BEG airport status
Kako izabrati lični mlaznjak?

Kako izabrati lični mlaznjak?

Vazduhoplovne aktivnosti Tehničkog opitnog centra

Vazduhoplovne aktivnosti Tehničkog opitnog centra

Povodom 22. marta, dana Tehničkog opitnog centra u poslednjem broju magazina Odbrana izašao je tekst o ovoj ustanovi koja se…

0 komentara Pročitaj više
Od lidera preko legende do luzera – Boeing 747-8I

Od lidera preko legende do luzera – Boeing 747-8I

Boeing 747-8I i 747-8 Freighter novi su avioni visokog kapaciteta koji bi trebalo da ponude avio-kompanijama najniže operativne troškove i…

0 komentara Pročitaj više
Tajfun ili bonaca?

Tajfun ili bonaca?

Tajfun je na proširenoj listi želja srpskog ViPVO i nezvanično se nalazi na gornjem delu te liste. Liste koja je…

6 komentara Pročitaj više
UPDATE: JAT-ovi piloti, ne samo najbolji na svetu već i heroji

UPDATE: JAT-ovi piloti, ne samo najbolji na svetu već i heroji

Ne mogu pouzdano tvrditi ali verujem da pojedini pripadnici 138. mešovite avijacijske transportne  eskadrile ViPVO sada listaju Kurir, savijaju se…

4 komentara Pročitaj više
Čiji je avion bolji i J-20 „nevidljivost“

Čiji je avion bolji i J-20 „nevidljivost“

Predzadnji komentar u ovom re-postu posebno je zanimljiv ukoliko se prisetite priče koju je i Blic eksploatisao. Diskusija se vodila…

1 komentar Pročitaj više
Aero India ’11

Aero India ’11

Ovonedeljna Aero India u senci je dugogodišnjeg MMRCA tendera koji će sigurno biti najbitnija podtema izložbe. Nabavka novog višenamenskog aviona…

2 komentara Pročitaj više
Gradovi koji služe gradove – aerodromi današnjice II deo

Gradovi koji služe gradove – aerodromi današnjice II deo

Drugi deo – Aerodrom gde je sve počelo Severno-američki aerodromi su svakako pioniri u mnogim oblastima komercijale avijacije kakvu danas…

0 komentara Pročitaj više
Turkish Balkan Airways

Turkish Balkan Airways

Turkish Airlines spreman je da od 1. marta uđe u aranžman sa Jat ervejzom s ciljem formiranja balkanske aviokompanije koja…

0 komentara Pročitaj više

Najnoviji komentari

Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.

27. Nov 2024.Pogledaj

ikim na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksa, nema problema. Ako je trpanje ako se nešto prokomentariše jednom u šest meseci, ili godinu dana, neću raditi ni to. Gospodina mehaničara sam znao lično, porodice su nam bile kućni prijatelji, na žalost je pokojni, nije umeo ništa da uradi ni na svom, ni na bilo kom drugom autu, osim na par kamiona za…

27. Nov 2024.Pogledaj

Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Ne ometa se to lako a i Francuzi imaju sopstvenih interesa po tom svetu pa su i ovaj mir dogovorili sa Libanom kojeg koliko toliko štite. Nije sve to crno belo.

27. Nov 2024.Pogledaj

алекса na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

ikim - "vojnog mehaničara, koji je umeo da odradi generalku na motoru TAM-150, ali je morao da zove svog kolegu da mu rešava mehaničke probleme na Zastavi 101 (pričam o 80-tim godinama prošlog veka). Jebeš takvog mehanničara" Са овим си рекао све о свом знању. Ништа не знаш, а волиш да се трпаш. Свака ти…

27. Nov 2024.Pogledaj

max na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Jako ovisno što smatrate pod "hipersonična rakete". Mnoge balističke rakete lete hipsersonično još od 1950tih, slično kao današnje ruske kojim se toliko hvale a zapravo ima samo brzinu. Ali još nitko nije uspio napraviti "pravu" hipersoničnu raketu, koja bi osim brzine >mach5 trebala biti potpuno upravljiva, postići visinu, koristiti hipsersonični motor (tipa scramjet), preciznost, stealth…

27. Nov 2024.Pogledaj