

Bravo za ekipu, velika 0 za menagement Jat Tehnike!

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs