U poslednjih par meseci stručna štampa puna je fotografija i naslova vezanih za kineski projekat usko-trpunog aviona namenjenog za krakte…
Andrija Ekmedžić je novi dodatak Tango Six Blog timu. Njegov prvi guest-post odnosi se na prošlonedeljni događaj koji je bio…
Na adresi: http://exyuaviation.blogspot.com/ nalazi se blog koji pokriva teme (češće konkretne vesti) vezane za Ex-Yu avijaciju. Našao sam ga pre…
Kada smo to veče stigli na akademiju recepcionar nam je pomenuo nekog novog Brazilca. Da je kojim slučajem rekao Brazilka,…
Dva pilota, dva incidenta predhodne nedelje. Jedan je očigledno demostrirao veštinu u pravo vreme i na pravi način. Drugi izgleda…
Najnoviji komentari
ALEKSANDAR I na: [MEBAA 2024] Srpski „Green Power Turbine Systems“ prvi put izložio na sajmu poslovne avijacije u Dubaiju: Predstavljeni projekti dva nova civilna aviona
U celom svetu, svi proizvodjaci osim par najvecih imaju strane inveatitore.
Perko na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede
@Nenad N Postoji i puno faktora koji su i bitniji od cene transporta, nije sporno. Ali ako će neko da preveze divizion sa pratećim vozilima odjednom, više se isplati brod.
Nenad N. na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede
Gresite. Za specijalizovane terete kao sto je orudje jeftiniji je avion. Vecina savremenog brodskog saobracaja je kontejnerska. Moraju da se ispostuju gabariti kontejnera sto se sa tih "40 tona" jednostavno ne moze. Ako imate manji broj orudja, a obicno je tako, prevesces avionom. Brod se isplati ako imas veci broj orudja, za par komada se…
Phoenix na: [MEBAA 2024] Srpski „Green Power Turbine Systems“ prvi put izložio na sajmu poslovne avijacije u Dubaiju: Predstavljeni projekti dva nova civilna aviona
Prikazani model jednomotorca je, vrlo ocigledno, projektovan da bude pogonjen klipnim motorom. Stavise, gotovo sam siguran da je ovo neka stara maketa Safat 03. Avion te klase nema nikakvog smisla sa turbo-elisnim pogonom od 260 konja. Avion visih performansi i akro klase za vojnu obuku (kao Grob120TP) da, ali je ovo prikazano sve samo ne…
Darko na: [MEBAA 2024] Srpski „Green Power Turbine Systems“ prvi put izložio na sajmu poslovne avijacije u Dubaiju: Predstavljeni projekti dva nova civilna aviona
i meni je to palo na pamet .Nije loša ideja.