Znatan broj ljudi, velika raznovrsnost lima, plastike, kompozita i platna na travnatoj stajanci letelišta „13. maj“ prošle subote iznenađenje su…
Po prvim nezvaničnim informacijama koje su preko klasičnih medija počele da pristižu u predhodna tri sata, avion Cesna 182 registarske…
Svoj boravak u Zagrebu prošlog meseca iskoristio sam i za susret sa Željkom Oreškim, zamenikom šefa Centra oblasne kontrole letenja…
10:30 – Danas sam opet na terenu. Ovi IMC uslovi ne sprečavaju „letenje kopnom“ i upravo ću o tome izveštavati…
Odlično organizovano i veoma posećeno okupljanje rekreativnih letača i entuzijasta u formi fly-ina prošle subote u Smederevu bilo je prilika…
(Za pun HD kvalitet snimka podesite opciju „1080p“ u You Tube plejeru)
Pored toga što je zastupnik, ovlašćeni diler i serviser kompanije Robinson za Srbiju, Imtel Sky Tech zastupa i izraelsku firmu…
Sezona organizovanih neformalnih okupljanja na domaćim sportskim aerodromima nastavlja se u subotu. Aeroklub Smederevo organizuje fly-in povodom obeležavanja 60. godina…
Najnoviji komentari
Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.
Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…
Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?
Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
@K Ne pise tako, F3 moze na F4 samo ako je u pitanju verzija F3 sa AESA radarom, ne moze svaki F3
Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.