BEG airport status
LYBE 2001:30 Z 100°08KT 9999 BKN040 02/00 Q1015 NOSIG=
Cool faktor – intervju sa akro-grupom „Stars“

Cool faktor – intervju sa akro-grupom „Stars“

Novi amblem 101. lae (vez)

Novi amblem 101. lae (vez)

Na forumima ste vii novo rešenje za amblem 101. lae koji je nedavno izrađen. Danas ekskluzivno na Tango Six Blog-u…

2 komentara Pročitaj više
Manevaribilnost je irelevantna

Manevaribilnost je irelevantna

Kao osvedočenom izdajniku i ljubitelju svega sto je američko (ne toliko tehnike koliko sistema u celini) uvek mi pričini zadovoljstvo…

6 komentara Pročitaj više
Ono što smo već znali, sada otpevano

Ono što smo već znali, sada otpevano

…ili kako napaljeni pevaju o napaljenijima. via Miloš Mihić…

0 komentara Pročitaj više
Najugroženiji

Najugroženiji

Bedno zvuči, uvek je bedno zvučalo i kada su bili najpotrebniji situacija je bila bedna.Ironija koja je promakla svakome od…

3 komentara Pročitaj više
Ruski „Top Gun“

Ruski „Top Gun“

Nije Kenny Logins, ali zaista retki displej ruske mornaričke avijacije. Fantastičan video!

3 komentara Pročitaj više
Promocija „Laste“ na Batajnici

Promocija „Laste“ na Batajnici

1 komentar Pročitaj više
Lockheed Martin 5th-gen fighters promo-video

Lockheed Martin 5th-gen fighters promo-video

5th generation fighter planes from Gizmodo on Vimeo.

0 komentara Pročitaj više
Medvedev i Su-34

Medvedev i Su-34

Inspekcija inventara u bazi Ruskog RV-a blizu Moskve-“Kubinka”, 28. Marta, ruskom predsedniku Medvedevu dala je priliku da bude provozan u…

0 komentara Pročitaj više

Najnoviji komentari

nikola na: [BEZBEDNOST LETENJA] Fondacija „Dejan Pandurović“: Bili smo jedna od vazduhoplovnih sila sa visokim nivoom bezbednosne kulture

video sam tenk VIHOR 1996 na VTI tada su ga rasklapali mada su Irak Francuska i mislim Indija hteli da ga kupe jer vojska nije imala para da ga pusti u serijsku proizvodnju . Tenk malog odraza tj kupole sa motorom od 1200 KS i mislim 38000kubika isao na tenkodromu betonskom oko 100km na cas

19. Jan 2019.Pogledaj
19. Jan 2019.Pogledaj

Drazen na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li kupovina SSJ posljednji čavao u Adrijin lijes?

Ne slažem se Alene s tvrdnjom a će putnici apriori bježati od SSJ. Ja na primjer (radim u zrakoplovstvu) ću čim ih Adria dobije pokušati bookirati upravo njihov let. Mene taj avion privlači. Naravno ako ne bude čestih otkaza.

19. Jan 2019.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li kupovina SSJ posljednji čavao u Adrijin lijes?

Opala. Sada Montreal proizvodi 33 aviona godišnje, planiraju to povećati na 120 godišnje do 2020. Znači li to da kane još više povećati prozvodnju ili je to to? Alabama će imati početni kapacitet od 22 aviona godšnje, što kane povećati na 50 do 2023. To bi značilo 170 aviona godišnje u planu za idućih 5…

19. Jan 2019.Pogledaj

JU240 na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li kupovina SSJ posljednji čavao u Adrijin lijes?

Alene, Tačno sve. Jedino, nije mi baš najjasniji produžetak interesovanja LH za SSJ, posle preuzimanja C serije od Airbusa. Da li, eventualno, žele da imaju otvorenu mogućnost nabavke jeftinijeg aviona za siromašnija tržišta? Ako se, prosto, ne želi totalna zavisnost od Airbusa, pa, tu su i dalje Boeing i Embraer.

19. Jan 2019.Pogledaj

Send this to a friend